Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.09.2016 în toate secţiunile

  1. Salut, Dintre cele pe care le-ai insirat am avut : 1, 2 si 3 pe dimensiunea dorita de tine. Din observatiile mele, cele mai bune anvelope per total au fost Gy Effigrip Perfomance. Pirelli sunt dure dar rezista km fara numar iar Dunlop nu rezista mai mult de 30k km mersi intr-un ritm mai alert. Eu recomand GY.
    3 points
  2. Intre timp am hotarat sa protejez capota si farurile asa ca le-am infoliat in folie transparenta.
    2 points
  3. Mult ai mai tinut-o
    1 point
  4. Nu m-a convins cu nimic link-ul dat de tine "Tyre review data from 5 tyre reviews averaging 91% over 9,390 miles driven.", e un model prea nou, dar GY nu prea a mai fost in top la ultimele teste. (auto bild sau ams). Anvelopele nu sunt iPhone, ca sa trebuiasca sa fie ultima generatie sa mearga pe zapada. Si exemplul Michelin Pilot Sport - nu e obligatoriu ca anvelopa mai noua sa fie mai buna. Legat de clasa B, E sau Z la consum, e praf in ochi. Diferenta e infima. E mult mai importanta franarea pe ud. Alege ce ti se potriveste si ce intra in buget, nu trebuie sa fie rocket science alegerea unor anvelope.
    1 point
  5. @rempha Bolero de 8" si Smartlink sunt standard si pe echiparea Ambition, nu doar pe Style. Numai echiparea Active nu are standard Bolero + Smartlink. Jantele 19" Phoenix intr-adevar arata foarte bine, dar parca si eu as alege Sirius in locul Phoenix-urilor.
    1 point
  6. DA, tu ai acum 5810, ultime e cu 9xxx parca.
    1 point
  7. Galati, "Sign your car" se numeste firma ... ~250 ron a ajuns totul.
    1 point
  8. intai trebuie sa il activezi cu VCDS-ul sau alt tester compabil, dupa care il accesezi tinand apasat butonul setup, cateva secunde. Daca nu a fost activat, nu merge accesat modul avansat.
    1 point
  9. Ar trebui ca pana vineri sa am si eu masina (sper sa nu intarzie ca deja nu mai am rabdare de cand tot astept). Dupa ce o voi avea si voi consuma macar 1 rezervor de benzina o sa postez aici impresii despre motor (desi va fi devreme si poate putin concludent pt ca ii voi face rodajul corect ).Eu nu cred ca e deloc slab motorul pe "o caroserie asa mare". Dimensiunea masinii nu se reflecta si in greutatea acesteia (masina are 1400kg, exact cat are si Octavia pe care o am acum, probabil mai mult cu vreo 50kg fata de un Leon, Golf...ceea ce nu mi se pare relevant). Oricum dupa ce am mers cu 2.0tdi 150cp pot sa spun ca nu ma atrage deloc generatia noua de TDI-uri, nu te baga deloc in scaun fata de vechile PD-uri.
