Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.09.2016 în toate secţiunile
-
Am revenit si eu pe continentul europa ... Intre timp am avut un drum cu Huanita in 4 persoane dus-intors Cluj-Budapesta aeroport via Satu-Mare, consum cu portbagaj de 4 trolere, 4 ghiozdane (bagaje pt 10 zile), 4 adulti 5.1 pe cei ~1050km facuti. Am trecut de 52.xyzkm in bord, undeva pe la in jur de 51k am completat cu ulei. Cred ca daca as face schimbul la 15k km nu as observa, insa asa la 30k, se pare ca o data ce trec de 20k trebuie sa completez... Prastia ajunge luni la meseriasi din Cluj again - FullLink inca tot nu merge, desi activ. Au inceput sa imi spuna ca este din cauza cablului meu si sa cumpur nu stiu ce cablu de 200+ RON, la replica "de ce cu acelasi cablu si acelasi telefon merge la masina din showroom" au renuntat, probabil luni incearca din nou sa ma convinga. @CrS1985 am observat patania cu cheia, urat Si 2-3 poze facute cu mobilu de pe insula Bali Drumuri bune2 points
-
Asa cum am spus, deschid acest topic pt noua mea jucarie: un Superb ..superb. Ambition + ceva dotari in plus Motorizare 1.4tsi ACT 150cp 6 trepte manuala Culoare Moon White Pe langa echiparea Ambition mai are si urmatoarele optionale: Cleverpack Ambition: faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri cu verificare nivel lichid pentru spalare, Day Light cu tehnologie LED Volan îmbrăcat în piele Jante 17" Zeus Scaune fata încălzite Adaptive Cruise Control Compartimente depozitare cu capac in portbagaj, lateral in spatele pasajelor rotilor Driving mode selection Afisaj Maxi-DOT color Airbag-uri laterale spate Crew Protect Assist sistem proactiv pentru protectia soferului si a pasagerilor Duze stropitoare parbriz incalzite Incalzire stationara cu telecomanda Pachet LED exterior (blocuri optice spate LED extins, iluminare placuta numar) Pachet functional: SunSet, consola spate cu prize 230V, 12V, USB si suport tableta Parbriz incalzit Pregatire telefon cu Bluetooth conexiune wireless cu antena exterioara, PhoneBox in consola mediana fata (imi place phonebox-ul ca are si incarcare wireless pentru telefon, practic am pus telefonul acolo si nu stiam de ce se incarca..testat cu Galaxy S6 si Galaxy S7) Prezoane antifurt Proiectoare de ceata cu functie Cornering Senzori parcare fata/spate Pachet drumuri grele Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat Smartgate Stergator luneta Trapa portbagaj electrica Din pacate, de abia dupa ce am ajuns acasa am descoperit ceva ce la dealer nu vazusem cand am ridicat masina. Am cateva scenarii in cap deja, dar nu-mi pot da seama exact ce s-a intamplat cu ea. Evident, sunandu-l pe baiatul de la dealer care mi-a vandut masina, el a spus ca nu avea cum sa nu fi fost vazuta de ei. Intre timp eu am mai gandit putin totul si mi-a iesit in ochi un detaliu important: toba are urme de rugina in locul unde a fost lovita, ceea ce-mi spune ca nu s-a intamplat la dealer in curte totul, ci mai degraba la Curtici. Aspectul asta nu il observasem, insa pozele trimise la 3 ore si ceva dupa ridicarea masinii sper sa-i lamureasca si pe ei ca nu aveam cum sa o lovesc eu in alea 3 ore si sa o fac sa si rugineasca. Problema e ca nu era crapata bara acolo cand am luat-o, iar pe sub ea nu m-am uitat, deh, nu lucrez in domeniu. Banuiesc ca bara a crapat in mers, de la gropi, denivelari, fiind tensionata de la socul respectiv. Cateva poze cu masina mai jos...Astept ziua de luni sa vedem ce rezolv cu ei, sper sa nu fie nevoie de scandal si sa o fac eu pe casco, pt ca e totul clar ca nu avea cum sa rugineasca daca era lovita de mine dupa ce am iesit din curtea dealerului (unde pun ca nu aveam cum sa o lovesc, singurul drum facut cu ea pana am observat fiind Bucuresti - Ploiesti (DN1) ).1 point
