Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.10.2016 în toate secţiunile

  1. Eu nu am zis ca GLC se compara cu ele...un coleg zicea acest lucru. SIncer asa cum nu dai 50k pe o skoda pt CA NU AI NEVOIE DE ABSOLUT TOT ! asa nici pe un GLC nu merita sa dai 75k. Eu vad Glc configurat cum trebuie si cu discount pe la 65k. Da un mercedes chel este luat ori pt firma si nu iti pasa, ori pt emblema in caz ca este pt uz personal.La E200 am pus optionale de 16.000euro iar la Slc de 13.000e si se mai putea dar nu prea se vede rostul daca stii ce vrei si ce ai nevoie.Eu zic ca o Skoda suv ar trebui chiar si full options(asta insemnand cam tot ce ai nevoie si nu toate optiunile selectate) pe la un 45k Sper ca toata lumea sa inteleaga ca nu este o rusine sa ceri discount si sa te lasi calcat in picioare sub niste vorbe frumoase atata timp cat un E200 costa din fabrica 23.000euro iar in lista este 60.000euro. Banii de la oamenii care nu cer sau nu negociaza discount intra in showroom respectiv. Ana isi cere scuze de off topic dar este palpitanta discutia Deci oameni buni cand comandati masina fie ea skoda sau seat,un discount de minim 8% sigur se poate.Poate dealerul care nu accepta si-a facut norma pe anul acela dar sigur in alta parte altul asteapta
    3 points
  2. @paul_e88: Paul, iti respect punctul de vedere, ai avut intotdeauna interventii rationale si obiective (cel putin pe topicurile mele/cele care ma intereseaza pe mine) Da, in continuare ma framant si ma tot chinui cu ideea unui sedan 2.0tsi in 30-31k eur net. Inca nu am gasit varianta 100% ideala, pentru ca nu exista - sincer sa fiu. Sunt de acord cu tine, Passatul si Superbul nu ofera nimic rafinat tehnic sau "wow" tehnic in 30k, sunt doar scumpe si atat, pe niste conceptii vechi - continui sa ma incapatanez in ideea ca MQB = 0 beneficii reale pentru client. Gadgetistica si electronica sunt praf in ochi, costul de productie (ma refer la componente) este foarte mic. Ma uit la Superb pentru ca e singurul pe care il pot inghesui in bugetul meu, cu ce vreau eu pe el. Ceva mai bun dpdv tehnic nu se poate inghesui in banii astia ca nou, oricum ai suci-o si ai invarti-o. Iar in Germania, nu umbla cainii cu colaci in coada: cel mai ieftin Superb 3 2.0TSI de pe mobile este 30990Eur, este 2015 si este Ambition. In banii astia eu iau Style nou si cu toate dotarile pe care mi le doresc. Un Style second este 35k in Germania, Jahreswagen cu 15-20k rulaj, deci mai scump decat il iau eu de aici de nou. In ceea ce priveste marcile premium - nu e atat de simplu cum vezi la prima privire pe mobile.de. Daca cineva poate infunda 35k intr-un Audi/BMW fara "Audi Gebrauchwagen Plus" sau "BMW Premium Selection" este strict alegerea lui. Eu nu-mi permit sa ma joc cu banii astia si sa-mi iau teapa. De 6 luni efectiv am arat mobile.de. E plin de tepe, facaturi, masini aduse din state, masini cu rulaj manarit si fara carte service si garantie. Din nou, nu-mi permit sa merg la bluf cu suma asta, doar ca sa ma laud ca am ajuns sa ma dau cu "marca premium" asa cum spunea un vanzator de Audi. In ceea ce priveste reviziile - nu sunt de acord cu tine. Eu platesc 5-700 Ron la Skoda, in timp ce un Audi echivalent are reviziile in zona de 1,800-3,000Ron. Sau ajung ca "baietii" ? Imi iau "marca premium" dar o servisez pe dupa blocuri Ca dpdv tehnic marcile premium au atribute tehnice reale si palpabile si sesizabile peste cele de volum, da, sunt de acord. Dar trebuie sa iti si permiti sa o cumperii, detii, intretine. Altfel, toata lumea avea Audi nou. Si atunci - asa cum spunea si @cristi511 ne cumparam ce ne permite si ne asumam statutul. Sau incercam sa "ne furam caciula" si mergem la bluf cu un second, atat timp cat nu ne permitem un second curat si certificat, sau macar cumparat personal de la primul proprietar. In ceea ce priveste topicul de fata, in Autobildul precedent a fost un comparativ elocvent: Tiguan vs Touran vs Golf Break vs Multivan second. Aceeasi idee la BMW, Opel si Kia. Guess what: SUV-ul a fost de fiecare data penalizat si a iesit "worst buy" din cele expuse. Costuri mari de achizitie, consuma mult, intretinere scumpa - in special probleme la franare si bucsaraie care cedeaza repede.
