Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.09.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
Am bifat ieri prima participare la un raliu - Raliul memorial Giurgiu organizat de retromobil. Prietenul care a fost copilot era si el venit prima oara la un raliu de acest tip dar exact ca in reclama cu vopseaua - ne-a ajutat masina Una peste alta ne-am acomodat destul de bine si am iesit pe locul 1 la clasa noastra (desi cu 10-20 de minute inainte de start noi inca mai instalam programe) si la sfarsitul probei 1 nu stiam de ce stateau masinile oprite buluc langa un stalp. (am aflat cu aceasta ocazie la timp ca exista o foaie cu timpi pe care trebuie sa-i respectam). Totul a fost organizat foarte bine cu 2 exceptii: - traseul foarte prost: gropi + denivelari pe mai multe portiuni (pe unele din ele mai erai si obligat sa mergi cu viteza) - pe anumite portiuni trebuia sa mergi cu viteze mult peste limita legala. (lucru care dezavantaja masinile cu 30-40 CP si care imi pare incorect si din punctul asta de vedere) Ca o consecinta directa si imediata a celor 2 hibe in organizare sunt si rezultatele: Locul 1 Golf GTI (avantaj mare - o suspensie mai permisiva la denivelari si jante mult mai potrivite comparativ cu ce am avut eu). Locul 2 Porsche 911 E Eu am iesit pe 4 la general. Adica masinile puternice au fost clar avantajate. Au fost broscute, vw golf, vw passat, 2 Porsche 924, 2 Porsche 911 si o sumedenie de alte masini.2 points
-
Asa cum am spus, deschid acest topic pt noua mea jucarie: un Superb ..superb. Ambition + ceva dotari in plus Motorizare 1.4tsi ACT 150cp 6 trepte manuala Culoare Moon White Pe langa echiparea Ambition mai are si urmatoarele optionale: Cleverpack Ambition: faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri cu verificare nivel lichid pentru spalare, Day Light cu tehnologie LED Volan îmbrăcat în piele Jante 17" Zeus Scaune fata încălzite Adaptive Cruise Control Compartimente depozitare cu capac in portbagaj, lateral in spatele pasajelor rotilor Driving mode selection Afisaj Maxi-DOT color Airbag-uri laterale spate Crew Protect Assist sistem proactiv pentru protectia soferului si a pasagerilor Duze stropitoare parbriz incalzite Incalzire stationara cu telecomanda Pachet LED exterior (blocuri optice spate LED extins, iluminare placuta numar) Pachet functional: SunSet, consola spate cu prize 230V, 12V, USB si suport tableta Parbriz incalzit Pregatire telefon cu Bluetooth conexiune wireless cu antena exterioara, PhoneBox in consola mediana fata (imi place phonebox-ul ca are si incarcare wireless pentru telefon, practic am pus telefonul acolo si nu stiam de ce se incarca..testat cu Galaxy S6 si Galaxy S7) Prezoane antifurt Proiectoare de ceata cu functie Cornering Senzori parcare fata/spate Pachet drumuri grele Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat Smartgate Stergator luneta Trapa portbagaj electrica Din pacate, de abia dupa ce am ajuns acasa am descoperit ceva ce la dealer nu vazusem cand am ridicat masina. Am cateva scenarii in cap deja, dar nu-mi pot da seama exact ce s-a intamplat cu ea. Evident, sunandu-l pe baiatul de la dealer care mi-a vandut masina, el a spus ca nu avea cum sa nu fi fost vazuta de ei. Intre timp eu am mai gandit putin totul si mi-a iesit in ochi un detaliu important: toba are urme de rugina in locul unde a fost lovita, ceea ce-mi spune ca nu s-a intamplat la dealer in curte totul, ci mai degraba la Curtici. Aspectul asta nu il observasem, insa pozele trimise la 3 ore si ceva dupa ridicarea masinii sper sa-i lamureasca si pe ei ca nu aveam cum sa o lovesc eu in alea 3 ore si sa o fac sa si rugineasca. Problema e ca nu era crapata bara acolo cand am luat-o, iar pe sub ea nu m-am uitat, deh, nu lucrez in domeniu. Banuiesc ca bara a crapat in mers, de la gropi, denivelari, fiind tensionata de la socul respectiv. Cateva poze cu masina mai jos...Astept ziua de luni sa vedem ce rezolv cu ei, sper sa nu fie nevoie de scandal si sa o fac eu pe casco, pt ca e totul clar ca nu avea cum sa rugineasca daca era lovita de mine dupa ce am iesit din curtea dealerului (unde pun ca nu aveam cum sa o lovesc, singurul drum facut cu ea pana am observat fiind Bucuresti - Ploiesti (DN1) ).1 point
