Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.10.2016 în toate secţiunile

  1. Ref la povestea cu coreenii, eu unul nu sunt atat de entuziasmat ca si altii. Ok, au iesit bine/binisor masinile in testul de 100k rulaj. Dar, asta e tot ce conteaza ? Aceeasi masina in orice comparativ, a iesit in spatele nemtoaicelor si frantuzoaicelor. Minusurile asiaticelor sunt constante: plastice tari cu aspect glossy, finisari sub anumite masini de spalat rufe - am o placere personala sa folosesc metafora asta - probleme de ergonomie si tinuta de drum sterila (amortizare seaca, lipsa oricarui feedback de pe drum) Din punctul meu de vedere intre un Hyundai contemporan si o Leganza de acum 15 ani, eu nu sesisez foarte multe schimbari. Tehnic folosesc aceleasi solutii, acelasi tip de interior glossy/lucios - evident cu ergonomie mai la zi si alta ambianta dpdv lumini -, acelasi comportament rutier steril. Espero, Leganza au fost masini foarte bune, personal am depasit 150k rulaj cu ele fara nicio problema, company cars, dar atunci nu facea Autobildul teste de 100k rulak cu ele Cat despre service....vad ca nu discuta nimeni. Hyundai a fost depunctat pentru ca in Germania nu s-au reglat farurile in service in cei 100k km si nu s-au facut up-date-urile de soft pe partea de conectivitate. In Romania ce sa mai zicem ? Cel putin pe Transilvania sunt praf ca atitudine si fel de a pune problema. Toata lumea zice de fiabilitate, dar de piese se intereseaza cineva ? La Avensis se sta 4-5 luni pentru o aripa/far/capota, pe Casco, pentru ca nu exista piese in depozitul din Grecia, dar deh, mitul Toyota. Caz concret, nu din auzite. Ah si celebrele butoane de geamuri din care doar cel de la sofer e luminat si oricum sunt facute dintr-un plastic gen toaster... Aceeasi poveste acum 15 ani - aceeasi poveste azi Daca e sa-mi ales o masina fara nicio personalitate sau acel "ceva" care sa-mi provoace o bucurie de fiecare data cand o conduc, da, as putea sa-mi aleg o asiatica. Ma va duce din A in B fara nicio placere pentru mult timp. Si atat. Dar, mai bine mi-as alege un Duster, in felul asta ma mandresc ca macar sprijin industria locala, daca masina nu e vreun "joy machine". Personal am tot respectul pentru Duster si pentru unde a ajuns astazi masina asta. Plus ca e super capabila in teren, le-am vazut in actiune in locuri unde nu m-as fi bagat cu vreun SUV. Pentru pretentiosi in off-road exista "Mudster" - look it up. Asta e o masina cu care faci de rusine un Amarok, Navara sau HiLux in teren, costand 50% din pretul celor mentionate anterior. Iar interiorul de Duster nu e mai prejos ca materiale decat cel al lui Hilux. Ca si concluzie personala: nu vad cum ai putea trata SUV-urile rational, pentru ca ele ca si concept nu sunt ceva rational, ci pur emotional, fashion statement. Pornind de la premisa asta, cautatul unui SUV ieftin nu prea are sens - te va umple de what if-uri. Daca chiar iti asumi SUV-ul, atunci "go full banana" si ia-ti ce-ti pofteste inima, oricum, orice vei alege va fi overpriced, pentru ca platesti trendul. Ia-ti ce-ti place, ce te face sa ticai si gata. Macar sa te simti bine in the end. Centii mei
    4 points
  2. Dupa ce ieri am dus masina pentru a fi inlocuita bara spate + fusta + indreptata toba si refacut cu vopsea din aceea oala de la roata de rezerva, astazi am luat-o. Totul este asa cum ar fi trebuit acum. Bara pica perfect pe masina, vopsita perfect (pare ca nu e vopsita in service, nu are nici macar un fir de praf in vopsea, ceea ce nu am vazut pana acum la niciun service) sau poate doar fiind alba nu se observa imperfectiuni in ea. Tot astazi mi-au ajuns si anvelopele de iarna si tavita pentru portbagaj cumparata de la o firma care se ocupa cu asa ceva, nu cea originala de la reprezentanta, pentru ca are buza foarte mica si nu m-a incantat deloc cum venea pe masina, asa ca am ales sa dau cu 50% mai putin si sa vina exact cum mi-am dorit. Cateva poze cu masina inainte sa o ridic astazi si cu anvelopele. Nu am facut poze cu tavita pentru ca am pus-o acum si era noapte deja afara, nu se vedea mare lucru. O sa fac in weekend poate, cand voi avea timp sa pun si anvelopele pe jante si sa le fac niste poze.
