Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 27 Noiembrie 2024
-
Anual
28 Noiembrie 2023 - 27 Noiembrie 2024
-
Lunar
28 Octombrie 2024 - 27 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
21 Noiembrie 2024 - 27 Noiembrie 2024
-
Astăzi
28 Noiembrie 2024 - 27 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
07.10.2016 - 07.10.2016
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.10.2016 în toate secţiunile
-
3 points
-
2 points
-
Masina mea: Jetta 2.0 TSI / DSG 6 200CP Aer conditionat "Climatronic", cu reglare automata si doua zone separate de temperatura Alarma antifurt "Plus" - cu imobilizator electronic, senzor de supraveghere Asistent urcare rampa,inclusiv blocare electronica a diferentialului . Pachet Confort I:RCD 510,privacy-glass, alarma Pachet iarna:scaune fata incalzite,duze pentru spalarea parbrizului incalzite. Park-Pilot-semnale acustice pentru obstacole fata/spate Privacy-glass-65% absorbtie a luminii pentru geamurile laterale spate si luneta Radio CD RCD 510,functie mp3 ,CD-changer pentru 6 CD-uri,,8 incinte acustice, antena Diversity si conector multimedia pentru surse externe Suspensii sport- garda la sol coborata cu cca 15 mm 8 incinte acustice Airbag cortina fata/spate si airbag-uri laterale fata Airbag frontal sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbag pasager Asistent pornire in panta Bancheta rabatabila fractionat si cotiera . Buzunare pe spatarele scaunelor din fata Centuri de siguranta in 3 puncte pentru locurile din fata cu reglaj pe inaltime si sistem de pretensionare fata Centuri de siguranta pt. locurile din spate Claxon bitonal Computer de bord "Plus" Cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare,2 guri de ventilare spate Deschidere portbagaj din telecomanda. Faruri de ceata cu lumina statica la viraj inclusa Geamuri electrice fata/spate Geamuri spate termoizolante in tenta verde Grila radiator neagra cu lamele cromate Inchidere centralizata cu telecomanda Insertii decorative "Iridium" Instalatie spalare faruri Jante aliaj Porto :jante aliaj usor 7J x17,cu anvelope 225/45 R17 . Levier schimbator de viteze imbracat in piele Lumini de drum permanente Maneta frana de mana imbracata in piele Oglinzi exterioare si manere usi in culoarea caroseriei Oglinzi laterale reglabile electric si incalzite Oglinzi make-up sofer si pasager, integrate in parasolar si iluminate. Ornamente cromate la geamurile laterale Pachet Crom interior Prindere Isofix pentru pana la 2 scaune copil pe bancheta spate Priza 12V in consola centrala fata/spate si in portbagaj . Reglaj lombar manual scaune fata Roata de rezerva din otel, pentru jantealiaj pe 17`/18`. Scaune fata reglabile pe inaltime Scaune fata sport Servodirectie electromecanica, reglabila in functie de viteza. Sistem de avertizare sonora pentru neprindere centuri de siguranta fata. Sistem electronic de stabilitate a masinii (ESP),ABS,ASR,EDL,MSR. Suspensii sport- garda la sol coborata cu cca 15 mm Tapiterie scaune "Gloss" din stofa. Tempomat Torpedou cu sistem de racire interior Triunghi reflectorizant Volan multifunctional din piele - in 3 spite, cu decor din aluminiu,maneta frana de mana si maner schimbator de viteze imbracate in piele1 point
-
Don't tempt me Ma tot gandesc sa fac ceva, insa mai vreau sa astept putin, eventual pe la anul. La cum se simt 220 cp astia, nici nu vreau sa ma gandesc cum e sa ai mai mult... Au fost niste momente astazi cand am depasit pe carosabil umed... eram in a 4-a undeva la 80-90 la ora.. am calcat-o si a rupt aderenta, volanul se misca in "gol' Oricum majoritatea drumului am mers in a 4-a sau a 5-a chiar... n-a fost nevoie niciodata sa retrogradez... cuplul e pretutindeni Sentimentul ala cand vine masina din fata... si tu te bagi in depasire pentru ca... ai cu ce... e Nemapoimenit! PS: Deci depasiri safe... nu insinuez altceva1 point
-
