Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.09.2016 în toate secţiunile

  1. Am trecut de 50000 km. Am mers cam 20000 km in 6 luni, nu e tocmai rau. Pana acum nici un fel de problema de orice fel. Oricum la iarna nu sunt hotarat daca o sa o folosesc sau nu, nu am nici macar cauciucuri de iarna. In principiu nu as vrea sa merg cu ea dar ramane de vazut daca o sa putem sa stam atat de mult despartiti Am fost o saptamana in Thassos si la intoarcere am stat cateva zile si la Sofia. Pozele am uitat sa le scot din aparat, am gasit cateva prin telefon nu foarte reusite (una pe ferry la intors si una la o cariera de marmura). Am mers in total 2500 km si am avut consum 7.4 mediu (in conditiile in care am facut cam 800 km doar pe insula, in rest mers nu foarte tare dar sustinut prin bulgaria si pe autostrazi pe unde au fost 139 cu pilotul). Am plecat de pe insula cu cateva ore inainte sa izbucneasca incendiile de vegetatie. Azi i-am facut si RCA pentru 1 an la Groupama 550 lei clasa B9 (anteriorul fusese facut pe 6 luni la cumpararea masinii). Am pus si o poza de la intalnirea de duminica (am cenzuat numerele colegilor sa nu ma injure). O sa revin cu poze mai colorate.
    2 points
  2. Dupa ce am copilarit 3 ani cu un golf 6 1.4 tsi am zis ca e momentul pentru ceva mai potent. Si uite asa am dat un avans dat pentru noul Megane GT. Dupa ce am fost tratat cu curu de Renault ... soarta mi-a adus in "brate" acest GTD. Vazut anuntul pe net, sunat omu ... mers, vazut, cumparat. Scurt si la obiect. Masina este altceva .... nu exista termen de comparatie intre fostul golf si actualul.
    1 point
  3. Dupa ce am vandut Passat-ul B6, mi-am dorit foarte mult un Golf 6 Variant, neaparat modelul Match si de preferat cu motorul 2.0 TDI. Cum nu am avut incredere sa cumpar din tara sau ce parea ok nu era 100% ce voiam, am adus-o personal din Germania saptamana aceasta. Masina este inmatriculata prima data in Ianuarie 2013, cand am cumparat-o avea aprox. 181.700 km. iar dupa drumul de aprox 1500 de km are acum in jur de 183.200 km. Desi pot parea multi km, masina are toate reviziile la reprezentanta VW si merge si arata impecabil. Raman la parerea ca 200.000 km pe autostrazile din Germania sunt echivalenti cu 50.000-70.000 pe "superbele" drumuri ale patriei noastre.. (mi-e si mila sa merg cu ea pe gropile, denivelarile si praful aferente, nu a vazut saracuta pana acum din astea si nu e obisnuita :)...)
    1 point
  4. Cardurile folosite nu sunt carduri care le gasesti in supemarket. Sunt carduri speciale care folosesc eeprom in loc de prom pentru zona de atribute(doar asa se poate scrie/rescrie CID-ul). Se reprogrameaza CID-ul + Key LOCK si e "ready to use" pentru alt client.
    1 point
  5. Cel care ti-a cerut banii cred ca stia ca sa faca si avea si o interfata Originala, nu o CLONA ca a ta.
    1 point
  6. Zona aia nu se poate modifica in km/h. Aia e "Alternative speed" adica daca ceasurile tale sunt in km/h, acolo iti va arata in mph.
