Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.09.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
Gasesti aici OEM ,http://shop.ahw-shop.de/original-vw-r-bremsenfeder-set-golf-r-scirocco-bremssattel-feder?c=1604 dar cum a spus colegul @lambda_dryver mai sus,le poti atasa doar daca ai discuri de 345 ,in mod normal la CC pe fata sunt de 312.Poate la CC cu motor de 3.6 sunt discuri de 345. Cheers1 point
-
Situatia proiectelor in derulare de pe autostrada A 3 (SEPTEMBRIE 2016) Autostrada Brasov – Bors, Tronson Campia Turzii – Gilau - pod peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica, procent fizic realizat 0.00% Procedura de atribuire contract de proiectare si executie a fost finalizata in data de: 30.07.2015. Rezultatul procedurii a condus la anularea acesteia. Anularea a fost contestata la CNSC in data de 14.08.2015. CNSC s-a pronuntat in data de 10.09.2015 in favoarea CNADNR. Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 25.09.2015. CAB s-a pronuntat in 27.10.2015 in favoarea CNADNR. Finalizare PT - Iunie 2016 In luna septembrie 2016 va fi reluata procedura de atribuire a unui contract de lucrari pentru podul peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica si conexiunea cu Tronsonul Gilau-Nadaselu. Autostrada Brasov – Bors, Tronson Gilau - Nadaselu, procent fizic realizat 82.00% In data de 05.04.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire pentru Sector 3: km 7+900-km 8+700 si Sector 4: km 4+650-km 5+550, lucrari aferente culoarului expropriat. In data de 13.07.2016 a fost obtinuta Autorizatia de Construire nr. 021 pentru Nodul Rutier Nadaselu, km 8+550 In data de 22.07.2016 a fost obtinuta Autorizatia de Construire nr. 026 pentru Centru de Intretinere si Coordonare Nod Gilau Autostrada Brasov – Bors, Tronson Nadaselu - Mihaiesti, procent fizic realizat 0.00% Procedura de atribuire a contractului de proiectare si executie a fost finalizata in data de 11.08.2015. Rezultatul procedurii a fost contestat la CNSC in data de 21.08.2015. CNSC s-a pronuntat in data de 11.09.2015 in favoarea CNADNR. Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 29.09.2015. CAB s-a pronuntat in 02.11.2015 in favoarea CNADNR Contractul a fost semnat in data de 26.05.2016. Nu au fost realizate exproprierile. Proiectul de HG se afla pe circuitul de avizare. In data de 20.07.2016 a fost semnat Actul aditional nr. 1 - pentru prelungirea duratei de emitere a Ordinului de Incepere In data de 30.08.2016 Actul aditional nr. 2 - pentru schimbarea denumirii societatii IMPRESA COSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO SpA in IMC SpA Autostrada Brasov – Bors, Tronson Mihaiesti – Suplacu de Barcau, procent fizic realizat 0.00% Studiul de Fezabilitate a fost revizuit de catre proiectant pentru sectiunile 1,2,4 si 5, urmand a fi supus avizarii CTE-CNADNR, CTE-MT si CTE Interministerial in vederea promovarii actualizarii indicatorilor tehnico- economici ai obiectivului de investitie. Pentru sectiunea 3 care integreaza si Tunelul Meses actualizarea Studiului de Fezabilitate se va finaliza dupa definitivarea si avizarea studiului de traseu al Tunelului Meses. Autostrada Brasov – Bors, Tunel Meses, procent fizic realizat 0.00% Proiectantul a trimis catre Beneficiar documentatia privind alegerea variantelor de traseu, documentatie predata in iunie 2016. in momentul de fata se afla in analiza la CNADNR si CONSULTANT EGIS, pentru a putea stabili daca este o documentatie clara, de calitate si matura din punct de vedere a elaborarii in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si normativele in vigoare. Termenul realizarii studiului de fezabilitate a fost depasit, finalizarea acestuia era 20.09.2015, in prezent s-au aplicat penalitati si se vor mai aplica pana la finalizarea studiului sau rezilierea contractului. Autostrada Brasov – Bors, Tronson Suplacu de Barcau - Bors, procent fizic realizat 52,12 % (la data încetării Contractului cu Antreprenorul Bechtel Int. Inc.) Probleme: Intarzieri in perioada de proiectare si mobilizarea nesatisfacatoare a Antreprenorului. Proiectul Tehnic a fost avizat in cadrul CTE in data de 09.08.2016, prin aviz nr. 4574/09.08.2016. In data de 23.08.