-
Dupa un ultim track-day in octombrie anul trecut (nu am mai detaliat aici pentru ca nu prea e interes), masina a fost folosita pentru mers normal, fara sa mai am finante pentru alte vizite pe circuit deoarece am cumparat un kit turbo bazat pe tubina de pe Mercedes E350 CDI Blue Efficiency 3.0 248 cai, respectiv GTB2060VKLR (rulmenti, racire apa), adaptata la actuator vacumatic si sudata pe o galerie OEM VAG. Turbina a ajuns in pod si astepta bani pentru restul de piese pentru upgrade. Intre timp, am avut deosebitul noroc de a mi se fisura vibrochenul, din cauza volantei care s-a blocat. Fiind nevoit sa dau jos motorul, am si montat cu ocazia asta turbina, si am eliminat in acelasi timp DPF-ul si EGR-ul. Apa care trecea prin racitorul de gaze acum raceste turbina. In lipsa unor injectoare mai capabile, masina inca merge cu acelasi soft stage 1 TCM. Setul de placute DS2500 s-a terminat, asa ca am trecut pe Pagid RS-29. In aceasta configuratie am fost pe 24 la Motor-park Adancata pentru a testa daca totul e ok cu masina si pentru a ma distra, evident. Am inceput ziua usor, cu timpi de 2.09, si dupa ce am vazut ca totul e ok cu masina, am terminat ziua cu un best de 2.04.783 (masurat cu transponder). Tura o puteti vedea mai jos. In fata mea il puteti vedea printre insectele storcite pe @Zyx cu al sau polonic.1 point
-
Eu iti recomand Varta Silver. Am avut pe golf una de 80Ah care m-a tinut 6 ani. Am schimbat-o tot cu o Varta Silver.1 point
-
1 point
-
Esti foarte rau, vorbesc in cunostinta de cauza. Masinile vandute de samsari, sau de pe firma nu se compara cu masina ta personala. Si ca sa gaseasca o masina ca "a ta" ii trebuie timp si nervi, nu o gasesc intr-o saptamana. Masinile rulate 80% in Bucuresti, mai ales diesel, nu sunt ok, drumul nu e ok, opririle pornirile nu sunt ok, uzuruile nu sunt deloc la fel ca una care merge exclusiv extraurban, una e sa mergi 100km si sa schimbi de 10 ori viteza, si alta e sa schimbi de 200 de ori. Mi-am permis sa generalizez, si in mare cam asta e adevarul, o mica parte sunt ok, insa pt bucatica aia mica nu merita deranjul, + ca la Buc e top masini samsarite, foarte putine cu prim proprietar pe bune. Apoi nu cred ca autovit e singurul site care vinde masini: https://www.olx.ro/auto-masini-moto-ambarcatiuni/autoturisme/q-vand-jetta/?search[filter_float_price%3Afrom]=4400&search[filter_float_price%3Ato]=5600 https://www.autoscout24.com/results?priceto=6000&powertype=hp&mmvmd0=2087&fregto=2008&fregfrom=2005&ctf=1&ctf=2&ctf=3&ctf=4&ctf=5&ctf=6&ctf=7&ctf=8&ctf=9&ctf=10&pricetype=public&fuel=D&mmvmk0=74&mmvco=1&pricefrom=4000&sort=price&ustate=N&ustate=U&atype=C&page=2&size=20 Si multe altele. Poti spune ce vrei, motorul 2.0 BKD este mai reusit decat 1.9 BKC/BXE, pe BLS nu are rost sa-l aducem in discutie, are DPF. Daca numarul de km (intre 200-300 000km) te sperie, inseamna ca nu ti-ai ales target bun ca model Jetta.1 point
-
Cauta 2.0 tdi cod motor BKD 140 cai putere. Pe jetta majoritatea 1.9 tdi sunt cod motor BXE si sunt putin mai problematice decat clasicul si traditionalul 1.9 axr/bkc (euro 4). Atentie la taxa de inmatriculare. euro 4 2008 e foarte mare. ~ 800-1000 euro. Nu mai cauta diesel cu numere de B/IF, daca au fost rulate in oras, sunt destul de jale.1 point
