Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.09.2016 în toate secţiunile

  1. Va salut pe toti, dupa cum spune si titlul este vorba de un Audi S5 V6T sportback pe care l-am cautat foarte mult in configuratia asta si a aparut exact cand nu ma asteptam De mult timp vroiam sa incerc si un Audi (sunt nou in grupul VAG) sa vad ce poate. In principiu am fost multumit si in configuratia stock dar am planuri mari... Soft + evacuari --> 410 armasari. Momentan masina este in service pentru revizie la S-tronic si schimb ambreiaje si volant (prea multe LC-uri isi arata uzura si prefer sa merg la sigur cu cei 410 cp). Da, masina are functia de launch control chiar daca este NFL. Dupa ce terminam cu service-ul urmeaza evacuarea custom, valvetronic bineinteles si apoi softurile necesare... Sper sa iasa ceea ce ma astept... Need more poweeerrr Ca si optiuni o sa enumar cateva din ele desi are foarte multe... Ce mi s-a parut interesant, ADS cu suspensia, directia, motorul si diferentialul reglabile. Cand o trec pe dinamic devine un monstru nu vreau sa-mi imaginez ce va deveni dupa ce termin cu toate modificarile. Pe modul "comfort" se comporta ca o masina normala, si este destul de confortabila chiar si cu rotile pe 19, la care cred ca voi si ramane. Scaunele sunt senzatie, lasand la o parte aspectul sunt foarte confortabile si te tin foarte bine in virajele stranse. Am vazut ca nu sunt stock pe S5 desi asa ar fi fost frumos din partea lu' Audi Alte optiuni: keyless go/entry, bi-xenon, trapa, scaunele incalzite electrice cu memorii la sofer, oglinzi retractabile electric, padele volan, navi mare cu HDD, distronic, 2 x SD slot... etc.
    1 point
  2. @Flavyus Cu max 1000 euro in plus iti poti lua una la fel din tara, noua (cand zic de pret, ma refer cu tot cu discount obtinut la dealer, nu pretul de lista care e mai mare), nu cu un an vechime si utilizata de altcineva inainte.
    1 point
  3. Bah baieti...ne revenim si noi?
    1 point
  4. Cum am lasat masina, asa am si luat-o, mai repede decat ma asteptam. "Problema" e ca asa ar fi la toate. Era un G7 cu trapa, intamplator tot R-line la PBV si la fel era chederul. Ideea este ca ei au comandat o garnitura dinspre interior, garnitura ce imprejmuieste trapa vine doar cu tot ornamentul. M-am lamurit de unde au primit de fapt aprobare, ar fi de la importator care a zis ok la o garnitura, dar nu ok la intreg ansamblul care e mult mai scump. In ideea inlocuirii lui se demonteaza si parbrizul. Cum meseriasii de la PBV nici macar nu au stiut ce sa comande, nu ma mai stresez cu treaba asta. A vrut sa imi arate ca si-a facut macar temele si mi-a spus ca in spatele acelei garnituri e de fapt inca un sant si ca asa este el lipit. I-am spus clar ca daca se simte orice infiltratie in plafon, vor avea o cu totul alta nota de plata, mai ales ca e documentat acum totul. Am spalat masina la Auto Smart (ext+int)..ieftin si rapid pt ce ofera. Maine trec de bariera de 8000km. Am tot postat consumuri extraurbane, acum unul facut exclusiv urban. Mers la toate orele si in toate conditiile: image url
    1 point
  5. Ideea este (apropos de Duster) ca: 1. Daca ai Dusterul tot timpul la dispozitie; 2. Acesta este masina de serviciu si deci exploatarea e moka sau esti cumva determinat obiectiv sa exploatezi numai Dusterul; 3. Comparatia dintre cele doua masini iti da senzatia de mismatch intre nevoile tale si ce ofera Leonul, atunci solutia corecta financiar este sa vinzi imediat Leonul la cel mai bun pret posibil (eu estimez in zona 15 mii) si sa-ti iei o masina personala doar cind vei avea cu adevarat nevoie de ea si doar cind iti va fi la indemina exact ceea ce-ti place tie. Altfel, sa o tii si sa mergi cu altceva inseamna bani blocati intr-un obiect inutil si care nu-ti provoaca nici macar placere. Intirzierea de a vinde masina va eroda valoarea ei pe piata destul de repede, mai ales daca apare Leonul FL sau sare Seat cu oferte pe cumparatori.
