Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.09.2016 în toate secţiunile
-
3 points
-
Sa va raspund pe rand: @laduncaag Din cate stiu anti uv sunt toate acum (sper sa nu ma insel). Ieri dupa amiaza am mers pe ploaie in Bucuresti si chiar m-am uitat f atent la parbriz si noaptea si ziua si nu se vede niciun firicel (probabil e cu inductie). @75NOR Ai dreptate, ieri am vorbit cu consilierul care mi-a vandut masina si cu seful lui si se pare ca se va rezolva fara probleme. Nu am primit un raspuns clar, daca se stia sau nu si au mers pe ideea ca poate nu observ, dar ceea ce ma intereseaza e ca se va inlocui bara + ornament, din cate am inteles repede, fara sa las masina la ei mai mult de 2 ore (o sa stau acolo cat se face operatiunea). Acum astept sa imi spuna in cat timp sosesc piesele si cand mi le vor pune. Poze cu interiorul inca nu am, l-am considerat unul la fel cu toate celelalte si nu am facut poze, dar voi face in weekend cred si voi pune. @kpk1 Multumesc. Suspensia cu PDG este asa cum o stiam si inainte, pe Octavia, doar ca pe Superb nu imi pare asa de rigida, poate e si din cauza balonului mai mare al anvelopelor. Am fost pe serpentine dar nu am mers agresiv deocamdata, fiind noua. De obicei atac curbele in viteza + accelerare puternica spre iesirea din ele. Suspensia ma multumeste in primul rand pentru garda la sol mai mare, dar nu se compara cu Octavia oricum, trebuie avut grija la cum abordezi pantele mai mari, masina tot pare destul de joasa din fata. Ruliul nu e deloc mare asa cum citisem, dar nu stiu cum e fata de suspensia normala (mai mic sau mai mare), fata de cea sport banuiesc ca e mai mare. De potrivit, masina e pe gustul meu, a iesit exact cum imi doream. Extrem de bine antifonata, nu auzi/simti mai nimic din exterior, imi place ca la mai toate semafoarele intoarce lumea capul dupa ea. Farurile sunt exceptionale, cu faza scurta poti merge lejer cu 110km/h si ai vizibilitate suficienta cat sa opresti in caz de ceva, de faza lunga nu mai zic, bate cat sa poti opri si de la 250km/h, iar AFS-ul este minunat pe curbe. Astazi deja am observat ca incepe sa isi mai dea drumul putin si motorul, parca pleaca mai usor de pe loc, nu mai opune atata rezistenta la acceleratie, la fel si in treptele superioare. In Bucuresti in aglomeratia de dimineata/seara consumul este intre 10 si 12. Aseara pe vreo 7km facuti in conditii de trafic scazut (ora 21), doar cu stat la semafoare, consumul a fost 8,5%. Sa vedem daca mai cade in timp..2 points
-
Salutare, Am si eu o problema. Sunt in Belgia si astazi dupa ce am parcurs aprox 50km pe autostrada, dupa ce am iesit, la relanti am observat ca se aude ceva zgomot/bataie/huruit (un fel de trepidatie dar motoru mi se pare ca merge rotund ca inainte) undeva in fata la motor (ca si cum ar lovi ceva caroseria sau ceva de genu, am crezut ca la trepidatie lovetste toba undeva dar nu se vede nimic). Daca turam putin disparea. In rest masina functioneaza ok. Am apasat abreaju sa vad daca nu e din cauza discului de ambreiaj sau plca, zgomotu ramane. Daca opresc climatronicu zgomotu aproape dispare, dar daca pornesc motoru cu climatronicu oprit se aude la inceput apoi nu se mai aude aproape deloc, dar cand pornesc climatronicu zgomotu/bataia se accentueaza. Inainte sa plec din tara am dus-o la VW la reprezentanta si au spus ca e ok. Daca aveti careva idee despre ce e vb, sau daca ati mai avut pb de genu astept rasp cat mai repede. As vrea sa stiu daca e ceva grav sau nu, daca pot porni spre tara asa, sau sa caut un service pe aici, desi banuiesc ca e f scump.1 point
