Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.09.2016 în toate secţiunile

  1. O poza cu luminile de zi ale mele
    1 point
  2. Am revenit sa va spun cum am rezolvat problema descrisa de mine mai inainte la vw Am curatit injectoarele,am schimbat bujiile si pompa de benzina,dupa ce am verificat presiunea la pompa, pompa nu baga la parametri care trebuia iar bujiile erau afumate. Dupa ce am facut aceasta operatie nu mai am probleme cu masina cu pornirea la rece. Va doresc multa bafta la cei care au aceiasi problema pe care am avut-o eu
    1 point
  3. Am reusit sa schimb azi conducta servo cu probleme, gata cu baraitul volanului si moleseala cand plecam cu rotile virate.
    1 point
  4. 1 point
  5. Mi-am batut recordul ieri .... traseu : Timisoara -> Cluj -> Bucuresti in aceiasi zi cu ocolire pe Transfagarasan la intoarcere 880 km Epic! Am ajuns pe Transfagarasan dupa ora 19:00 , iar dupa oprire pentru haleala la Conacul Ursului am ajuns in Buc dupa 12:00 Foarte tare este drumul pe bezna completa. In poze apare gol dar nu era chiar asa , erau destule masini pe drum.
    1 point
  6. Sub butonul de schimbare mod zi/noapte sunt 2 fante. Acoperale ziua sau pune o lanterna pe ele noapte si urmareste schimbarea luminozitatii ecranului. Valabil si pt RNS 510 in dreapta butonului steluta. Ziua luminozitatea se mareste, iar noaptea se diminueaza. E functie de lumina ambientala si nu tine cont de ora.
    1 point
  7. Am hotarat sa schimb anvelopa. Poate multi o sa ma credeti nebun pt o asemenea decizie avand in vedere dimensiunea surubului. Nu ma deranja deloc sa fie petic si sa fi luat surubul pe centru, ba chiar am mers Goodyear Asymm2 cu petic pe centrul fara probleme. De asemenea nu imi puneam mari probleme daca aveam doar de mers urban. Asa insa prefer sa nu risc inutil mergand cu o reparatie nerecomandata si sa ajung tot la alta anvelopa, dar cu emotii si cine stie ce alte distractii daca cedeaza pe dealul negru sau pe autostrada. E vorba de siguranta, cu care nu te joci. Problema este ca ce am gasit disponibil pana vineri este cu 94 index de incarcare vs 91 cat sunt cele de pe masina. 615kg incarcare vs 670kg. Anvelopa oricum va sta pe spate. Ar putea sa apara ceva probleme? Asta este si pt ceilalti, pt ca vulcanizarile de la noi s-ar baga sa repare orice, insa nu ei merg cu masina cu familia apoi.
    1 point
  8. Snurul e reparatia facuta de lenesi.. cand ai vreme mergi la vulcanizare, roata jos, petic bun pe interior si aia e.. Snurul e ok pt o urgenta dar nu pt timp indelumgat.
    1 point
  9. Cel mai tare mi-au placut la plimbarea asta Cruise Controlul si scaunele Ergoactiv. Primul pt ca e super fata de cel avut de mine anterior pe vectra. acela se dezactiva atat la frana cat si la ambreiaj. Acum am avut o utilizare de genul: 105 pe centura ploiesti, viteza a 6-a. La sens giratoriu frana, redus la 30, treapta a 3-a. Iesit din sens, apasat RESume, schimbat a 4-a si luat piciorul de pe acceleratie. Intra CC-ul, accelereaza, eu schimb la cerere a 5-a si a 6-a si gata, inapoi la 105. Super ! Iar scaunele sunt super comfortabile, sustinere buna pe viraje, iar masajul e cireasa de pe tort. La configurare radeam de masaj si ziceam ca o sa stea nefolosit. Azi l-am pornit de 3 ori, e chiar fain si util la drum lung. Mentiune speciala antifonarii, chair e un pas inainte fata de Vectra mea. Pana in 100 zici ca mergi cu liftul la birou, nu se aude nimic. Pe autostrada incepi sa simti ca mergi, dar foarte civilizat, poti asculta muzica fara sa trebuiasca sa ridici excesiv sonorul, e chiar ok. Duma zilei, consumul instant cu CC pe 57 la ora, localitate, treapta a 5-a : 1.9
