Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.10.2016 în toate secţiunile

  1. Daca a mai schimbat asa filtru nu vreau sa stiu in ce stare este pompa de inalte. va imaginati cele aduse din afara fara istoric cum au reviziile facute. Si venim pe forum si plangem ca vai are masina span si a picat. Cele mai multe pica din cauza proastei intretineri ( poate de cele mai multe ori in necunostiinta de cauza).
    2 points
  2. nu mai au ce sa amorseze...s-a amorsat deja.
    2 points
  3. Ai schimbat si filtrul de motorina? S-a amorsat circuitul dupa ce s-a facut inlocuirea?
    2 points
  4. Deschid topicul asta in ideea de a contabiliza aici cam ce modificari se pot face. O sa incep cu problema cu jeturile de la spalatorul de parbriz. Multumim Skoda pentru cost-saving si trecerea de la jeturile tip evantai pulverizat, la jeturile tip "pistol cu apa" Solutia exista si e simpla: retrofit la jeturile de la Passat B8 Partul de Passat are codul 5M0 955 986 C 9B9 si este cel pentru duze incalzite. Pentru duze neincalzite partul are codul 5M0 955 985 C 9B9 Rertofit testat si certificat de colegii de pe Briskoda.
    1 point
  5. Ceva timp liber + ceva soare... iese ceva frumos
    1 point
  6. Aici ai posibilitatea sa alegi la configurare (cel putin, asa vad pe configurator, si acum), intre urmatoarele dimensiuni pentru roata de rezerva: 125/70 R18 sau 205/55 R16.
    1 point
  7. @Teodoreanu ajungi la 3 ani fara limita la urma urmei @Luciosu are dreptate Insa sunt foarte curios daca limita de km este de 100k....120k....nu cred ca vor da mai mult in VAG
    1 point
  8. @ToniM Ma refeream rata cu asigurare. Ce arati tu e fara.
    1 point
  9. Cam asa este...arata bestial, sunt super echipate dar cu vesnicele probleme legate de electronica in special si cutiile de viteza, acoperite de garantie : no problem (doar timp pierdut prin reprezentante) , fara garantie ...aici incepe distractia.
    1 point
  10. @ToniM: lasa ca are cine sa se ocupe de tine si nu cred ca se va supara daca te va vedea cu zambetul pe buze non stop! @75NOR eu? ce am facut? pai tu crezi ca daca iti iei ce ai zis o sa vezi medie mai mica in bord in prima luna? Ti-am mai zis eu tie, daca pui caruta inaintea calului ( aka costurile in fata) ajungi sa iti iei golf variant 1.2 Aveti o varsta ba baieti, daca nu va faceti "metehnele" acum pai atunci cand? O mai zic o data si aici, sunteti atat de multimiti de alegerile "rationale" pe care le-ati facut incat nu stiti cum sa scapati mai repede de ele. Despre ce vorbim atunci?
    1 point
  11. Ha, ha, exact asa am facut si eu: am pornit de la motorizare, cutie viteze si dotari optionale obligatorii si apoi am cautat caroserii. SUV am exclus repede, hot-hatch la fel, caci nu mai am varsta de asa ceva , break nu vrea sotia, desi vorba reclamei "break-urile frumoase se numesc Avant" si uite asa am ramas cu sedanurile. Mi-ar fi placut un coupe de lifestyle gen noul C Coupe, dar, again, trebuie sa raman intr-un buget, deci...nu. Seconduri mai vechi de un an nu vreau, iar astea de 1 an si cu de toate pe ele sunt atat de scumpe incat e foarte mica diferenta fata de acelasi model nou...
    1 point
  12. Aham, bun rationament. Incerc si revin.
    1 point
  13. @ToniM M-am bagat si eu in seama, ca imi place cum povestesti. nu spun de marca, dar parca nici la VW preturile la service nu mai sunt ce au fost. Plus ca au cam dat rateuri multe in ultimi ani. Vezi 1.2 tsi, 1.4 tsi 1.8 si 2.0 consum de ulei, dieselurile consuma antigel, problema cu injectoarele de lut. Plus nici preturile de servisare la VW nu par a fi mai mici, ca observ o crestere continua, valabil si la Skoda si la Seat. Personal, cred ca Passtul biturbo e mai indicat, cel putin ai mai mult portbagaj. Intra cam doua cadavre cu tot cu coavoare. Si ca sa nu fiu inteles gresit, eu tind spre o Cupra, doar ca inca am niste dubii legat de modelul nou si o devalorizare foarte mare daca achizitionez modelul asta. P.S: Kia a crscut foarte mult si cred ca este un best buy, dar mie modelul nou nu imi place neam.