    1 point
  10. Nu au legatura una cu alta. Blind Spot foloseste unitati radar care sunt intre caroserie si bara spate. Rear Traffic Alert pune frana cand dai cu spatele daca sunt intrunite conditiile. La fel cum si Park Assist de la 2.0 in sus pune frana cand dai cu spatele. Deci senzorii de pe lateral sunt doar pentru Park Assist. Poti avea foarte bine doar senzori fata-spate + Blind Spot + Rear Traffic Alert (feature care tine de Blind Spot, detectarea obiectelor stationare sau in miscare se face prin intermediul unitatilor stanga-dreapta din spatele barii si nu prin intermediul senzorilor de parcare). E adevarat ca in cazul Blind Spot sau PLA 3.0 pe spate se pun alti senzori ABS fata de masinile care nu au unul din cele 2 sisteme:
    1 point
  11. In ordinea numerelor de pe tricou (am 1 si 3 ca optionalele pe Style-ul de care ma folosesc, la 2 sunt in dubiu, vezi mai jos). 1. Blind spot e util. Mi se pare una din cele mai utile dotari de avut in oras (pe langa DSG). N-am intalnit (inca) cazuri in care sa nu ma avertizeze. La mers cu spatele, te anunta (avertizare sonora) cand pe traiectoria aleasa ai alt obiect (stationar ori in miscare). Nu opreste masina, sau cel putin n-am ajuns eu la limita in care s-o opreasca (daca o fi vreuna). E de verificat aici, daca senzorii laterali vin inclusi doar cu BlindSpot sau ai nevoie si de Park Assistant. 2. La mine ambele scaune sunt cu reglaj electric, insa doar cel de la sofer are posibilitatea de a memora (3 memorii parca, plus butonul "set" in partea stanga-superioara a scaunului). Sper ca la asta te referi. Scaunul din dreapta are butoanele lui de reglare (electrica), insa fara memorii, in partea drepata a scaunului. Nu se poate regla scaunul pasagerului de pe locul soferului. 3. Parking Assistant (teoretic am versiunea 3.0), insa nu l-am folosit inca niciodata (6 luni). Habar nu am ce sa te sfatuiesc. Cred ca e mai mult un moft, sa-ti spun drept. Spor.
    1 point
  12. Salut! Am un lupo 1.4 mpi din 2002 cu trapa panoramica. Nu mai functiona motorasul de la trapa, asa ca l-am dat jos si i-am inlocuit rotita tocita dinauntru. Problema e ca acum motorasul merge, invarte, dar nu il mai pot monta la loc, cred ca a fugit piesa aceea in care prindeau suruburile. Totodata, nici nu pot deschide trapa ca sa pot sa am acces de deasupra si nici inchisa etans nu e, iar pe ploile din zilele astea stau cu o mare teama:(. Stiti cumva vreo solutie, sau un service din Bucuresti care ma poate ajuta? Mersi
    1 point
  13. Anul trecut cand am schimbat anvelopele, Dunlop a fost si la mine o varianta, dar am renuntat la ea tocmai pentru ca pe tyrereviews.co.uk durata de viata vehiculata era de 35 - 40.000 km.
    1 point
  14. Eu tot astept sa ma cheme astia aici in DE in legatura cu Dieselgate sa-mi puna senzorul de aer minune si update de soft dar nimic ...
    1 point
  15. Aveti grija ce becuri puneti in faruri, va arat un TT din 2006 la care, in loc de bec H6W omul a pus un H21W, soclurile lor fiind identice.
    1 point
  16. Da, da, preferabil la Brasov si prin imprejurimi...Stiu eu niste macadam + peisaje
    1 point
  17. 1 point
  18. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  19. Intotdeauna cauciucurile mai bune se pun pe spate, regula e clara si asa recomanda toti specialistii. Asta pentru ca siguranta este prioritara, adica mai bine patinezi la plecarea de pe loc sau chiar nu pleci deloc decat sa mori in sant sau in urma intrarii pe contrasens. Sau mai rau sa omori si pe altii care nu au nici o vina doar pt ca tu vrei sa pleci de pe loc fara sa patinezi pe carosabil. De aceea cauciucurile de iarna se pun pe toate cele patru roti. De retinut este ca mai bine nu pleci cu masina decat sa faci accident. Exista o exceptie admisa, atunci cand cauciucurile au uzura relativ egala si rotesti periodic fata cu spatele ca sa nu te trezesti ca la 30 de mii de km nu mai ai cauciucuri bune pe fata dar pe spate sunt aproape noi dar au imbatranit... Dar asta nu e pt discutat pe forum. Este clara regula dintotdeauna, cauciucuri mai bune pe spate. Spatele nu se taraie dupa fata, este mai usor, se descarca la franare si este esentiala aderenta in viraje pe puntea spate. Aderenta cauciucurilor nu e importanta in linie dreapta la mers constant sau acceleratie atunci poti sa ai si roti de carut de butelii la masina.