    1 point
  3. Sunt de acord. Eu am dat doar alta optiune. Cu toate ca am avut azi in drepta mea un Tiguan R line si sincer mie imi place. E alta clasa fata de modelul precedent. Pare si mai butucanos. Ca merita 41k nu stiu, da' daca asta nu merita 41k nici Ate a nu merita aproape 38k. Sa mentionez din nou ca mie nu-mi plac SUV-urile, poate ca m-am saturat de ele in traficul din Buc, cu tot felul de pitzi la volan
    1 point
  4. Cu calc de coloana HIGHLINE si cu cablul vechi nu o sa ai claxon.
    1 point
  5. La varianta de 41k exista si varianta land rover. Vezi pe vs de Ateca vs Kodiaq. LE: o f*uck, acum imi dau seama ca incep sa sun ca a noastra colega Ana si Mercedes-ul ei.
    1 point
  6. Sa mai facem un spam Am avut de luni pe marti un Tiguan de 150cp dsg la TD. Frumos interior, plin de gadge-turi etc, se pliaza pe ce mi-as dori. Singura problema: pretul - ca configurez un 190 cp cu dotari, sau un 240 cu acelasi dotari, diferenta de pret ies la ~500 € deoarece pe varianta de 240cp vine suspensia adaptiva standard, iar pe varianta de 190 as facea-o portocalie masina (culoare de ~1k€) Si o data ce le punem pe hartie, vedem ca cu tot de ~1k € rabat dealer, tot ajung la pret de peste 41k€ pt un Tiguan.... Vedem Ateca saptamana asta...insa si acolo vine pret catalog 37k+ varianta de TD (190cp dsg bla bla bla), probabil ma va incanta mai mult ca Tiguanul la motorizare (strict ca TD ma refer) , insa sunt foooaaaarte curios de ce pret vom trage linia.... Nu de alta...insa la 30k€ exista Sportage 2.0, cutie automata, 185cp, gt line cu toate blink blinkurile posibile (de la scaune ventilate la panoramic etc etc) Trec oricum cred o tura sa vedem ce ne ofera piata... Sunt destul de pornit in maxim 2 saptamani sa o pun pe Huanita la vanzare....unde sa stea asa pana in 2 luni...la "mega" oferte de 13-14k€ va ramane la mine, la un pret care il voi considera eu fair va pleca. Daca va pleca, va fi atunci momentul deciziei ce facem cu banutii.....daca nu va pleca atunci prima bifa va fi de mos craciun un mtm sa mai misc un pic saibele pe caroserie ca mi-a ajuns In rest, cautam pneuri pentu Prastie de 16 pt iarna, jantele BBS asteapta frumos incaltarile, si ulterior pneurilor vom incalta si pe Huanita si pe Prastie cu ele, sa ma scap de o grija, ca la temperaturi de 4°C dimineata parca parca In rest, drumuri bune fara incidente
    1 point
  7. "Ca si concluzie personala: nu vad cum ai putea trata SUV-urile rational, pentru ca ele ca si concept nu sunt ceva rational, ci pur emotional, fashion statement." Total de acord.Am fost inainte sa cumparam masinile,la test drive cam cu de "toate". La jaguar F-Pace trebuia sa ai norocul sa prinzi una din 3 care sa nu aiba probleme cu suspensia spate,exclus.La GLE aveai doar vizibilitatea mai buna datorita pozitiei mai sus.In ultimul timp am vazut SUV tractiune doar spate sau doar fata pt ca lumea isi da seama ca nu are nevoie de AWD/4x4 decat in conditii de zapada iar aceasta problema se rezolva prin niste anvelope de top de iarna.Cei ce au nevoie de 4x4 isi iau ceva menit pt acest lucru precum un land rover sau land cruiser. Sunt si eu curioasa ce pret va avea Seat Ateca,este bine ca ofera 5 ani garantie.Sper doar toti cei 5 ani sa fie full waranty si nu cu stelute
