Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.09.2016 în toate secţiunile

  1. Traiesc pe picior mare Am trecut de pe un focus cu 150 cai, era cazul de un upgrade. M-am uitat la 180 de cai (seat-ul) si pe urma am zis ca nu-mi cumpar masina in fiecare zi: Vrs Direct Cea mai inspirata alegere pe care am putut s-o fac. Masina de servici e ca o unealta de care ma folosesc, ma duce de colo colo prin jungla urbana. O masina trebuie sa faca mult mai mult decat sa te duca din pct a in b... trebuie sa-ti transmita niste emotii Cum e motto-ul... Motion and Emotion
    3 points
  2. N-am sarit în porumbi deci s-a comportat bine . Masina este bine echilibrată si deci foarte fun pe circuit. Iti da încredere și te poți concentra pe "plăcerea condusului". Placut surprins am fost de anvelope. All in all, o experienta agreabila. Legat de consum, nu a sarit de 9℅ mediu . Așadar masina consuma intre 7.5 si 9, indiferent de situatie.
    2 points
  3. Revin cu un update, masina inca nu a sosit, va acumula cel putin o saptamana de intarziere (datorita disputei VW cu furnizorii care a dus la inchiderea fabricii pt o saptamana). Dealer-ul mi-a spus ca masina este gata si curand va pleca din Germania spre Romania (prima orprire va fi la Curtici). Voi raspunde mai jos la intrebarile colegului Liviu_sbn Sistemul 4Motion il percep ca un plus de siguranta la drum si un plus de incredere, de exemplu atunci cand subestimezi un viraj si te trezesti ca ai o viteza mai mare decat ti-ai fi dorit(am patit de cateva ori treaba asta -si nu are legatura cu mers sportiv), sau atunci cand soseaua este umeda (asta se intampla pe timp de iarna cel mai mult), apoi vin acele momente cand este zapada pe sosea, sau zapada apoasa (noi mergem in weekend-uri la munte si de multe ori am avut emotii la urcari). cat despre off-road, nu cred se poate merge cu acest passat off-road (cu DCC-ul garda la sol e coborata cu 1 cm, nu pare mult insa datorita distantei mari intre roti, acest 1 cm poate face diferenta in unele momente) - eu personal, ma voi feri de a ma aventura pe off-road cu aceasta masina. ACC-ul a venit parte a pachetului Business Comfortline, nu l-as fi ales ca optional daca aveam de ales, insa vad si partea pozitiva - adica siguranta, de ex. atunci cand esti pe autostrada si dintr-un moment de neatentie cand cineva din fata franeaza, masina va putea reactiona, urmand ca soferul sa preia mai departe (franare, schimbare viteza, etc) Park Assist-ul, a venit tot parte dintr-un pachet, si anume Pachetul Tehnic. Nu stiu cum va fi cu parcarea folosind acest sistem.. voi vedea insa as putea spune la fel ca ACC-ul, daca nu era parte din pachet nu l-as fi ales. Ma gandeam sa scriu si o postare de unde sa justific alegerea facuta, care poate ajuta si pe alti colegi la achizitionarea unei masini noi. Mentionez ca am petrecut 6 luni citind pareri pe forum, vizualizat toate filmuletele de pe YouTube despre masina. As fi vrut sa fac si un test drive, dar la dealer nu erau modele variant si nici motor de 1.4 pe benzina, si nici 4 motion. Cu sigurant va fi un "step-up" fata de Golful Variant pe care il conduc.