    1 point
  20. Intercoolerul a fost 900 lei, manopera 250 lei, antigel 60 lei. Nu este secret. Lucrare executata la Eric Paun, Dio performance
    1 point
  21. Salut din cate stiu eu modelele 1999 2003 au o problema cu bara stabilizatoare limitatoarele pentru bucse sunt din teflon si din pacate se cam duc deci degeaba schimbi bucsele ca nai facut nimic va trebui schimbata si bara ce sa zic io o distractie de 400 500 de lei deci o veste proasta si cea de-a 2 veste e ca poate ti rupt arcu sau slabit pt ca bara iti stabilizeaza masina la viraje. (astea ti le zic si eu din cate am citit pe forumuri) io am aceiasi problema cu bara la fabia 2002 dar nu e lasata intr-o parte. sfatul meu e sa verifici arcul si sa vezi daca lilitatoarele alea le mai ai .....
    1 point
  22. Nici gand sa fie GY de iarna la nivelul lui Conti T850/860. Anvelope de iarna bune sunt aceste Conti (chiar si mai vechiutele 810 parca), Nokian si mai merg Alpin-urile. In rest eu nu stiu (din experienta si recomandari ale cunoscutilor, nu vorbim de topurile care sunt masluite de multe ori) de altele mai bune. Nu inseamna ca restul sunt proaste, probabil ca multe sunt super ok (eu am avut pe Polo niste petarde din Dedeman si s-au descurcat super ok).
    0 points
  23. Am fost si eu azi cu masina la revizie, in Bruxelles. Ca aici locuiesc momentan. In urma cu cateva luni, cand am venit din Romania, pe drum mi s-a aprins martorul Check Oil Level. Nu stiam ce e asta, nu mai avusesem masina diesel pana atunci, l-am sunat pe frate-meu care mi-a zis sa iau un litru de ulei si sa completez. Zis si facut, numai ca litrul de ulei din asta in benzinarie era 30 de eur. Am luat, n-am avut ce sa fac. Dar am zis ca o sa iau din timp si n-o sa mai iau asa scump altadata. Cand am ajuns in Bruxelles, am gasit ulei pe la acelasi pret. Motiv pt care cand m-am dus in Romania data urmatoare mi-am luat 5 l de Castrol sintetic LL de pe emag cu 178 de lei. Azi a venit ziua reviziei si cei de la concesionarul VW au fost f ok. Mi l-au acceptat. Ma gandeam deja ca l-am adus degeaba ca sigur astia n-o sa mi-l accepte. Am avut noroc poate. Puteam sa prind ceva nasol care sa nu accepte. Who knows? Am schimbat filtrele de aer si polen, verificarea in sine, mi-a mai completat ceva lichide si in total am platit 240 de eur. Scump, avand in vedere ca uleiul a fost al meu... Asta e...
    -1 points
  24. Da, am uitat. Noile motoare pe benzina turbo au aceleasi "probleme" ca cele Diesel.
    -1 points
  25. Fulie + evacuare + soft = 500 hp , masina chiar este bomba !
    -1 points
  26. +1 la ce a zis calin,eu folosesc michelin alpin tot timpul anului si fac min 50kkm cu un set
    -1 points
  27. -1 points
  28. Dupa scandalul "diesel-gate" au aparut informatii referitoare la procentul de uree care trebuie introdus in gazele evacuate pentru a neutraliza gazele toxice si a se incadra in EURO 6 in conditii reale de trafic. Daca-mi aduc aminte corect, pentru masinile de gabarit mai mare ar fi necesar aproape 1 rezervor de uree la 1,5 plinuri, ceea ce ar insemna inca 180-250Lei la 1.000Km parcursi, cost care a fost considerat foarte mare si de neaceptat de utilizatori. Totusi aceasta va fi solutia in viitor inclusiv la masinile de clasa mica.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!