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire nr. 036 pentru "rest de executat aferent AC 078/24.10.2011" - Pod peste lac de acumulare km 6+655 - km 8+453,6 Autostrada Bucuresti – Brasov, Tronson Bucuresti – Ploiesti, sector km 0+000 – km 3+325, procent fizic realizat 0.00% Proiect Tehnic avizat in CTE in data de 24.06.2016, prin aviz nr. 4558/24.06.2016. Probleme: Revizuire PUZ Voluntari, care poate determina intarzieri in obtinerea DTAC pe unitatea administrativ teritoriala Voluntari - Ilfov, si implicit in perioada de executie. Proiectare si executie Parcari de Scurta Durata si Spatii de Servicii pe Autostrada Bucuresti - Brasov, Sectiunea Bucuresti - Ploiesti, procent fizic realizat 0.00% Probleme: Garantia de buna executie nu a fost furnizata in termen de 15 zile de la data semnarii acordului contractual, in conformitate cu prevederile contractuale si in consecinta nu a fost comunicata data de incepere. Autostrada Brasov – Bors, Tronson Targu Mures - Ogra Lot 1, procent fizic realizat 0.00% Probleme: 1) Reziliere contract de catre Antreprenor pentru lotul 1: In data de 22.03.2016 Antreprenorul Asocierea SC Lemacons SRL - SC Vega 93 SRL - SC Arcada Company SA a transmis o Instiintare de reziliere in conformitate cu prevederile Sub-clauzei 16.2 [Rezilierea Contractului de catre Antreprenor]. 2) CNADNR SA intreprinde demersurile necesare in vederea relicitarii contractului de lucrari. 3) Societatea Energetica Electrica SA Bucuresti in vederea avizarii proiectului tehnic solicita in plus fata de Studiul de Solutie aprobat prin Avizul CTE 4528/17.06.2014, inlocuirea a inca 11stalpi de 110 kv. In data de 21.07.2016 a avut loc la Electrica avizarea PT-ului cu unele comentarii si observatii precum si solicitarea de se reface studiul de solutie pentru retelele de 110kv. In data de 01.08.2016 a avut loc avizarea Studiului de Solutie, urmand sa fie programata avizarea finala a PT-ul in CTE Electrica. Autostrada Brasov – Bors, Tronson Targu Mures - Ogra Lot 2, procent fizic realizat 3.24% Probleme: 1) Scoaterea din fondul forestier a suprafetelor de teren destinate executiei lucrarilor. 2) In data de 10.08.2016 va avea loc avizarea faza PT+CS in CTA ST Sibiu pentru retelele Transelectrica; In data de 11.08.2016 va avea loc avizarea faza PT+CS in CTES CNTEE Transelectrica. 3) In data de 21.07.2016, CNADNR SA a transmis o imputernicire catre SC STRABAG SRL in vederea indeplinirii tuturor formalitatilor necesare realizarii proiectarii, executiei, supravegherii si racordarii la retelele de utilitati. Electrica a cerut documentatiile cadastrale pentru suprafetele pe care vor fi relocati stalpii-plan cadastral cu limite de expropriere vizat de OCPI. In prezent firma de avocatura angajata de catre CNADNR SA intreprinde demersurile necesare in vederea intabularii culoarului expropriat si elaborarea documentatiilor cadastrale. Ulterior, documentatiile cadastrale vor fi depuse la OCPI in vederea avizarii. Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 1, procent fizic realizat 0% Probleme: 1) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu 2) Obtinere Autorizatie de Construire Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 2, procent fizic realizat 0% Probleme: 1) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu 2) Obtinere Autorizatie de Construire 3) Avizul Transgaz este obtinut conditionat. Este necesar a se intocmi un Protocol. Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 3, procent fizic realizat 0% Probleme: 1) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu 2) Obtinere Autorizatie de Construire1 point
