Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.09.2016 în toate secţiunile
-
atasat regasiti listele cu uleiuri aprobate VAG actualizate 09.2016 inclusiv normele noi 508.xx 509.xx step_50101_50500.pdf step_50200_50500.pdf step_50200_50500_50501.pdf step_50300_50600_50601.pdf step_50400_50700.pdf step_50800_50900.pdf step_50888_50999.pdf2 points
-
Am trecut de 50000 km. Am mers cam 20000 km in 6 luni, nu e tocmai rau. Pana acum nici un fel de problema de orice fel. Oricum la iarna nu sunt hotarat daca o sa o folosesc sau nu, nu am nici macar cauciucuri de iarna. In principiu nu as vrea sa merg cu ea dar ramane de vazut daca o sa putem sa stam atat de mult despartiti Am fost o saptamana in Thassos si la intoarcere am stat cateva zile si la Sofia. Pozele am uitat sa le scot din aparat, am gasit cateva prin telefon nu foarte reusite (una pe ferry la intors si una la o cariera de marmura). Am mers in total 2500 km si am avut consum 7.4 mediu (in conditiile in care am facut cam 800 km doar pe insula, in rest mers nu foarte tare dar sustinut prin bulgaria si pe autostrazi pe unde au fost 139 cu pilotul). Am plecat de pe insula cu cateva ore inainte sa izbucneasca incendiile de vegetatie. Azi i-am facut si RCA pentru 1 an la Groupama 550 lei clasa B9 (anteriorul fusese facut pe 6 luni la cumpararea masinii). Am pus si o poza de la intalnirea de duminica (am cenzuat numerele colegilor sa nu ma injure). O sa revin cu poze mai colorate.2 points
-
Tizule, lasa-ma in pace, nu esti sfetnic bun! Directia spre care ma indrept ca si urmatoarea masina va fi Q5 sau X3, proportie de 80% spre Audi.1 point
-
Hoooraiiiii !!! Masina e gata ambreiaje noi, volant noua, oringuri si valve la mechatronic, ulei cutie stronic si cutie transfer, tampon cutie si tampoane motor bujii si updateuri soft motor si cutie oem. Pot sa spun, asa da! Merita fiecare cent Luni mergem si la evacuari Calutii cred ca mai suporta amanare pentru ca nu vreau mai putin de 450 si nu as pune atat doar cu un mechatronic nou ca sa ii fac si softul la cutie sa schimbe mai rapid si sa urce in 7200 ... Mai vedem cum se comporta dupa ce facem rodajul la cutie... @voinea - masina va ramane stock la exterior, softul o sa l aman momentan. Masina are 128.000 km si imi e ca nu tine mechatronicul 450 cai, daca o sa i urc puterea, o urc cum trebuie, cu kit fulie si mecha nou Frumos cum urca acel S41 point
-
Am instalat firmware-ul 5238 si imi vede hartile. Recomand si acest link: https://paulroberts69.wordpress.com/2015/10/01/upgrading-firmware-and-maps-on-vw-rns-510-satnav/ Va multumesc pentru sfaturi!!!1 point
-
1 point
-
Acetona in care pui poliester, se face o pasta vascoasa care dupa ce se intareste devine plastic. E buna si pt lipit plastice, cauta pe yt.1 point
-
1 point
-
@Ursyar fi fost suficient sa schimbi injectorul 2, nu cred ca exista alta problema la tine, pompa de inalta la 1.6 continental nu prea a picat in comparatie cu bosch. -cheltuieli mari inutil! -merita sa investesti bani doar ca nu iti place cum suna motorul la 50 grade? -sunetul ala la 186 000 e din categoria ''asa face toate'' -nu se strica doza ci partea de piezzo de aia nici nu se pot reconditiona -nu e nevoie sa bagi toate porcariile in motorina (aditivi sau ulei 2t) -motorul asta merge bine daca nu il subturezi si il plimbi pe autostrada, e suficient. -stiu sef de service de la reprezentanta vw din buc care a mers cu un injector intr-o stare asemanatoare cu ce e la tine si dupa 50 000 tot nu il lasase in drum....1 point
-