-
1 point
-
Sambata am reusit sa montez si scutul. E destul de greu (vreo 20 kg) si noroc ca a fost cineva cu mine si m-a ajutat sa il montez. Nu l-am mai izolat din lipsa de timp, (sper sa nu-mi para rau). Eeee, avem scut? Avem avem: In acelasi timp cu scutul am primit si arcurile pentru etrierii spate. Urmeaza sa le pun... Si...observ ca undeva se aduna apa in cheder cand ploua mai mult (usa stanga spate). Oare pe unde ajunge? Urmeaza...cauciucuri de iarna noi...Raman pe 15 la alea de iarna si sper ca la primavara sa iau de vara pe 16 sau 17 maxim. Un test cu jantele fratelui meu: Si ne pregatim pentru USB in consola centrala, spate. Iluminatul este pe rosu. Trebuie doar sa il fac "dimmable"... si sa adaptez butonunl acesta in consola spate.1 point
-
1 point
-
No offence, dar asta e cu offroard-ul cu Ateca Experience este doar abureala de marketing. Sa-ti spun de ce fac afirmatia asta: am avut pe mana aprox 2 luni (asteptam Superbul) un Tiguan 2.0TSI Track &Field - adica exact varianta cu bare decupate mai larg pentru a spori unghiurile de atac si degajare si tot pachetul "off-road" disponibil pe Tiguan. Problema masinutelor de genul asta nu este neaparat unghiul de atac sau degajare, ci lipsa diferentialului + cursa scurta a suspensiilor. Mergand pe forestier, cu ceva denivelari, trebuia intrat usor ca sa nu lovesti pe dedesubt, iar asta ajungea sa suspende cate o roata de la cursa scurta a suspensiilor. La orice balbaiala a 4Motion-ului - si erau numeroase pentru ca mergeam incet - trebuia sa chinui ambreiajul ca sa degajez masina. Imediat incepea sa miroase a ambreiaj incins. Genul asta de suv-ulet, sau orice break 4x4 este ok pentru iesiri scurte pe iarba, pe pasuni fara denivelari si ceva drumuri forestiere usurele gen Predeal - Cabana Susai - Azuga, iar pe zapada - in zapada moderata. Nu e rau, e foarte bine, doar ca cine isi inchipuie ca e masina de 25% off-road o sa aiba o supriza neplacuta - si scumpa. E mult mai productiv sa iti iei un break normal sa zicem si de diferenta de 5k eur sa-ti iei o Vitara sau Jimny si sa le prepari cu o suspensie decenta si niste cauciucuri mixte. Abia atunci vei putea zice ca faci off-road. O suspensie pentru masinutele astea e cam 5-600 Eur, iar gumele tot atat. Centii mei.1 point
-
1 point
-
Traiesc pe picior mare Am trecut de pe un focus cu 150 cai, era cazul de un upgrade. M-am uitat la 180 de cai (seat-ul) si pe urma am zis ca nu-mi cumpar masina in fiecare zi: Vrs Direct Cea mai inspirata alegere pe care am putut s-o fac. Masina de servici e ca o unealta de care ma folosesc, ma duce de colo colo prin jungla urbana. O masina trebuie sa faca mult mai mult decat sa te duca din pct a in b... trebuie sa-ti transmita niste emotii Cum e motto-ul... Motion and Emotion1 point
-
Ms @voinea...totusi revizia facuta anterior de catre ultimul proprietar a fost cu Total quartz 5w30...sincer ma gandeam sa ridic vascoziteatea la 40 avand in vedere ca e masina de oras 90% din km... PS: nu sunt lamurit totusi la ce categorie ma incadrez...normal sau longlife in carte nu am bifata una din ele... Art. 15. Butoanele Reply si Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil. Folosirea nejustificata a quote/citatului, va fi sanctionata cu avertisment verbal*, iar in cazul repetarii cu warning.1 point
-