    2 points
  4. Asa cum am spus, deschid acest topic pt noua mea jucarie: un Superb ..superb. Ambition + ceva dotari in plus Motorizare 1.4tsi ACT 150cp 6 trepte manuala Culoare Moon White Pe langa echiparea Ambition mai are si urmatoarele optionale: Cleverpack Ambition: faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri cu verificare nivel lichid pentru spalare, Day Light cu tehnologie LED Volan îmbrăcat în piele Jante 17" Zeus Scaune fata încălzite Adaptive Cruise Control Compartimente depozitare cu capac in portbagaj, lateral in spatele pasajelor rotilor Driving mode selection Afisaj Maxi-DOT color Airbag-uri laterale spate Crew Protect Assist sistem proactiv pentru protectia soferului si a pasagerilor Duze stropitoare parbriz incalzite Incalzire stationara cu telecomanda Pachet LED exterior (blocuri optice spate LED extins, iluminare placuta numar) Pachet functional: SunSet, consola spate cu prize 230V, 12V, USB si suport tableta Parbriz incalzit Pregatire telefon cu Bluetooth conexiune wireless cu antena exterioara, PhoneBox in consola mediana fata (imi place phonebox-ul ca are si incarcare wireless pentru telefon, practic am pus telefonul acolo si nu stiam de ce se incarca..testat cu Galaxy S6 si Galaxy S7) Prezoane antifurt Proiectoare de ceata cu functie Cornering Senzori parcare fata/spate Pachet drumuri grele Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat Smartgate Stergator luneta Trapa portbagaj electrica Din pacate, de abia dupa ce am ajuns acasa am descoperit ceva ce la dealer nu vazusem cand am ridicat masina. Am cateva scenarii in cap deja, dar nu-mi pot da seama exact ce s-a intamplat cu ea. Evident, sunandu-l pe baiatul de la dealer care mi-a vandut masina, el a spus ca nu avea cum sa nu fi fost vazuta de ei. Intre timp eu am mai gandit putin totul si mi-a iesit in ochi un detaliu important: toba are urme de rugina in locul unde a fost lovita, ceea ce-mi spune ca nu s-a intamplat la dealer in curte totul, ci mai degraba la Curtici. Aspectul asta nu il observasem, insa pozele trimise la 3 ore si ceva dupa ridicarea masinii sper sa-i lamureasca si pe ei ca nu aveam cum sa o lovesc eu in alea 3 ore si sa o fac sa si rugineasca. Problema e ca nu era crapata bara acolo cand am luat-o, iar pe sub ea nu m-am uitat, deh, nu lucrez in domeniu. Banuiesc ca bara a crapat in mers, de la gropi, denivelari, fiind tensionata de la socul respectiv. Cateva poze cu masina mai jos...Astept ziua de luni sa vedem ce rezolv cu ei, sper sa nu fie nevoie de scandal si sa o fac eu pe casco, pt ca e totul clar ca nu avea cum sa rugineasca daca era lovita de mine dupa ce am iesit din curtea dealerului (unde pun ca nu aveam cum sa o lovesc, singurul drum facut cu ea pana am observat fiind Bucuresti - Ploiesti (DN1) ).
    1 point
  5. La indemnul lui @75NOR fac si eu un scurt topic in care sa ma pot plange de eventuale probleme si sa raspund la intrebari daca sunt. Despre optionale, varianta de motorizare vine deja echipata cu foarte multe (DSG, DCC, 4Motion, faruri LED High, ACC, stopuri led, alcantara) iar eu am mai adaugat: Active info display cu Discover Pro, Airbag-uri spate cu pretensionare centuri si airbag genunchi sofer, parbriz atermic (incalzit wireless) obligat fiind de pachetul asistenta plus (lane assist, asistenta ambuteiaj, detectie pietoni, emergency assist, rear traffic, etc), parasolare usi spate si electric luneta, priza 230V cotiera spate, Pachet telefon Comfort cu spatiu depozitare la scrumiera, mufa USB si priza 12V mutata in sub cotiera, pachet Ambient cu led in usi fata-spate), camera spate, geamuri laterale fata laminate (vin si spate), oglinzi rabatabile electric cu sistem antiorbire si iluminare vecinatate, Pachet Easy Open keyless, directie progresiva, park assist (complet aiurea fiind gratuit din alte pachete), volan cu padele DSG, jante 18" Dartford. Am ridicat masina la inceputul lui mai, am facut 17.000 pana acum a consumat ceva antigel pe la 15000, am completat si de atunci nimic. Ieri mi s-a aprins check oil deci probabil mai completez si cu asta. Ambele par sa fie in "parametri" judecand de la altii cu aceeasi masina, forumuri si dealer. Consumul in 17.000 km, conform sprit e 8L/100 mers alert, Bucuresti, drumuri tara, etc. Nu am prea facut poze, atasez cateva mai acatari, inclusiv o situatie funny.
    1 point
  6. Salutare! Nu are rost sa o tin doar pentru mine, asa ca postez o prezentare, pe scurt si cateva poze. Golf 7R 2015 30.000km Culoare Lapiz Blue Jante Cadiz 18 (au sosit deja altele, dar astept sa vina si gumele) Trimuri interioare si piele carbon Admisie VWR600 Intercooler Wagner Evacuare turbo back Milltek non resonated TTE470 Turbo upgrade 450hp Vin de pe un Golf 5 Gti k04, dar R-ul este din alta liga PS: Si daca as avea posibilitatea sa urc mai mult de 1mb, as pune mai multe poze... poate ma ajuta si pe mine vreun moderator...
