Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.09.2016 în toate secţiunile
-
Salutare, Pe 14 iulie am ridicat si eu masina, Skoda Octavia Scout 1.8 TSI DSG, culoare Blue Denim. Masina a fost comandata la PBN pe 20 februarie si a fost gata de livrare pe 5 mai, insa datorita intarzierii programului Rabla si unei perioade destul de lungi in care am fost plecat din tara, am ridicat-o abia acum o luna. Dupa o perioada lunga de cautari, in special in zona SUV-urilor compacte, alegerea finala a fost intre Scout si Mazda CX-5 G192 (2.5 benzina). Poate intr-un post viitor voi veni cu mai multe detalii referitoare la motivarea alegerii. Ca si optionale mai importante masina are: Adaptive Cruise Control si Front Assistant Driving Mode Selection cu Offroad function Faruri Bi-Xenon KESSY Parbriz incalzit Scaune fata / spate incalzite Priza 230 V in consola mediana spate Sistem de navigatie Amundsen MIB2 Smartlink Senzori parcare fata/spate Camera video spate Bare longitudinale portbagaj aspect aluminiu SunSet Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire Mai sunt multe alte dotari marunte asupra carora poate voi reveni in postarile viitoare. Un optional asupra caruia am fost indecis pana in ultimul moment inaintea plasarii comenzii si la care am renuntat este plafonul panoramic. Culoarea a fost iar o decizie pe care am luat-o destul de greu, fiind indecis pana in momentul comenzii intre Blue Denim si Race Blue. Pot spune ca sunt pe deplin satisfacut de alegerea culorii, mai ales ca in concediu am avut ocazia sa parchez langa un Scout Race Blue si clar imi place mai mult cum arata pe Blue Denim. Dupa livrare, masina a beneficiat de un detailing exterior complet si s-a aplicat si nanoprotectie Wolf Chemicals Bodyguard. Intr-o luna de cand am masina am reusit sa trec deja de 5.000 km. Consumul long term este 8.6 cu o medie a vitezei de 59 km/h. Cam 600 de kilometri au fost facuti exclusiv in Bucuresti, iar restul au fost facuti intr-un tur prin Europa ce a cuprins cam 50-60% autostrazi (inclusiv Germania), iar restul pe drumuri nationale (multe in zone de munte) si prin orase. Per total sunt foarte multumit de consum pana acum. Ca si observatie, consumul exclusiv in Bucuresti il estimez undeva in jur de 13-14, in Normal mode si fara Start/Stop, cu un stil neutru de condus (mers normal cu ceva accelerari mai brutale din cand in cand). Nu prea i-am facut poze, o parte din cele pe care le postez sunt facute de catre cel care mi-a facut detailingul - de acolo si semnatura de pe pacuta de inmatriculare. Voi reveni mai tarziu cu mai multe poze, inclusiv de la interior. Si o poza de la 2500 metri inaltime - acolo unde consider eu ca ii sta bine la o astfel de masina1 point
-
Pioneerul chiar are acei papuci de inversare fire. Mi-a luat mai mult sa-i invelesc firele in banda panzata decat sa inversez galbenul cu rosul. Nu am umblat deloc la mufa masinii.1 point
-
N-are nicio treaba distanta cu regenerarea, cel putin asa trag eu concluzia ca posesor a doua motoare CR de generatie noua (CFHC si CUNA). La Seat mi-a facut regenerare asta vara dupa ce am iesit de pe autostrada. Iar la Euro 6 pare ca regenerarile sunt mai scurte si mai dese decit la Euro 5.1 point
-
Azi am folosit pt prima oara pe buna dreptate webasto-ul and I love it L-am lasat doar 10 minute (cred ca trebuie ceva mai mult ca sa faca cald bine in masina) si, in afara de interiorul cald, am pornit motorul si surpriza, direct 700rpm in loc de turatia obisnuita de pornire la rece de 1200-1300rpm. Nu eram convins daca incalzeste si motorul sau nu dar m-am lamurit acum, mi se pare super tare chestia asta mai ales pt temperaturile mult sub 0, gata cu zgomotul de "rontait piulite" cand pornesti motorul la -20gr1 point
-
