Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.10.2016 în toate secţiunile
-
Un pic de ingrijire a interiorului - mai mult obligata, ca nu era mizerie... Am avut o surpiza sa imi intre un soricel din garaj in masina - banuiesc ca pe usa lasata deschisa, ca filtrul de polen nu e ros, si nici pe la grometurile de fire nu-i nimic. Doar voletii de sub bara spate nu i-am verificat... Nu a ros aparent nimic, decat continutul unei folii de vitamina C masticabila Aspirat, biocarpet la mocheta, si servetele umede pentru piele (niste chestii din lidl, imbibate intr-un soi de crema) si solutie de geamuri. Al naibii de bine arata pielea dupa toti anii astia! In rest nimic notabil, merge bine, nu haleste ulei, si roade cauciucuri (normal nu aiurea)4 points
-
Va salut si totodata va prezint jucaria in cauza. Skoda Superb 3, Blue Lava, Ambition, 150HP, M6. Cum dotarile de serie nu ar avea rost sa le mentionez, am sa exemplific optiunile: - Cleverpack Ambition - adica farurile bixenon cu tot ce stiu ele; - Maxi-Dot color; - Driving mode selection; - Duze stropitoare parbriz incalzite; - Jante Zeus; - Kessy; - Ornamente praguri usi spate; - Pachet led exterior; - Scaune fata incalzite; - Canton; - Stergator luneta; - Portbagaj electric (fara pedala virtuala); - Volan cu comenzi; - Covorase cauciuc, covoras cauciuc portbagaj si plase portbagaj (astea trebuie sa le iau cand voi ajunge data viitoare, se comanda cu masina, dar vin de la dealer, nu de la fabrica). Si alte cateva poze Pneuri FALKEN, dupa cum se poate vedea Am uitat sa mentionez, este MY2017, tinand cont ca a fost fabricata pe 15.09.2016., am gasit o hartie prin usa de la fabrica.3 points
-
Nu mai recomandati indici de viteza si mai ales greutate aiurea, si nici dimensiuni neomologate pt Passat B7 (gen 205 60 R16), pentru ca in caz de evenimente, s-ar putea sa aveti surprize de la asiguratori. Iar cei de la RAR or fi habarnisti, dar talonul masinii la ei ajunge daca e control. Sunt in aceiasi dilema si eu, si sunt 90% hotarat pentru aceiasi dimensiune ca si cele de vara, respectiv 215 55 R16, desi sunt sensibil mai scumpe decat 205 55 R16. M-am uitat spre Goodrich, Barum, Sava si Matador, incerc sa evit China si Turcia, dar nici 150+ euro pe o anvelopa nu am de gand sa dau. De aspectul lor pe masina nu ma pronunt, insa acei milimetri in plus la garda la sol conteaza pentru mine.2 points
-
1 point
-
Ca fost proprietar de Rubicon Unlimited recomand din suflet masina, cu toate ca e cum e.. O sa ma intorc si eu la el candva1 point
-
Pai cine a adus in discutie GLC'ul? Nu a zis nimeni nimic despre niciun GLC si cred ca niciun om intreg la cap nu poate compara Ateca cu GLC OT: Mercedes, Mercedes everywhere1 point
-
Revin cu feedback despre RT2, din pacate unul foarte prost. Si nu din prisma performantelor, ceea ce am scris mai sus se confirma, performantele pe uscat si pe ud raman foarte bune. Insa, povestea sta cam asa (scriu abia acum pentru ca azi am primit verdictul final si nu am vrut sa umblu cu presupuneri): la vreo 2 - 3 saptamani dupa ce le-am montat am plecat in vacanta Germania - Olanda, pana la plecare nu apucasem sa le rulez decat putin prin B. Pe autostrada am simtit trepidatii incepand cu viteze de 80-100 km/h si care se agravau pe masura ce viteza crestea, nu trepida volanul ci masina cu totul. Cel mai pronuntat se simteau in zona 130-150 km/h, adica exact zona de viteza pe care o folosesti cel mai mult pe autostrazi, peste 180 km/h devenea mult mai putin evidenta. Bun, evident ca primul gand mi-a fost la echilibrare, asa ca m-am oprit in Arad si le-am reechilibrat; cu ocazia asta oamenii mi-au zis ca lor li se pare ca imi bat vreo 2 roti, probabil jante strambe - primul gand mi-a fost la janta lovita (inca nu o schimbasem), insa am luat in considerare si faptul ca poate s-a strambat si ceva pe la suspensie. Dupa echilibrare nu s-a rezolvat nimic, asa ca mi-am facut programare la VW in Germania, au mers cu masina, au verificat suspensia si au zis