    1 point
  7. Pai incepe prin a verifica planetara intermediara din dreapta,partea dinspre cutie."Balonul" ala de vacum nu are voie sa stea acolo asa peste furtune.Cauta un service bun si incearca sa o pui la "punct",asta daca mai vrei sa circuli cu ea in siguranta.
    1 point
  8. Asta cu primul care reclama stopuri aburite e tare ...
    1 point
  9. Cu siguranta nu voi face nimic in primii 2 ani de garantie. Dupa, mai vedem (chiar daca mai sunt alti 2)... Am citit pe Net ca la 1.8 TSI se poate chiar si turbina de G7 GTI ==> 300 CP - nu voi face asa ceva, 230-240 CP si 350Nm cred ca ar fi suficient. Cei cu R-uri / Cupre / etc sunt primii care vor mai mult
    1 point
  10. Am facut si eu revizia sambata. Schimbat ulei + filtre, 1070 lei
    1 point
  11. Am bifat ieri prima participare la un raliu - Raliul memorial Giurgiu organizat de retromobil. Prietenul care a fost copilot era si el venit prima oara la un raliu de acest tip dar exact ca in reclama cu vopseaua - ne-a ajutat masina Una peste alta ne-am acomodat destul de bine si am iesit pe locul 1 la clasa noastra (desi cu 10-20 de minute inainte de start noi inca mai instalam programe) si la sfarsitul probei 1 nu stiam de ce stateau masinile oprite buluc langa un stalp. (am aflat cu aceasta ocazie la timp ca exista o foaie cu timpi pe care trebuie sa-i respectam). Totul a fost organizat foarte bine cu 2 exceptii: - traseul foarte prost: gropi + denivelari pe mai multe portiuni (pe unele din ele mai erai si obligat sa mergi cu viteza) - pe anumite portiuni trebuia sa mergi cu viteze mult peste limita legala. (lucru care dezavantaja masinile cu 30-40 CP si care imi pare incorect si din punctul asta de vedere) Ca o consecinta directa si imediata a celor 2 hibe in organizare sunt si rezultatele: Locul 1 Golf GTI (avantaj mare - o suspensie mai permisiva la denivelari si jante mult mai potrivite comparativ cu ce am avut eu). Locul 2 Porsche 911 E Eu am iesit pe 4 la general. Adica masinile puternice au fost clar avantajate. Au fost broscute, vw golf, vw passat, 2 Porsche 924, 2 Porsche 911 si o sumedenie de alte masini.
    1 point
  12. O sa revin cu niste poze mai frumoase pe viitor.
    1 point
  13. Confirm ca pasager. Sta bine masina ! MQB FTW
    1 point
  14. Cum s-a comportat leonul pe circuit? Si acolo a consumat mult?
    1 point
  15. As fi pus cu cea mai mare placere dar nu am facut pe laptopul meu si nici nu le-am luat, doar ne-am uitat pe ele. Data viitoare cand fac salvez o bucata si iti trimit
