Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.09.2016 în toate secţiunile

  1. Azi am inteles ce voiai sa zici Florin cu muncitul la montat. Treaba migaloasa. Am cumparat un IC de Passat B5.5 astazi, pentru ca am iesit mai ieftin decat inelele chinezesti ce se gasesc pe net. In plus, astea de pe Passat sunt originale, calitative si nu reflecta aiurea lumina cand aprinzi bordul. Proces: am scos inelele din IC Passat, pregateste.le de montat (treaba migaloasa de 15 min), scoate IC.ul de pe Golf, monteaza inelele, pune totul la loc si gata. Total: aprox. o ora si jumatate. Ce.i drept, nu acopera la fix ('colturile' din stanga si dreapta, spre exteriorul IC.ului), dar se vede foarte frumos. Imi pare rau ca am doar telefonul si nu pot urca poze (promit sa o fac maine).
    1 point
  2. Brasov - Bucuresti, 2 persoane, bagaje pentru week-end, clima pornita, drum facut intr-o seara de Joi, destul de aglomerat. Masina are aproximativ 3ooo Km.
    1 point
  3. RNS 510 este pentru vw, columbus este denumirea RNS-ului 510 pentru skoda, Continental este producatorul.
    1 point
  4. Nu! Trebuie ca masina sa fie pe loc drept si temperatura uleiului in cutie sa fie intre 35-45 grade. Apoi cu motorul la relanti scoti primul surub sa sa curga surplusul
    1 point
  5. Bah baieti...ne revenim si noi?
    1 point
  6. Cred ca si noul X1 este ok, daca X3 nu intra in buget.. 35k Ateca --> , parerea mea.. Poate maxim 30k real la achizitie, altfel e foarte mult.
    1 point
  7. Alea le voi detalia in topicul de Calatorii plus ca am inceput sa fac roadtripurile cu alte masini...din ratiuni de confort si lipsa de batai de cap. Pana la noi ordine, it is what it is. Acum, dupa 1 an si vreo 27-28k km facuti cu masina in tot felul de conditii, pot sa trag o concluzie: este o masina prea scumpa pentru ceea ce ofera si sincer nu a fost cea mai inteligenta achizitie a mea. Fac referire la pretul de lista, ca altfel pretul pe care l-am obtinut a fost unul ok.
    1 point
  8. Cred ca cine ruleaza cu masina in ECO asta, si-o cam cauta. Dupa ce ca schimba vitezele in draci (adica 1 treapta/10km pana la 70kmh), modul asta mai si decupleaza complet transmisia cu prima ocazie.
    1 point
  9. Salut, propun cateva posibile rezolvari/diagnosticari pentru problema initiala de boost (pentru 1.8T AUQ/AGU): - DV-ului i s-a fisurat diafragma si pierde presiune, caz in care ar trebui schimbat (codul este: 06A 145 710 N ~140 RON sau unul netestat inca de mine de pe RS6: 06A 145 710 P - insa acesta am inteles ca ar avea arcul mai moale si ghidaje pt. "piston" in plus). Cand iei piciorul de pe acceleratie este normal sa auzi un fasait la filtrul de aer: este aerul recirculat de DV in sistem cand se inchide clapeta de acceleratie. Un suierat ca si si cum ar flutura ceva nu este normal. - valva N75 - in cazul in care masina accelereaza cu intermitente; codul este 034 906 283 J (pe care o am si eu pe masina) sau H (race valve) - acestea sunt recomandate daca ai resoftat ECU; codul stock este 058 906 283 F. Pret: 270-380 RON in functie de cod. - debitmetrul (MAF sensor); pentru a verifica daca este functional va trebui sa decuplezi mufa acestuia si sa mergi cu masina. Daca masina va merge mult mai bine cu mufa decuplata, atunci debitmetrul este defect. Daca va merge la fel, defectiunea este in alta parte. Cod: 06A 906 461 L sau LX - pret: scump rau... - bobinele de inductie - in situatia asta motorul ar merge neregulat la relanti, masina nu ar mai trage, ar trepida puternic in permanenta, in functie de cate bobine sunt arse. Recomand schimbarea integrala a bobinelor (in cazul in care ar fi arsa cel putin una) si inlocuirea celor stock cu unele rosii: cod 06C 905 115 L; cod stock: 06B 905 115 R; pret: 150 RON/buc. - bujiile - la accelerari in sarcina masina tremura un pic si pierde din putere perioade scurte de timp. Daca se accelereaza usor acest simptome dispar. Bujiile sunt NGK PFR6Q sau cod OEM: 100 000 063 AA. Pret: ~50 RON/buc.
