Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.09.2016 în toate secţiunile
-
Încă un consum străbătând Bucureștiul din Pipera pana în West Gate (ieșirea spre A1) în aglomerația aia groaznica de ora 18. Eu zic ca e foarte bun consumul, și cu tdi scoteam tot asa, uneori chiar mai mult. Start stop oprit pentru ca e inutil când te oprești pt maxim 5 secunde și pornești iar și tot asa într-un minut faci o grămadă de opriri porniri.2 points
-
Scuze de off @Emy D. Scutul de metal se monteaza fara a fi necesar eliminarea celor 2 protectii de pe lateral.El vine montat peste acele 2 bucati de plastic1 point
-
Oamenii au intrebat ce vreau sa schimb, normal trebuia doar uleiul, filtrul si busonul (in jur de 600 de lei). Eu am preferat sa schimb tot, inca o data, pentru ca masina are un regim anormal de functionare pentru un diesel: 90% Bucuresti. Nu ma impiedic de bani, doar constat o situatie ... @cristi511: acum am vazut postul tau, la Touran e ultima revizie la impuse, in octombrie masina iese din garantie. Probabil voi face reviziile cu consumabilele mele dar tot in retea, nu stiu ce sa zic. Dieselgate ma sperie putin, sunt multi care spun ca pentru a forta nivelul de NOx, softul care face masina conforma forteaza functionarea EGR ului (pentru ca motorul sa mearga cu un amestec mai rece, NOx formindu-se la temperaturi mari ale amestecului combustibil), cu consecintele defectarii lui premature ( si nu e decit vreao 15 bulioane unul) si a colmatarii cu mizerie a admisiei ... m-as baza pe kulanz aici dar trebuie toate reviziile ca la carte.1 point
-
Mersi tuturor! Turbina promite sa fie intradevar geniala, ca si compromis. In mod evident nu raspunde ca un 1646, dar pentru daily-drive este extrem de suficient raspunsul de la 2000 rpm in sus, in conditiile in care momentan softul e destul de conservator si nu o ajuta prea mult (sunt smoke-free, dupa cum puteti vedea si mai jos). @quattro3001 este 2060, nu 2260 Mai jos am pus un filmulet in care sunt urmarit de @Zyx Primul apex este complet ratat pentru ca pedala s-a intarit brusc si ABS-ul a blocat rotile cum a vrut el (investighez)... se poate observa fum in stanga jos.1 point
-
Dar cum e? ( nota pentru moderatori: a nu se considera start de flame dar sunt taaare curios de argumentele colegului)1 point
-
am intrebat la dealer despre foot rest si pedalier...si a ramas intrebat...pauza raspuns. REST este explicat in carte, se refera la utlizarea caldurii reziduale a motorului cand ai ajuns la destinatie si mai stai in masina/ vrei caldura fara sa mai tii motorul pornit si aerul. Dar in cazul meu, cu caldura ce intra in habitaclu in mers cu aer oprit si din meniu si butonul REST sunt pe off. E enervant doar in situatiile in care afara sunt 17-20 si pur si simplu nu am nevoie de vreun fel de aer pt ca e temperatura perfecta ce oricum as seta-o in masina. @ToniM mersi de linkuri! o sa studiez problema, desi parca la R-Line era mai mult aluminiu si mai putin cauciuc/ material negru. Practic de ce as vrea sa le schimb? Cu anumiti pantofi "scartaie" cauciuc pe cauciuc si ma enerveaza.1 point
-
Mda, cost saving de prost gust. Cat era un tips cromat care sa iasa prin bara? 5Eur ? La Passat B7 de 170 4motion venea cu evacuari stanga dreapta vizibile, frumos cum e cazul. Nu mai zic ca la S2, 2.0TSI-ul, avea 4 evacuari vizibile, cate 2 pe fiecare parte In alta ordine de idei si revenind OT, cred ca acest BiTD straluceste la faze gen "tasnit din coloana pe DN-uri cu 1 banda pe sens"...1 point
-
1 point
-
Buna dimineata, conduc un Touran, motor 2.0, 2004, cod AZV, care acum 2 luni aveam probleme cu pornirea la cald ( invartea motorul de 4-5 ori) pana sa porneasca, problema a fost rezolvata prin = resoftare (200 lei), la un tip din cartierul Baci (pentru cei din cluj-Napoca). Acum doua saptamani am intampinat alta problema, si la rece si la cald (Nu se mai aprindeau martorii: bujii si check engine) ca in filmuletul ce l-am facut mai jos: Problema a fost rezolvata prin schimbarea (releului 458), releul se schimba foarte usor = 76 lei (piesa originala) cumparat de la Unixauto (pentru cei din Cluj-Napoca).1 point