Cred ca aveti dreptate si nu e rezervorul acela. Multumesc tuturor pt gandurile bune. Sa va iau pe rand: @laduncaag nu stiu la ce te referi cu senzorii, ei sunt pe ornamentul acela din plastic negru de sub bara. @wonder_glf da, probabil ai dreptate, scenarii pot fi multe si cel mai probabil nici dealerul nu stie exact ce s-a intamplat, dar sper sa nu fi ascuns in mod intentionat totul pt ca ar fi josnic din partea lor. Baiatul de la vanzari cu care am vorbit chiar a fost foarte amabil tot timpul si mi-a oferit mereu informatii repede si la obiect, deci mi-ar parea rau sa ii fac reclama negativa cand eram la un pas sa il laud peste tot. @skoderia cu cea mai mare placere putem sa ne vedem intr-o zi, dar in general in zile de weekend. Eu lucrez in Bucuresti si in cursul saptamanii mi-ar fi aproape imposibil sa ne intalnim. Eu am dat comanda la finalul lunii iunie si uite ca deja o am, dar nu am avut pe lista de optiuni nicio optiune din cele care nu erau in stoc si necesitau o asteptare de minim 6 luni. Oglinda interioara este fara rama, heliomata, alaturi de cele exterioare (apropo, in seara asta am facut un drum mai lung cu ea si s-au dovedit extrem de utile indiferent ce faruri care bat in pom aveau cei din spatele meu), interiorul nu stiu daca are ceva diferit de MY2016, ecranul intr-adevar este de 8 inch si este superb infotainment-ul, mult peste Bolero-ul pe care il am pe Octavia. In rest, ce sa zic, dupa o zi alaturi de masinuta am mai observat ceva ce ma "irita" vizual, faptul ca in manere, cotiera, in oglinzi, are led-uri, iar la picioare, plafoniere, torpedo si parasolare sunt becuri galbene care nu se potrivesc deloc cu ambientul interior predominant alb. Un mare plus mi se pare ca il aduc farurile adaptive, pe serpentine se comporta minunat, iar faza lunga este tot ce iti poti dori ca sa transformi noaptea in zi la volan. Si pe final doua poze din seara asta plus consumul pe care il voi posta si detalia in topicul dedicat. Am sarit putin de 350km si cu greu reusesc sa ma abtin sa nu urc mai sus de 3000rpm, dar si intre 2000 si 3000 rpm la a2a si a3a trage bine. Probabil peste 3000 chiar se simt cei 150cp, ma asteptam sa fie mai lenesa, dar ca si greutate este cat Octavia pe care o am de 7 ani incoace. Incerc sa ma bucur de ea facand km si sa nu ma mai gandesc la bara care ma frustreaza. Masina merge foarte frumos, este clar superioara Octaviei, chiar si Superb de generatia anterioara nu se compara cu noul model.1 point
-
Revin si eu, astazi am ridicat masina, avand Range 15km, la primul peco am alimentat cu 71,04 litri. Deci colegii de mai sus au dreptate, chiar intra atat desi nu as fi crezut. Motorul se misca bine (cat am apucat sa imi dau seama pe vreo 100km facuti in aglomeratie destul de multa), masina este foarte silentioasa, foarte bine antifonata. Se aseaza foarte bine pe drum si zgomotul la 100-110km/h e infim. A venit cu anvelope Falken, dar si cu o problema la pachet, pe care o voi prezenta in topicul dedicat ei. Consumul pe cei 100km de la alimentare a fost de 6,5% cu mers normal, pe mod Eco si folosit si ACC. ACC isi face treaba foarte bine, franeaza si accelereaza la timp, poate doar la accelerari o ia mai usor, iar uneori se mai baga cate unul in fata. Dar o chestie interesanta e ca atunci cand accelereaza usor, daca schimbi banda si esti relativ aproape de cel din fata ta pe banda pe care tocmai te-ai mutat, daca cel din fata are viteza mai mare decat tine, masina accelereaza desi distanta e mica fata de el. Daca cel din fata merge mai incet decat tine masina franeaza. Deci nu e neaparat o distanta predefinita la astfel de manevre. Mai multe o sa va povestesc cand apuc sa ma mai joc cu ea, zilele urmatoare.1 point
-
Dupa mult timp in care nu am mai postat, am mai facut cateva mici modificari...... am schimbat jantele OEM - Monza, cu cele OEM - Sima .....plus Clusterul Premium Color. Voi reveni curand cu poze.......1 point
-
WVWZZZ1KZCM712818.pdf WVWZZZ1KZAM626726.pdf WVWZZZ1JZWW046722.pdf WVWZZZ3CZBE405107.pdf WVWZZZ16ZDM085401.pdf wvwzzz13zav446895.pdf1 point
-
1 point
-