    1 point
  10. IULIE 2016 - 44031 masini de import fata de 35532 in perioada similara din 2015 - adica +23.9% crestere (=> cozi f mari la inmatriculari) Lunile iunie si iunie au batut niste recorduri pe ultimii ani, cu 8226 si 8634 masini vandute. Sa vedem ce modele au sustinut vanzarile in crestere: 1. Octavia 2546 (390 in iulie) .. merge spre 5000/an si cred ca cota de piata Skoda va creste peste 10% si peste VW (vezi in josul postului cotele de piata actuale) 2. Clio 1999 (291 in iulie) .. surprinzator pe locul 2, de data asta e invers 202 benzina si 89 diesel 3. Rapid 1667 (369 in iulie) .. trage spre locul 2 (imho) si in 2016 (a fost locul 2 in 2015, dupa ce in 2014 a fost locul 4 si in 2013 locul 5) 4. Polo 1606 (390 in iulie) .. o luna record pentru Polo 5. Focus 1393 (310 in iulie) .. se tine tare Focus, lumea are incredere in marca asta si se pare ca nu fac rabat la diverse lucruri ca alte marci 6. Golf 1033 (346 in iulie) .. cea mai buna luna pe anul asta, dar se poate mai mult Ar urma: Astra (848 doar pe benzina vandute in primele 7 luni), Passat, Qashqai, Vitara (o masina din ce in ce mai prezenta, crossover 4x2 sau 4x4 la un pret de Polo/Focus) Diesel: 1.Octavia 1965, 2. Clio 953, 3.Rapid 784 (urca pe 3) 4. Passat 781, 5. Qashqai 731, 6.Focus 714 Benzina: 1.Polo 1552, 2. Clio 1046, 3.Rapid 883, 4. Astra 848, 5.Vitara 710, 6. Golf 705 Nu apar inca: Kadjar si noul Megane si unde s-o fi pierdut Fiesta, iar surpriza este Suzuki Vitara Electrice+hibride s-au livrat 402 bucati adica 0,7% din total, fata de 246 in perioada similara din 2015 ce reprezenta 0,5%. Anul viitor posibil sa avem 1% din vanzari hibride+electrice. Cote de piata: VW 10,4% (iar a crescut datorita lui Polo), Skoda 9.6%, Renault 7,6%, Ford 6,1%, Opel 4,3% (in crestere), Hyundai 3,1%, Toyota 2,9%, MB 2,8% (in scadere), Fiat 2,7% (in scadere, noul Tipo se pare ca nu convinge) Diesel / benzina, balanta se inclina din ce in ce mai tare spre benzina, proportia este acum 49%/50%, cred ca este prima data cand se vand cumulat intr-un an mai multe masini de import pe benzina decat pe motorina, in iulie anul precedent proportia era 54%/46% iar la finele lui 2014 era 56.5%/43.2%.
    1 point
  11. Du-te tu urgent si schimba distributia daca face zgomot la pornire ca risti sa-ti sara lantul.
    1 point
  12. Salutare! @ Jetta Junkie...de-aia suntem aici..ca sa impartasim opinii. Cu cat acestea sunt mai variate cu atat se creeaza o imagine cat mai de ansamblu asupra subiectului in discutie, deci nu se pune problema de flame ca doar nu suntem pe un forum de pustani.. :D Da da, inca am Leon-ul..merg cu el zilnic, insa este modificat destul de multicel la momentul asta...In ceea ce spuneam, ma raportam la cum era masina mea inainte de modificare (stock). Cand am achizitionat-o nu as fi vrut sa modific nimic la ea..insa dupa cateva luni de mers zi de zi cu ea..m-a dezamagit lipsa de putere pe care o simteam la ea...mai ales ca eu merg preponderent extraurban..Mersesem o perioada destul de mult cu o Octavia 2.0 TDI inainte (masina de serviciu) si diferentele pentru mine au fost mari..De-aia m-am si apucat sa o modific pe asta relativ repede...Poate daca nu aveam ocazia sa merg cu acel 2.0..alta imi era impresia Cand ziceam de zgomot...vorbeam de masina la 5.000km...deci noua..Dar aici tine foarte mult dupa cum spunea si Andrei_Tdi si de modelul de masina pe care e pus motorul..pt ca diferente sunt de antifonare si pozitionare...de la un model la altul.. Vad ca ai adus vorba de CR-urile de pe 1.5Dci sau 1.5Crdi...nici eu nu vreau sa creez vreun flame, dar aici nu sunt