    3 points
  3. Ba baieti, hai sa revenim cu picioare pe pamant,.. Cati dintre noi astia care postam pe aici ne permitem masina pe care ne-o dorim, la pret de lista?!!?!?! Hai sa recunoastem cateodata ca strugurii sunt acrii, asta e, nu e o rusine. Nu poti sa vii sa spui " da domne..modelul x nu merita 30k euro" atata timp cat tu ti-ai luat o masina beneficiind de un discount considerabil de 3 4 5k euro. Concret asta inseamna ca nu ti-ai permis masina respectiva si ca doar multumita discountului ala ai ajuns sa o conduci. Haideti sa fim putin mai sinceri cu noi insine in primul rand. O dati inainte cu Tiguanu ca e best value for money...e pe dracu. E la pret de Touareg 3.0 de 204 cai. V-ati gandit ca preturile astea sunt marite artificial tocmai pentru a putea fi oferite discounturi? Pai in cazul in care clientul primeste 5k la o masina de 40k nu se umfla oolele in el ca ce mare negociator a fost?! Ca tot vorbim de SUV-uri d-astea compacte, fara 4x4 nu isi au rostul. Cati dintre cei care isi vor lua Tiguan Rline cu jante pe 19/20 vor iesi chiar si in soft road??!!? Hai sa fim seriosi. Personal imi doresc un suv 4x4 automat cu peste 190 cp dar nu imi permit unul in momentul de fata, nici macar cu ceva discounturi serioase. Dar nu consider ca Ateca e scump la 37k pret de lista. Inseamna doar ca nu mi-l permit. @Luciosu iti spun ca posesor de 2xDuster ( faza 1 si faza 2) ca nu exista suv compact pe piata care sa iti ofere raportul de calitate/pret/performante in offroad pe care ti-l ofera masina asta. Si crede-ma ca am pus masinile in niste situatii din care nu stiu cum as fi iesit cu altele asemenea. Ma refer ma pret de achizitie de nou in niciun caz la sh-uri sau altceva de genul asta. LE: daca vor pune pe viitorul model Duster 4x4 cutie automata 95% aia va fi viitoarea mea masina. In momentul de fata au bagat EDC doar 4x2 deci e no go pentru mine.
    3 points
  4. Daca ajunge Skoda peste 50k, mi se pare ca a luat-o lumea razna. Nu spun de calitatea masinii, dar la banii astia, ca sa o citez pe colega Ana, imi iau Mercedes. Prea scump, prea de la tara.
    3 points
  5. Va salut si totodata va prezint jucaria in cauza. Skoda Superb 3, Blue Lava, Ambition, 150HP, M6. Cum dotarile de serie nu ar avea rost sa le mentionez, am sa exemplific optiunile: - Cleverpack Ambition - adica farurile bixenon cu tot ce stiu ele; - Maxi-Dot color; - Driving mode selection; - Duze stropitoare parbriz incalzite; - Jante Zeus; - Kessy; - Ornamente praguri usi spate; - Pachet led exterior; - Scaune fata incalzite; - Canton; - Stergator luneta; - Portbagaj electric (fara pedala virtuala); - Volan cu comenzi; - Covorase cauciuc, covoras cauciuc portbagaj si plase portbagaj (astea trebuie sa le iau cand voi ajunge data viitoare, se comanda cu masina, dar vin de la dealer, nu de la fabrica). Si alte cateva poze Pneuri FALKEN, dupa cum se poate vedea Am uitat sa mentionez, este MY2017, tinand cont ca a fost fabricata pe 15.09.2016., am gasit o hartie prin usa de la fabrica.
    2 points
  6. Kia Sportage are 1.6T 180CP 4x4 DCT7 si la 28.5k pret de lista iti pui o gramada de dotari (gen scaune ventilate..). La 29.5-30k e cu de toate, fara trapa...o gramada de tampenii. Acestea fiind preturi de lista. Eu consider Sportage-ul SUV-ul care "renteaza" poate cel mai mult, alaturi de Duster
    2 points
  7. Ba exista o oferta speciala (discount 8k EUR), Paul are dreptate. La inceput am crezut ca e o varianta doar 2WD la pretul ala, dar nu, este chiar AWD.. http://www.landrover.ro/files/rte/source/oferte/discovery-sport-editie-speciala-destocaj.pdf
    2 points
  8. Poate ca colegul paul_e88 a formulat un pic mai cu cuvinte mari, dar are dreptate in mare parte. Am masini din gama VW din 2010 incoace. De fapt din 2000, atunci mi-am luat primul seat toledo 1.8i, care din 2004 a ajuns la tata si la folosit multumit pana anul trecut. SI eu am fost multumit de motor si cutie( caroseria insa era sub technica VW). Si acum imi plac produsele VAG , dar s-au lacomit in ultimul hal, cea ce nici nu era problema daca era la Porche - Audi...sau hai sa zicem si firma mama VW. Dar s-a instalat aceasta tendinta si la skoda si seat, marci care desi folosesc aceleasi piese aproape in totalitate, care nici nu primesc chiar tot ce primeste firma mama... au inceput sa mareasca la preturi fara scrupule. Iar la revizii, aceleasi costuri ca si suratele lor din aceasi categorie dar mai calitative: Leon-Octavia-GolfVII sau Superb - Passat. adica VAG cu aceste marci puse sub VAG castiga inca si mai bine dupa vanzari. Mi se pare enorme sumele de intretinere pe niste actiuni absolut de baza cu mecanici maxim mediocri. De ce la modelul 2010 costa maxim 600 lei o revizie aproximativ. La urmatorul deja 900 lei si tot asa... in 10 ani ajungem ca un schimb de ulei si filtre sa coste min. 2000 lei fara altceva. Interesant ca superb 3 preturile au urcat aproape cu 10 000 de euro fata de S2 cu echipari similare...da da stiu mai modern mai mult eetc... si stiu ca e o lupta cu morile de vant, imi racesc gura degeaba. Dar consider ca mai ales cu skoda si cu seat s-a intrecut masura la pozitionare piata - preturi si costuri intretinere. SCuze de Offtopic, am terminat.