-
1 point
-
1 point
-
m-am uitat mai bine acum la mine, cred ca e la fel emblema. Zona unde sta sigla nu e dreapta (partea din dreapta a siglei e *mult* mai inspre botul masinii decat partea din stanga a siglei) si daca faci poza de sus in jos, perspectiva o s-o faca sa para stramba. Poza pe care o aveam eu era facuta de la nivelul siglei si d-aia arata altfel.1 point
-
Astazi am fost sa se faca constatarea si s-a gasit si cauza: lipitura incompleta a plasticului . Stopul se va schimba pe garantie, fara probleme, pana vineri. De asemenea, i-am rugat pe domnii de la service sa faca reglarea farurilor pentru ca bateau aiurea, care s-a rezolvat pe loc, fara costuri pentru mine. Per total, o experienta absolut agreabila.1 point
-
Eu citesc cu placere fiecare post si sigur nu sunt singurul Felicitari!1 point
-
deja traim paradoxuri, o curea tine mai mult decat un lant de otel.... Mai nou toti care au distributie pe curea stau linsititi, cei care au pe lant stau cu teama ca se rupe lantul, urmaresc toate zgomotele (skoda, vw, bmw, opel, fiat, etc)1 point
-
1 point
-
Am sa va povestesc pe scurt ce am patit eu cu un kit de conversie Valeo montat pe propria masina in urma cu o saptamana.Am avut probleme la volant-ul masinii si am hotarat impreuna cu un prieten,mecanic excelent,sa schimbam kit-ul masa dubla cu un SMF Valeo.Am montat kit-ul SMF, in aprox.3 ore fara sa intampinam nici o problema.Dar dupa asta au inceput problemele.Plecare de pe loc cu socuri,motorul a devenit mai galagios,consumul a crescut cu aprox.1l/100km,la schimbarea vitezelor a aparut un timp mort,respectiv aveai un soc destul de violent al masinii,daca nu te ajutai cu pedala de ambreiaj.Mentionez ca am experienta vasta la volan,posed permis din1988,si am parcurs aprox 600000 km.la volan.Dupa o saptamana de folosinta a masinii cu SMF,am demontat din nou cutia si am montat un kit Sachs DMF.Este alteva din toate punctele de vedere.A revenit totul la normal asa cum ere inainte.Nu stiu cat o sa reziste noul kit DMF,dar eu personal nu mai montez chit de conversie SMF niciodata pe nici o masina proprie,oricare ar fi aceea.Mentionez la sfarsit ca am proprul meu atelier de reparatii auto,sunt in domeniu reparatiilor auto de 20 de ani si sfatul pe care-l dau este sa NU montati conversie SMF in loc de DMF. Ps.Masina mea este Skoda octavia Tour 1.9tdi AXR.Af 2010,cumparata de noua de la dealer.1 point
-
Amandoua arata bine, dar parca skoda arata mai bine atat la interior cat si exterior.1 point
-
Multumesc! Intr-adevar motorizarea este extrem de reusita pe facelift, asa cum spuneam si mai sus cuplul de 320 nm versus 250 nm de pe vechiul motor (Audi A5 non-fl) chiar se simte. La masina anterioara am avut un motor similar (1.4 turbo pe golf 6) si stiam care sunt avantajele/dezavantajele. Alegerea mea vizavi de a5 1.8 TFSI s-a justificat pentru ca circul 90% din timp in Bucuresti.1 point
-
1 point
-
Da, voi masura vacuumul si o sa revin. Am facut schema de fabrica pe liniile de vacuum si din cauza membranei sparte de la valva de antigel pierderile de vacuum sunt si mai mari egr in aceasta situatie nu functioneaza, am suspendat aceasta valva si egr a inceput sa functioneze dar e evident ca problema nu sa rezolvat. Voi face masuratori cu vacuumetru si revin...1 point
-
ok multumesc foarte mult am sa revin cu un log in bs 0111 point
-
Buna ziua, am nevoie de un sfat pentru a mari garda la sol a masinii, acum am in jur de 10 cm si la iarna o sa raman pe burta in zapada, la service mi-au spus ca pentru modelul meu gaseste numai amortizoare originale si numai pe fata si nu garanteaza ca se innalta masina. Inaltatoare sa pun sub arcuri nu am gasit poate stie cineva unde asi putea gasii. Suspensiea reglabila ar mai fi o solutie dar nu stiu cate de calitative sunt amortizoarele. Daca stiti si alte metode de a marii garda la sol astept un raspuns. Masina: Passat B6 Variant 2009, cod motor CBAB. Multumesc.1 point