    1 point
  10. probabil o fi gresit el cand o dat la autoscan, o ales greist tipu de sasiu. masina ii 3B dupa cum se poate vedea si in serii. La 3C adaptarea lui g85 se face in alt modul nu in abs/esp.
    1 point
  11. Cel mai simplu se cumpara vignieta din orice benzinarie Mol din Ro. Se evita aglomeratia la chioscurile de langa granita si fara griji la drum lung. Am facut pentru a doua oara Budapesta. Prima oara au fost cateva zile ca oprire intermediara pana la Viena, acum a fost punctul final. Am stat 4 zile. Recomand cine poate sa faca Bucuresti - Budapesta dintr-o bucata. Plecat la 4 dimineata din Bucuresti se ajunge acolo la 1 jumate- 2. Ma refer la condus regulamentar. Am avut o garsoniera rezervata de pe booking.com aflata in districtul V (practic la 2 strazi de parlament si foarte aproape de Dunare). Districtul 5 este ultracentral. Aici vine si reversul..parcarea. Am lasat masina intr-o parcare subterana la cateva strazi distanta. 58euro a fost pe 4 zile. Deloc putin, dar central si protejata. Pe strada nu se poate parca cu zilele, decat sambata-duminica. Asta din ce am observat eu. Recomand achizitia unor bilete de tip hop on hop off http://www.city-sightseeing.com/tours/hungary/budapest.htm?set-currency=EUR&set-lang=en Am luat doar pe 48h si cu 2 plimbari de o ora pe Dunare. In restul zilelor am luat-o la pas pentru ca merita, inclusiv de mers pe strazile laturalnice. Pe langa obisnuitele atractii turistice (se pot gasi pe acel site), am vizitat un muzeu mai inedit, miniversum. Practic Budapesta si cateva orase importante din Ungaria reduse la scala, plus Viena cu cateva orase din Austria si Germania. http://www.miniversum.hu/en/budapest-family-programme?gclid=Cj0KEQjw3ZS-BRD1xu3qw8uS2s4BEiQA2bcfM1zLzoG9w8RtIXT-Hu-rMlqHkISlGOZZiUZA0oqsOR8aAlKo8P8HAQ De mancare, am luat de 2 ori streetfood (KOLBice si Burrita Bar)- pe ambele le recomand ca food on the go. Legat de asta, cei mai buni Kurtos Kolacs http://kurtoskalacs.com/en/ Ca restaurante ne-am ghidat dupa Trip Advisor. Recomand Ket Szerecsen, mai ales pentru mic dejun, dar si pranz, cina. Am mai mancat la Aurum Bistro, scump, dar de luat mai degraba bucataria internationala si desert, nu papricas. Cam asta e ce imi vine in cap. Cateva poze https://onedrive.live.com/?authkey=!ADPuPbJ5g9MIkf4&id=E84674FEDAD9576D!228398&cid=E84674FEDAD9576D
    -1 points
  12. In grupul 073 o sa ai tank content(litri de la ultima regen) si km de la ultima regenerare
    -1 points
  13. 2.0 tdi 170cp are DSG6 din cate stiu eu, nu DSG7. Mie imi place masina, doar ca nu are xenon. Cu toate acestea ar trebui sa se vada decent drumul si cu halogen avand in vedere ca e far cu oglinda mare, nu cu lupa cum a fost la b6.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!