Salutare, @CristiALF Le-am luat de pe www.cauciiucurijante.ro, par super ok si profi oamenii. Preturile la Nokian-uri sunt super bune. @Bebeee Sunt Borbet @The_Ego Sunt jante care rezista bine iarna, pt ca am intrebat iar pe site-ul producatorului au si "fulg de nea". A fost foarte ok pt ca mi-a recomandat ce jante merg sau nu merg iarna. Cred ca vor rezista destul de bine, latimea e 7,5j. Si oricum, nu planuiesc sa le tavalesc excesiv. Sper sa n-ai dreptate cu pietricele & stuff Va tin la curent. ps: The_Ego, daca te hotarasti pe ceva anvelope, nu strica sa vb cu oamenii astia de unde le-am luat eu. Mi-au spus ca fac disc bune, mai ales cand le-am spus ca am mai multi colegi de forum interesati! Cristi, e valabil si pt tine cheers,1 point
-
Un ET asa mic daca mai sunt si cu latime 8 predispune sa arunce toata sarea, pietricele si mizeria pe masina care iarna sunt din plin. Plus ca trebuie jante solide, nu flashy care sa nu fie afectate de tot felul de intemperii. Daca se zgarie, se exfoliaza glossy black..e pacat. Plus ca o sa fie mai mereu murdare.1 point
-
la masinile de generatie mai veche (pana in 2010/2011) egr-ul e de tip mecanic si se poate curata cu diversi solventi/triumf/ sau cu spatula, insa la cele dupa 2011 egr-ul este electronic/mecanic si se inlocuieste, nu se poate curata. A fost facut asa ca sa mai intre niste bani frumosi in geanta celor de la VAG. Masinile devin niste consumabile, o sa ne uitam cu tristete in urma la vechile modele de masini, care daca se defectau se puteau repara/curata, noile motoare sunt pe idea de inlocuire nu de curatare/reparatie. In stilul asta si mecanicii or sa fie tot mai nepriceputi din moment ce o sa inlocuiasca piese, nu o sa le repare. Tendinta asta este oricum, te duci cu problema la un etrier si iti zice sa-ti cumperi altul. 1 etrier nou-300ron TRW 1 reparatie etrier cu piston nou+garnituri costa 50 ron, cu restul de bani iti faci plinul si vizitezi tara.1 point
-
Zona aia nu se poate modifica in km/h. Aia e "Alternative speed" adica daca ceasurile tale sunt in km/h, acolo iti va arata in mph.1 point
-
Am hotarat sa schimb anvelopa. Poate multi o sa ma credeti nebun pt o asemenea decizie avand in vedere dimensiunea surubului. Nu ma deranja deloc sa fie petic si sa fi luat surubul pe centru, ba chiar am mers Goodyear Asymm2 cu petic pe centrul fara probleme. De asemenea nu imi puneam mari probleme daca aveam doar de mers urban. Asa insa prefer sa nu risc inutil mergand cu o reparatie nerecomandata si sa ajung tot la alta anvelopa, dar cu emotii si cine stie ce alte distractii daca cedeaza pe dealul negru sau pe autostrada. E vorba de siguranta, cu care nu te joci. Problema este ca ce am gasit disponibil pana vineri este cu 94 index de incarcare vs 91 cat sunt cele de pe masina. 615kg incarcare vs 670kg. Anvelopa oricum va sta pe spate. Ar putea sa apara ceva probleme? Asta este si pt ceilalti, pt ca vulcanizarile de la noi s-ar baga sa repare orice, insa nu ei merg cu masina cu familia apoi.1 point
-
Am bagat si eu la ultimul schimb Ravenol. Fiind PD motorul, am mers pe VPD 5W40. Pana acum am vreo 9.000 km cu el si se comporta la fel ca si celelalte uleiuri folosite anterior, adica nu a papat deloc din el si motorul "toarce" la fel de frumos. Inainte de acest schimb am folosit Q8, care am auzit ulterior ca-i panarama, insa s-a comportat bine, in sensul ca nu a mancat din el. L-am schimbat totusi la 10.000 km, de teama sa nu am surprize neplacute...1 point
-