Absolut. Averitizeaza ca sa te faca atent si sa actionezi daca e cazul..frana, volan. Nu mi-as face griji ca masina o ia razna. Ii e cam frica cand vireaza cineva in fata si vii sa treci pe langa el foarte aproape, mai avertizeaza pt ca i se pare ca nu e safe, insa niciodata nu a franat.1 point
-
Da, daca masina este cu start - stop, cumperi baterie cu tehnologie AGM - da, trebuie codata pe masina cu VCDS-ul sau alt tester compatibil. Da, este ok Banner.1 point
-
Nu. Te avertizeaza sonor foarte rar si cand chiar e pericol. Concret...cand te apropii cu o viteza disproportionata fata de cel din fata sau cand franeaza brusc ca sa faca schimbe directia si sistemul crede ca nu se da din fata si urmeaza coliziune. Nu are treaba sa pastrezi o anumita distanta. Front assist strict pt a evita un impact frontal. ACC pastreaza distanta pana in 20kmh cu cutia manuala si pana oprire cu dsg.1 point
-
din pacate, nu. In general, daca iti cumperi un ceas maxidot la SH, mai mult ca sigur are un display obosit, avand in vedere ca vb de ceasuri care au de la 15 la 10 ani. La caldura sigur vor face probleme.... si atunci le montezi si la acestea display nou... si iesi dublu fata de ale tale.1 point
-
1 point
-
Imi cer scuze, nu comandam noi pe cheltuiala ta :-) Pana una alta aproape orice anvelope de iarna noi se comporta bine iarna, mai ales ca nu avem asa ierni extreme..si daca sunt extreme nu mai conteaza ce cauciucuri ai. Eu, in functie de ce am folosit in ultimii 8 ani, strict anvelope noi de iarna, cel mai multumit am fost de Continental, apoi Michelin si Dunlop..1 point
-
Am sa va povestesc pe scurt ce am patit eu cu un kit de conversie Valeo montat pe propria masina in urma cu o saptamana.Am avut probleme la volant-ul masinii si am hotarat impreuna cu un prieten,mecanic excelent,sa schimbam kit-ul masa dubla cu un SMF Valeo.Am montat kit-ul SMF, in aprox.3 ore fara sa intampinam nici o problema.Dar dupa asta au inceput problemele.Plecare de pe loc cu socuri,motorul a devenit mai galagios,consumul a crescut cu aprox.1l/100km,la schimbarea vitezelor a aparut un timp mort,respectiv aveai un soc destul de violent al masinii,daca nu te ajutai cu pedala de ambreiaj.Mentionez ca am experienta vasta la volan,posed permis din1988,si am parcurs aprox 600000 km.la volan.Dupa o saptamana de folosinta a masinii cu SMF,am demontat din nou cutia si am montat un kit Sachs DMF.Este alteva din toate punctele de vedere.A revenit totul la normal asa cum ere inainte.Nu stiu cat o sa reziste noul kit DMF,dar eu personal nu mai montez chit de conversie SMF niciodata pe nici o masina proprie,oricare ar fi aceea.Mentionez la sfarsit ca am proprul meu atelier de reparatii auto,sunt in domeniu reparatiilor auto de 20 de ani si sfatul pe care-l dau este sa NU montati conversie SMF in loc de DMF. Ps.Masina mea este Skoda octavia Tour 1.9tdi AXR.Af 2010,cumparata de noua de la dealer.1 point
-
Ma repet, ContiWinterContact™ TS 850 - 550Lei bucata... dupa testele din ultimii ani, Conti sunt in top mereu.1 point
-
mea culpa - din pacate mie mi-a afisat acest post, ca nou... pt el era raspunsul. se pot sterge posturile mele - multumesc moderatorilor !1 point
-
Cel mai tare mi-au placut la plimbarea asta Cruise Controlul si scaunele Ergoactiv. Primul pt ca e super fata de cel avut de mine anterior pe vectra. acela se dezactiva atat la frana cat si la ambreiaj. Acum am avut o utilizare de genul: 105 pe centura ploiesti, viteza a 6-a. La sens giratoriu frana, redus la 30, treapta a 3-a. Iesit din sens, apasat RESume, schimbat a 4-a si luat piciorul de pe acceleratie. Intra CC-ul, accelereaza, eu schimb la cerere a 5-a si a 6-a si gata, inapoi la 105. Super ! Iar scaunele sunt super comfortabile, sustinere buna pe viraje, iar masajul e cireasa de pe tort. La configurare radeam de masaj si ziceam ca o sa stea nefolosit. Azi l-am pornit de 3 ori, e chiar fain si util la drum lung. Mentiune speciala antifonarii, chair e un pas inainte fata de Vectra mea. Pana in 100 zici ca mergi cu liftul la birou, nu se aude nimic. Pe autostrada incepi sa simti ca mergi, dar foarte civilizat, poti asculta muzica fara sa trebuiasca sa ridici excesiv sonorul, e chiar ok. Duma zilei, consumul instant cu CC pe 57 la ora, localitate, treapta a 5-a : 1.91 point