    1 point
  8. nu este deranjant - iti pornesti masina si o incui cu a doua (este aceelasi lucru ca si la Kessy, doar ca lasi o cheie perfect functionala in masina, ceea ce implica un risc - cu amandoua ti-o poate fura, daca iti sparge geamul... doar ca in cazul Kessy va functiona motorul doar pana la prima oprire a acestuia)... colegul nostru intreba cum porneste si incuie, cu aceeasi cheie....
    1 point
  9. Am vrut doar sa arat ca exista si alte variante de benzina turbo 4x4 automate pe piata. Nu inseamna ca recomand neaparat sa fie cumparata, nu am vazut pe viu una, nu am condus. O sa incerc sa merg la un drive test din pura curiozitate. Am fost la Duster sa il vad, am ramas placut impresionat (are mai nou si amortizor la capota!), daca exista si o optiune pentru scaune mai calitative, era super. La Suzuki in schimb - horror, niste mizerii de masini, atitudine de 2 bani, habarnisti, chitrosi (ei nu dau nici o reducere la Jimny de ex, nimic!, doar culoarea gratis - iar "eu" daca vreau alb - teapa, "iau" nimic ). Cum ai zis si tu, sunt curios si de asiatici. Sa iti iei totusi un SUV cu optiuni foarte multe la un pret de vreo 25-26k probabil, diesel AWD si automat, nu cred ca vei gasi pe toate drumurile. Nu mai zic ca multi prefera manuala si dotari standard, iar atunci pretul scade spre 23k probabil...oamenii se uita la bani si la pretul asta in general iei ceva 2WD cu optiuni de buget..Nu mai vorbesc de garantie si de faptul ca in general, sunt fiabile..nu auzi lucruri traznite ca la altii. Raman totusi curios ce preturi va avea Ateca in Romania. Sper ca altele decat acele SF-uri.
    1 point
  10. Mi se pare aiurea sa tot recomandam.masini pe care nimeni, dar nimeni dintre noi care scriem pe forum în topicurile astea despre ateca si tiguan, nu si le-a luat sau le va lua în detrimentul vag-urilor. Nu e corect si nici normal. Contraargument: si Dusterul se vinde ca pâinea calda pe afara dar câți își vor lua unul în detrimentul unui Ateca 1l tsi? Suv-urile sunt în primul rand o declarație de statut si o spun toate studiile asadar...imaginea si brandul vor vinde in detrimentul unor calități și a unui raport Pret/valoare bun. Edit: chiar o sa merg sa vad Kia si Hyundai...ca prea le laudă toată lumea.
    1 point
  11. Parerea mea personala cu siguranta nu trebuie sa se regaseasca in statistici oficiale. Imi pare rau dar ironia de mai sus nu ti-a iesit sa stii. Chiar sunt "pline" (in segmentul lor) strazile din Europa. Daca tu crezi insa ca un SUV de 25-30K EUR poate face vanzari cat o Skoda Rapid de 15k.... Vanzari/evolutie SUV mid size, prima jumatate a anului 2016, Europa - cica Sportage a vandut aproape 80k masini in Europa. In jumatate de an.