    2 points
  9. Cristi, Qashqai cu de toate diesel si cutie automata full este 31k euro. Mai e pana la 40k Era doar o hiperbola cu Mercedes. Eu personal, n-as da in veci 50k pe o Skoda. Dar asta e doar opinia mea.
    2 points
  10. Deschid acest topic in speranta ca veti posta aici, diferite adaptari, codari, activari de functii noi cu pasii exacti care trebuie urmati (in cazul codarilor), preferabil proceduri incercate de voi si care au functionat. Cred ca e mult mai usor pt noi toti, sa avem toate aceste informatii intr-un singur loc fara sa mai fie nevoie sa cautam prin tot forumul. Incep eu primul prin postarea modificarii stopurilor spate (nu am facut inca operatiunea, am luat pasii de pe topicul cu stopuri - postul colegului Riddler) Stopuri Spate: [Select] [09 - Centr. Elect.] [07 - Coding] [Long Coding Helper] Byte 9: Debifati toate casutele sau modificati casuta DEC in cifra 0 (zero) [Transfer Coding!] [Do It!] Daca moderatorii considera topicul inutil ii rog sa il stearga.
    1 point
  11. Exact: http://www.landrover.ro/campanie-Discovery-Sport. Si garantie 5 ani/150.000 km, mai mult ca Seat/Skoda. Sunt si Audi Q5 pe Gebrauchwagen Plus, cu km pana in 20k, S-tronic, 190cp, Xenon, MMI, la 39k, vandute de reprezentante. Ex. Ok, nu e nou, dar conteaza 7k km? Pe mobile apar si cu 0 km tot la 39k euro, dar nu stiu ce dotari au. In orice caz, politica de preturi VW e exagerata..
    1 point
  12. Apropo de asta, cateva spicuiri din reviewul din AutoExpress la Tiguan R-line, care intr-adevar arata mai bine decat Ateca/Kodiaq, dar..
    1 point
  13. De ce sa iei un Land Rover cu cutie ZF si sa dormi noaptea fara se te gandesti cat tine distributia? Pt ca VAG.. On topic: Kodiaq-ul mi se pare foarte urat, dar nici Ateca nu pot sa spun ca imi place.. Cel mai frumos SUV compact il consider Tiguan R-Line.. Si noul Koleos imi place mai mult decat Ateca/Kodiaq. Cel mai important lucru e sa apara preturile oficiale la ambele modele.
    1 point
  14. Poate enumeri si ce diferente sunt in plus fata de modelul vechi ? In afara de motorizarile disponibile si leduri. Mie imi place mai mult modelul vechi.
    1 point
  15. jbg e fara intretinere
    1 point
  16. @Habba: dap, ai dreptate, nu vei avea probleme cu DPF-ul, sau cu masina in general in cei 120-150k. Sunt gandite sa tina fix atatia km, intrucat marea majoritate a masinilor sunt luate pe firme, flote, leasinguri operationale care sunt facute cam pe 3 ani si max 150k km rulaj. Problema e ca - utilizator personal fiind - este un mega risc sa tii masinile astea fragile dpdv electronica si sisteme peste astia 150k km.
    1 point
  17. La mine nu prea e cazul sa-mi fac griji cu DPF-ul. Circul mult preponderent extraurban, austostrazi, etc. Si 4 ani si 120k-150k, ar trebui sa fie OK. Urmatorul posesor si-a face griji.
    1 point
  18. Touaregul incepe de la 41.8k in varianta cheala, nici macar jante 18" si cu motorul de 3.0 si "doar" 204cp. Ca sa ajunga un Tiguan la acel pret trebuie multe dotari pe HL 190cp dsg 4motion. E strict parerea mea ca HL care vine standard cu Active infodisplay, parkpilot, ACC, Light assist, lane assist, jante 18", faruri led (cele basic, nu high) este la raport calitate/pret superior Ateca. Nici nu arata ca un Golf inaltat, cum imi pare Ateca cu Leon. Plus ca pe Tiguan se pot pune scaunele ErgoActive. Eu inca regret ca nu am putut pune. Am postat o configuratie la 38.3k cu o pagina in urma, practic la 600euro diferenta fata de Ateca. Ok, nu are portbagaj electric, jante 19, dar interiorul este altceva. Da, marea problema ramane faptul ca la discount nu se poate obtine la fel de mult, dar ca pret de lista Ateca cu dotari si motor puternic pierde in fata Tiguan.
