Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.09.2016 în toate secţiunile

  1. NU asa.... Tu n'ai pastrat distanta regulamentara si esti vinovat....ala din fata ta poate frana cum doreste ca dea aia are "piedica" la cotet!
    3 points
  2. Lasa ca eu mi-am luat in mai Dunlop RT2 de vara cu DOT 1516, made in Germany, si 3 dintre ele erau ovalizate! Momentan am 2 dintre ele trimise la garantie (doar pentru 2 aveam schimb). Asa ca eu unul nu mai cred in mitul ala cu "made in" deci e bun / prost. Conti e o alegere excelenta, in ultimii ani au fost mereu in top 3 - de obicei chiar pe primul loc - la anvelope de iarna. Eu am TS850 pe aceleasi dimensiuni si sunt mai silentioase decat Bridgestone S001 de vara care au venit cu masina, iar pe ud nu exista comparatie intre ele, Conti-urile sunt la ani lumina. So enjoy them!
    2 points
  3. Si transpirat palmele... Cine spune ca nu, nu il cred. Emotia si adrenalina cand te vezi pe pista sunt ceva special, indiferent cu ce masina esti. Sa mergi "tare" nu inseamna doar top speed, ci sa mergi curat pe pista, iar asta e cel mai greu Aici e de fapt skillset-ul
    2 points
  4. Avantajul unui eveniment de genul Track day este ca, pe langa distractia de pe pista, ti se fac si poze foarte misto :
    2 points
  5. Acum atasati si poze cu bonul de la benzinarie ca povesti cu zane spun toti producatorii si mai ales VW.
    1 point
  6. Va salut, apelez la voi poate gasesc o solutie sau un indiciu legat de problema de la cutia DSG. Modelul masinii este Passat B6, DSG- 6 trepte, 2.0L, 170cai. an sf. 2007 Problema masinii este ca atunci cand o scot din "D" si vreau sa o pun pe "N", "R" sau "P", cutia pare sa agate se aude un "clanc, clanc clanc" si daca apuc sa bag inapoi in "D" se opreste din clantzanit. Daca nu apuc, pe bord se aprind totate literele de la cutie si palpaie. Trebuie sa opresc masina, reset si pleca. Daca e rece afara merge mult mai bine, daca e cald incepe sa intre greu in "R". Daca e f cald afara, peste 30 de grade chiar si in "D" in timp ce merg cutia se blocheaza. Daca este cu o roata pe bordura si una pe asfalt intra f greu in "R". Tina sa mentionez ca am schimbat cutia pe garantie, (a iesit acum din garantie masina), am schimbat de 3 ori blocul de valve si tot la fel face. Nu a reusit nimeni sa-i dea la cap pana acum, ma chinui cu ea asa de 80k km. uleiul schimbat la timp, procedurile de schimbat uleiul au fost respectate (am fost martor). Daca aveti idee de la ce ar putea fi va rog mult sa va exprimati. Orice idee e binevenita ! Citirea erorii spune ca este eroare la cutie, dar nu ma duce mai aproape de sursa problemei. Daca am schimbat si cutia si mecatronicul, care piesa in afara acestora doua ar putea avea aceste consecinte? M-am gandit ca poate de la maneta de schimbator din masina o fi un contact slab sau ceva de genul. Sapt viitoare vreau sa bag masina in service si sa o demontez bucati. Care credeti ca ar putea fi buba ei? Multumesc Dan
    1 point
  7. Active Info Display se poate comanda si fara navigatie (pana de curand era disponibil doar in combinatie cu navigatia scumpa, profesionala).
    1 point
  8. Eu regret "fortarea" vw pentru navigatie cu active info display. L-am folosit fix de doua ori mai mult de "fun". Nu ai trafic live, nu ai politie, gropi, lucrari, accidente, update-uri de pe o zi pe alta cu drumuri inchise sau sensuri schimbate, etc. Ia App-Connect sa poti pune Android Auto cu Google Maps si Waze in viitorul apropiat, mai pui 100euro un telefon mai vechi tot timpul conectat in masina si ai terminat povestea.