    1 point
  6. Daca EGR-ul nu are depunere ramane inchis. Chiar daca il ai anulat nu cred ca influenteaza prea mult noxele, in conditiile in care motorul este in stare buna de functionare, adica fara pierderi de ulei si sondele lambda functionale.
    1 point
  7. Am eu facut asa ceva pe un Golf 4 ALH din 1999/2000. Am facut modificarea cam de 4 ani. Comutarea hartilor se face prin apasarea unui buton pe panou (am folosit un buton ESP modificat, masina nu are esp). La apasarea butonului se aprinde ESP rosu + se modifica harta. Am facut asta montand 2 memorii in ecu cu capacitate dubla de stocare. Prin apasarea butonului se modifica un bit din adresa memoriei, accesand cea de-a doua parte de memorie, cea cu hartile modificate. Hartile se pot schimba in mers, nu da erori. Una din harti este cea originala, cea de-a doua are cam + 35 CP, calculand dupa cantitatea injectata. Se cunoaste diferenta foarte mult. Nu pare ceva complicat la prima vedere. Partea de moficare buton-fire ecu- demontat/montat ecu am facut-o singur. Memoriile sunt acum montate pe soclu. Memoriile si softul modificat le-a facut un amic bun, "tuner" cum spuneti voi Detin si un B6 CR 2010 de 140 de cai si cand am timp voi face la fel. Switch-ul cred ca il voi face pe pedala
    1 point
  8. cenzurat ...cat de greu sa fie sa te uiti in talon/CIV, sa vezi cu ce dimensiuni de anvelope (implicit jante) poti sa pui pe o masina..... Ne revenim si noi la a posta doar informatii reale/opinii argumentate, nu chibitareala inutila? semnat - unu cu jante de 16 pe motorul de 184cp
    1 point
  9. Cate partitii ai ? Fa update de soft.
    1 point
  10. @bZ1 Te salut asta chiar sunt eu, am primit multe poze cu un altul tot DAS Revin cu cateva poze, dupa mult timp.
    1 point
  11. Eu astept sa o dezmembrezi sa mai cumpar cateceva Glumesc. Am finalizat interfata pt tableta. E in ton cu volanul. Astept sa iti fac si tie cu 200+(sau 215 cati ai acum)
    1 point
  12. 3.0 tdi de asemenea e doar quattro
    1 point
  13. Asa a cumparat masina (din DE) dar mi se pare oribil, totusi este un S5 care nu poate fi decat quattro la un 3.0tdi as fi inteles... @c6t9 - Thanks
    -1 points
  14. Nu chiar... Revenind la subiectul topicului, ma tot gandesc daca sa-i pun bara de RS5 pe spate... trebuie sa ma hotarasc pana ajung la evacuari.... imi place foarte mult cum arata stock cu cele 4 iesiri dar la fel de mult imi place bara de RS5
    -1 points
  15. 15mii km, 21k euro suna bine; nu sunt expert in SH nici in site-uri, de aia aduc in discutie; pe termen lung ma gandesc la un SH corect http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=232307618&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&numberOfPreviousOwners=1&usageType=PRE_REGISTRATION&usage=USED&fuels=DIESEL&readyToDrive=ONLY_READY_TO_DRIVE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=specifics.mileage&features=FULL_SERVICE_HISTORY&sortOption.sortOrder=ASCENDING&scopeId=C&maxMileage=50000&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPrice=22500&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=12&pageNumber=1&fnai=prev
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!