Dupa alti +600km petrecuti la volanul unei masini, alta decat Scufita, incepe sa ma deranjeze in mod deosebit lipsa de rafinament a suspensiei, consumul excesiv de mare ( eu nu merg altfel cu alte masini si cu toate astea scot consumuri comparabile in conditii clar nefavorabile), faptul ca inca nu mi-am gasit pozitia la volan si sunt nevoit sa fac corectii continue atunci cand drumul este ceva mai lung...lista de minusuri e lunga, din pacate. Insa, este clar ca masina e foarte agila si, in conditiile potrivite, livreaza niste senzatii misto. A da, si vreau automata.... Vineri am ajuns spre Pestera unde am dat de niste privelisti minunate dar si peste Pensiunea Prestige unde am servit masa. Este extraordinar de frumos aranjata iar terasa deschisa catre Piatra Craiului + mancarea buna fac o pereche minunata. Sambata am ajuns pe la Sighisoara unde am baut un fresh excelent la Casa Georgius Krauss, apoi am servit masa la Hanul Cetatii din Saschiz. Daca va comandati ciorba trebuie sa stiti ca portia este aproximativ dubla fata de una normala iar platoul cald pentru 2 persoane merge la 4 persoane ( ba mai si ramane). De stat in BV am stat la Hotel Ambient. ( aparent Brasovul a devenit destinatie de weeknd si cu greu gasesti camere in centru si la preturi decente).1 point
-
In kit OE se afla dayco sau contitech. Mergi pe pompa hepu Marius La 60 mii km se inlocuiesc distributiile la masinile din anii '901 point
-
1 point
-
Fresh out of China Cu lampile de avertizare din usile spate arata chiar bine. Seara dau impresia ca sunt iluminate Adezivul cu care au venit nu pare stralucit, s-ar putea sa fie nevoie sa-l inlocuiesc la un moment dat. Si cate poze dupa ultima spalare si un strat de ceara:1 point
-
Mersi, mersi, daca ai nevoie de ajutor sa stergi praful ala de pe MIB da-mi un semn Cu anvelopele nu te contrazic, dar ma asteptam sa se comporte mai prost la cat de urat fac pe ploaie prin oras. Pe uscat sunt decente, cum zici si tu. Dar cred ca ajuta mult si masina aici, mi se pare mult mai blanda cu anvelopele pe viraje. Distributia greutatii ajuta sa forteze mai putin puntea fata.1 point
-
Saptamana asta am facut o plimbare la Sibiu+Paltinis, 2x Sibiu-Patinis = . Am ramas placut surprins de anvelope (Bridgestone Potenza S001), n-au schitat nimic dubios. Pare ca doar ploaia si drumul plat nu le place, pe viraje si drum inclinat le place mai mult. Pentru amatorii de statistici, consumuri: - Bucuresti - Pitesti = 7.9L/100km, viteza medie 131km/h, destul de liber - Sibiu - Bucuresti = 7.5L/100km, viteza medie 75km/h Weekend-ul trecut am mesterit mai mult la masina, am terminat cu luminile de avertizare de pe usi si am spalat interiorul. Cu luminile de pe usile spate a mers mai greu, este de de bricolat la fetele de usi ca sa intre lampile si mi-a luat putin mai mult pana am identificat firele la care trebuia sa ma leg. Acestea se leaga cu plusul la motorasul pentru geamuri si cu minusul la switch-ul care sesizeaza portiera deschisa. Ca dezavantaj din cauza asta, nu au temporizare ca cele de pe fata, vor lumina permanent atat timp cat usa este deschisa. Ca fun fact, cablajele usilor din spate sunt facute la Dej. Apoi a urmat interiorul. Cand am vazut masina prima oara, avea interiorul foarte murdar. L-au curatat cei de unde am luat-o inainte de livrare, dar se putea mai bine. Asa ca am scos artileria si m-am apucat de treaba. Ca mod de lucru, am pulverizat solutia pe o zona (sezut, spatar etc), am frecat cu o peria, apoi am pulverizat apa cu un vermorel si am extras cu aspiratorul. Am repetat procesul de limpezire si extractie de vreo 3 