    1 point
  9. Poate te ajuta - in Munchen am avut un Passat cu navigatie - mi s-a parut mai bun decat google maps la alegerea rutelor - si mai comod de folosit, e acolo tot timpul nu mai stai si cauti dupa telefon, scoate incarcatorul, pune firul - e curata treaba. DAR, si un mare dar, navigatia offline mi se pare ca e in moarte clinica. Nu ai informatii despre trafic (cel putin la noi), nu iti raporteaza nimeni politia din fata ce sta cu radarul, pana updateaza hartile trece o eternitate.. Deci eu as zice ca e mai mult un moft ce poate fi inlocuit de catre un smartphone si android auto.
    1 point
  10. Pentru mine e clar ca va urma o noua experienta in zona asta. Vedem, cautam, gandim si actionam Revenind la oile noastre, astept sa ma sune de la ETG sa ma duc sa schimb stopul aburit.
    1 point
  11. @Bebeee: nu trebuie sa se simta nimeni ofensat, pur si simplu este aproape imposibil sa gasesti aici sau la vinzare un GTI/Cupra/R nemodificat.
    1 point
  12. Cred ca sentimentul a fost mai degraba de nerabdare decat de emotii/frica din 2 motive extrem de puternice: 1. n-am vreo racheta de masina deci eram constient ca nu o sa fie nevoie de extra talent sa ma tin la ea 2. prima sesiune am facut-o sub indrumarea lui @C Z R, care mi-a explicat care ar fi trasa ideala, care sunt zonele de franare samd. Apoi, pe langa astea sunt genul de sofer care apreciaza infinit mai mult un drum virajat decat o autostrada ( ex: plec de acasa sambata sa fac Transfagarasanul doar pentru experienta condusului) si de-a lungul timpului m-am dat la masinile pe care le-am condus suficient incat sa dobandesc niste reflexe si o experienta intrinseca zic eu suficienta pentru 150 de cai. Ceea ce intradevar m-a debusolat initial a fost lipsa totala a reperelor vizuale dar dupa 2 3 ture a inceput distractia . In sesiunea a 2a m-am dat singur si nu de pune ori m-am trezit ca intru prea tare in viraje, prea tare pentru feelingul meu nu pentru ce putea efectiv masina sa duca. Desi cu Cezar in masina am scos un 2.28 am avut un fast lap singur ( din pacate necronometrat) pe care l-am simtit in zona 2.22-2.24. Pana la urma m-am dus acolo sa ma distrez, sa ma bucur de experienta si nu in ultimul rand sa vad daca totusi ceea ce credeam eu ca stiu despre mine, soferul, se verifica. Si am ajuns intreg acasa, fara sa fierb frane, fara sa ies in porumbi si fara sa fac vitezisme. Job done!
    1 point
  13. @andrei1980 & @vdragos: nu e competitie cine tine consumabilele mai mult. Din contra, filtrul de polen il schimb de 2 ori in 15k km si tocmai, schimb uleiul la 15k. Din experienta personala, testata de mine pe masinile mele, e frectie schimbarea filtrului mai devreme - again, parere personala- Ori ca l-am schimbat la 15k, la 30k, sau chiar la 45k, de fiecare data era perfect curata motorina din vas, fara depuneri, iar fltrul arata impecabil. Plus ca, un filtru imbacsit da semne daca esti atent. E doar un mod personal de a trata lucrurile, nu inseamna ca trebuie ca altii sa faca la fel...
    1 point
  14. In general la evenimentele organizate intalnesti oameni superi ok, cu masini super ok. Cei "cu petarde pe la esapemente, wanna be v8" se pastreaza pentru turele de capitala, in noapte. Felicitari pentru experienta. Ti-au tremurat putin genunchii?
