N-am mai scris de mult timp aici.
Golful a depasit, deja, varsta de 5 ani de la nastere si se comporta foarte bine. Nu regret nicio secunda alegerea facuta.(costuri, asteptari, satisfactii oferite)
Pana azi a alergat 65.000 km si ramane de incredere pentru mine. Anul acesta am reusit sa fac majoritatea km. in afara tarii. ( > 5000km)
In continuare raman la concluzia ca motorul( pentru consum) si vizibilitatea nocturna, oferita de faruri, sunt aspectele care ma incanta cel mai mult. Scaunele le consider un mare minus la drumurile lungi.
Drumuri facute: bucuresti- solden, bucuresti- thasos si altele prin tara. In Bucuresti am incetat sa-l mai folosesc in timpul saptamanii definitiv, ocazional in weekend. Mi-am luat agregat nou pt. eterna fataiala din capitala.( piaggio fly)
Anvelopele GY sunt foarte ok in ceea ce priveste zgomotul, chiar mai silentioase decat cele de iarna.( am ramas cu sechele) Ca si performante nu pot sa va dau detalii foarte concrete pentru ca sunt moderat in ale vitezei.
Mi-as fi dorit sa ajung cu el macar o data la Adancata ca sa ma dau cateva ture, dar sunt constient ca este limitat si am fost surprins cate aspecte trebuie imbunatatite pentru un R ca sa fii decent pe pista...
In rest, consumul e fantastic. Plecat cu full din Bucuresti, ajuns in Thasos, facut 1 tura jumatate de insula si am alimentat abia la intoarcere in Komotini(si nu eram pe rezerva, dar am mers pe varianta scurta de drum). E drept, Bulgaria se traverseaza cu 100km/h, rar un 130/ 140.
Recomandare: de luat in Thasos un Suzuki Jimny(se descurca foarte bine asta micu' pe teren accidentat- am cam dat in mintea copiilor cu el ) pentru a explora toate plajele de pe coasta de est a insulei si daca mai raman ceva firfirei si barcuta pentru plajele nevazute de tot romanul, asta daca vrei sa faci plaja intr-adevar singur.
In perioada urmatoare intra in service pentru amortizoare si cam atat.
Numai bine tuturor si cateva poze.