    1 point
  16. Salut, Da, m-am dat 2 sesiuni. Tare experienta, va fi repetată.
    1 point
  17. Mersi frumos Paul pentru raspuns, ma ajuti foarte mult cu aceste raspunsuri si pareri atat pe mine dar si pe alti membri care intentioneaza sa achizitioneze o masina noua, oricare ar fi ea. Cat despre cel care mi-a dat un minus la inimioara, imi pare rau de el. Acest forum este sa ne spunem parerile, bune sau rele, pentru ca noi sau altii sa putem lua o decizie. Dar m-am obisnuit cu rautatea de pe acest forum si chiar mi s-ar parea ceva anormal sa nu-mi dea careva cate un dis-like
    1 point
  18. Nici a mea nu era foarte fericita cu 7-5-9, am testat zilele trecute dupa ce am montat supapa de retur de RS4. Raman pe 7-4-9 pana fac pompa
    1 point
  19. Hello. Mai aduc si eu cateva noutati in ceea ce priveste masinuta mea. La ~175 000 km am facut revizia, acelasi ulei 5W-30 de la Castrol. Am fost multumit si sunt multumit si in continuare. M-am hotarat apoi sa vopsesc cateva elemente ale masinii, rugina si-a spus cuvantul si trebuia sa rezolv si asta si in plus am gasit masina zgariata pe partea din dreapta spate (din pacate, cred ca am sters pozele ca nu le mai gasesc). Am vopsit capota (aici erau doar urme de la pietre + cateva zgarieturi), hayonul, portiera din fata dreapta si aripile spate pana la jumatate iar in partea de sus a fost dat cu polish. Nu se vede nicio diferenta. Bineinteles, fix dupa ce am vopsit-o, la cateva zile dupa, am spalat-o si baiatul de acolo a lovit-o cu ajutajul la furtun (portiera dreapta - fata). Am cumparat vopsea de restus si am doar doar in locul respectiv. Nici nu va imaginati ce stare aveam. Stiu ca nu a iesit perfect, dar macar e o solutie temporara, nu cred ca o vopsesc iar doar pentru atat. La ~176 000 km a aparut si prima problema mai mare,sa zicem - martorul Check engine aprins. Am verificat cu vag-ul si eroarea pe care o aveam era: Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) - P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON. Din cate am inteles, galeria de admisie facea probleme, undeva la o clema. Am dus-o la reprezentanta si a schimbat toata galeria cu toate ca in afara de martor aprins, masina se comporta la fel, nu-mi facea nicio problema. Las pozele sa vorbeasca in rest (martor aprins, galeria veche + cea noua). In rest, am adunat km, cateva plimbari mai lungi, am fost putin pe la Costinesti si in alt weekend am ajuns pe la Baile Olanesti, nu am avut nici o problema, ma bucur de ea ca in prima zi cand am luat-o. Cam atat! Va urez la toti multi km fara evenimente.
    1 point
  20. Nu ,nu faci nimic la byteul 18 el ramane neschimbat (se modifica niste campuri de valori de unde poti sa modifici si procentajul de iluminare al stopurilor cand sunt pe pozitie sau frana si alte lucruri ) dar daca ati iasa asa ..., am vazut ca a mers parca la alti colegi.
    1 point
  21. Pfff...ce pacaleli de marketing sunt "editiile" astea speciale, incredibil. Singurul lucrul din cele enumerate de SEAT care intradevar creste capacitatea de "off-road" este utilizarea unor anvelope dedicate...restul e praf in ochi. Plus ca arata dubios edit: ei nu au spatiu de productie si se milogesc la Skoda sa le mai dea 2 3 pozitii in fabrica si deja se arunca inainte cu editii si modele speciale si tot felul de inventii nereusite. In cazul Leonului St editia Xperience a fost o declinare naturala dar aici chiar nu ii vad rostul. Marketezi un suv compact ca "the best handling suv in its class" iar dupa ce faci, ii aplici o vopsea, niste jante si anvelope mai mari si 2 elemente de plastic si ii zici ca e "off-road ready"....wow!
    1 point
  22. Sincer doar un scurt OT :). Poate sunt nebun dar Superb ca si design este muult peste Passat, chiar nu vreau un vs ci doar mi-am exprimat opinia, adica nici daca ar fi la aceiasi bani aceleasi dotari nu mi-as lua passat. Repet opinie subiectiva.