    1 point
  15. uite aici, ca sa iti fie mai usor
    1 point
  16. dupa multe pareri ascultate si informatii stranse din diverse surse, mai mult sau mai putin autorizate, concluzia ar fi ca injectoarele CR fabricate dupa 2005-2008 nu se preteaza la verificari/reconditionari/calibrari, in special injectoarele motoarelor cu DPF ( au constructie diferita si sunt mai complexe ) personal am vazut multe injectoare reparate de firme mai mult sau mai putin specializate si cu renume, dar durata de viata a fost invariabil 1-2-3 ani maxim. Pe moment raportul pret/ performata/ fiabilitate este bun, dar pe termen lung nu e nicio afacere.
    1 point
  17. Eu l-am montat singur, cu ajutorul cuiva. Dar nu aveam lateralele de plastic. (Desi, as fi vrut eu). Ps: funny you Unul face OT pe topicul meu si altul isi cere scuze Dar nu-i bai, ca-s informatii valoroase.
    1 point
  18. Banii au fost deja aruncati cind am cumparat masinile, trebuiau tinuti in banca, nu dati pe prostii.
    1 point
  19. eroarea e clara, la un anumit moment dat, cand ECu a comandat recirculare de gaze, debitul de gaze arse a fost mai mic decat cerea ECu pentru acele conditii de functionare. debitul de gaze recirculate prin EGR se masoara ca diferenta dintre necesarul de aer pt anumite conditi de functionare si debitul de aer proaspat masurat de debimetru. Sunt multe cauze : senzor MAp , senzor IAT, debimetru, trasee EGr colmatate, valva EGR care nu se deschide destul,
    1 point
  20. Si ala ma dispera pe mine..nu stiu ce sa ai fac..
    1 point
  21. Intre timp am descoperit si un alt scartait, provine de la panoul din jurul blocului de lumini. In momentul in care tin apasat pe acea bucata de plastic, se face liniste. Stie cineva cum l-as putea desface, sa incerc sa-i fac un "tuning"?
    1 point
  22. Baros_arpad Aceiasi problema am avut-o si eu la passat, 1.9tdi, ATJ, 116CP: pornire greoaie, dadeam de vreo 3-4 ori la automat cate 10 secunde pana pornea, fum alb la pornire, mers cam in 3... Am verificat pompa din rezervor-OK, am schimbat filtrul de motorina, am schimbat doua pompe tandem, am facut alimentare prin cadere direct in pompa, am verificat electromotorul-OK (imi spunea cineva ca trebuie sa ai minim 250rot/min cand dai la automat) si IN FINAL am ajuns la injectoare. Dintr-un montaj monstruos, neconform aveam problemele astea (mecanicii nu le-au strans la cuplu si jucau in chiulasa). Am rezolvat problema prin inlocuire oringurilor (bosch) si ATENTIE! SURUBURILE de prindere injectoare, urmate de reglajul injectoarelor la 180 grade. Consum 0.4l/h pe vcds. De 2 ani porneste brici! Treaba cu fumul nu am rezolvat-o decat prin schimbarea motorului (tachet spart, ax came tocit...). Cum spunea si Cosmin, care a avut aceiasi problema cu fumul, problema sigur e de la chiulasa, supape strambe care nu mai etanseaza cum trebuie, simeringui duse. Cosmin, am schimbat motorul, dar crede-ma ca nu am avut timp sa il desfac pe cel vechi sa vad cum arata chiulasa, supapele, de aveam un rontait in plus si fum la pornire.
    1 point
  23. 13,5V pe ecu e perfect normal. atat va arata si cu vagcomul. si vagcom si elm-torque citesc acelasi semnal emis de ecu. ecu are un stabilizator-limitator la 13,5V . 14,2 se masoara pe bornele bateriei (motor pornit fara consumatori). starea bateriei nu are nicio influenta asupra tensiunii cu motorul pornit.
    1 point
  24. eu am acelasi gen de faruri si sunt multumit, lumineaza foarte bine, pe faza scurta am xenon 6k, motorasul il iei de la farurile originale si le poti regla cum vrei
    1 point
  25. Limitele alea sunt inrosite pentru ca sunt cam standard peste tot 30 in rezidential si 50 in localitate. O au multe marci de masini nu numai cele din VAG. Ideea ca ti-a indica in ce viteza sa mergi ca sa mergi econimic etc este pus si simplu stupida.