ca nu are nimic, cel mai probabil e de la anvelope desi si lor li s-a parut suspect pentru ca erau noi (m-au intrebat). Au reechilibrat si ei rotile, le-au schimbat pe diagonala, efect 0. In momentul asta eram destul de convins ca e stramba janta lovita. Dupa ce am schimbat insa si janta - surpriza - la fel. Asa ca, oricat de putin probabil mi se parea, am fost la doua vulcanizari care mi-au confirmat - 3 dintre anvelope sunt ovalizate, au bataie sus-jos. Jantele erau drepte, nicio problema aici. Asa ca le-am schimbat pe cele mai afectate cu doua dintre Bridgestone-urile vechi si ce sa vezi, am scapat de trepidatii. Am vorbit apoi cu cei de la care am luat anvelopele, fiind in garantie, am trimis 2 dintre ele (doar pentru 2 aveam schimb), iar azi am primit confirmarea: defect de fabrica. Una se inlocuieste sau primesc banii inapoi, celalta nu, pentru ca avea o taietura de-a latul pe profil - probabil de la vreo sina de tramvai, nimic grav care sa genereze probleme sau pericol, dar au avut motiv de ce sa se lege - nu cei care mi le-au vandut, ci importatorul. Urmeaza sa le trimit si pe celelalte doua la garantie atunci cand o sa pun rotile de iarna pe masina, probabil mai devreme anul asta tocmai pentru a le putea trimite mai repede. O experienta foarte urata, iar intre timp am mai citit si de alti posesori care au avut probleme cu anvelope Dunlop: diferente de 500g intre anvelope sau anvelope care nu se echilibrau. Ma declar extrem de dezamagit si evident nu voi mai cumpara Dunlop, ever! Reamintesc, 225/40/R18 92Y DOT 1516 Made in Germany. Cel mai probabil voi merge pe Michelin, fie PS4, fie SS, ramane sa mai analizez.1 point
-
1 point
-
Nota de constatare e valabila 3 ani de la data accidentului ! Poti face solicitare de oferta in regie proprie . Daca iti convine suma , bine, daca nu, poti alege alt service sau poti plati tu reparatia in orice service autorizat doresti si vei primi banii in cont dupa anexarea la dosar a documentelor justificative. Din experienta mea din ultima perioada banii intra cam la doua saptamani !1 point
-
cam ciudat... nu isi face secventa, cand ai o problema - eroare..... ai intrat si pe 09-centrala electrica, sa vezi daca acolo nu ai nicio eroare legata de faruri ?1 point
-
camera din sigla - majoritatea vin cu sistemul Highline (foarte greu sa gasesti un lowline - cel care contine doar camera si cablaj) - care are si modul comanda, etc - cel cu liniile care se misca, cand rotesti de volan - sistemul (camera, cablaj si modul) sigur depaseste 1000 euro la reprezenta1 point
-
Putina învârteală prin Ploiești și apoi Ploiești-Bucureşti, mers normal, 2 persoane, câteva bagaje, clima pe auto 22 grade, start stop oprit.. Am depășit 700km de la plin și am 2 liniuțe sub jumătate rezervorul, în condițiile în care am folosit și încălzirea staționara de doua ori. Este foarte plăcută, dar merita când vor fi temperaturi mult mai scăzute decât în perioada asta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Cosmin ZKG: Vossen, da, pastrand niste proportii foarte mari @CrS1985: Sigur incap, mai complit ar fi daca ai avea de carat 2 seturi de anvelope. Nu ai avut transport inclus sau macar contr-cost, de ce te duci dupa ele? Legat de filmuletul pus de @petruDRG, cele 20 de minute pe pista s-au soldat cu frane coapte. Am plecat cu bine de acolo, dar am constatat ulterior cu huruia ceva la franari medii la viteze mici. Asa ca m-am apucat sa le desfac ca sa vad in ce stare sunt placutele. Discurile pareau ok, nu aveau depuneri neuniforme, drept urmare nici vibratii gen disc ovalizat nu aveam. Asa ca... autopsia, placuta exterioara de pe partea stanga: Placuta interioara tot pe stanga: Placuta interioara dreapta: Placuta exterioara dreapta: Exact ce nu vrei sa vezi la placute, suprafata lucioasa si neteda Pentru curatare am folosit smirghel P150 pus pe o suprafata plana si frecat cu presiune uniforma pe placuta. Rezultatul: Dupa prima placuta asta am adunat din smirghel: Celelalte au iesit similar, suprafata rugoasa si mata. Am curatat si toate depunerile de pe margini si glisiere: La final m-am ales cu praful de pe ... placute Si cam asta se intampla cand se rup manusile si zici ca merge si asa: Va recomand sa purtati o masca daca va apucati de asa ceva, nu vreti sa stiti cat praf de placute aveam in nas. Huruitul pare ca a disparut si acum se aude doar sunetul normal de placuta pe disc, care probabil se va diminua si el pe masura ce placutele vor curata discurile si vor depune material uniform pe discuri1 point