de acord cu tine. Acele motoare sunt campioni ai silentiozitatii...chiar nu sfera nici un fel de comparatie cu 1.9TDI PD la care ne raportam noi aici. Detin si un Megane 2 sedan 1.5Dci de 105CP in 6 trepte si iti spun ca in masina aia nu aud motorul decat daca sunt extrem de atent in sensul asta. Dpdv al zgomotului merge ca o benzinara. Nici macar la viteze foarte mari nu aud motorul inauntru...Motorul ala trage ca disperatul in toata plaja de turatii..si nu doar pe o zona relativ scurta cum o face tdi-ul 105CP. Pot sa afirm cu toata sinceritatea (desi nu-mi place..), dupa ce am mers mult cu ambele, ca acel Dci 105CP este superior lui 1.9 TDI 105CP dpdv dinamic... Obisnuit fiind cu Megan-ul...cand al luat Leonul ma asteptam la ceva in plus, insa am fost destul de neplacut surprins sa constat ca este mai slab dpdv dinamic decat DCi-ul...Vorbesc strict dpdv al comportamentului motorului. Varianta aia de Dci trage mult mai bine decat BXE-ul...trage mai liniear..pe o plaja mai larga, cu lag aproape inexistent, deh..este un common rail..Aparent TDI-ul pleaca mai brutal din loc, dar se plafoneaza repede..Repet: nu-mi place s-o spun dar din pacate... Nu zic ca BXE-ul e un motor rau, doar ca dupa cum am spus..este prea limitat din soft..chestie pe care vad ca o spune si Andrei..E un motor decent dar nu e corect..nu e corect ca l-au limitat atat cand eu putea lejer mai mult. Legat de ce spuneai vis-a-vis de puterea pe care o scoate stock pe un test dyno: da, stiu, pe majoritatea standurilor dyno scoate 115-117CP (a mea scotea 117 pe standul celor de la Exelixis), dar depinde foarte mult si de stand..de calitatea standului, de calibrarea lui, de factorul uman..Am fost surprins sa constat ca aceeiasi masina cu acelasi soft stock scotea fix 105CP pe standul celor de la Racing Code..care e un cu totul alt tip de stand..Deci depinde...Oricum motorul stock NU trage ca pentru 115-117CP .. La nivelul la care mi-am adus acum BXE-ul de pe Leon sunt foarte multumit de cum trage...insa ramane problema zgomotului care evident e tot acolo :D Consum de ulei vreau sa va spun ca este mai mic decat era cu turbina de fabrica (care era mai mica..) iar cel de carburant de asemenea...a scazut la acealsi stil de mers cu cca 1/2 litru. Motorul clar il simt ca merge mult mai relaxat...Merge mai relaxat decat o facea stock ceea ce nu are ce rau sa-i faca pe termen lung... Daca ar fi sa mai aleg acum...asa alege clar 2.0 TDI CR Oricum am lungit discutia asta poate mai mult decat era cazul. Treaba e simpla dipa cum am mai spus tine de gusturi..iar pt edificare trebuie clar drive test. Numai asa te convingi care din variante se muleaza mai bine pe criteriile tale..
    1 point
  13. Arcurile sunt, garantat, pentru G5. Momentan sunt in Londra, insa o sa rog pe cineva sa verifice maine treaba cu codul. Revin cu detalii. Daca asta e problema, aduc un butoi de Guiness!
    -1 points
  14. Salut, Acum 2 zile am fost la o partida de pescuit,si am fost nevoit sa merg pe o distanta de 1 km pe camp arat,imi cam atingeau bolovanii pe dedesubt,si nu am scut la masina.De ieri de cand a venit frigul parca imi intra mai greu in viteza,prima data m-am gandit la cutie,la uleiul din ea,am crezut ca am atins si am fisurato si ca mi sa scur din ea uleiu,dar nu sa scur pe nicaieri,nici in parcare nu vad urme, sa fie cumva de la proprietatile uleiului care s-au schimbat odata cu venirea frigului.Uleiul din cutie este cel original,masina are 61 000 km. P.S Am impresia ca atunci cand schimb vitezele e cam zgomotos schimbatoru,rigid asa in intrarea in viteze.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!