    1 point
  19. Cristi, 33k la Ateca tot imi suna scump. Eu de banii aia mi-as lua Tiguan de ex, cu niste dotari mai putine (cele de care oricum nu am nevoie gen roti de 19, kessy, trape si alte tampenii neimportante pentru mine). Altfel, daca e vorba de bani/ce primesti, poate as lua Sportage. Sau Duster
    1 point
  20. pai discutam de 30k entry level sau 37k cu ceva dotari la Seat. Dar daca vezi de unde s-a pornit, a inceput de la Kodiaq L&K, unde se preconiza ca va ajunge la 45k - 50k. Deci la banii astia nu vorbim nici acum de premium?
    1 point
  21. Ideea mea e alta. Nu are rost sa discutam de preturile dupa discount/rabla/samd pentru ca multi dintre cei care si-au luat masini noi ar fi scazut o clasa sau ar fi trecut la alt producator daca nu s-ar fi acordat rabaturile acelea comerciale. Daca nu iti permiti pretul de lista, din punctul meu de vedere nu iti permiti masina. Ce se obtine ulterior sub forma de discount, voucher sau produse promotionale este doar un castig. Revenind la topic, ia in considerare un discount de 4k pentru Ateca aia de 37k si spune-mi cum ti se pare acum pretul Mie unul, pentru pachetul ala, mi se pare imbatabil. Si in continuare vorbim de masini noi, cu 0 km la achizitie.
    1 point
  22. Am fost la Suzuki acum cateva zile cu un coleg si am facut drive test cu Jimny, ocazie cu care am vazut toate modelele lor. Am fost si la Dacia cu cateva zile inainte. Mi-as lua Duster in orice zi in fata unui Suzuki, mi s-au parut niste mizerii de masini. @cristi511: dar de ce vrei tu sa dai pe o masina cat pretul de lista?! Eu nu vreau, daca tu vrei, poti sa dai, nu te va opri dealerul, iti garantez! Si da, stim ca iti place Ateca si ca tu consideri ca e super pret 37k, dar ..nu e!
    1 point
  23. corect , si asta spune multe deja diferenta de pret intre cele doua clase nu mai reflecta diferenta reala dintre masini daca au vazut ca se cauta sa se cumpere crossovere , toti producatorii fac acum si pun preturi pe masura sa fie multumit omul ca si-a luat suv cand de fapt are crossover
    1 point
  24. Exact. Totusi discutam de Seat si Skoda. Adica masini care ar trebui sa si le permita clasa medie din Romania. Nu vb de Sf-uri
    1 point
  25. Intervin scurt, sa punctez cate ceva: - dpdv al discounturilor, cred ca VW sunt cei mai rigizi; mie imi pare rau ca li se da apa la moara si isi permit sa continue in acelasi ritm. preturile sunt exagerate, si desi ei au luat aproape toate masurile posibile sa reduca costurile de productie, preturile pt clienti au crescut. Colegul 75NOR pusese problema unei masini in 30k euro parca, intr-un versus, s-au adus in discutie alternative premium in aceeasi bani, insa trecator am vazut pe un thread ca se uita la configurarea unui Superb. Nu pot sa inteleg alegerea, si pe langa ca sunt convins ca poate fi luat ceva mai bun tehnic - obiectiv vorbind, si VW va continua politica asta de preturi, cat timp vad ca le merge. Cred ca toata lumea are de pierdut, dar fiecare stie ce isi doreste de la masina si e liber sa aleaga. - Kodiaq/Ateca mi se par foarte scumpe, politica de preturi denota lacomie. Pt o platforma preluata de pe n-masini si inaltata, plus sisteme de infotainment luate drag&drop, marja lor de profit cred ca i-a socat si pe ei. - daca as cauta SUV, m-as uita cu atentie la Q5. A fost lansat modelul nou, iar cel vechi se poate gasi cu discount.uri bunicele. In Germania, un Q5 2.0 TDI, nou, nu e mai mult de 30k. Unii zic ca nu are dotari, ok, pai putem sa mergem pana la 35-37k cat e un Seat si vorbim de un Audi dotat. Nici nu vad de ce ar cumpara cineva Seat/Skoda de fapt, in momentul asta, daca vorbim de masini peste 24-25k euro. Preturile de noi sunt maricele, discounturi mici, iar reviziile sincer costa cat la clasa premium, minus 5-10%.
    1 point
  26. N-am o problema cu Duster-ul, mie nu imi place, mi se pare spartana, dar ca pret, pot sa recunosc totusi ca e un best buy. @cristi511 Discutam de preturi nete, nu ce obtinem dupa discount. Parca era un coleg pe aici, care spunea ca s-a interesat de Ford Edge si din prima au sarit cu 15% discount. Parca si-a luat Tiguan Discutam aici de preturi si de o politica, pe care eu personal o vad din ce in ce mai dezamagitoare. Au ajuns modele de Seat si Skoda sa ajunga la pret de Audi. Nu mai spun ca daca va iesi, Ateca Cupra, sigur in jur de 50k va fi, daca acum au preturi de 37k. Cred ca @75NOR a punctat cel mai bine pe un alt post, vrei off-road iti iei un Jimny si o masina de oras. Suv, nu prea ii vad rost, parca esti in barca atunci cand rulezi, off-road nu prea poti sa faci, portbagaj iarasi nu poti sa spui ca e cine stie ce daca ai 4 pers. in masina.
