Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.09.2016 în toate secţiunile

  1. salutare, încet încet am ajuns la borna de 1000 km ☺ Impresia generala rămâne bună si foarte bună, masina ma îmbie la condus, din păcate nu prea am avut când si unde. Consumul a mai crescut pt ca nu am mai folosit SS si pt ca am revenit la trafic de Bucuresti. Rămâne insa la un nivel f multumitor. Scaunele, insonorizarea si volanul raman in continuare cele mai tari puncte ale masinii. SS in schimb ma cam irita, acel comportament al lui in care opreste masina înainte de a fi total oprita e aiurea in conditii de mers bara la bara. E însă f util la semafor. Eu il folosesc interactiv acum, si e bine dpdv al masinii, dar ma supara sa tot fac switch on off. Am inceput procedura de înmatriculare însă am fost putin neatent si nu m-am încadrat in cele 30 zile deci weekendul asta circul cu vectra. Va fi interesant dupa o luna cu golful ☺ toate bune! p.s. Da, am nokia 1020, nu dati cu pietre, cu totii am fost naivi o data ?
    3 points
  2. Pentru Rares: proiector dreapta la BCM C25 si stanga la BCM A25 iar de la comutator fir de pe 5 la BCM A21 astai tot.
    1 point
  3. Salut, Am fost azi la Porsche Timisoara si am inlocuit pe garantie "maciuca" schimbatorului de viteze cu una noua. Din pacate, pentru mine nsenzatia la "pipaire" nu este aceeasi ca la cea originala. Sa vedem dupa ce se mai uzeaza. In plus am montat si o oglinda pentru supraveghere copii pe locurile din spate (foarte utila si bine pozitionata - nici nu stii ca e acolo). Am incercat sa activez si cateva noi codari, dar in Service nu se pot realiza - nu e nimic disponibil. Mi s-a spus ca le pot activa pe cont propriu, dar ca in cazul in care sunt afectate elemente care pot fi supuse remedierii pe garantie in caz de defect, garantia isi va pierde valabilitatea (ex. consum exagerat de energie care poate afecta durata de viata a bateriei). Asa ca ... asteptam iesierea din perioada de garantie (A.M.R. 34 de luni ). In rest ... astept o folie de protectie a zonei de incarcare in portbagaj (bara spate) si un organizator scaun copil ... nimic deosebit. Ma gandesc si la niste aparatori de noroi atat pentru fata cat si pentru spate, dar sunt inca in dubiu. Am vazut in pozele lui @ToniM ca pe Huanita dau destul de bine, mai ales in aspectul general al masinii lui - alb si negru pentru accesorii si elemente, dar pe bejul meu ... nu stiu ce sa zic Caut sa fac o programare si la Procar pentru sunetul suspect al motorului/cutie viteze/rulment presiune/ambreiaj (neidentificat inca, si normal dpdv al celor de la Porsche Timisoara). Numai bine, si weekend placut !
    1 point
  4. Salut Cine ma poate ajuta cu schema electrica sau cum sa fac conexiunile electrice pentru proiectoarele de ceata? Dupa cum vedeti am montat fizic farurile si butonul si le-am activat din soft inclusiv functia de cornering (bine-nteles ca acum am eroare de becuri arse pentru ceata). Ma intereseaza mufarea completa de la faruri prin computer, prin tabloul de siguranta si pana la buton. Tin sa menrionez ca am mufele de la proiectoare in care trebuie sa intre firele. Nu vreau sa apelez la varianta cu releu. Va multumesc anticipat
    1 point
  5. De ce sa te injuram ? Suntem la o intalnire de forum Nu cred ca are cineva ceva impotriva ... ar fi si culmea
    1 point
  6. Ce pret au avut discurile? 288mm sau 312mm?
    1 point
  7. Ce avem noi aici.......
    1 point
  8. Mai am.. mai am. Sunt abia la 8000?
    1 point
  9. WVWZZZ1KZCM712818.pdf WVWZZZ1KZAM626726.pdf WVWZZZ1JZWW046722.pdf WVWZZZ3CZBE405107.pdf WVWZZZ16ZDM085401.pdf wvwzzz13zav446895.pdf
