N-ai înțeles nimic!
Pb e ca mai avem o mașină și golful e cumva secundara. Am bani sa o întrețin numai ca nimănui nu-i convine sa bage într-o mașină de 16 ani bani lunar... de am ajuns la peste aproape de 5000 euro in total - achizitia 2500 +piesele În 10k km. Celelalte mașini au fost mai noi gen 2-4 ani de la Renault, sunt la a4-a franceza. Am ajuns și depășit 200k km și nu consumau vizibil ulei, adică în 15-20k km nu tb sa completez deloc și nu am avut vreodată la nici una nici o scurgere de fluide sau atâtea pb. Bani s-o întrețin am, dar nu mai sunt dispus sa bag în acest cadavru. Fac cam 500-600 km pe luna cu golful, poate și mai puțin dar e de speriat ca mereu tb băgat în ea. Faza e ca m-am saturat... Nu înțelege greșit, mașina o întrețin dar cred ca exagerează prin ne-fiabilitatea ei de pana în acest moment. Când am luat-o am verificat la ea tot. Nu bătea nimic și nu avea erori. După circa 6 luni au început surprizele. Acum mai am o laguna 3 în paralel și la aproape 190k acum încă are suspensia și direcția originale și nu bate nimic (ma mir) - a trebuit sa schimb doar consumabilele, în rest nimic pana acum. Nu vreau sa intru în polemici gen germane vs franțuzoaice dar în cazul meu germanca a plecat de la inima.
Încerc sa ii rezolv problema cu scurgerea de ulei ca sa nu o vând ca are tot ce era de schimbat nou, plecând de la anvelope, arcuri, amortizoare... Tot ce se poate demonta și ma uimește încă - lunar. Dacă as vinde-o as pierde multi bani ca nimeni nu da pe un g4 peste 2500 oricum ar fi el. Sa speram ca astea se vor rezolva într-un final relativ ieftin și repede (ca sa fie bine sa nu fie rău).