OT ca nu ma pot abtine, de` trebuie sa tina si cineva apararea la B8, e de gustibus cum zice 75NOR. Eu as sumariza ca Superb e ceva mai agresiv/ sportiv iar Passat e mai sobru/ calm. Insa spatele mi se pare mult mai reusit la B8 fata de Superb in special din perspectiva stopurilor; vorbim aici de Style Led/ Xenon vs Highline Led complet. Revenind: la B8 pare ca shark fin este atunci cand are si GPS. FA, asa hiperactiv cum sunt la volan, tot mi se pare foarte util activat: cateva intamplari/ descrieri: - iti poti seta cat de "saritor"/ sensibil sa fie in avertizare, eu l-am setat pe early si se mai intampla sa se inroseasca bordul si sa bipuie desi situatia este departe de critica. DAR NU FRANEAZA in cazul asta - apropos de franat si sisteme, orice fac ele daca soferul a piscat frana sau apasa pe acceleratie un pic, all bets are OFF! - Foarte util si de ce il pastrez ON este pentru atunci cand cel din fata franeaza, eu franez dar sistemul calculeaza mult mai precis ca mine ca cel din fata franeaza mai puternic decat eu am estimat si atunci imi apare warning si pedala imi franeaza suplimentar. - in plus, fara FA activ, lane assiste si ACC nu si-ar mai avea rostul/ functiona la drumuri mai lungi cand efectiv mi-e lene in coloane sa mai fac ceva.1 point
-
1 point
-
Acum sunt pareri pro si contra, insa vreau sa va relatez o patanie de-a mea cu prima masina pe care am achizitionat-o acum multi ani. Aici se aplica celor care se duc in targ sa ia o masina deja inmatriculata de la noi, cei care o iau de la samsari care le aduc cu numere de Germania direct e alta discutie, nu am trecut prin asa ceva si nu o sa abordez subiectul: Cap. I - Prosteala lor - Nu stiu cati dintre voi atunci cand au o discutie in targ cu vanzatorul ai cer acestuia cartea de identitate a masinii, certificatul de inmatriculare si de asemeni BULETINUL vanzatorului. Cel putin la noi in Bacau in targ era o practica de genu iei masina, mergi la o taraba de aia si face un contract de vanzare cumparare si le dai la aia buletinul tau, buletinul vanzatorului si cartea de identitate a masinii, insa nu se uita nimeni niciodata la fetele noastre sa coincida cu alea de pe buletin... - Vad masina (in cauza o Supernova), imi place, vad pe cartea de identitate ca e un singur proprietar si merg cu omul in proba, omul fiind cam de o seama cu mine, gen 20 si ceva de ani atunci. Inainte de a merge in proba, el samsar fiind si cunoscandu-se cu aia de acolo, zice pai hai sa lasam cartea de identitate a masinii si buletinele noastre la doamna aici si cand ne intoarcem numa gata e si actul de vanzare, iar daca nu iti place masina asta e, il anuleaza ca o cunosc si nu imi ia bani. Zic Ok si hai in proba. - Ne intoarcem din proba si erau actele gata, dau banii si imi da omu contractul de vanzare intre mine si el, buletinele si copie atasat la contract dupa buletinul celui care era trecut in cartea de identitate a masinii si certificatul de inmatriculare, care nu era nicidecum el si ba deasupra mai avea si cnp nascut prin 1950... Si ai zic domle da ce e asta, ai zis ca tu esti proprietarul masinii, una si aceeasi persoana din cartea de identitate a masinii, cine e persoana asta la 50 si ceva de ani, ce treaba am eu cu asta? :tuktuk: - La care el imi arata un contract de vanzare intre EL (adica tipul cu care am fost in proba si era de o seama cu mine) si adevarul proprietar (adica nenea la 50 si ceva de ani) si a zis ca e intermediar. Si i-am zis bine, pai fac contract cu tine, ca o cumpar de la tine, nu de la mos, la care el imi arata ca acel contract care l-a facut cu mosu era expirat. Nici eu nu stiam da contractele alea in targ is valabile 30 zile, dupa aia tre sa te duci sa o inmatriculezi pe numele tau... - Ai