Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.10.2016 în toate secţiunile

  1. Pentru iarna eu nu pot sa ma opresc din a recomanda Sonax Xtreme Protect and Shine NPT si apoi Sonax Brilliant Shine Detailer dupa spalare. Mizeria se depune mai greu si se ia mai usor, exact ce trebuie pe timp de iarna. Durabilitatea si comportamentul hidrofob sunt peste orice ceara. Pentru geamuri Pro-X Rain Shield face treaba buna, este usor de gasit si ieftin. Se aplica foarte usor, nu-ti trebuie inca o facultate pentru asta
    2 points
  2. Bun garajul, merita o lavabila la asa masina intretinuta.
    1 point
  3. Merci, Tizule! Ar trebui sa existe un buton de like, sa-ti fi dat pt comment De abia astept sapt viitoare cu jantele + anvelopele. Sunt tare curios cum arata
    1 point
  4. Ca de toamna... Saptamana viitoare voi lua anvelopele + jantele de iarna. To be continued
    1 point
  5. O sa atasez si bonul cand voi face plinul din nou si voi compara cu bc. Dar din experienta iti spun, la Octavia 2 FL si la Golf 7 tot 1.4TSI diferentele pompa-bc sunt infime (0,1-0,2l), si alea cel mai probabil provin din faptul ca nu intotdeauna "indesam" la fel de mult combustibil in rezervor. Eu la Octavia adaug de mult fiecare plin pe Spritmonitor si intotdeauna am consum aproape identic cu bc de la o alimentare la alta, deci de ce nu ar fi si bc-ul de pe Superb corect? La asta as adauga ca de cand am facut primul plin, am vreo 500km facuti si rezervorul peste jumatate cu vreo doua linii parca. Mie unul mi se pare super autonomia, la fel ca la cealalta, aia fiind tdi. Unde punem si aglomeratiile zilnice de ora 8 + ora 18 din Bucuresti.
    1 point
  6. Parca la un moment dat ziceai ca ai si un fasait... Daca ai vreun furtun de la turbo spart, rupt sau iesit din traseu, de aia-ti da si cu fum negru. Verifica sa ai toate furtunele la locul lor si sa fie bune.
    1 point
  7. Salut!In legatura cu masina din semnatura. Vreau si eu sa stiu daca am acel calculator confort pentru cheie briceag.Mentionez ca la coborarea si ridicarea geamurilor,butoanele au 2 click-uri,adica daca apas sau trag pana la al II lea click imi cobora si ridica geamul fara sa mai tin apasat pe butoane.Nu asta inseamna calculator confort? Am gasit sa cumpar cheie briceag SH?Cum se adapteaza aceea cheie la masina?
    1 point
  8. Postez log-ul corectLOG-01-003-010-01111.xls
    -1 points
  9. Am terminat si proiectul pentru prietenul meu a iesti peste asteptari ! Modelul masinii G4 , 1.4 benzina arcuri stock ( probabil trendline ca echipare) inaltare obtinuta 7 cm pe spate si 5 cm pe fata ( mai jos descriu si cum s-a obtinut) Piesele folosite au fost urmatoarele : -Arcuri fata/spate Kayaba PDG cod KYB piesa RC1695 Fata si RH5543 Spate -Amortizoare fata/spate Sachs heavy duty + protectii amortizoare Monroe ( comparate cu cele vechi sunt putin mai lungi pentru o cursa cam cu 2 cm mai lunga) -Flanse fata/spate Sachs -Inaltatoare fata OEM aluminiu si spate AM din poliamida. -Scut otel AM care a venit pe seria masinii tip motor benzina ( cel lung ) A fost putina bataie de cap la montarea scutului ca nu a fost 100% compatibil ca si gauri dar au reusit mecanicii sa ii dea de cap Inaltatoarele s-au potrivit la fix fara alte modificari . Din arcuri si amortizoare s-au obtinut 4 cm spate si 3 cm fata iar dupa adaugarea inaltatoarelor ( 3 cm spate si 2 cm fata) am ajuns la finalul descris mai sus de 7 cm spate si 5 fata (distanta masurata intre anvelopa si aripa). Asteptam acum o perioada sa se lase bine arcurile si apoi remasuram , insa nu cred ca o sa fie diferenta. Dpdv al meu a trecut testul , am dat ture cu ea, am facut chiar si testul elanului si mi se pare foarte ok! La o prima impresie chiar mai OK ca a mea Amoritozrele Sachs HD par sa fie peste ale mele Monroe HD de pe G5 imi da de gandit.... Inca 2 poze cu masina : @Laurentiu_LWR eram mai curios ca tine , acum m-am linistit .
    -1 points
  10. Fara suparare dar ce e cu psihoza asta de a cumpăra neapărat made in Finland? Iti garantez ca nu aveai nicio problema cu anvelope made in Romania sau made in Rusia. Eu am mers 3 ierni cu niste Debica Frigo2 făcute pe nu stiu unde in condițiile în care aveam doar 2 roti motrice si mai multa putere si cuplu decât tine...si n am sărit de pe drum si n am avut vreo situație nasoala în care sa simt nevoia de mai mult. Sa nu fie cu suparare dar mi se par bani aruncați. De banii astia luai 4 jante aliaj sau tabla de 16 si 4 anvelope noi de iarna.
    -1 points
  11. Singura solutie pe termen lung este inlocuirea pompei cu una superioara care nu va pica niciodata. Degeaba verifici tu acum si e ok pompa, dar in 100km se blocheaza si adio sistem de injectie. Se intampla ca cilindrul nu se mai invarte in locasul acela, si apare frecarea intre ax si roller, adio. Uzura
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!