-
1 point
-
Astazi am bifat unul dintre upgradeurile pe care le doeam. Vorbind cu @cogdao ieri si afland de niste finale care se potriveau perfect la mine am hotarat sa le iau in ideea de a le monta candva, dar cine a mai avut rabdare? Tobele finale Militek se afla deja pe masina. Sunetul generat este mai zgomotos in turatii mai mari, si mult mai gros pe toata plaja. In plus, sa vedem daca se mai observa in poze alta schimbare1 point
-
" Arata prea intrate in interior pe masina si prea subtiri. " Asa tebuie sa fie sa nu-ti atinga de aripi cand se incarca cu zapada sau gheata ! Asa am si eu pe passatul B7 al lui fiumeu iarna -205/55/16 vara - 215/55/161 point
-
Foarte frumos Passat-ul! Modificari si retrofituri cu gust Spor in continuare!1 point
-
100 kmh la ora 12, are B5.5 - B5-ul are 130kmh catalin - felicitari pentru munca depusa !1 point
-
Astazi am fost sa se faca constatarea si s-a gasit si cauza: lipitura incompleta a plasticului . Stopul se va schimba pe garantie, fara probleme, pana vineri. De asemenea, i-am rugat pe domnii de la service sa faca reglarea farurilor pentru ca bateau aiurea, care s-a rezolvat pe loc, fara costuri pentru mine. Per total, o experienta absolut agreabila.1 point
-
SQ3/SQ5 cu suspensii sport mi s-au parut culmea inutilitatii, le face praf Golful R.1 point
-
din senzor, vine in mufa T10k/pin 9 - dupa care are un nod si pleaca catre ceasuri si clima1 point
-
Mie la o asemenea masina, orice efort in sensul cresterii polivalentei mi se pare binevenit. Dimpotriva, mi se pare ciudata tendinta de a sportiviza SUV urile, care prin excelenta sunt inalte, grele, instabile.1 point
-
Eu folosesc castrol profesional 5w30 ll de 220 k si este perfect..si am exact aceiasi masina ca tine Acum o sa auzi pareri de la altii ca e cel mai prost ulei.. ?1 point
-
Ieri am fost la PBV si cu update de soft, s-ar fi rezolvat problema cu camera. Pana acum nu a mai facut figuri.1 point
-
Foarte bine ca au scazut greutatea dar au scazut si capacitatea de inmagazinare a caldurii daca au redus grosimea de la 32 la 30mm !1 point
-
Eu unul vreau sa vand anvelopele de iarna care sunt 205/55/16 si sa iau 215/55/16 ca nu imi place cum arata masina cu ele desi jantele pe 16 sunt et 42. Arata prea intrate in interior pe masina si prea subtiri. In carte si pe capacul de la rezervor am doar dimensiunile 205/55/16, 215/55/16 si 235/45/17 si as vrea sa raman in ele iar ultimele 2 marimi au acelasi diametru exterior al rotii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Filmare de azi pe lotul "demolat" Cam asa trebuie sa se lucreze intr-un santier de autostrazi. Au viteza (utilaje alocate la maxim) si calitate surprinzatoare. Daca se vrea, se poate. Mai au cam 1.5-2m de terasament pana la cota drumului vechi. Astia se fac cam in 3 zile (0.5m pe zi), dupa care urmeaza emulsie, asfalt in 2 straturi, parapeti si marcaje. Nu cred ca termina pana pe 30 cum au promis dar la cum lucreaza nu se supara nimeni pe ei pentru cateva zile in plus. Conteaza sa iasa bine si sa nu mai fie probleme in viitor. Se observa de asemenea pe filmare ca au atacat si alte zone daca tot e inchis drumul (inclusiv peticirea pe alocuri). Din filmare se vede foarte bine felul execrabil in care au lucrat italienii de la "Imbecillo" si de ce ar trebui sa primeasca "ban" in Romania pentru totdeauna !1 point