    1 point
  27. Te-ai urcat intr-o Vitara? Pana si Duster-ul il face de rusine cand e vorba de plastice si platforma tehnica (vorbesc strict de 4X4). Noul model e o masina glossy si atat, nu mai are renumele unei masini rezistente si cu care poti iesi si in off-road mediu.
    1 point
  28. @nsm daca mergi linistit si nici nu folosesti motorul pe distante scurte/oras, normal ca nu ai completat. Altfel, e inevitabil. Si TSI-urile si TDI-urile consuma ulei la un mers normal-sportiv si mers in oras. @skoderia mie nu mi-a spus sa fac la 15k km, a ramas sa fac service-ul conform planului QI6, adica 30k km/2 ani sau mai repede daca cere computerul schimbul de ulei mai inainte (din motive de conditii de condus in toti km facuti). @Andrei1980 ciudate motoarele astea VAG. Mananca antigel pe furis, fara sa scoata fum, fara sa lase urme. Si pe Octavia aveam problema asta (nu completam asa des ca tine, dar de 2 ori chiar mi-a scazut in cel mult 10k de la maxim la minim iar), dar de la ultima completare de vreo 15k km sta pe maxim. La TSI la fel, am vazut la mai multi consum de antigel fara urme. Si nici macar nu sta pe maxim. Cum pui pana la maxim, mergi 500km si e la minim iar. Apoi poti merge cu el la minim mult si bine ca nu mai scade decat dupa muult timp.
    1 point
  29. Nu inteleg faza cu completarea... La TDI CR niciodata nu am fost nevoit sa completez...
    1 point
  30. Pai daca ne gandim ca Ateca e 37k, raspunsul meu ar fi: DA!, imi iau Tiguan, ca e SI mai ieftin Sunt tare curios cat va fi si Skoda asta noua...preconizez la fel ca la Seat --> preturi mari.. Si nu trebuie sa iei Ford neaparat, mai sunt si altii la care eu m-as uita inaintea Fordului poate: ex Kia Sportage (care cred eu ca ofera foarte mult in banii ei), Mazda CX-5, Hyundai Tucson, etc...
    1 point
  31. Discutabil...o tractiune spate e mereu provocatoare dar acolo te ajuta greutatea sa redresezi masina in cazul unei gafe. Pe de alta parte, la GTI, puterea mare trebuie strunita cu atentie !
    1 point
  32. @Luciosu: cel mai probabil Kodiak = Superb 4x4 +20-25%. E logic: producatorii speculeaza obsesia asta mondiala dupa SUV-uri, este segmentul cu cea mai mare profitabilitate pentru producatori. Platforme deja existente, repere existente, cateva modificari tehnice minore, alte table, alte pastice si voila - ai un SUV. Ca franele sunt aceleasi cu ale masinii/platformei donatoare - dar devin subdimensionate pentru SUV, idem si bucsaraia nu mai zice nimeni. Concluzionand...probabil ca asta este momentul in care o Skoda va trece de 50k lista. Ma gandesc la un Kodiak 2.0TDI 190 L&K cu cateva extra gen SLA, plafon panoramic, Canton, LA, BS, Columbus si roti mari...
    1 point
  33. Salutare tuturor, Astazi am ridicat si eu jucaria de la Avia Motors Pantelimon. O Superba Ambition 2.0 TDI 150HP, M6, despre care voi detalia intr-un topic separat la "Masina mea". Ce pot sa spun, in primul rand tin sa dau nota maxima dealerului, recomand oricui doreste sa achizitioneze o Skoda, oamenii chiar vand la greu, merg ca pe banda. Am sa revin zilele urmatoare pentru a lua CIV-ul si unele chestii comandate. Despre masina doar de bine, merge foarte frumos. Inca de la livrare tin sa spun unele chestii: am avut placuta surpriza sa remark faptul ca a venit suplimentar cu doua lucruri si anume capace depozitare laterale in portbagaj (pe care le-as fi comandat, dar nu mi-a dat voie datorita Canton) si cosulet de gunoi in portiera sofer, super fain. Aaa si inca o chestie, a venit cu 3 chei, doua normale si a treia cu finisaj cromat, se mira si dealerul, ca nu mai vazuse (probabil ceva legat de kessy, asa se gandeau). Am plecat cu 6km in bord si autonomie ZERO, bine ca am ajuns la benzinarie si am alimentat in prima faza cu 14.05 litri. Pe autostrada catre Ploiesti am mers aproximativ cu 100km/h, ca m-am tot jucat la muzichie de m-a avertizat detectorul de oboseala de 2 ori, na, daca stateam cu ochii in alta parte, tot bruscam din volan cand si cand. Mod sport tot timpul, nu m-am stresat sa vad cum e in alte moduri, nici asa nu este foarte reactiva, venind dupa un RS benzina , va dati seama. Consumul pot sa spun ca este cam ce da cartea, in marea majoritate statea cam la 4 si sub 4 pe viteza constanta mentionata, ramane sa mai analizez. In Ploiesti am facut plinul cu 60.16 litri(am facut chestia cu plinul din doua bucati din motive personale, nu are rost sa detaliez), asadar 74litri in conditiile in care am facut undeva spre 80km intre statii, deci sa zicem am consumat un 3 -3.5litri, cu alte cuvinte plinul ar fi insemnat 70-71litri. Apropos, cand am alimentat in Ploiesti s-a reaprins becul , deci mai are peste 10litri cand apare becul. In rest Cantonul este super, oglinda frameless arata belea, displaiul de 8" de asemeni. Am reusit sa imperechez prin Androidauto, pare sa fie ok, in schimb prin Mirror link nu vrea si pace, nu stiu de ce, spune ca nu reuseste sa deschida sau ceva de genul, activand si din tel functia si dand acces, nimic, vad eu zilele astea. Mai multe despre dotari si poze voi detalia la rubrica mentionata mai sus.