-
Salut tuturor, Urmaresc acest topic inca de la inceput deoarece anul acesta intentionez sa achizitionez un VW Golf 7 sau, in functie de test drive-ul final si oferta ce mai buna dpdv financiar, un Seat New Leon. Marturisesc ca am cautat aici informatii utile si interesante pentru un cumparator de Golf ca mine insa am dat mai multe peste comparatii neinspirate cu modele anterioare de Golf (concluzia fiind evident ca modele vechi erau mai bune si noul Golf este foarte slab) sau chiar cu masini SH. Am decis decis sa impartasesc si eu niste informatii utile pe care as fi dorit sa le gasesc aici la randul meu cand am inceput cautarile pentru noua masina. Asadar Golf-ul dorit de mine este 1.2 TSI 77KW (105 cp) in varianta Comfortline plus urmatoarele dotari optionale: - Climatronic - Pachet iarna - Sistem Multimedia Composition Media cu ecran de 12.7 inch - Vopsea metalizata (inca oscilez asupra nuantei) - Volan imbracat in piele. De ce Golf? Odata cu aparitia Golfului 6 am decis ca urmatoarea mea masina va fi un VW. Intentionam sa cumpar un Golf 6, dar, dupa ce au aparut informatiile tehnice despre acest model nou am decis ca merita sa astept. Am intocmit un fisier comparativ care include dotari, pret, costuri de asigurare, solutii de finantare, garantie etc. comparandu-l cu principalii competitori si cu o varianta mai ieftina (Kia Cee'd 1.6 GDI) - nu dezvolt aici subiectul pentru ca nu este un topic tip versus. De ce 1.2 TSI? Am testat 2 masini cu acest motor (Seat Leon Copa, Golf 6 Drive) si acest motor mi-a lasat o impresie foarte buna in comparatie cu 1.6 - ele meu aspirat. Odata cu revizuirea motorului care sper ca a eliminat problemele vechi ale turbinei (rezolvate initial prin montarea acelui distantier) si ale lantului de transmisie (trecere la curea pe noul model) am decis ca este alegerea potrivita pt mine (rulaj preponderent urban de aproximativ 8500 km anual). Este optiunea potrivita pentru bugetul meu actual si pentru stilul meu de condus. Test Drive: In Test Drive, am gasit noul Golf (comparat aici de mine cu masina unui prieten Golf 6 TDI Highline si un Golf 6 1.2 TSI Drive) cu aceeasi pozitie excelenta la volan, un interior care denota calitate si-mi aduce aminte de Passat odata cu reorganizarea consolei centrale si distributia unor comenzi langa levierul schimbatorului de viteze. Spatiul din spate pare mai mare, motorul TSI este mai "tacut" la ralenti (au disparut acel sunet metalic de lant si acele fluctuatii usoare ale turatiei la rece). Mi-a placut mult si noul bloc de control al Climatronicului. Foarte linistit motorul, motiv pentru care am dat aiurea la cheie de vreo 2 ori, desi el era in functiune. Turbina e montata intr-o pozitie diferita fata de Golf 6, 1.2 TSI, probabil o modificare survenita ca urmare a bolilor de copilarie. Masina este mai bine antifonata iar designul exterior cu muchii mai ascutite ma duc cu gandul la Polo si Jetta masini a caror eleganta discreta m-a atras inca de la lansare. Nu am remarcat diferente notabile legate de adoptarea noi suspensii semi-independente pe spate la un regim de condus normal. Sunt convins ca se resimte o schimbare la nivel de confort, dar eu nu am remarcat-o. Usile se inchid cu bine-cunoscutul "thumpf" iar deschiderea lor in trepte reduce sansele de a-ti scapa usa intr-un perete sau in portiera unei masini parcate prea aproape. Foarte buna vizibilitatae. Nu prea gust acel finish tip "piano black" de pe volan dar cel putin am remarcat faptul ca nu se pot lasa urme pe el foarte usor. Sistemul multimedia este referinta clasei in momentul de fata (nu comparam aici sisteme de pe marci premium Audi, BMW, Mercedes). Modelul de Drive Test (demo car al unui dealer din afara Bucurestiului) era un 1.2 TSI Comfortline cu o cutie manuala si mi s-a parut foarte agil (se simte ca este mai usurel decat predecesorul) mai ales cand executam schimbari mai bruste de directie (directie