    1 point
  26. i stand corected. totusi, cine are masina fara o [cenzurat], un punct, ceva acolo, cel putin in dreptul "50" sa ridice mana sus. e o chestie general valabila care nu are legatura cu masina sau motorizarea. le: ce tare, mi-a cenzurat " - "
    1 point
  27. mno.. va invit sa dati o tura prin zonele rezidentiale din Cluj .. si sa va uitati si la marcaje :icon_thumright: .. e plin de limite de 30 km/h. Pe de alta parte sunt curios si eu care e rolul acelor linii rosii .. tind sa il cred pe Aditu.
    1 point
  28. Niciodata nu a existat o asemenea restrictie. Linia rosie de la 50 se refera la Vmax in 97,5% din localitatile din Europa. Singura referire la viteza minima obligatorie se face in cazul indicatorului "Viteza minima obligatorie", care sincer nu l-am intalnit in Romania decat la urcare unde se fac doua benzi si pe tabla de preselectare sub banda 2 este pictat si un mini-indicator "viteza minima obligatorie 30 km/h". Se mai face o referire la viteza redusa intr-un paragraf care suna cam asa, citez din memorie: "Se interzice circulatia cu viteza redusa in mod nejustificat", dar fara a se face referire la vreo viteza minima. Oricum niciodata in tzara asta nu s-a dat vreo amenda pt viteza prea mica :icon_thumright:
    1 point
  29. 30km/h e limita superioara in zonele rezidentiale 50km/h e limita superioara in localitati in mod normal
    1 point
  30. Pana la urma am mers pe Conti WinterContact TS860 225/45 R17. Am reusit sa scot un pret sub cel pt goodyear. Plus una din motivatii a fost ca s-ar gasi mai usor decat Goodyear UG Perf G1 in caz de ceva fail. Sunt chiar curios de acest pom megalaudat. DOT iunie 2016 si pt carcotasii pt care tara de fabricatie inseamna fie ca sunt de aur fie rebuturi...sunt fabricate in Slovacia.
    0 points
  31. uite aici ceva detalii... p.s. cel din poza 3 este senzorul
    -1 points
  32. nu am gasit acel bit pentru led footwell light. sa fie din cauza ca am centrala pe 23 biti high end si nu am pe 30 biti?
    -1 points
  33. Numai cand te gandesti ca un plin de motorina e cam tot pe acolo ca bani, ce mai conteaza un plin (sau chiar doua), in plus, in 5 ani.... Dar oamenii nu prea gandesc asa si se dramuiesc si la ultimii lei pentru lucruri care trebuie luate, puse si uitate de ele, pentru ca sa nu stai cu frica: "ma lasa, nu ma lasa... hai ca mai merge un pic.". :D
    -1 points
  34. Cu zgomotul e logic, pun pariu ca toate benzinele aveau petarde pe la esapamente, wannabe v8.
    -1 points
  35. Mie noul superb nu mi se pare deloc ceva foarte calitativ, e frumos si cam atat. Comparativ cu Superb 1 mi se pare sub. Nici nu se compara cu Passat. Iar Kodiaq e urat, este un fel de Yeti. Seatul arata mult mai bine. Totusi unii spun ca ar fi in aceeasi clasa ambele modele alaturi de Tiguan, altii ca Skoda e o clasa mai mare dar sub Touareg ca dimensiuni. Si tot off-topic: Unele modele de la Seat mi se par mai calitative ca alea de la Skoda (de exemplu tabla de la octavia 2 care rugineste comparativ cu cea de pe leon 2). E doar un exemplu. Imi mentin punctul de vedere: Ateca > Kodiaq pentru mine din punct de vedere al designului. Iar daca vor scoate si ceva Cupra R o sa fie WOW.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!