    1 point
  7. Se poate inlocui dar nu cred ca va rezolva problema. Ce ulei ai pus ? Ai respectat procedura de nivel ?
    1 point
  8. El avea model mai nou si l-a luat fara sa se asigure.
    1 point
  9. Am hotarat sa schimb anvelopa. Poate multi o sa ma credeti nebun pt o asemenea decizie avand in vedere dimensiunea surubului. Nu ma deranja deloc sa fie petic si sa fi luat surubul pe centru, ba chiar am mers Goodyear Asymm2 cu petic pe centrul fara probleme. De asemenea nu imi puneam mari probleme daca aveam doar de mers urban. Asa insa prefer sa nu risc inutil mergand cu o reparatie nerecomandata si sa ajung tot la alta anvelopa, dar cu emotii si cine stie ce alte distractii daca cedeaza pe dealul negru sau pe autostrada. E vorba de siguranta, cu care nu te joci. Problema este ca ce am gasit disponibil pana vineri este cu 94 index de incarcare vs 91 cat sunt cele de pe masina. 615kg incarcare vs 670kg. Anvelopa oricum va sta pe spate. Ar putea sa apara ceva probleme? Asta este si pt ceilalti, pt ca vulcanizarile de la noi s-ar baga sa repare orice, insa nu ei merg cu masina cu familia apoi.
    1 point
  10. cu banda adeziva nu ai probleme (in general) atunci cand vrei sa dai jos numarul!
    1 point
  11. Daca retin bine, @vdragos ne spusese ca a luat ceva din stoc, sau cu livrare rapida, altfel si-ar fi comandat 1.8TSI...
    1 point
  12. Faptul ca anvelopa flexeaza din "umeri" este marea problema pentru un petic in zona aia.
    1 point
  13. Probabil ca riscul nu e sa piarda aer ci sa fie deteriorata intaritura flancului/umarului.
    1 point
  14. Am bagat si eu la ultimul schimb Ravenol. Fiind PD motorul, am mers pe VPD 5W40. Pana acum am vreo 9.000 km cu el si se comporta la fel ca si celelalte uleiuri folosite anterior, adica nu a papat deloc din el si motorul "toarce" la fel de frumos. Inainte de acest schimb am folosit Q8, care am auzit ulterior ca-i panarama, insa s-a comportat bine, in sensul ca nu a mancat din el. L-am schimbat totusi la 10.000 km, de teama sa nu am surprize neplacute...
    1 point
  15. ;)) Nu zi ca alimeantezi de la Moldoveni.Asa fac cei care isi alimenteaza Passat'urile Intermediar din Republica Moldova. In fiecare statie au o rampa ca sa le incline.Insa se pare ca intre destul de mult peste.Ma intreb, unde?
    1 point
  16. Diferente intre Golf R si Golf GTI Cylinder head (made from a different alloy compared to other engines in this module because of higher thermal stress) Exhaust valves (hollow, higher Ni content, nitrided) Exhaust valve seat rings (improved temperature stability and wear resistance) Exhaust camshaft (adapted valve timings) Compression ratio 9.3:1 with different pistons Piston cooling jets (higher flow rate) High pressure injectors (even higher flow rate) Exhaust turbocharger Charge pressures of up to 17.4 PSI (1.2 bar) High performance main radiator with 1-2 auxiliary radiators (depending on country specifications) Additional acoustic modifications have been made in order to achieve a sporty sound - use of a sound actuator (for the occupant cell) and active exhaust flaps in the exhaust system Bigger intercooler (10L vs 8L) Turbo specs: MK7 Golf GTI 2.0T EA888 Gen 3 IHI 6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel 42.5 mm Inducer / 54.0 mm Exducer - Compressor 46.8 mm Inducer / 50.4 mm Exducer - Turbine MK7 Golf R 2.0T EA888 Gen 3 IHI 6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel 45.2 mm Inducer / 58.0 mm Exducer - Compressor 47.4 mm Inducer / 54.7 mm Exducer - Turbine
    1 point
  17. Cel mai tare mi-au placut la plimbarea asta Cruise Controlul si scaunele Ergoactiv. Primul pt ca e super fata de cel avut de mine anterior pe vectra. acela se dezactiva atat la frana cat si la ambreiaj. Acum am avut o utilizare de genul: 105 pe centura ploiesti, viteza a 6-a. La sens giratoriu frana, redus la 30, treapta a 3-a. Iesit din sens, apasat RESume, schimbat a 4-a si luat piciorul de pe acceleratie. Intra CC-ul, accelereaza, eu schimb la cerere a 5-a si a 6-a si gata, inapoi la 105. Super ! Iar scaunele sunt super comfortabile, sustinere buna pe viraje, iar masajul e cireasa de pe tort. La configurare radeam de masaj si ziceam ca o sa stea nefolosit. Azi l-am pornit de 3 ori, e chiar fain si util la drum lung. Mentiune speciala antifonarii, chair e un pas inainte fata de Vectra mea. Pana in 100 zici ca mergi cu liftul la birou, nu se aude nimic. Pe autostrada incepi sa simti ca mergi, dar foarte civilizat, poti asculta muzica fara sa trebuiasca sa ridici excesiv sonorul, e chiar ok. Duma zilei, consumul instant cu CC pe 57 la ora, localitate, treapta a 5-a : 1.9