spun... Domle cum facem acuma... si el zice lasa ca toata lumea face asa in targ, intermediarii nu inmatriculeaza masinile pe numele lor, facem asa contract si semnez eu in numele mosului, ai copia dupa buletinul lui si totul e ok. In fine, imi placea masina si am fost de acord cu prosteala asta pe fata. Cap. II - Prostia mea - Dupa ce am luat masina am mers cu ea asa vreo 2 luni ca mai avea inca asigurare si rovinieta si am mers pe asigurarea mosului. - Dupa vreo 2 luni ma duc la primarie sa o inregistrez si surpriza: - domle masina e radiata demult din circulatie, da nu e problema, platiti impozitul din urma cu vreo 6 luni si o repunem in circulatie, dar la politie nu ti-o inmatriculeaza ca ti-a expirat de o luna contractul de vanzare cumparare din targ. Du-te cauta-l pe om si faceti alt contract acum. - Ma duc acasa si caut omu in cartea de telefoane dupa adresa, nu-l gasesc, samsaru nici nu mai avea numaru ala (cred ca le schimba astia) si un amic imi zice vezi ca masina a fost a cuiva care il stiu si iti dau nr. lui, il sun pe mos in sfarsit si OMUL imi spune clar la telefon: ,, Bai baiatule, ce sa fac? - Pai domle ajutati-ma ca am luat o masina de la un baiat si acuma vreau sa o trec pe numele meu .... La care el: - Stii care-i treaba domle, eu nu ti-am vandut tie nimic, ba mai mult eu sunt in divort cu nevasta si masina mi-a fost sustrasa de dansa inainte sa facem partajul, in sensul ca a luat actele si cheile masinii si o copie dupa buletinul meu si a vandut-o la unu la ea la servici care mi se pare ca e samsar si nu a avut acordul meu... eu chiar am vrut sa reclam acest lucru, masina e ca si furata domle, daramite sa vin eu sa-ti semnez ca ti-am vandut-o ca sa trebuiasca la partaj sa-i dau ei jumate, cand de fapt ea a dat-o la samsari'' ... ei dupa aceasta discutie imi venea SA-I CRAP capul samsarului. - O gasesc pe femeia omului, explic situatia, ai fac panarama bine si apoi am mers cu ea la primarie si am facut contract de vanzare cumparare (bineinteles ca a semnat ea in locul mosului) fac toate actele si ma duc la politie. - La politie un zeflemist se uita pe toate actele, toate semnaturile, fisa radiere, contract, tot numai pe certificatul de inmatriculare acolo unde scrie instrainat catre a uitat doamna sa semneze si zice : Tinere, in 30 min inchidem, daca crezi ca ajungi sa-ti semneze omu si sa te intorci iti iau dosarul daca nu, pe maine. Avand in vedere ca eram invoit de la serviciu zic hai ca ma duc acum... Bag viteza, fortez semafoare, o sun pe femeie, coboara si imi semneaza pe certificat instrainat catre.... si ma intorc la nenea politistul, care se uita la semnatura si zice : Domle, nu e aceeasi semnatura, ai fost pe aici dupa cladire, ai fumat o tigara si ai dat tu o semnatura acolo si vrei sa ma prostesti. SA CADA CERUL PE MINE. Eu : Nu sefule, cum, am fost la om acasa si m-am intors, am mers tare, la care el zice: Pai ia sa vad eu in baza de date numarul de telefon al omului si sa-l chem incoace deoarece am acest drept legal, sa vedem daca recunoaste semnatura! Ce zici acuma ha? Ma prostesti doar daca vreau eu sa ma prostesti mai baiete, ai inteles, doar daca te las eu sa ma prostesti, ai inteles? La care eu am luat pozitia ghiocelului, am bagat capu in pamant, inrosit la fata tot si am zis: Ma scuzati! (Si in gand cred ca am bagat un Tatal Nostru numa sa nu-l sune pe om sau sa-mi opreasca actele acolo pana vine el ca ala tampit avea sa zica ca i-a fost sustrasa masina). Pana la urma a zambit satisfacut ca m-a supus si ca e mai destept ca mine si recunoaste o semnatura contrafacuta si mi-a acceptat dosarul. Concluzia: - Nu am mai luat niciodata masina de la samsar, cand am luat urmatoarea masina (Cielo) i-am cerut vanzatorului