-
Revin cu un update, masina inca nu a sosit, va acumula cel putin o saptamana de intarziere (datorita disputei VW cu furnizorii care a dus la inchiderea fabricii pt o saptamana). Dealer-ul mi-a spus ca masina este gata si curand va pleca din Germania spre Romania (prima orprire va fi la Curtici). Voi raspunde mai jos la intrebarile colegului Liviu_sbn Sistemul 4Motion il percep ca un plus de siguranta la drum si un plus de incredere, de exemplu atunci cand subestimezi un viraj si te trezesti ca ai o viteza mai mare decat ti-ai fi dorit(am patit de cateva ori treaba asta -si nu are legatura cu mers sportiv), sau atunci cand soseaua este umeda (asta se intampla pe timp de iarna cel mai mult), apoi vin acele momente cand este zapada pe sosea, sau zapada apoasa (noi mergem in weekend-uri la munte si de multe ori am avut emotii la urcari). cat despre off-road, nu cred se poate merge cu acest passat off-road (cu DCC-ul garda la sol e coborata cu 1 cm, nu pare mult insa datorita distantei mari intre roti, acest 1 cm poate face diferenta in unele momente) - eu personal, ma voi feri de a ma aventura pe off-road cu aceasta masina. ACC-ul a venit parte a pachetului Business Comfortline, nu l-as fi ales ca optional daca aveam de ales, insa vad si partea pozitiva - adica siguranta, de ex. atunci cand esti pe autostrada si dintr-un moment de neatentie cand cineva din fata franeaza, masina va putea reactiona, urmand ca soferul sa preia mai departe (franare, schimbare viteza, etc) Park Assist-ul, a venit tot parte dintr-un pachet, si anume Pachetul Tehnic. Nu stiu cum va fi cu parcarea folosind acest sistem.. voi vedea insa as putea spune la fel ca ACC-ul, daca nu era parte din pachet nu l-as fi ales. Ma gandeam sa scriu si o postare de unde sa justific alegerea facuta, care poate ajuta si pe alti colegi la achizitionarea unei masini noi. Mentionez ca am petrecut 6 luni citind pareri pe forum, vizualizat toate filmuletele de pe YouTube despre masina. As fi vrut sa fac si un test drive, dar la dealer nu erau modele variant si nici motor de 1.4 pe benzina, si nici 4 motion. Cu sigurant va fi un "step-up" fata de Golful Variant pe care il conduc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da... se vede cam urat. Colegul Pacman are un T2 camper cu motor diesel si radiator ascuns, e o instalare foarte curata si fiabila. Daca omologarea e facuta si radiatorul e ceea ce te deranjeaza, parerea mea e ca poti sa incerci sa rezolvi problema localizarii lui si sa te bucuri de motorul diesel. Consumul si cuplul la turatii mici sunt punctele forte. In rest, ca sa treci la motorul original, presupun ca trebuie sa bugetezi cam 1000 EUR pt refacerea motorului boxer (sau cumparat un mot. de 1.6 sanatos) si un consum ceva mai mare. Good luck1 point
-
1 point
-
e scris pe aici pe undeva ( nu stiu exact pe unde dar daca cauti ai sa gasesti ) e aceiasi procedura la toate motoarele de 2,51 point
-
cel mai mult imi plac frazele care incep cu eu cred...adica unii cred ca,si altii au si spun ca...hmmmm. gti nu o sa fie niciodata gtd si gtd nu o sa fie niciodata gti.luati ce va place fiecaruia,fara a va uita dupa aia peste gard brgds1 point
-
Ok, mersi Florin, am sa verific! Ceva sfaturi dupa ce sa ma uit mai bine la firele alea?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00