Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.09.2016 în toate secţiunile

  1. Scurt shooting de weekend . Am adaugat si prelungiri padele DSG.
    3 points
  2. Eu am schimbat-o fix la 180k, cum spune in manual. Nici o piesa pusa ulterior pe masina nu a rezistat ca una originala. Cred ca e ipohondrie sa schimbi distributia inainte de termen daca ai fost unic proprietar, nu ai mers cu ea prin Sahara sau la Polul Nord.
    2 points
  3. Din pacate eu o sa vin cu un feed-back negativ Am facut revizia luna trecuta si am schimbat si filtrul de motorina. Mecanicul care s-a ocupat de masina nu a mai amorsat instalatia cu VAGCOM-ul si a dat direct la cheie. Initial nu mi-am dat seama dar m-am sesizat dupa aceea si l-am intrebat de ce nu a mai amorsat instalatia. Raspunsul a fost ca fiecare mecanic are stilul lui, ca el asa lucreaza si ca a scurs foarte bine de motorina filtrul vechi si ca nu mai era nevoie de amorsare. De fiecare data cand ma gandesc sa le mai dau o sansa, ei ma conving ca nu merita...
    1 point
  4. Cred ca i-am si intrebat intr-un an si mi-au spus ca asta este informarea primita de la importator. Curios cum doar anumiti dealeri au primit informarea respectiva. Initial ma gandeam sa o schimb dupa 10 ani daca nu apar alte semne intre timp. Am schimbat anul trecut distributia la un Seat Ibiza 1.4 TDI din familie, la 7 ani si 80.000 km si dupa aceea mi-a parut rau, intrucat curele si pompa de apa erau impecabile. Pe curele nu erau nici un semn de uzura sau imbatranire, lucru confirmat si de mecanic.
    1 point
  5. N-ai înțeles nimic! Pb e ca mai avem o mașină și golful e cumva secundara. Am bani sa o întrețin numai ca nimănui nu-i convine sa bage într-o mașină de 16 ani bani lunar... de am ajuns la peste aproape de 5000 euro in total - achizitia 2500 +piesele În 10k km. Celelalte mașini au fost mai noi gen 2-4 ani de la Renault, sunt la a4-a franceza. Am ajuns și depășit 200k km și nu consumau vizibil ulei, adică în 15-20k km nu tb sa completez deloc și nu am avut vreodată la nici una nici o scurgere de fluide sau atâtea pb. Bani s-o întrețin am, dar nu mai sunt dispus sa bag în acest cadavru. Fac cam 500-600 km pe luna cu golful, poate și mai puțin dar e de speriat ca mereu tb băgat în ea. Faza e ca m-am saturat... Nu înțelege greșit, mașina o întrețin dar cred ca exagerează prin ne-fiabilitatea ei de pana în acest moment. Când am luat-o am verificat la ea tot. Nu bătea nimic și nu avea erori. După circa 6 luni au început surprizele. Acum mai am o laguna 3 în paralel și la aproape 190k acum încă are suspensia și direcția originale și nu bate nimic (ma mir) - a trebuit sa schimb doar consumabilele, în rest nimic pana acum. Nu vreau sa intru în polemici gen germane vs franțuzoaice dar în cazul meu germanca a plecat de la inima. Încerc sa ii rezolv problema cu scurgerea de ulei ca sa nu o vând ca are tot ce era de schimbat nou, plecând de la anvelope, arcuri, amortizoare... Tot ce se poate demonta și ma uimește încă - lunar. Dacă as vinde-o as pierde multi bani ca nimeni nu da pe un g4 peste 2500 oricum ar fi el. Sa speram ca astea se vor rezolva într-un final relativ ieftin și repede (ca sa fie bine sa nu fie rău).
    1 point
  6. Cand mai auzi asemenea afirmatii cere sa-ti arate in ELSA unde se mentioneaza un asemenea interval de schimb al distributiei (dupa 5 ani).
    1 point
  7. da, e la fel de rau drumul, trebuie atentie.
    1 point
  8. Am reusit intr-un final sa colantez plafonul Rezultatul imi place maxim, chiar daca nu a iesit perfect. Negru lucios, urmeaza geamurile negre si stalpii imbracati Am revopsit si gura de ventilatie de la sofer, se facuse naspa rau.
    1 point
  9. http://www.auto.cz/velke-zmeny-u-skody-octavia-facelift-prijde-driv-nez-cekalo-98263 Conform ce scrie aici (site de incredere, de altfel), faceliftul va fi dezvaluit in toamna asta, iar comenzi (cel putin in Cehia) se vor lua de la 1 noiembrie. Productia va incepe abia in februarie 2017, asa cum am scris mai sus. Schimbarile care se stiu deja sunt: o noua varianta 1.0 TSI-ului, "farurile duble", grila modificata si infotainment-ul de la Kodiaq.
    1 point
  10. Eliminarea DPF-ului e cea mai simpla metoda ,dar am decis ca atata timp cat am o idee sa o probez pe masina si banii mei si sa o impart cu voi.
    1 point
  11. salut,am o vw jetta din 2007,in urma cu 2 sapt m-a lovit o alta masina in spate,printre altele mi-a fost schimbat stopul stanga spate, de atunci am observat ca atunci cand dau semnal stanga actioneza de 3 ori apoi imi apare in bord avertizarea de bec ars si nu mai semnalizeaza la stopul pe spate,mentionez ca pe avarii merge semnalizarea. am fost iar la service-ul care mi-a reparat masina si mi-a spus ca mufele sunt legate corect si cam atat. daca ar stii cineva care este problema as fi recunoscator ptr ca sincer m-am saturat de claxoanele celor din trafic care cred ca sunt nesimtit si nu semnalizez
    1 point
  12. Cred ca vrei sa selectezi prima coloana sa te duci in meniul Data -> Text to columns -> Delimited (bifat) -> Next -> Comma (bifat) -> next........
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!