cartea de identitate a masinii, certificatul de inmatriculare si buletinul si m-am uitat de 2 ori la fata lui, de a zis omul ca-s vreun obsedat ceva... Asta ma enerveaza cel mai mult in targ cand intrebi: Domle esti proprietar? Toti zic DA! si la acte zic ca domle is proprietar da nu am inmatriculat-o pe numele meu ca nu o mai tin, am gasit alta mai buna... bla bla dar is proprietar domle, am cumparat-o si eu acum vreo luna doar n-am furat-o. - In perioada cat sa-i fac actele chiar am avut nopti nedormite si cosmaruri interminabile, deci sfatul meu evitati complicatiile de gen daca nu este intr-adevar proprietarul masinii. Sper sa nu pateasca asi altii si sa deschida ochii. Cu stima.1 point
-
cablul vine cu tot cu soft - VCDS.... vb cu Dragos Voinea - taticul acestui forum, daca vrei una originala Ross Tech altfel, vezi ca exista in aria cu Vanzari, mai multi colegi care comercializeaza interfete....-1 points
-
Mersi frumos Paul pentru raspuns, ma ajuti foarte mult cu aceste raspunsuri si pareri atat pe mine dar si pe alti membri care intentioneaza sa achizitioneze o masina noua, oricare ar fi ea. Cat despre cel care mi-a dat un minus la inimioara, imi pare rau de el. Acest forum este sa ne spunem parerile, bune sau rele, pentru ca noi sau altii sa putem lua o decizie. Dar m-am obisnuit cu rautatea de pe acest forum si chiar mi s-ar parea ceva anormal sa nu-mi dea careva cate un dis-like-1 points
-
Catanus, cutia ta nu are filtru si nu are un termen de schimbat uleiul. Cutia DSG 6 are termen de schimbat uleiul la 60.000 km si are si filtru . aTThEEnd , din pacate si unde ai facut schimbul cam acelasi mecanic era ca si cel de la Avia Se pare ca nici el nu stia ca cutia nu are filtru iar uleiul din mecatronic nu are nici o legatura cu cel din cutie-1 points
-
A fost un weekend dedicat masinii albastre. Depasisem cu vreo mie si ceva termenul de schimbat uleiul si trecusera vreo 6 ani de la ultima distributie (nu si km insa) Asa ca am facut un drum pana la Brasov pana la un bun prieten fost sef service la Skoda, ce are service-ul lui de ceva ani - si s-au facut distributia, cu accesorii si pompa de apa, antigel, ulei si toate filtrele. Am mers tot pe Motul Xcess 8100, filtre Knecht. Distributia facuta cum trebuie, cu cale, si reglat calumea si avansul. Se simt binisor toate astea in mersul masinii - motorul e mai silentios si oleaca mai vioi. In rest pe la revizia pe dedesubt masina este in stare excelenta - atat tehnic cat si dpdv rugina. Am prins si sambata dimineata Paraul rece relativ liber si mi-am reconfirmat buna alegere cu Uniroyalurile - au un grip excelent, chiar fortate serios. Oricum peste ce poate restul masinii - e greu, mergand "corect tehnic" sa ajungi sa "o pierzi". Probabil ca la primavara fac investitia asta si pentru Golf. Nu prea e normal pe viraje, cu suspensia normala si fara 4motion sa pot sa intru aproape la fel de tare cat intram cu Golful. Mai ajuta aici si distributia maselor ceva mai buna la Bora, dar totusi. Pioneerul este execelent, se aude fain, nu deranjeaza la ochi noaptea - doar alinierea de la partea de jos nu imi place (se vede in poza) - am o rama de climatronic de Passat, ceva mai inalta, s-ar putea sa rezolve problema. Si din ciclul detalii - la Skoda Rapid exista la unele variante un capac de mascare a carligului de remorcare spate, care se potriveste si la Bora/ Golf 4. A fost moka, gasit pe strada - nu stiam bine ce e pana nu am vazut una pe strada cu el montat E dragut pana o sa-mi cada si mie (cu toate ca clipseaza destul de ferm) sau pana se fura?-1 points
-
Frumoase jantele, sunt pe 17? Da-mi si mie, te rog, un pret pe PM. Si la anvelope. Toate bune,-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00