    1 point
  10. M-ai prins... De fapt abia am facut 10.000... Parca vad ca ma prinzi din urma...
    1 point
  11. Am completat cu caracteristicile lui yacco mvx 1000. Este la fel cu wolful insa wolful are un pret de ulei cel mult semisintetic. Este avantajos dar ma intreb cum de il vand practic cam la jumatate din pretul unui litru de sintetic veritabil...Ceva este ciudat fie cu valorile afisate de wolf fie cu pretul cerut. Flash pointul nu trebuie sa fie cat mai mare ptr ca totusi motoarele noastre nu ating 10.000 rotatii pe minut la temperaturile imense la cre merg cele ale motyocicletelor de competitie racite cu aer. Sa nu ne trezin daca folosim motul 800 cu ulei nears pe supapele de evacuare. Rezistenta la temperatura inalta este partial buna dar uleiul trebuie sa arda complet nu partial. Eu prefer un pour point cat mai bun pentru ca spune direct cat de sintetic este si un flash point sub 100 grade. Iar in msds un procent de hidrocarburi aromatice cat mai mic. Si VI cat mai mare bineinteles. Faptul ca se aud acele injectoarelor tacanind nu inseamna ca uleiul cu vascozitate mai mica de 11 la 100 grade nu unge ci ca un ulei mai vascos opune o rezistenta mai mare la ruperea legaturilor intermoleculare. Totusi uleiurile 2t nu au fost concepute ptr injectia diesel unde presiunile sunt mult mai mari decat in motoarele 2t. Zgomotul care se mai aude este de la frecarea rotorului excentric al pompei in carcasa. Nu se compara presiunea si frecarea acului injectoarelor cu presiunea din pompa. Juderul acesta de pompa nu dispare decat cu un aditiv special de lubrifiere dar pus in doza mai mare decat cea recomandata. Din aceasta cauza uleiul 2t trebuie pus impreuna cu acest aditiv dar nu extind mai mult ptr a nu fi offtopic. Caracteristici uleiuri-2T.xls
    1 point
  12. foarte mare păcat ca (încă) nu se pune si 2.0 tsi 180cp. Multam @ToniM.
    1 point
  13. verifica intai cablajul de la senzorul G62 - daca este ok, atunci schimba senzorul - cumpara Hella sau OEM - restul nu sunt ok
    1 point
  14. 1 point
  15. Citeste mai in urma sa vezi ca el nu are doar un simplu soft stage 1, are turbina schimbata si dpf-ul eliminat, deci e normal sa mai dea cu fum. Ai renuntat sa mai vinzi masina sau inca astepti norocosul cumparator care sa inteleaga tot ce ai facut la masina?
    1 point
  16. Nu stiu in ce masura pornografia este tolerata pe forum, dar o sa las asta aici
    1 point
  17. Am reusit sa revolv foarte simplu problema jocului din coloana dupa ce m-am gandit cateva zile cum as putea sa modific bucsele sau sa pun ceva sub ele ca sa le "inalt" sau ce as putea sa folosesc in loc de acele bucse.Am aplicat adeziv de tip "prenandez" pe toata suprafata canelurata,apoi dupa ce s-a uscat am aplicat vaselina speciala de rulmenti,foarte groasa si lipicioasa ca sa o pot culisa inauntru axul.Ideea e ca acest adeziv nu lipeste metal iar dupa ce se intareste are textura cauciucului si are rol de tampon Rezultatul e excelent,nu mai am joc deloc in coloana,volanul de regleaza in continuare pe adancime,foarte greu dar merge (asta ma intereseaza cel mai putin) Foarte inselator jocul asta din canelurile coloanei,puteam sa jur ca e din caseta,dar caseta nu are joc deloc
    -1 points
  18. Daca citesti tu mai in urma o sa vezi ca nu prea a fost multumit de soft, si a avut mai multe modificari de soft pana sa aiba un soft mutumitor, stiu ca nu mai are dpf... deaia am zis caz ca nu e multumit de soft poate incerca alta firma... asa e fara dpf trebuie sa dea cu putin fum, dar daca e bine facut softul nu da mult.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!