    1 point
  34. Doar ca daca ai pornit folosirea de date mai downlodeaza si altceva nu numai traficul de date de la Waze... asta-i problema. Ca altfel asa este , cum zici Oricum foarte ieftin asa ! Si pe deasupra Waze este si cel mai bun
    1 point
  35. Nu vreau sa critic dar de ce are caderea aia de cuplu la 3750rpm? si puterea scade asa brusc de la 6300rpm?
    1 point
  36. Nope. Am folosit "ventuza pe parbriz" cu un MIO parca destul de vechi. Pe autostrada imi indica si camerele. So all good. Cum am spus si Here Maps este bun pe offline, cel putin mi se pare mai usor decat google maps pe offline, ca downloadezi direct toata tara si o folosesti pe offline. La Google maps, parca avea doar pe zone. In concluzie, mai bine pastrezi 770e si iti iei incaltari de ei.
    1 point
  37. Da, dupa ce au reusit sa faca un proiect calumea si sa aiba toate avizele s-au apucat foarte serios de treaba. De vreo 2-3 saptamani se lucreaza zi si noapte (la lumina reflectoarelor). Pe pagina de FB a CNADNR se pot vedea filmulete actualizate des cu stadiul lucrarilor. Treaba facuta pana acum este de foarte buna calitate dar inca nu sunt sigur ca pot finaliza in 3 saptamani cum au promis. Oricum, avand in vedere transparenta, ritmul si calitatea, de data asta chiar nu ma supar pe ei daca intarzie 1-2 saptamani. Mai important e ca ce ramane in urma sa nu se surpe iar peste ceva ani decat respectarea sfarsitului lunii septembrie ca termen pentru deschidere ! Situatia proiectelor in derulare de pe autostrada A 1 (SEPTEMBRIE 2016) Autostrada Lugoj - Deva, Lot 2, procent fizic realizat 46.96% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM Probleme: 1) Lipsa Autorizatie de constructie, Sectiunile A,B,C,D - suprafete suplimentare 2) Lipsa Acordului de Mediu revizuit 3) Sectiunea E2: Demararea procedurii de achizitie publica aferenta tunelurilor 4) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunii E1. In data de 06.06.2016 Ministerul Transporturilor a transmis catre C.N.A.D.N.R. S.A. observatiile Ministerului Justitiei cu privire la Proiectul de HG . In data de 29.06.2016 C.N.A.D.N.R. S.A. a raspuns observatiilor Ministerului Justitiei. In data de 11.07.2016 Ministerul Transporturilor a transmis proiectul de HG semnat de catre noul Ministru al Transporturilor. 5) Lipsa Autorizatie de constructie Sectiunea E1 Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3, procent fizic realizat 63.24% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM 1) Lipsa Autorizatie de Constructie, Sectiunile A,B,C,D - suprafete suplimentare 3) Lipsa Acordului de Mediu revizuit 4) Masuri suplimentare impuse prin revizuirea AM in data de 24.12.2013, aditionarea la contract a ecoductului de la km 57+700 5) Parcarea de la km 59+700 nu a fost inclusa in Acordul de Mediu revizuit. 6) Lipsa Autorizatie de Construire pentru lucrarile aferente descarcarii traficului in zona Holdea Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4, procent fizic realizat 47.98% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM 1) Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente Sectiunilor A+B km 77+361 - km 88+016 2) Probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Brănișca. 3) Lipsa Acordului de Mediu revizuit 4) Afectarea stabilitatii versantului Carierei Carpat Agregate. 5) Afectarea stabilitatii stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca. 6) Lipsa Autorizatie de constructie pentru lucrarile din culoarul expropriat aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500 7) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500 In data de 06.06.2016 Ministerul Transporturilor a transmis catre C.N.A.D.N.R. S.A. observatiile Ministerului Justitiei cu privire la Proiectul de HG . In data de 29.06.2016 C.N.A.D.N.R. S.A. a raspuns observatiilor Ministerului Justitiei. In data de 11.07.2016 Ministerul Transporturilor a transmis proiectul de HG semnat de catre noul Ministru al Transporturilor. 8)Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500 Autostrada Orastie-Sibiu Lot 3, procent fizic realizat 96 % Lot deschis traficului in noiembrie 2014. Traficul rutier a fost restrictionat total incepand cu data de 07.09.2015 pentru realizare lucrari de remediere. Contractul de Lucrari a fost reziliat in data de 27.01.2016, conform notificarii emise de catre CNADNR in data de 13.01.2016 Probleme: 1) Realizarea unei expertize tehnice a tuturor lucrarilor executate in cadrul contractului in data de 01.04.2016 Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale S.A., a comunicat inițierea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de servicii având ca obiect: “Expertiza tehnică asupra lucrărilor executate pentru obiectivul Autostrada Orăștie " Sibiu, lot 3, cuprins între km 43+855 " km 65+965, în lungime de 22,11 km” 2) Realizarea lucrarilor ramase se executat si a lucrarilor de remediere