-
Dupa aproape 4 luni am primit si eu Fabia Combi 1.2 90CP. Ieri sambata 01.10.2016 am facut primul drum si pana acum am vazut urmatoarele buen si rele: Plecare Din Tineretului, Unirii 9,2 litri%, Unuversitate 8,6%, Romana 8%, Piat Charles de Gaule 8,4%, Baneasa 8,2%, in conditii bune de drum, circulatie lejera ca de sambata orele 11 - 11.30 AM. Concluziile in ceea ce priveste consumul urban de la producator il trege fiecare cum vrea. Pana la Cheia consumul a fost de 5,60 % in conditile folosirii aproape continuu a tempomatului, deci nu vorbim de stil de condus. l intoarcele in bucuresti, drum la vale, consumul la intrarea in Bucuresti a fost de 5.00%. Se apropie oarceum de 4,4%. Nu va speriati cand deschideti capota de la motor. Nu a aruncat vecina de la 10 sertarul cu furculite, asa face si e probabil normal pentru clasa ei. Ca la Logan Laureat de acum 12 ani, doar geamul soferului are impuls. Scaunul soferului nu cuoaste reglaj lombar. Inchiderea centralizata se realizeaza la manivela - un buton de pe plansa e bord. Inchiderea centralizata blocheaza doar intrarea in exterior. Copilul de pe bancheta din spate isi poate lua vant afara la 130Km/h fara probleme. Aici este un mare ! pentru grupul VAG. Nu am reusit sa conectez Galaxy Note 4 la Miror, probabil este nevoie de niste cursuri IT inainte de. Suspensia rigida, nu este foarte confortabila, dar masina este stabila si are o tinuta de drum excelenta izolatia fonica este precara, ceva normal pentru VAG, dar deranjanta numai in oraj, unde se aude orice accelearatie a motorului. la drum lung zgomotul este nederanjant. Spatiul interior maimic decatmodelul anterior datorita scaderii inaltimi cu 4 cm. Pt. mine care am 1,88 m, cahiar contau acei 4cm. Probabil acum masina este mult mai stabila. Ambreiajul tine prea sus, mai sus de jumatatea cursei. La introducerera in viteza 1 sau marsarier se intampla des sa se loveasca dinti in dinti si trebuie ca la Dacia 1300 sa o freci un pic ca sa intre in viteza. Ohlinzile din parasolar nu au lumini. Probabil era o investitie prea mare pentru grupul VAG, dar de obicei avem o lumanare de la biserica si ne decurcam. Nu trebuie sa avem pretentii c ala inchiderea usilor sa sune a plin. la clasa ei, Fabia poate sa zdrangane linistita la inchiderea usilor. Haionul insa se inchide excelent, far azhomot, cu un sunet infundat. imi place f. mult inchiderea haionului. Balamalele usilor nu sunt capsulate ca la altei producatori, asa ca i n timp necesita vaselina cu betisorul in parcare. Luminile de bord sunt aprinse continuu. Doar ceva butonase se aprind in momentul aprinderii farurilor. VAG a renuntat la alceleratia din podea si au realizat pedala frantuzeasca atarnata. Cei 90 cai putere sunt mai mult decat suficienti, masina are zvac, demaraj foarte bun chiar si cu trei pasageri, la deal urca fara probleme cu a treia, totul OK. 110 cai putere sunt chiar prea mult pentru masinuta aceasta. Masinuta are reglaj vertical la scaunul pasagerului dreapta fata, lucru neintilnit in optionalele altor marci la clasele de varf. La bord nu avem nimic din cauciuc, totul este din plastic, incusiv fetele de usi. Este probabil o optiune buna, mai ales ca fetele de usi pot fi spalate mult mai usor. Materialul din care sunt confectionate fetele scaunelor mi se pare unul bun. Cotiera ingreuneaza accesul la maneta de frana de mana. Masina este in general placuta, bine inchegata, pozitie buna la volan, vizibilitate foarte buna in oglinzile