-
mai fratilor, voi stiti ce inseamna norma necesara si obligatorie la un ulei de motor? pentru BXE, ca si pentru orice alt motor PD simplu fara DPF... este necesara si obigatorie norma VW 505.01 DEci 10w40... nu este deloc bun pentru 1.9tdi BXE....1 point
-
Multumesc, asa sa fie! O sa revin si cu cateva impresii pozitive/ negative la masina. Despre poze e totul standard. Am mai pus eu folie LLumar Air 80 fata-spate, faruri si parbriz pe exterior pt pietrele nelipsite de pe drumurile noastre, mama lor de cnandr, dorei de la drumuri si de la volanul camioanelor de constructii ce folosesc soselele de parca e drumul lor personal de la balastiera la santier. Despre camion, constant mi-a fost in fata....1 point
-
Pare mai degraba ca a frecat ceva inalt si cind a facut miscarea inapoi, s-a agatat bara pe dedesubt ... Ce animale, putea sa spuna, ca masinile sunt asigurate pe parcursul logistic. In rest masina mi se pare splendida, desi ai bifat si citeva dotari pe care le vei considera cu siguranta putin utile (incalzirea stationara la benzina, smartgate, chiar si parbrizul incalzit). Sa o alergi sanatos.1 point
-
@stefz multumesc de apreciere 250e discuri plus placute si sunt de 312mm1 point
-
cenzurat ...cat de greu sa fie sa te uiti in talon/CIV, sa vezi cu ce dimensiuni de anvelope (implicit jante) poti sa pui pe o masina..... Ne revenim si noi la a posta doar informatii reale/opinii argumentate, nu chibitareala inutila? semnat - unu cu jante de 16 pe motorul de 184cp1 point
-
Cum pot pacali sonda lambda? Vreau sa anulez catalizatorul adica sa il scot odata cu toba ce il contine.Defapt vreau sa pun galerie de inox din chiulasa - coada. Dar cum pacalesc sonda ? O capsulez in ceva vidat ca ea sa nu mai masoare oxigen si astfel Ecu isi vede de treaba? Sau sa o manjesc bine cu un produs de evacuare, de exemplu o bucata de paine lasata bine sa se imbibe cu gaze de esapament,ulei,noxe apoi o fac cocolosh si invelesc pe fraera de sonda cu el,o etansez bine si gata. :)1 point
-
Sunt doar doua standarde de calitate, diferite. Cum sunt si la electronice, stiu din experienta proprie.1 point
-
asa facea si masina mea la inceput...numai ca eu nu am menajat deloc masina si a durat vreo 800 de km mirosul dupa care a inceput sa traga cat de cat normal...acum am aproape 11000 de km cu masina si nu am avut pb cu patinaj sau altceva la ambreiaj.-1 points
-
Am sa va povestesc pe scurt ce am patit eu cu un kit de conversie Valeo montat pe propria masina in urma cu o saptamana.Am avut probleme la volant-ul masinii si am hotarat impreuna cu un prieten,mecanic excelent,sa schimbam kit-ul masa dubla cu un SMF Valeo.Am montat kit-ul SMF, in aprox.3 ore fara sa intampinam nici o problema.Dar dupa asta au inceput problemele.Plecare de pe loc cu socuri,motorul a devenit mai galagios,consumul a crescut cu aprox.1l/100km,la schimbarea vitezelor a aparut un timp mort,respectiv aveai un soc destul de violent al masinii,daca nu te ajutai cu pedala de ambreiaj.Mentionez ca am experienta vasta la volan,posed permis din1988,si am parcurs aprox 600000 km.la volan.Dupa o saptamana de folosinta a masinii cu SMF,am demontat din nou cutia si am montat un kit Sachs DMF.Este alteva din toate punctele de vedere.A revenit totul la normal asa cum ere inainte.Nu stiu cat o sa reziste noul kit DMF,dar eu personal nu mai montez chit de conversie SMF niciodata pe nici o masina proprie,oricare ar fi aceea.Mentionez la sfarsit ca am proprul meu atelier de reparatii auto,sunt in domeniu reparatiilor auto de 20 de ani si sfatul pe care-l dau este sa NU montati conversie SMF in loc de DMF. Ps.Masina mea este Skoda octavia Tour 1.9tdi AXR.Af 2010,cumparata de noua de la dealer.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00