Dragilor, Meet the ultimate pair: Borbet + Nokian! Acum pot sa astept iarna, sa vad ce stiu anvelopele astea. Am dat azi o fuga pana la Craiova si m-am decis sa las rotile de iarna pe masina. Primele senzatii ar fi urmatoarele: - Jantele sunt bestiale! - Anvelopele sunt super silentioase, nici n-as fi zis ca am schimbat bridgestone-urile de vara. Au un super grip pe asfalt umed... i-am dat azi in "goarna" pe serpentinele alea si ploua destul de tare... Coafura rezista bine di tat! - Jantele sunt bestiale... Aaa. am mai zis... Ca si model, as zice ca sunt aproape la fel cu cele de 18 de vara. Ceva super tare este ca se potrivesc capacelele de la jantele de pe 18 si pe cele de 17.. deci e lux: pot pune ori borbet ori skoda.. mi-am luat 2 in 1 Momentan am lasat "Borbet"... sa se vada dom'ne ca am platit firma, nu gluma Trebuie s-o spal de urgenta pt ca s-au murdarit rau de tot jantele... din negre s-au facut si mai negre Despre drum ce sa zic: Consum mediu la dus - 10.7 la suta Bine... am mers putin tare.. 1h45 pana la slatina si inca 35 minute pana la craiova... deci un drum de 3 ore, facut in 2h20 :D; La intors am lasat-o mai moale.. am scos undeva la 8.6 la suta. Total: Vreo 530 km. Ceea ce pot spune este ca masina este intr-adevar o furie... este exploziva si are rezerve de putere absolut in orice treapta si la orice viteza. Desi o am de 1 an jumate, de fiecare data raman surprins... asta e si ideea... sa ma surprinda in fiecare zi, altfel m-as plictisi! Astept parerile voastre! PS: Rotile de vara mi-au fost spalate intr-o "masinarie" care ar fi fost cumparata din Germania. O sa pun o poza cu acest echipament, mi s-a parut f interesant. Serviciile au fost de cel mai inalt rang. Toate bune,1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai vcds-ul nu stie sa spuna daca ai span sau nu in sistem. Inca 1,2,3 revizii ca asta si intrii in clubul "bogatilor".1 point
-
Care e al 9-lea ? Edit: damn..si eu tot 9 vad. LE: nu apar cea Topaz Brown si cea pe benzina intre cele 7.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai din ce zice un coleg mai sus se pare ca nu ar intra o roata de o alta dimensiune asa ca mie imi pare ca au reciclat "oala" rotii de rezerva de la modelele anterioare fara sa se gandeasca la eventualele implicatii. De ce sa mai schimbe matritele ( negativele) furnizorilor fapt ce ar fi ridicat costurile cand pot sa scape cu un sticker de valoare nesemnificativa? All is done in the name of PROFIT! Edit: nici nu iau in considerare diferenta de pret dintre o anvelopa standard 205/55 si una atipica 205/60 sau ce naiba dimensiune se mai pune acum in echiparea de fabrica.1 point
-
senzorii g2 si g62 - sunt corp comun. deci, anunta-l pe mecanic ca l-a schimbat si pe G2 - daca tot persista eroarea, verificati cablajul. trebuia sa cumperi Hella sau OEM - restul sunt foarte slabe/proaste.....1 point
-
1 point
-
Recomand un prosop mai mare pt uscare. Doar il pui pe masina si il ridici, nu trebuie sa freci cu el. Absoarbe perfect1 point
-
1 point
-
Cu circumferinta, da, mie de exemplu mi-au spus la service ca daca fac pana pe fata, mai intai sa pun o roata din spate in fata si in spate sa pun oricum cauciucul ingust de uz temporar ca avand circumferinta mai mica ca si ale mele 225/45 R17 cica se poate strica diferentialul. Plus ca dupa logica mea probabil o sa ia naiba si ESP-ul sesizand alta viteza de invartire la o roata... Ma gandesc ca la fel si la SUperb. Daca v-am zis o prostie , inseamna ca si mie mi s-a spus la fel...1 point
-
1 point
-
Eu am motorul de 1.0 TSI 115cp pe Octavia in echipare Style cu cutie manuala 6 trepte. Motorul este OK, l-as compara cu un aspirat de 1.6, consumul înafară daca se merge liniștit este foarte bun, pe un drum gl-buc pe autostrada A2 si retur am obținut o medie de 5,6 l/100km cu clima pornită. In cei 2800km pe care ii am cu mașina de la achiziție am reușit o medie pe termen lung de 5,9l/100km. În oraș pe drumuri scurte nu reusesc consumuri prea bune deoarece până începe sa scadă sa se încălzească motorul și să scadă consumul ajung la destinație si de obicei obțin un consum mediu de la pornire de 8l/100km. Până intră turbina(aprox 2000rot/min) motorul se simte anemic, dar odată intrată turbina motorul este destul de sprinten. Pentru alte întrebări vă stau la dispoziție.1 point
-
Salut! Este pe forumul softpedia la sectia jurnal de bord un tip cu Octavia 3 1.0TSI. Tipul este foarte multumit de masina, dar este un impatimit al motoarelor mici si merge mai mult la consum unde scoate niste consumuri de bate si 1.6TDI la mers fin.1 point
-
Din pacate, Marian( MacGyver), nu iti mai poate raspunde. Cu o saptamana inainte de intalnirea aniversara 2016, Marian s-a mutat intr-o lume mai buna! Ultimul retrofit pe care si l-a dorit a fost webasto si termocall la webasto, ma bucur ca le-am terminat la timp si le-a probat. In mod sigur a fost prezent la intalnirea aniversara 2016 de acolo de sus......1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
10x pt raspuns istef !! Dar o schema de cablu VAG-COM de unde fac si eu rost ?! Programul il am.. :vaidecapulmeu:1 point