-
M-as bucura sa vezi comportamentul masinii cu anvelopele care trebuie. Forțată in acelaşi tip de curbe nu scârțâiau absolut deloc si nici nu subvirau. Iti alegeai trasa de parca erai tren pe sine. E un paradox oarecum - dar practica e clara. Statea mai bine in curbe cu anvelope mai inguste si bagate mai in interior (adica acolo unde le-a gandit producatorul sa lucreze). Trebuie sa ma lamuresc si cu geometria (am schimbat bratele spate, fuzetele fata - nu imi este clar cat de bine este facuta). Am pagina cu valorile si o sa incerc sa ma lamuresc. Rotile 100% nu sunt cele mai potrivite - si cu geometria trebuie sa verific la rece. Daca reusesc sa o aduc macar la cum mergea inainte - as scoate cu 5 secunde mai putin pe tur lejer. Comportamentul neutru in curbe era punctul ei forte.1 point
-
daca se cumpara volanul de B6 - B7 - codul este 3C8 971 584F1 point
-
Sunt jante Montreal pentru Passat B5, cu prindere 5x112.1 point
-
Nu ne cunoastem, avem insa in comun pasiunea pentru Golf-uri. Am citit cap-coada topicul tau/vostru...mi-a placut foarte mult, recunosc de la o posta oamenii autentici, sinceri si pasionati. E o specie rara, de obicei invidiata si deseori putin inteleasa. Admir oamenii care, ca si mine, isi urmeaza vocatia si isi traiesc viata conform propriilor principii, au identitate proprie si in general sunt niste tipi/tipe foarte misto. Sa "turati" bine! :)1 point
-
1 point
-
Si eu am avut experiente cu cei de la TESS si au fost relativ ok, oameni sunt buni in ceea ce fac lucreaza repede si bine , dar daca nu ai card.... Manopera este foarte scumpa si preturile la piese au un adaos destul de mare...1 point
-
mda..cred ca nu este sevice unde sa nu existe o asemenea poveste.... (sa nu se inteleaga ca eu cred ca nu este adevarata), dar sper ca pe noi sa ne fereasca de asemenea probleme! @alexvice - cum arata cardul ala (am cumpart de la tess nu din alta parte) ca sa stiu dupa ce am uit prin actele mele si ale masini! :D1 point
-
1. Cald inseamna 90C, si chiar si atunci cand indicatorul din bord indica 90C ar trebui sa mai mergi cateva minute sub 2500rpm, si apoi sa urci turatia. 2. Recomandat ar fi sa schimbi tot timpul in jur de 3000rpm, si din cand cand chiar la 4000rpm 3. Daca accelerezi puternic de la 1100rpm poti distruge turbina in timp. Daca mergi constant nu cred ca sunt probleme, dar ai grija ca atunci cand accelerezi (in special pedala la fund) sa fii peste 2000-2500rpm.1 point
-
E din cauza frigului Si se rezolva cu ceva apa calda cel mai la indemana cu o sursa de caldura langa Yala sofer, sau cu ceva spray degivrant mai bunicel (asteapta intre 10-20 min) si dupa ce s-a dezghetat incearca manual sa deschizi usa sofer si ca sa te feresti cumpara un spray de WD-40 pulverizeaza cu paiul din dotare ca sa nu mai ai probleme si pe viitor(e un amestec de ulei+acool) .Nu esti singurul ,un coleg vorbea despre asta intr-un topic numit-1 points
-
Nici gand sa fie GY de iarna la nivelul lui Conti T850/860. Anvelope de iarna bune sunt aceste Conti (chiar si mai vechiutele 810 parca), Nokian si mai merg Alpin-urile. In rest eu nu stiu (din experienta si recomandari ale cunoscutilor, nu vorbim de topurile care sunt masluite de multe ori) de altele mai bune. Nu inseamna ca restul sunt proaste, probabil ca multe sunt super ok (eu am avut pe Polo niste petarde din Dedeman si s-au descurcat super ok).-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00