de altfel foarte comunicativa) Frana stationara electronica - este ok, elibereaza mult spatiu pe consola dintre scaune dar alta utilitate nu ii vad. Sper sa nu aiba problemele pe care unele Passat-uri B6 le-au avut (unele erori generate de activarea franei). Consum: in oras pe vreme rece, aproximativ 10.2 l la suta de km intr-un trafic decent, dar nu lejer. Sistemul start stop e discret insa nu este un etalon la acest capitol. Cel mai discret sistem de acest tip eu unul l-am intalnit pe Peugeot 308 1.6 e hdi Costuri: Mi s-a spus ca un cost de revizie standard este aproximativ 780 - 800 RON pentru acest motor (preturi solicitate de la 3 service-uri care mi-au furnizat costuri estimative). Daca mi s-au dat informatii gresite, imi cer scuze. CASCO: la leasing financiar costul anual este de ~2600 RON (Generali), desigur cu fransiza (150 EUR eveniment) prin Porsche CASCO. Evident am primit oferta cu 1 an CASCO gratuit. la Credit in RON exista un bonus financiar de 2% Cel mai bun pret obtinut de la un dealer din vestul tarii pentru o asemenea masina 14874 EUR cu TVA ATENTIE incluzand primele de casare (care insa nu mai sunt relevante). Disponibilitate dealerilor de a oferi un rabat este plafonata in zona sumei de 950 de euro pentru masinile de pe stoc. Cele mai mari reduceri eu le-am obtinut de la un dealer din Pitesti si de la un dealer din judetul Bihor. Cele mai mici, la Porsche evident... Asadar, in a doua jumatate a anului am sa incep demersurile de achizitie dupa ce testez si noul Leon (preconizat sa fie comercializat la un pret cu 10% mai mic decat al Golfului la dotari echivalente - minus frana stationara electronica) deoarece imi face foarte mult cu ochiul si designul modelului iberic. P.S. - citesc cu suprindere posturi in case se spune ca un Golf "decent" este 25.000 sau peste 30.000 EUR. Un Golf decent este, pentru mine cel putin, o masina configurata de mine mai sus. Daca optam pentru o motorizare de top si adaugam multe optiuni este normal sa ajungem la 25 K EUR chiar si la o compacta. Stiti cat costa demo-carul KIA Cee'd 1.6 CRDI - 128 cp (cu dotari complete ce-i drept)? 24.000 EUR cu TVA, si vorbim totusi de o marca de buget. A configurat cineva un Ford Focus cu motorul de 1.0 si 120 de cp de curiozitate. Daca nu, va invit sa o faceti si sa judecati voi daca la dotarile curente un VW Golf este exagerat de scump. Daca merita diferenta de pret fata de alte marci? asta este o intrebare la care fiecare om poate raspunde in functie de posibilitati, prioritati si pareri subiective. O seara frumoasa si un an nou 2013 fericit va doresc tuturor1 point
-
Asta stiam si eu,dar passatul este mai greu decat un golf de asta trebuie pus 94 indicele de greutate. Ideale ar fi 205 60 r 16 pt iarna dar cam greu cu trecutul lor in cartea masini. O zii buna0 points
-
Adrian2008, mersi mult. Saptamana trecuta s-a intamplat un lucru foarte bun :icon_thumright:. Am gasit si montat, in sfarsit, faruri OEM smoked... preferatele mele dpdv al lookului. Astazi in schimb, s-a intamplat un lucru extraordinar :P ... au fost montate pe golfulean un kit de amortizoare Koni FSD si un kit de arcuri Eibach Pro. La prima impresie sunt exaltat. Promit poze si feedback despre suspensie, sper cat de curand. Suspensia se va mai lasa un pic si nici n-am avut cand sa trag de ea. Poze doar daca sunteti buni si-mi spuneti si mie unde imi imbrac in folie neagra mata siglele fata si spate? Pls pls pls!!! :D Bafta-1 points
-
Ionut, logul nu e bun. La unele modele, motorul nu se tureaza singur si trebui sa-l turezi tu la 1400 rpm. (Incearca sa-l turezi fara a incerca sa compensezi din pedala atunci cand face turbo on/off. @deztgmures: nu se poate spune nimic de lungimea tijei si surubul de stop atata timp cat sunt probleme mari de vacuum. Ca idee, ai schema oriinala a furtunelor de vacuum? Aia trebuie sa o aplici si sa functioneze totul pe masina. Cea mai buna verificare e cu vacuumetrul.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00