-
Da, dupa ce au reusit sa faca un proiect calumea si sa aiba toate avizele s-au apucat foarte serios de treaba. De vreo 2-3 saptamani se lucreaza zi si noapte (la lumina reflectoarelor). Pe pagina de FB a CNADNR se pot vedea filmulete actualizate des cu stadiul lucrarilor. Treaba facuta pana acum este de foarte buna calitate dar inca nu sunt sigur ca pot finaliza in 3 saptamani cum au promis. Oricum, avand in vedere transparenta, ritmul si calitatea, de data asta chiar nu ma supar pe ei daca intarzie 1-2 saptamani. Mai important e ca ce ramane in urma sa nu se surpe iar peste ceva ani decat respectarea sfarsitului lunii septembrie ca termen pentru deschidere ! Situatia proiectelor in derulare de pe autostrada A 1 (SEPTEMBRIE 2016) Autostrada Lugoj - Deva, Lot 2, procent fizic realizat 46.96% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM Probleme: 1) Lipsa Autorizatie de constructie, Sectiunile A,B,C,D - suprafete suplimentare 2) Lipsa Acordului de Mediu revizuit 3) Sectiunea E2: Demararea procedurii de achizitie publica aferenta tunelurilor 4) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunii E1. In data de 06.06.2016 Ministerul Transporturilor a transmis catre C.N.A.D.N.R. S.A. observatiile Ministerului Justitiei cu privire la Proiectul de HG . In data de 29.06.2016 C.N.A.D.N.R. S.A. a raspuns observatiilor Ministerului Justitiei. In data de 11.07.2016 Ministerul Transporturilor a transmis proiectul de HG semnat de catre noul Ministru al Transporturilor. 5) Lipsa Autorizatie de constructie Sectiunea E1 Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3, procent fizic realizat 63.24% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM 1) Lipsa Autorizatie de Constructie, Sectiunile A,B,C,D - suprafete suplimentare 3) Lipsa Acordului de Mediu revizuit 4) Masuri suplimentare impuse prin revizuirea AM in data de 24.12.2013, aditionarea la contract a ecoductului de la km 57+700 5) Parcarea de la km 59+700 nu a fost inclusa in Acordul de Mediu revizuit. 6) Lipsa Autorizatie de Construire pentru lucrarile aferente descarcarii traficului in zona Holdea Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4, procent fizic realizat 47.98% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM 1) Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente Sectiunilor A+B km 77+361 - km 88+016 2) Probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Brănișca. 3) Lipsa Acordului de Mediu revizuit 4) Afectarea stabilitatii versantului Carierei Carpat Agregate. 5) Afectarea stabilitatii stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca. 6) Lipsa Autorizatie de constructie pentru lucrarile din culoarul expropriat aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500 7) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500 In data de 06.06.2016 Ministerul Transporturilor a transmis catre C.N.A.D.N.R. S.A. observatiile Ministerului Justitiei cu privire la Proiectul de HG . In data de 29.06.2016 C.N.A.D.N.R. S.A. a raspuns observatiilor Ministerului Justitiei. In data de 11.07.2016 Ministerul Transporturilor a transmis proiectul de HG semnat de catre noul Ministru al Transporturilor. 