    1 point
  23. Smartgate nu este pentru a putea folosi Google Maps pe smartphone. Smartgate este pentru a vedea "vehicle data" pe telefon, si personal mi se par 85 euro irositi inutil. Pentru a putea folosi smartphone + google maps ai nevoie de Smartlink (standard pe Style) si infotainment de la Bolero in sus (standard pe Style). SkodaInfotainment Nu sunt neaparat Pro Columbus (am generatia veche pe masina actuala), l-am folosit frecvent pana sa apara Waze, dar inca il folosesc in afara tarii unde infrastructua este dezvoltata si Waze nu iti indica pe ce benzi sa te incadrezi, si e mai precisa navigatia masinii cu hartile updatate. In cazul de fata as bifa Clevepack Styke (include Columbus, Maxi-DOT color, Media Command App) pentru avantajul de 500 de euro care ar ajuta la pastrarea valorii masinii la revanzare in raport cu pretul de achizitie. Clar se poate si fara navigatia masinii acum poti integra smartphone-ul cu sistemul de infotainment al masinii (Waze nu merge deocamdata integrat, sunt doar anumite aplicatii de pe telefon pe care le poti vedea pe ecranul masinii,o singura aplicatie de navigatie si bineinteles Google Maps prin Android Auto). Jante 19" Phoenix, imi plac mai mult decat Sirius si sunt mai ieftine cu 77 euro. Park Assist (287 euro), eu nu as pune. Chiar ai nevoie de de asistent la parcare laterala? Senzorii fata/spate mi se par suficienti. Blind Spot (327 euro), se poate si fara. Din ce am vazut, becul din oglinda (cam mic dupa parerea mea, nu sare in ochi) se aprinde devreme, cand masina de pe banda alaturata este inca departe. Scaunele electrice (se poate si fara) dar merg, mai ales cu tapiteria alcantara. In loc de SunSet simplu am pus Pachet Functional (contine SunSet, + USB si priza 220V in consola mediana spate, si suport tableta pentru pasageri). Canton da, aduce calitate sunetului dar in acest caz as bifa si DAB (92 euro), sunt deja 4-5 posturi radio in Romania care emit digital si de acum o sa tot apara, este viitorul transmisiei radio. Norvegia opreste transmisia radio anologica incepand cu 2017 (vezi stiri pe internet) si probabil o sa mai urmeze si alte tari. Ar fi pacat sa ai sistem de sunet de calitate in masina si in 2-3 ani majoritatea posturilor radio sa emita digital. Nu stiu care e bugetul dar cu un discount si rabla posibil sa ajungi unde vrei. Vezi configuratia atasata! Superb_2.0TSI_DSG_Style.pdf
    1 point
  24. poate ajuta! http://www.motoroiltests.com/ http://www.machinerylubrication.com/Read/28576/comparing-gasoline-diesel-engine-oils- LE: motivul pt care am atasat link-urile nu este acela de a recomanda/promova un produs sau un producator ci pentru a se intelege mai bine cum sa me alegem uleiul de motor si care sunt caracteristicile si mai ales ordinea in care trebuie sa tinem cont de acestea! Spre ex: un ulei care "spala" bine motorul si il mentine curat, nu este neaparat si cel mai bun in al proteja la uzura... Cu alte cuvinte, prioritara ar trebui sa fie protectia la uzura in functie de conditiile si perioada de utilizare.
    1 point
  25. Felicitari Paul! 4Motion - ce te-a determinat sa-l alegi? Te intreb ca eu nu stiu daca o sa dau bani pe asa ceva si poate nici tu nu ai nevoie (sportiv nu merg ca sa ma ajute in viraje, nu stau in zona Montana si nici nu preconizez ca o sa vada "off-road" vreodata, iar zapada - cel putin in Bucuresti - este de maxim de 2 ori pe an, doar cateva zile, iar lanturile sunt ieftine si-si fac treaba). poate reusesti sa mai economisesti un banut daca nu e musai acest optional, tu stii mai bine oricum. ACC - te ajuta mare lucru daca ai cutie manuala? Acest optional isi arata valoarea cu o automata cred. Oricum e ieftin, no stress aici Park Assist - eu am incercat de curiozitate si mi s-a luat repede. O parchez mai repede visual si pe baza senzorilor + camera spate daca e intr-adevar nevoie. O s-o folosesti de curiozitate la inceput apoi o sa uiti ca ai asa ceva pe masina. Gandeste-te bine la optionale daca mai schimbi ceva. Daca nu cu atat mai bine si sa o stapanesti sanatos. In rest configuratia e Superba 1.4 TSI va fi si alegerea mea cand voi da comanda (S3, Passat... vom vedea)...
    1 point
  26. Parca este necesar ca langa discutii sa aducem si ceva dovezi legat de ceea ce spunem. Pe scurt motorul meu de 1.4 TFSI 64.7xx km cu ulei Mobil1 ESP 5w30 pus acum cateva ore :) La mers pe oras cu cozi infernale si aglomeratie la greu, temperatura uleiului era pe la 92 grade. Fata de M1 New Life motorul este o idee mai galagios, foarte putin sesizabil. In masina motorul la mers economic nu se aude deloc iar in turatii suna foarte foarte frumos. Asta ca o prima impresie.
    1 point
  27. Aditu - e bine ca orice ulei sa-l amesteci putin inainte de folosire deoarece aditivul se mai sedimenteaza, eu cumpar motul de la magazin direct pe comanda si intodeaunea e proaspat, incearca si tu metoda asta.