ori, ca sa nu ramana detergent in tapiterie. Am inceput cu bancheta spate, care parea destul de curata Mocheta spate era plina de detergent ramas de la spalarea anterioara. Aici am dat doar cu apa si am extras cu aspiratorul, de 3-4 ori. Cam asta a iesit doar din spate, desi parea curat Fetele de usi le-am curatat cu un aplicator de microfibra si le-am limpezit cu o laveta umeda pentru a nu satura materialul cu apa. Scaunele din fata aveau ceva multa mizerie Asta a iesit din fata + covorase, ce-i drept din covorase a iesit cea mai multa mizerie Cam asa a iesit la final: @ToniM: Mersi de feedback, folia am pus-o deja si sunt multumit de alegere pana acum.1 point
-
Masina e superba, poate pe viitor schimbi jantele alea cu unele OEM de R36!1 point
-
Am citit tot,bafta cu masina si mai mullte poze.1 point
-
Sunt 3 variante de DSG. DQ200 = DSG7 uscat, DQ250 = DSG 6, DQ500 = DSG 7 umed. Toate DSG-urile care sunt pe motoare de peste 250nm sunt fie DQ250, fie DQ 500. Ba mai mult, DQ 500 rezista pana la 600nm. Am observat predilectia pt a se pune pe masini cu tractiune integrala. E adevarat ca si Golf sau Octavia pot sa fie configurate cu tractiune integrala, insa ele sunt cu DSG 6 (DQ 250). Ratiunea din cate imi dau seama e de costuri si de putere. Cea mai ieftina cutie ramane DSG7 uscat, ca atare se pune pe toate modelele cu motoarele pana in 250nm, apoi pe modelele cu productie mare si pana in 350-400nm +- tractiune integrala exista DSG6. Mai sus sunt cele cu multi nm (Passat BiTDI 4 motion are DQ500) si modelele care nu sunt asa raspandite. DQ 500 fiind o varianta mai evoluata, mai economica a DQ250, iar DQ200 o varianta mai ieftina.1 point
-
1 point
-
chin,,,, da jos sigla din masca, capacul de sub yala si actioneaz-o mecanic, cu o surubelnita, din parghia unde vine cablul de deschidere1 point
-
Nu inteleg de ce ai postat aici... daca ai motor BMP si ti s-a terminat lichidul de parbriz e tot problema specifica motor BMP?1 point
-
Phaeton nu era gandit sa se bata cu Mercedes si BMW ci sa le depaseasca. Cam aceasta a fost ambitia lui Ferdinand Piech acum 15 ani. Comparativ cu fostul BMW Seria 7, VW mi se pare mai OK din absolut toate punctele de vedere (mai ales design unde Bangle si-a batut joc de bietul BMW) Platforma, electronica, instalatia de clima revolutionara (cea mai performanta pana la momentul aparitiei) au fost preluate de Bentley pe gama Continental, Silver Spur aparuta ulterior. Sunt destui oameni bogati in UK care au ales Phaeton in detrimentul Bentley pe motiv ca primesc acelasi lucru la bani mai putini, fara sa faca rabat de la calitate.1 point
-
-1 points
-
Am si eu scartaiul acesta pe puntea spate. Am schimbat bucsele, si tot nu s-a rezolvat problema. La doua zi a inceput iarasi, mai incet, apoi tot mai tare. Iarna nu scartaie, dar pe caldura , vara, ma cam deranjeaza. Ce altceva mai poate fi??? ma dispera! :) :blink: Help!-1 points
-
Valvoline Xtreme 5w40 de pe uleideulei.ro. E mai gros decat Motul/Fuchs la prima pornire e putin mai galagios motorul decat cu celelate doua insa dupa ce se incalzeste motorul e mult mai silentios si diminuat zgomotul motorului. Eu zic sa-i dai o sansa, avantaje: livrare gratuita acasa, produs recent (7 luni vechime) made in Olanda.-1 points
-
Andrei_Tdi nu are rost sa intrebi, am suparat niste persoane cu postarile mele incisive asa ca imi dau -unlike la tot ce postez pe forum. Nu ma deranjeaza, nici facebook nu am, deci like-uri, unlike-uri pt mine sunt fix zero.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00