8)Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500 Autostrada Orastie-Sibiu Lot 3, procent fizic realizat 96 % Lot deschis traficului in noiembrie 2014. Traficul rutier a fost restrictionat total incepand cu data de 07.09.2015 pentru realizare lucrari de remediere. Contractul de Lucrari a fost reziliat in data de 27.01.2016, conform notificarii emise de catre CNADNR in data de 13.01.2016 Probleme: 1) Realizarea unei expertize tehnice a tuturor lucrarilor executate in cadrul contractului in data de 01.04.2016 Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale S.A., a comunicat inițierea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de servicii având ca obiect: “Expertiza tehnică asupra lucrărilor executate pentru obiectivul Autostrada Orăștie " Sibiu, lot 3, cuprins între km 43+855 " km 65+965, în lungime de 22,11 km” 2) Realizarea lucrarilor ramase se executat si a lucrarilor de remediere1 point
-
Verifica conectivitatea la alternator. G62 il gasesti pe traseul de racire.1 point
-
Diferente intre Golf R si Golf GTI Cylinder head (made from a different alloy compared to other engines in this module because of higher thermal stress) Exhaust valves (hollow, higher Ni content, nitrided) Exhaust valve seat rings (improved temperature stability and wear resistance) Exhaust camshaft (adapted valve timings) Compression ratio 9.3:1 with different pistons Piston cooling jets (higher flow rate) High pressure injectors (even higher flow rate) Exhaust turbocharger Charge pressures of up to 17.4 PSI (1.2 bar) High performance main radiator with 1-2 auxiliary radiators (depending on country specifications) Additional acoustic modifications have been made in order to achieve a sporty sound - use of a sound actuator (for the occupant cell) and active exhaust flaps in the exhaust system Bigger intercooler (10L vs 8L) Turbo specs: MK7 Golf GTI 2.0T EA888 Gen 3 IHI 6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel 42.5 mm Inducer / 54.0 mm Exducer - Compressor 46.8 mm Inducer / 50.4 mm Exducer - Turbine MK7 Golf R 2.0T EA888 Gen 3 IHI 6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel 45.2 mm Inducer / 58.0 mm Exducer - Compressor 47.4 mm Inducer / 54.7 mm Exducer - Turbine1 point
-
Mai ce sa zic, nu sunt strain de mecanica dar nici nu am mai facut asta pana acum. M-am apucat la 11 si la ora 14 am terminat. Demontat, curatat, montat la loc, totul cu atentie. Este un DiY pe net cu privire la demontare. Odata ce ai scos senzorii de injectoare si fisele de bujii, dai in stanga totul. Dupa asta scoti conductele de motorina, tur si retur din cleme, inlaturi teava de retur anitgel sus, si sa cam eliberat accesul. Desi zice ca se poate scoate galeria fara sa scoti rampa de inalte (decat slabesti piulitele) mie nu mi-a iesit. Am dat-o jos complet (se vede in poza 2) Posibil cu un torx special si subtire se poate ajunge acolo....dar nu l-am avut Ce mi sa parut cel mai greu sunt cele 3 suruburi de fixeaza ansamblul Clapeta acceleratie si EGR de galerie....ff greu de ajuns la ele. In rest este o operatiune ce se poate face acasa daca ai scule si cunostinte medii de mecanica. LE: La service mi-au cerut 8-900 ron pentru inlocuire galerie, curatare EGR, Clapeta acc si intercooler ca deh, e treaba de o zi. Am zis WTF!!! Ma descurc eu acasa.1 point
-
Intre 500-600 lei gasesti si Continental :-) eu doar Continental am mai folosit de iarna in ultima perioada si au fost foarte bune. (Merg de cateva ori la munte pe iarna)1 point
-
Mi se pare mult prea tare fart-ul ca sa fie standard... Oricum insa, mie nu imi place: in sarcina nu se aude aproape nimic, iar fart-ul ala e mult prea zgomotos-oribil daca ma intrebi pe mine. Ori pui ceva finut (caz in care fartul ala e mult prea aiurea zic eu), ori daca vrei ceva mai zgomotos - nu e cazul mai sus ca in sarcina nu se aude nimic..1 point