laterale, volanul usor manevrabil, tempomatul de generatie noua nu e mai decupleaza la schimbarea vitezelor, garantia ofera, cel putin pe hartie, masina l aschimb in service, sedere placuta la hotel de 3 stele daca ai masin in service, tractare si un numar telefonic se suport non stop. Dragut. Referitor la Porsche Romania - nota 2. Nu ofera dealerilor mostre de culori, mostre de tapiterie, mostre ale ornamentelor de bord, nu ofera nimic, decat vorbe, multe din ele inselatoare, astfel ca in final nu sti ce cumperi. In toate pozele ornamentul alb piano apare a fi argintiu, reprezentantul de vanzari mi-a zis ca da, e cel argintiu si m-am trezit cu un plastic alb pe bord, plastic care urmeaza sa vedem cu se comporta in timp. stiu doar ca daca bate soarele in el, este total neplacut pentru ochii pasagerului dreapta. Referitor la Avia Motors - baieti buni dar comunicare deficitara.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Recent, inseamna la mine pe la mijlocul lunii iulie inainte de a pleca in concediu. Pret kit complet : 1600 fara TVA. 300 manopera. (totul pe LUK) -precizez ca tot LUK era si inainte pe masina (ea a fost adusa din Berlin prin martie/aprilie)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ego, La întâlnirea acestui indicator, conducătorul auto este obligat să reducă viteza şi să se asigure că pe drumul prioritar nu circulă autovehicule, şi abia apoi poate să pătrundă în intersecţie. pe drumul cu prioritate circula baiatu' . ca mergea cam invers, e alta discutie.1 point
-
si eu am avut probleme cu motorasul de la stopitori, am desfacut ansamblu am scos motorul afara erau periile care ating pe rotor varza, am spart o imprimanta canon parca mp250 am luat un motoras aproape inentic il puteam pune pe ala din imprimanta fara probleme dar am decis sa il repar pe originalul am scos fundul motorasului afara si iam inlocuit periile cu celelalte de la cel de imprimanta si merge brici. scz limbajul si greselile de scriere.1 point
-
Salut, Nu stiu daca mai e de actualitate dar la Golf 7 standard sunt: 6Jx15 ET43 6.5Jx16 ET461 point
-
Salutari la toata lumea....de câteva zile trotineta(vw passat b5 '99, 85 kw, 1.9 tdi, ajm) nu imi mai arata nivelul la motorină..am pus-o pe tester si imi da eroare 00771 - fuel level sensor (g) 30-00 - open or short to b+. Ceasurile sunt bune ca le-am facut test. Am fost la un mecanic care mi-a zis ca este defect plutitorul si ca nu ar avea pompa in rezervor si ca ar trage pompa tandem ... am sunat la dezmembrări si aia au zis ca are pompa in rezervor. Nu stiu ce sa mai cred, dupa care sa ma iau.. din acest motiv am apelat la forum poate a mai fost vreun posesor de vw in situatia mea si ma îndruma corect ce sa fac. Menționez ca atunci cand pun contactul nu se aude nimic si nici nu s-a auzit ceva de cand o am.. motorina am 45 de litri in rezervor...merg cu masina si nu are nici un simptom doar ca imi sta pe creier acel ac si nu as vrea sa rămân in pana prostului multumiri anticipate-1 points
-
Probabil sunt listate 2009 de vanzatori deoarece sunt fabricate in a doua jumatate a anului 2008, sau in ultimele 3-4 luni ale anului respectiv.-1 points
-
Adevarul e ca asta e singura diferenta: doar led-urile din far * *sarcasm-1 points
-
Mie noul superb nu mi se pare deloc ceva foarte calitativ, e frumos si cam atat. Comparativ cu Superb 1 mi se pare sub. Nici nu se compara cu Passat. Iar Kodiaq e urat, este un fel de Yeti. Seatul arata mult mai bine. Totusi unii spun ca ar fi in aceeasi clasa ambele modele alaturi de Tiguan, altii ca Skoda e o clasa mai mare dar sub Touareg ca dimensiuni. Si tot off-topic: Unele modele de la Seat mi se par mai calitative ca alea de la Skoda (de exemplu tabla de la octavia 2 care rugineste comparativ cu cea de pe leon 2). E doar un exemplu. Imi mentin punctul de vedere: Ateca > Kodiaq pentru mine din punct de vedere al designului. Iar daca vor scoate si ceva Cupra R o sa fie WOW.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00