    1 point
  12. wvwzzz3cz8p020955.pdf WVWZZZ3CZFE002440.pdf WVWZZZ9NZ3D140972.pdf WVWZZZ3CZDE096243.pdf WAUZZZ8K69N024596.pdf vsszzz5pz8r021428.pdf WVWZZZ3CZ6P080549.pdf WAUZZZ8PX7A167597.pdf WVWZZZ3CZCE064936.pdf
    1 point
  13. Eu am motorul de 1.0 TSI 115cp pe Octavia in echipare Style cu cutie manuala 6 trepte. Motorul este OK, l-as compara cu un aspirat de 1.6, consumul înafară daca se merge liniștit este foarte bun, pe un drum gl-buc pe autostrada A2 si retur am obținut o medie de 5,6 l/100km cu clima pornită. In cei 2800km pe care ii am cu mașina de la achiziție am reușit o medie pe termen lung de 5,9l/100km. În oraș pe drumuri scurte nu reusesc consumuri prea bune deoarece până începe sa scadă sa se încălzească motorul și să scadă consumul ajung la destinație si de obicei obțin un consum mediu de la pornire de 8l/100km. Până intră turbina(aprox 2000rot/min) motorul se simte anemic, dar odată intrată turbina motorul este destul de sprinten. Pentru alte întrebări vă stau la dispoziție.
    1 point
  14. D-aia e plin pe străzi si in statisticile publicate de codz de koreene....
    1 point
  15. Kia Sportage are 1.6T 180CP 4x4 DCT7 si la 28.5k pret de lista iti pui o gramada de dotari (gen scaune ventilate..). La 29.5-30k e cu de toate, fara trapa...o gramada de tampenii. Acestea fiind preturi de lista. Eu consider Sportage-ul SUV-ul care "renteaza" poate cel mai mult, alaturi de Duster
    1 point
  16. Exact: http://www.landrover.ro/campanie-Discovery-Sport. Si garantie 5 ani/150.000 km, mai mult ca Seat/Skoda. Sunt si Audi Q5 pe Gebrauchwagen Plus, cu km pana in 20k, S-tronic, 190cp, Xenon, MMI, la 39k, vandute de reprezentante. Ex. Ok, nu e nou, dar conteaza 7k km? Pe mobile apar si cu 0 km tot la 39k euro, dar nu stiu ce dotari au. In orice caz, politica de preturi VW e exagerata..
    1 point
  17. Ba exista o oferta speciala (discount 8k EUR), Paul are dreptate. La inceput am crezut ca e o varianta doar 2WD la pretul ala, dar nu, este chiar AWD.. http://www.landrover.ro/files/rte/source/oferte/discovery-sport-editie-speciala-destocaj.pdf
    1 point
  18. Am rezolvat intr-un final problema cu scurgerile de ulei care se adunau in jurul injectorului 3. Dupa ce am schimbat doua randuri de garnituri capac culbutori, un rand aftermarket si un rand originale, problema tot nu s-a rezolvat. Ultimul mecanic la care am ajuns a gasit o fisura in capacul culbutor deasupra injectorului 3 la o imbinare a capacului. Solutia a fost inlocuirea capacului cu unul original (pret 790 ron) care vine cu tot cu garnituri. Mi-a curatat motorul cu spray curatat frane si suflat cu aer de compresor. Asta ar trebui sa fie tot insa voi reveni la mecanic in cateva saptamani pentru o verificare.