    1 point
  38. Mai face si Valeo kituri SMF pentru 1,9. Si eu zic sa te mai gandesti cu SMF. Si eu am fost in postura asta, si pana la urma am ales tot DMF. Am adus masina din DE la 96k km reali. La 98k a picat volant (piesa originala). Am schimbat-o cu un Sachs AM si acum am 215k km si inca nicio problema. Cu SMF castigi poate la fiabilitate (fiabilitatea volantei in sine), dar vor avea de suferit alte componente, plus vibratii, trepidatii... etc.
    1 point
  39. Daca te pricepi putin la mecanica nu e greu sa schimbi bucsele spate . Trebuie doar sa tii cont de semnele de pe ele pentru ca in interiorul ei are doua parti metalice care practic tin puntea sa nu lucreze fata spate . In momentul in care se strica bucsa cedeaza cauciucul din ea astfel ca acele parti metalice nu mai sunt pe aceeasi directie cu axa bratului puntii permitand miscarea puntii fata spate in momentul in care trece peste denivelari . In service daca mergi probabil ca iti spun ca se da puntea jos ca apoi trebuie sa faca franele si altele . Metoda de incercare cu levierul nu prea da rezultate si chiar daca la verificare bucsele par in regula nu este intotdeauna asa (greutatea masini este mult mai mare decat forta cu care apasa mecanicul). Schimbarea lor se face destul de usor nu trebuie data puntea spate jos . Trebuie doar sa aveti grija pe partea dreapta la conducta de frana pentru ca in momentul in care se lasa puntea in jos furtunul de cauciuc care face lagatura intre conducte sta putin cam intins in rest nu trebuie decat sa desfaceti cablul de frana din cele doua cleme in care este tinut (una pe punte si cealalta pe carosertie) si inca doua cleme care tin conducta de frana ( scotand clemele conductele de frana lasa puntea sa coboare jos si daca va uitati atent o sa vedeti ca acolo conducta este indoita intr-un anumit fel ) si care se scot putin mai greu ( nu se desface nimic nu este nicio piulita sau surub numai cleme ). Singurul lucru mai greu il reprezinta scoaterea efectiva a bucsilor daca nu ai presa . O metoda (pe care eu am folosit-o cu succes) ar fi aceea prin care se taie cauciucul din interior (poti sa il si arzi dar este cam aproape de rezervor ) nu trebuie tot ci doar de pertea din exterior apoi se scoate partea din interior (partea prin care trece surubul ce tine puntea ) care daca se loveste cu ceva pana la urma iese apoi se scoate o parte din bucsa cea de pe interiorul puntii (partea care are un guler acesta se vede daca te uiti din exterior catre interior si in care poti sa lovesti cu o dalta cu ceva si pana la care se introduce bucsa) . In final se taie cu o panza partea exterioara a bucsei aceasta iesind foarte repede (se poate introduce si ceva intre bucsa si punte exact in locul unse se taie pentru a nu taia si puntea ). Timp de lucru pentru o bucsa : 30 min desfacerea puntii 60 min scoaterea bucsii 30 min introducerea noii bucsii 30 min montarea puntii . La montarea noii bucsii este nevoie neaparat de o presa (care se poate face dintr-un surub si niste si niste placi de metal dar atentie la marginile de cauciuc pe care le au bucsele eu am gasit niste semeringuri mari probabil ca erau de la camion de la ceva si care s au potrivit perfect pe margine astfel ca nu am stricat pertea ce cauciuc ). Pentru a tine puntea mai jos se introduce o bucata de lemn intre punte si urechile in care intra puntea . Pentru a intra mai usor eu am slefuit exteriorul bucsii noi cu smirghel destul de fin ( eu am folosit bucse de metal pentru ca tot asa erau si cele vechi ) pana a devenit lucioasa . Metoda am gasit-o intr-un manual de service luat tot de aici de pe forum . Mai trebuie putina atentie la pozitia in care se introduce noua bucsa .
    1 point
  40. @Ana231: daca la seatul meu leon(adica clasa de sub passat, dar cu 2.0TDI 150CP EU 6 revizia de 15 000 a fost 930 lei, te asigur ca nici la passat nu este sub. (ulei si toate filtrele in afara de motorina) .