-
Skoda e "bijureria coroanei"...nu vezi ca stam juma de an pentru niste amarate de preturi? Cum spuneam, unii angajați ai poro iau salarii degeaba. Toata Europa are preturi pt Ateca noi în schimb...avem 1 mașină plimbata prin mallurile din tara, după cum îi taie capul...1 point
-
Cel mai simplu se cumpara vignieta din orice benzinarie Mol din Ro. Se evita aglomeratia la chioscurile de langa granita si fara griji la drum lung. Am facut pentru a doua oara Budapesta. Prima oara au fost cateva zile ca oprire intermediara pana la Viena, acum a fost punctul final. Am stat 4 zile. Recomand cine poate sa faca Bucuresti - Budapesta dintr-o bucata. Plecat la 4 dimineata din Bucuresti se ajunge acolo la 1 jumate- 2. Ma refer la condus regulamentar. Am avut o garsoniera rezervata de pe booking.com aflata in districtul V (practic la 2 strazi de parlament si foarte aproape de Dunare). Districtul 5 este ultracentral. Aici vine si reversul..parcarea. Am lasat masina intr-o parcare subterana la cateva strazi distanta. 58euro a fost pe 4 zile. Deloc putin, dar central si protejata. Pe strada nu se poate parca cu zilele, decat sambata-duminica. Asta din ce am observat eu. Recomand achizitia unor bilete de tip hop on hop off http://www.city-sightseeing.com/tours/hungary/budapest.htm?set-currency=EUR&set-lang=en Am luat doar pe 48h si cu 2 plimbari de o ora pe Dunare. In restul zilelor am luat-o la pas pentru ca merita, inclusiv de mers pe strazile laturalnice. Pe langa obisnuitele atractii turistice (se pot gasi pe acel site), am vizitat un muzeu mai inedit, miniversum. Practic Budapesta si cateva orase importante din Ungaria reduse la scala, plus Viena cu cateva orase din Austria si Germania. http://www.miniversum.hu/en/budapest-family-programme?gclid=Cj0KEQjw3ZS-BRD1xu3qw8uS2s4BEiQA2bcfM1zLzoG9w8RtIXT-Hu-rMlqHkISlGOZZiUZA0oqsOR8aAlKo8P8HAQ De mancare, am luat de 2 ori streetfood (KOLBice si Burrita Bar)- pe ambele le recomand ca food on the go. Legat de asta, cei mai buni Kurtos Kolacs http://kurtoskalacs.com/en/ Ca restaurante ne-am ghidat dupa Trip Advisor. Recomand Ket Szerecsen, mai ales pentru mic dejun, dar si pranz, cina. Am mai mancat la Aurum Bistro, scump, dar de luat mai degraba bucataria internationala si desert, nu papricas. Cam asta e ce imi vine in cap. Cateva poze https://onedrive.live.com/?authkey=!ADPuPbJ5g9MIkf4&id=E84674FEDAD9576D!228398&cid=E84674FEDAD9576D1 point
-
Frumos , dar 44k pentru Tiguan ... pare SF. Am configurat 2.0TSI HL pana in 35k sau 1.4TSI CL + optionale pana in 30k1 point
-
e setat din computer. eu personal l-am lasat asa... poti sa-l setezi si sa dechida toate usile odata. iar de apasat apesi decat de 2 ori scurt pentru a se deschide toate1 point
-
Inca o intrebare, daca se poate: In aprilie o sa merg la Budapesta cateva zile. Cazare am gasit in centrul Pestei, intr-un apartament in regim hotelier. Parcarea va fi de resedinta, in strada. E ok acest lucru? Parcare cu plata nu prea e in zona si ma gandesc ca ar fi mai bine sub balcon decat la 1 km distanta. Exista experiente cunoscute cu vandalism la adresa masinilor cu numere de RO? Nu am auzit nimic in sensul asta, nici ca da, nici ca nu.-1 points
-
In general ,cauciucul are o durata de viata de aprox 5 ani .-1 points
-
Buna ziua, vreau sa trec pe Ravenol si nu stiu ce sa aleg intre VSI 5w40 sau VST 5w40. Din cate am citit pe forum vad ca se recomanda VST-ul. O recomandare se poate? Multumesc.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00