    1 point
  19. Andrei1980 a punctat exact ce voiam eu sa spun, dar nu prea mi-a iesit. Eu vad Skoda si Seat ca doua marci care ar trebui sa fie accesibile, undeva pe la low end gamei de mijloc. Dar prin preturi incep sa se pozitioneze pe segment premium. Legat de 4k discount, eu sper sa fie asa, dar cunoscand politica Porsche Romania, ma indoiesc sa dea 11% discount la un model abia lansat, cu succes atat de mare in vest. (Ateca a batut recordul de precomenzi in Franta, pentru prima luna de la lansare,)
    1 point
  20. @RzzV: punctele alea de pe praguri sunt si la Superb 2, sunt din procesul de fabricatie, din ambutisarea metalului. Ai luat foarte bine jantele, cu oferta asta sunt mai ieftine decat pe Superskoda, fara sa mai socotesti ca acolo trebuie sa platesti si transportul lor pana la tine. Apropos de dimensiunile anvelopelor, odata cu MQB si schimbarea tipo-dimensiunilor, mai fac niste bani frumosi si producatorii de anvelope. Toata lumea face bani, mai putin clientul care plateste toate "optimizarile si progresul tehnic" al producatorilor Bafta la reparatie, sa o iei "ca noua"
    1 point
  21. Bucuresti - Bacău 60-65 localitate, 110 in rest, pilot automat. 2+copil si bagaje plin.
    1 point
  22. NU, nu ai spus, dar ai spus ca ala din fata ta a franat brusc....tocmai de aceea ai intrat in el, ca NU ai pastrat distanta! Bine ca e ceva minor si ai CASCO...restul e can-can! PS: Poti avea si B50....o singura data in viata sa NU fi atent si mergi la puscarie!!!
    1 point
  23. Timisoara > Serbia (partea de est pe la Novi Pazar, ca m-am luat dupa GPS... vechi) > Muntenegru ( Andrijevica> Kolasin ... drum gresit.. pe o banda jumate latime pt ambele sensuri, aproape ca era forestier 1500m altitudine, dar frumos peisajul!) > Destinatie Ulcinj (Sud Muntenegru plaja) la dus, iar la intoarcere partea de vest a Serbiei. Total aprox 1700km consum mediu 4.0% bord Atasez poza trip total. 27000 km din ianuarie 2016, Bluemotion 1.6TDI 110CP
    1 point
  24. Bucuresti - Halkidiki dus intors, autostrazi 130, drumuri nationale 100-120, AC tot timpul, ma declar foarte multumit.
    1 point
  25. daca vrei sa faci retrofit la volan multifunctional, in primul rand o sa iti trebuiasca alt calculator de coloana si cablaj volan. dupa aceea, ai mai multe variante de volan... iar costuri totale per retrofit, intre 200 euro - cel mai putin - volan cu are masina respectiva dar multifunctional plus calc - toate SH..... si cel mai mult in jurul la 500-600 euro, cu volan de R line. ai de unde alege.... dar intai cumpara masina.
    1 point
  26. Am sa incerc eu sa lamuresc problema cu volanele, comenzile si airbagurile: 1. Volan Highline: Deosebim 2 modele: a. Comenzi volan + calculator comenzi de volan separat (in volan) Pe acest volan se poate monta acest tip de airbag: b. Comenzi volan + calc de comenzi integrat in comenzile stanga. Pe acest volan se poate monta acest tip de airbag: 2. Volan Golf 6 GTI/GTD/R: Pe acest volan se poate monta acest tip de airbag:Codul pentru cablajul de airbag este: 5K0971584A sau 5K0971584C Nota: desi pe fata arata la fel, airbagul de Polo nu se potriveste: (cod 6R0 880 201)
    1 point
  27. NU se mai misca, mai misti tu inca 90 grade.
    1 point
  28. Am facut o mare prostie. Ieri am bagat cam 7 L benzina in rezervor din prostie, nu stiu ce a fost cu mine :blink: :vaidecapulmeu: . Mentionez ca in rezervor mai aveam vreo 5-10l motorina cand am alimentat,( inca nu se aprinsese "Becul" , eram la ultima [cenzurat]) apoi dupa ce am realizat cat de prost sunt am bagat 17l de motorina. Am mai mers cu ea aproximativ vreo ora...nu am avut probleme...(doar ca nu tragea ca inainte, e si normal). Banuiesc ca acum trebuie sa ii fac plinul si sa bag mereu motorina in rezervor, imediat cum se duce prima [cenzurat] nu?