    1 point
  28. foloseste-l linistit. garantat ca nu are nicio problema.
    1 point
  29. Dupa cate stiu eu uleiul are garantie minim 3 ani pe raft, recomandat sa-l amesteci putin bidonul inainte de folosire, pentru a evita posibile depuneri.
    1 point
  30. Am scos surplusul inainte sa plec cu masina...sa zic ca mecanicul mi-a pus uleiul ? Eu am fost plecat cu masina parintilor deoarece se stricase filetul la baia de ulei la masina mea.
    1 point
  31. Sa ti se infunde catalizatorul, sa nu faca presiune corecta de ulei + multe altele. Numai merge asa cu masina, scoate repede surplusul. Dar cum ai ajuns sa ai asa mult peste?
    1 point
  32. ceea ce stabilesc producatorii de masini in legatura cu perioadele de service este ceva pur randomizat. parerea mea este ca adevarul trebuie sa se gaseasca undeva pe la mijloc, ducand la extrem functionarea motoarelor putem face o comparatie intre un motor ce este pornit si lasat sa ruleze 10.000 km dupa care oprit (deci un singur ciclu de pornire/oprire in tot acest timp) si un motor care tot in perioada asta este pornit de n-ori. Cu totii stim bineinteles ca motorul are un randament optim atunci cand ajunge la o anumita temperatura si mai mult de atat in cartile de specialitate se specifica clar ca in functie de motor un ciclu de pornire-oprire se poate tranforma in (exemplu) aproximativ 1 ora de uzura in timp si de aici se face alt calcul al varstei motorului. -alt factor de influenta este mediul in care functioneaza motorul ( rece/cald/umed/uscat ) -si bineinteles daca primele doua criterii nu le putem prezice, un factor foarte important este uleiul folist la ungerea acestuia ( calitatea acestuia care este strict legata de uzura (km parcursi) si varsta (interval schimb fix) Asta este gandirea mea tehnica pe care o sustin :D A incercat cineva ulei motul pentru tsi-uri ? cum se comporta ? pana acum am avut Castrol dar am aflat ca ar fi cel mai contrafacut ulei de pe piata !
    1 point
  33. sal..bai baieti..daca tot suntem in topic cu ulei, e normal ca uleiul sa sta mai jos cand scot joja cand e frig afara? azi am verificat si parca era mai jos decat era de fel... ms ...
    1 point
  34. E bun orice ulei care sa respecte norma VW 505.00 5w40 sau 10w40.
    1 point
  35. ieri am schimbat si eu bucsele de la bascula, toate 4 si am pus Lemforder, si la puntea spate la fel. ca si fabricatie, bucsele la bascula erau toate cu made in Germany, iar cele mari de la punte erau din Slovenia. o fi sau nu un plus de calitate asta ramane de vazut, dar eu zic ca cel mai mult conteaza sa fie puse bine, cu presa, la semn, nu cu barosul. in fine, ce m-a surprins, a fost faptul ca toate bucsele care le-am dat jos, erau cele puse de constructor, stantate cu cod si semnele VW si Audi. deci au rezistat 12 ani si 210.000 km. sper si astea noi sa reziste macar un sfert.
    1 point
  36. Da'cum' chiar foarte frumos...spre deosebire de multi am grija de el d.t.p.d.v. inclusiv un reglaj bun...
    1 point
  37. Motul si LMoly sant ok cam prin orice zona... Intra pe site urile lor si vezi ce recomanda...
    -1 points
  38. Question: Are ceva daca folosesc (pentru completare) ulei fabricat in iunie 2013? Am luat 1L de Motul de pe net si pe bidon asta pare sa fie data fabricatiei. Adica stiu ca e sigilat, dar ma intreb daca chiar nu ii sunt afectare proprietatile. Ma bate gandul sa il returnez. LE: Există o dată pentru durata de valabilitate pe lubrifianţi?Motul este certificată conform ISO 9001. În conformitate cu procedura noastră de calitate, produsele Motul sunt garantate doi ani după data producerii. Pentru a asigura valabilitatea acestei garanţii, se păstrează în mod sistematic o mostră de referinţă din fiecare lot de producţie şi se verifică regulat.
    -1 points
  39. Pai am citit ca fiecare producator da valabilitatea lui. Astia la Motul pe site vad ca zic de 2 ani. Ori bidonul de mi l-au trimis mai are 4 luni si a expirat, iar eu vreau sa il tin de completare.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!