    1 point
  14. De asta ziceam ca trebuie sa selectezi o sticla mai intunecata. El percepe o anumita cantitate de lumeni, dar daca ii setezi o sticla mai intunecata, atunci "va gandi": "nu e chiar asa intuneric afara, doar sticla parbrizului e intunecata"
    1 point
  15. Sa incercam punctual @rempha : trebuie sa iti si placa modelul, insa deja ajungem la volvo, alte costuri de intretinere (cel putin un coleg de servici care au volvo in familie mi-a aratat niste costuri la piese, revizie etc.) Personal, imi place sa pot intretine si masina care o achizitionez, si stiu ca as simti asta la volvo @Luciosu : sincer, prea putin imi pasa ce sigla este pe capota, atata timp cat imi place masina. Insa da, tin la anumite dotari. @CristiALF : uite aici, 190 si 240, sper sa mearga link-urile ^ ^ @75NOR : nu esti singurul curios, si eu sunt Nu tin neaparat, poate sa fie si o combi, hatchback/limuzina pe moment inca nu mi s-a pus pata pe nimica - again tin la anumite dotari care poate la alte marci nu mi le permit. Tin la motorizare, cutie de viteze si cateva bliz-bliz-uri - nici nu as achizitiona ceva cu mai multi bani, si sa am mai putine ca si pe Huanita @Luciosu : iara ajung la tine Vezi configuratiile, nici unul nu este R-Line la mine, insa tot ma atrag @Catta83 : multumesc mult, ma ajuta ! Time will tell, pur personal, nu exclud KIA
    1 point
  16. Confirm si eu. Am Galaxy S6, conectat prin bluettoth la sistemul Amundesn care permite citirea si scierea/trimiterea de SMS, indiferent de status-ul masinii (parcare, miscare, etc.). Nu prea e in concordanta cu regulile de siguranta, da' uneori e util. Mai ales ca la receptionarea mesajului, iti apare si pictograma pe display care te informeaza ca ai mesaj nou.
    1 point
  17. 1 point
  18. Nu apare nimic pe nici un modul Dimineata erau 2 grade, bruma groasa pe parbriz, si incalzirea in parbriz nu merge Am mai patit asa acum un an sau doi, tot asa la prima bruma groasa nu a mers incalzirea, nu stiu cate grade erau afara atunci, dar dupa aia a functionat normal E posibil sa mearga doar sub 0 grade? Mentionez ca in momentul in care apas butonul pentru incalzire parbriz se aude in bord un fel de releu, dar diferit de zgomotul de la releul de dezaburire luneta. Chestia asta tin minte ca am observato si acum un an sau doi cand nu a mers incalzirea In timpul in care incalzirea functiona, cand apasam butonul se simtea un fel de reducere a turatiei, exact ca atunci cand pornesc dezaburirea luneta. In dimineata asta nu se simtea nimic cand porneam incalzirea parbriz, se simtea doar cand porneam incalzirea luneta Cand apas butonul de incalzire parbriz ledul ramane aprins cateva minute Cand incalzirea mergea parca nu se auzea acel releu in bord, ci doar simteam o reducere a turatiei. Asta nu stiu sigur, parca asa imi amintesc Scuze de postul lung, am incercat sa explic cat mai bine
    1 point
  19. da, asa trebuie - fir de culoare gri/albastru, de la orice buton iluminat, de pe bord
    1 point
  20. Ok, am sa verific cu alt debitmetru. In turbo nu s a umblat deloc, deci posibil ca dupa 8 ani sa se fi depus ceva acolo. Ar avea legatura ancrasarea turbinei cu frana de motor? Din 4 schimb in 3 in 4000 4500 rpm, nu brusc, si in spate apare uneori un fum, gen pulbere. Legat de temperatura motorinei de 90 grade, ceva idei, e ok?
    1 point
  21. Tin sa ii multumesc si pe aceasta cale colegului hkdz0r
    1 point
  22. Salutare! De curand m-am facut proprietar pe un Audi A6 4B din 2004 si ne avand cunostinte suficiente despre sistemul de navigatie nu ma descurc cu el.Cineva care se pricepe daca mi-ar da niste sfaturi legat de acest subiect ,as multumi frumos. As dori sa stiu cat mai multe despre aceasta dotare a masinii, ce anume poate sa faca si ce ii lipseste. Atasez si niste poze. Multumesc
    1 point
  23. Nu stiu nici eu de ce sunt patru fire. Eu am masurat rezistenta si nu imi dadea decat pe doua fire (lamelele cele late) o rezistenta de 2.8 ohmi (asa cum am mai spus), Poate ne lamureste altcineva ce e cu celelalte doua. :icon_thumright:
    1 point
  24. Cu ce ai facut poza aia? Eu am incercat mai demult o poza la 190 si nu se intelegea nimic din cauza vibratiilor (trenului de rulare, nu ale motorului). PS: Scuze pt OT.
    -1 points
  25. multumesc de raspuns
    -1 points
  26. Lasa o suprafata destul de mare de langa stalpul de la sofer neacoperita unde se colecteaza apa si mizerie... Ma gandesc ca la iarna acolo se va forma gheata ce va obtura vizibilitatea...
    -1 points
  27. Da, am sunat acolo... 140 lei. Ei mi au explicat ca fac un reflash pt cod nou. Cica cel vechi nu mai poate fi aflat, sau asa m au mintit ei.
    -1 points
  28. Salut. E foarte bun indiferent de anotimp, zgomot foarte redus. Am făcut 3 schimburi cu acest ulei pe un lupo 1.4 mpi.
    -1 points
  29. Adevarul e ca asta e singura diferenta: doar led-urile din far * *sarcasm
    -1 points
  30. and there she blows. Da' un Bentley nu te-ar coafa?
    -1 points
  31. @csm_1 este sub cel gros. Nu stiu daca si la alte tipuri de motoare este la fel, aici este la AKL 1.6
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!