    0 points
  41. Mie noul superb nu mi se pare deloc ceva foarte calitativ, e frumos si cam atat. Comparativ cu Superb 1 mi se pare sub. Nici nu se compara cu Passat. Iar Kodiaq e urat, este un fel de Yeti. Seatul arata mult mai bine. Totusi unii spun ca ar fi in aceeasi clasa ambele modele alaturi de Tiguan, altii ca Skoda e o clasa mai mare dar sub Touareg ca dimensiuni. Si tot off-topic: Unele modele de la Seat mi se par mai calitative ca alea de la Skoda (de exemplu tabla de la octavia 2 care rugineste comparativ cu cea de pe leon 2). E doar un exemplu. Imi mentin punctul de vedere: Ateca > Kodiaq pentru mine din punct de vedere al designului. Iar daca vor scoate si ceva Cupra R o sa fie WOW.
    -1 points
  42. Singura solutie pe termen lung este inlocuirea pompei cu una superioara care nu va pica niciodata. Degeaba verifici tu acum si e ok pompa, dar in 100km se blocheaza si adio sistem de injectie. Se intampla ca cilindrul nu se mai invarte in locasul acela, si apare frecarea intre ax si roller, adio. Uzura
    -1 points
  43. mi-am pus si eu mfd-ul , suna foarte ok , receptie si sunet radio excelente, meniu in germana ,am si magazia cu 6 cd in cotiera , toata distractia cu rama cu tott 700 lei dar merita fiecare banut , aspectul e extraordinar , schimba tot interiorul.....si totusi nu am nici eu auxiliar in meniu nici tv/video.......ce este de facut sa pot vedea videoclipuri de pe stick usb?
    -1 points
  44. Buna, Postez aici deoarece nu pot intreba intrun topic nou. Si ca sa nu fiu total off, va spun ca un prieten care mi-a dat B8 biTDi pentru concediu, masina cu 20TKm, m-a avertizat ca papa ulei si antigel. Plus AdBlue de 3 ori la km. astia. Deci nu mi se pare problema ce ziceti mai sus. Am mai avut un Accord acum vreo 4 ani si tot asa papa ulei pana la vreo 20TKm. Mi se pare acceptabil. Si revin la problema mea (daca deranjez vreo regula, sa faca split un mod). Sorry ca ii dau de lucru, dar nu pot face topic nou sa intreb ce vreau sa stiu. Ca nou posesor (2 sapt. si 500 km) de B8 2.0 biTDI nu ma pot plange. Mai ales ca am configurat masina de e mai simplu sa spun ce nu are (trapa, jaluzele, jante doar de 18 fiindca nu mi-a placut designul Verona, alarma, R-line design). De restul e full. Acum tot citesc manualul degeaba pentru o functie care imi place si despre care va intreb mai jos. Am scaune fata cu reglaj electric pe 12 directii deoarece am dorit ventilatie in scaune si am ales varianta cea mai scumpa, de 1411EUR. Deci nu ergoComfort si nici varianta ieftina de 450 EUR (care nici nu sunt sigur ca ar fi fost disponibila pentru Highline). Intrebarea se refera la functia "asistent la urcare/coborare cu comanda electrica" - pg. 134 din manualul in RO (suna ca dracu' denumirea, stiu, dar nu gasesc varianta in engleza, posibil mai umana). Adica o chestie care, atunci cand opresti motorul si deschizi portiera soferului, trage scaunul in spate ca sa cobori mai usor. Cand descui, te asezi si inchizi portiera, readuce scaunul la pozitia memorata pe cheia respectiva. Pare fitza, dar mie mi-a placut mult pe o masina aproape identica, care insa nu avea ventilatie in scaune si era echipata cu varianta de scaun ergoComfort cu piele Nappa. Prin manual nu reiese ca trebuie facut ceva anume pentru activare, prin configuratorul online nu gasesc ca ar fi optionala si ca as fi ratat-o astfel. Si sa lipseasca de pe scaune mai scumpe cu 266 EUR ce se gasea la cele cu piele sintetica mi se pare aiurea. Meniul masinii iarasi, nu zice nimic. In mod normal as fi crezut ca functia ar fi disponibila doar pe ergoComfort, numai ca am dat mai mult (deci ar trebui sa stie mai multe) + ca reglarea scaunelor (pentru cine citeste manualul) are multe chichitze (maneta in N, motor oprit etc.) Sigur ca probabil chichitele sunt doar de safety, dar chiar nu as vrea sa imi scape mie ceva si sa pierd o functie care imi place (e bine sa nu mai frec cu genunchii de coloana de directie cand cobor). Va rog sfaturi Merci
    -1 points
  45. Iar sfatul asta a venit de la un posesor de racheta pe sosea, golf6 2.0tdi. LOL! Zambetele incep putin mai de sus de un 2.0tfsi...
    -1 points
  46. Culmea, chiar m-am urcat. Discut de calitate pret. Cat despre Dacia, am auzit ca au tehnologie inovativa, claxon pe volan.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!