    1 point
  29. Este interesant ce zici tu cu supapa de retur, eu stiam ca e bine sa pui o supapa de unisens pe tur intre filtru si pompa ca sa ramana pompa amorsata, vreau sa zic ca eu am pus, am schimbat si filtrul si tot greu porneste, am vrut sa schimb si bujiile cu toate ca la verificare pareau a fi ok da acuma am sa astept sa vad ce rezolvi tu cu sapapa aia de retur, poate aia e problema si la mine. PS: la o masina diesel te-ai referit, nu? ca in semnatura ai benzinar :)
    1 point
  30. misto cipu... multa presiune :icon_santa: ori e debitmetru bulit ori e o mica spartura pe traseu de aer..... daca nu fasaie sau cuge ulei inseamna ca e debitmetru
    -1 points
  31. Ieri la 3 jumate am comandat, azi la 12 jumate am fost sunat ca au ajuns. DOT 2116, sfarsit de Mai nu e iunie, dar chiar nu conteaza. Au 10kg bucata. image url upload Cum nu exista review-uri pt TS860, fiind prima iarna cand sunt disponibile, voi veni cu un review mai amanuntit. Probabil intr-o luna incalt masina. Pentru cine ar fi interesant, anvelopele de vara 225/45 R17 91W Hankook Ventus S1 Evo2 k117 se dau.
    -1 points
  32. Despre ce inel este vorba? Nu imi este clar la ce inel te referi... Eu nu am vazut vreun inel pe acolo. Poti fi un pic mai specific te rog? Deci problema nu ar fi legata nici de senzor, nici de modulul ABS? Multumesc PS: am gasit pe epiesa.ro un inel senzor ABS. Asta ar fi problema? Vad ca se gaseste si separat http://www.epiesa.ro/inel-senzor-abs-vw-passat-3c2-2-0-tdi-metzger-0900179/19957/10138/piesa-2137417/#
    -1 points
  33. Da. La capitolul praguri indoite, mi se pare totusi ciudat. M-am uitat la mai multe, si toate au pragurile cu doua puncte intrate mai spre interior (ca doua indoituri pe fiecare prag in parte). M-am gandit ca sunt si alea indoite, dar e simetric totul (si pe stanga si pe dreapta sunt in aceleasi locuri "indoiturile"), iar toate cele din curtea lor si chiar si cea din showroom sunt la fel, raspunsul lor fiind ca asa sunt pragurile facute, cu acele indoituri. Acum ce sa zic? Ii cred pe cuvant, vazand ca toate prezinta asta. Am luat setul de Stratos la oferta 3+1. Am dat 3064 lei pe ele. Acum astept si anvelopele...o sa pun niste poze aici cand vor fi gata de pus pe masina Nu gasesti nicaieri 4 jante de 17" originale la 3000 lei, asa ca am zis sa nu mai stau pe ganduri ca e gata oferta deja, de la 1 octombrie nu mai e valabila, dar eu am dat comanda pt ele pe 29 septembrie. Ma enerveaza faptul ca si anvelopele sunt foarte scumpe pt ca dimensiunile nu sunt cele uzuale 225/45/17 sau 205/55/16, si au scoruri mari. Dar asta e, pentru masini speciale platesti anvelope speciale, accesorii speciale. Astazi va pleca spre mine si o tavita pentru portbagaj speciala pt ea, luata de la o firma de pe net. Asta ma costa 211lei cu tot cu transport, in conditiile in care cea originala la dealer este 340lei si nu-mi place ca are marginea foarte mica, daca iti curge ceva acolo la o curba luata mai tare imediat va curge de pe ea lichidul. Masina a ramas deja la dealer, pe joi ar trebui sa fie gata si sa o ridic. Sper sa nu mai apara alte probleme.
    -1 points
  34. Ii dau o bere celui care a inteles intrebarea?
    -1 points
  35. Sau stai linistit pentru ca vei completa cu vreo 3-500 ml. Aparent asa fac toate dieselurile astea noi, asa a facut si al meu la inceput.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!