    1 point
  18. Am o singura poza de la interior. Transmisia e dsg.
    1 point
  19. Nu merg pe 16 pentru ca frane...si sa iei oz-uri pentru iarna...sa zicem ca ai fi excentric .Dpmdv calitatea uunei jante pentru iarna sta in rezistenta materialului la acțiuni mecanice (gropi, bulgari de gheata, pietre) si in rezistenta vopselei. Iar la capitolul asta nu cred că există varianta mai buna ca cea Oem. Eu în locul tău as lua jante de o2 rs pe 17, Oem.
    1 point
  20. glumeam, don't worry
    1 point
  21. In final problema este alegerea intre vibratii si uzura buretelui de pe scut + baia mai jos cu 15mm. Pentru un sofer responsabil nu este semnificativ, si offroad nu cred ca faci. Daca s-a schimbat ceva la prinderea scutului inainte sa iei masina. Pana in 6ani daca a avut o distributie facuta, mecanicii, stii cum sunt ... Prinderea scutului de langa cel al cutiei se face pe niste lamele, care pot fi indoite ...
    1 point
  22. da, obligatoriu geometrie
    1 point
  23. oricum ele crapa superficial destul de timpuriu, chiar daca bucsa este inca in stare buna. Lemforder a inceput de mai multa vreme sa nu mai fie foarte calitativ... am vazut destule piese de lemforder cedand foarte repede.... Ultima experienta fiind cu o bieleta antiruliu sarita din nuca fara nicio fortare, la mers obisnuit.
    1 point
  24. Cele mai bune piese sunt cele OEM , eu sunt multumit de ele..adica sunt originale ,au fost si pe maine de cand era "fata mare" :)) sau cele de la firme de top sau specializate..si aici sunt multe exemple pe care si colegii le-au spus .
    -1 points
  25. Se adapteaza singur...bafta
    -1 points
  26. Contur continuu si pe diagonale si nu mai are moarte. Pe contur trebuie pusa astfel incit sa nu intre apa dedesubt.
    -1 points
  27. Si daca ai o dauna pe bara sau hayon ce faci ? La dezlipirea numarului, se face varza daca e banda adeziva buna si l-a lipit beton sau... ?
    -1 points
  28. la masinile de generatie mai veche (pana in 2010/2011) egr-ul e de tip mecanic si se poate curata cu diversi solventi/triumf/ sau cu spatula, insa la cele dupa 2011 egr-ul este electronic/mecanic si se inlocuieste, nu se poate curata. A fost facut asa ca sa mai intre niste bani frumosi in geanta celor de la VAG. Masinile devin niste consumabile, o sa ne uitam cu tristete in urma la vechile modele de masini, care daca se defectau se puteau repara/curata, noile motoare sunt pe idea de inlocuire nu de curatare/reparatie. In stilul asta si mecanicii or sa fie tot mai nepriceputi din moment ce o sa inlocuiasca piese, nu o sa le repare. Tendinta asta este oricum, te duci cu problema la un etrier si iti zice sa-ti cumperi altul. 1 etrier nou-300ron TRW 1 reparatie etrier cu piston nou+garnituri costa 50 ron, cu restul de bani iti faci plinul si vizitezi tara.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!