Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.09.2016 în toate secţiunile

  1. @Teodoreanu ma bucur pentru tine. Sper sa fie asa cum spui, ca sunt pe drumul cel "bun". Din pacate pentru mine, nu sunt la fel de multumit. Am ajuns azi la Porsche Timisoara sa identific problemele, eu avand o lista de 5 solicitari, la care am gasit sau nu raspuns: - Maciuca schimbator piele exfoliata - s-au facut poze, se da comanda, se inlocuieste pe garantie. Totodata am fost "atentionat" ca ar fi bine sa aplic de doua ori pe an tratamente de intretinere pentru elementele imbracate in piele: volan, schimbator viteze, frana de mana. In caz contrar, la o eventuala o a doua solicitare de inlocuire sau remediere pentru vreunul din cele 3 elemente, trebuie sa fac dovada ca am aplicat aceste tratamente. Acum, eu vin si intreb...cum fac dovada? Pai cu facturi din care reiese ca am cumparat chit de intretinere (la Porsche Timisoara au ceva chit la vreo 200 lei , dar e destinat in principal celor care au tapiterie piele sau mixta, motiv pentru mie mi-ar ajunge cativa ani - doar ca produsul se invecheste si nu mai da acelasi rezultate) sau ca am facut o intretinere la un furnizor de servicii de detailing si cosmetica auto. Parerea mea, cu detailing/intretinere sau fara, nu avea voie dupa 28000 km si 13 luni sa se exfolieze. Urmeaza sa fiu sunat cand vine piesa pentru o programare la inlocuire. - Un usor balans al scaunului soferului la plecari in forta sau franari bruste, mai degraba o senzatie usoara de fixare necorespunzatoare a scaunului pe sina - nu s-a manifestat in timpul testului, deci nu s-a confirmat existenta acesteia si ca atare nu s-a remediat nimic. - Verificare reglaj faruri bixenon (mie mi se pare ca distanta pe care lumineaza este prea mica) - efectuat verificarea cu aparatul, distantele corespund cu realitatea si sunt in limite/parametrii. Deci nu s-a remediat nimic, trebuie doar sa ma obisnuiesc eu cu sistemul. - Zgomot rulment presiune la mers inertial in treapta 1 si 2 - verificat, zgomot absolut "normal" (pdv mecanic). Sunt chemat in service sa iesim la un test, mecanicul la volan, eu in dreapta. Cum iesim si inchidem toate sursele de poluare fonica, se aude si zgomotul - un carait suparator, care ba se aude, ba nu se aude. Prima replica a mecanicului "aaa pai e normal sa se auda asa"; eu "serios...pai cum asa" si incepe cu o serie de explicatii cu privire la angrenajele din interiorul cutiei de viteze; ma duce in service si imi arata una manuala desfacuta bucatele, imi explica cum stau rotile dintate, cum ca nu sunt inerte si ca au un anume "joc", imi arata si un rulment spart... Eu tot nu sunt convins "adica vreti sa imi spuneti ca la o masina din anul 2015 trebuie sa ma astept la tot felul de zgomote normale/uzuale de angrenaj, in timp ce la masina mea de 11 ani si peste 300.000 km orice zogomot in plus imi sesizeaza o problema? Ba chiar mai mult, nu aud astfel de zgomote". Raspunsul "masinile noi nu mai sunt ca cele de acum 10 - 15 ani, tehnologii moderne care in loc sa ne ofere o certitudine ne dau palpitatii la orice mic "fasssss". Dar daca dvs va simtiti mai bine, mergem cu una noua din curte sa vedem daca face la fel". Zis si facut, nu puteam rezista unei astfel de oferte - luat o Skoda Octavia 1.6 TDI Blue Race, din parcul de auto nou sosite (era inca infoliata de transport, nici nu era scoasa din modulul transport), eu in dreapta, mecanicul la volan, plecam de pe loc, treapta 1 de viteze - zgomot asementor perceptibil, treapta 2 de viteze - zgomot identic perceptibil, doar ca in ambele cazuri, nu la fel de tare ca la mine. Gustul dupa o astfel de experienta - AMAR . Sunt profund dezamagit, nu de explicatia mecanicului, ci de producator . Vorbim totusi de o masina noua, insa se pare ca va trebui sa ma obisnuiesc eu cu gandul... sau poate nu.... - activarea unor functii suplimentare - vedem ce permite softul cand merg sa inlocuiesc maciuca schimbatorului. Replica mecanicului a fost "din pacate la noi afara nu scrie pe firma nici VAG nici VCDS. Stim ca se pot activa multe functii, insa nu avem softul necesar pentru a o face legal. Nelegal, da, dar nu stim ce verificari se fac in spate, atunci cand se leaga masina la interfata grupului. Daca le activam neoficial, la orice actualizare de software (care se poate realiza la scanare) veti pierde toate optiunile activate, pentru ca in sistem masina nu figureaza cu ele". Deci ramane sa vedem ce putem face... Cam asta a fost experienta de azi. Oricum, mai caut, ma mai documentez cu zgomotul ala, eu nu sunt impacat nici cu raspunsul "asa face toate" si nici cu faptul ca am mers cu acea masina care avea aceleasi zgomote ca si a mea, insa nu la fel de intense. Incerc si la Pro Car, sa vad ce raspuns primesc. Off topic: am vorbit azi si cu dealer-ul (reprezentatul de vanzari care mi-a vandut masina), si imi spunea ca deja producatorul se pregateste de facelift. Termenele de livreare sunt deja decalate, liniile de productie sunt in pregatiri pentru anul viitor, iar pe stoc in afara de 1.6 TDI si ceva 1.0 TSI, cam slabut - atat la Octavia, cat si la Superb, Rapid si Fabia. In orice caz, avea in curte cel putin 50 de Skoda noi, diverse modele, inca infoliate - deci livrate recent. Insa pentru livrarile ulterioare, termenele vor creste.
    2 points
  2. Buna tuturor, Vreau sa impartasesc ceva ce am cautat demult si n-am gasit , si la final a trebuit sa platesc pe cineva in Munich sa ma ajute (40 eur). De ce aveti nevoie: a. oglinzi rabatabile electric deja instalate pe masina ( evident ) b. interfata VCDS de Ross-Tech (cu ultimul update de preferat) + laptop-ul (sau cu ce va conectati la ea pe usb). Odata ce ati conectat laptopul urmati urmatorii pasi: 1. Selectati "Door Elect, Driver" - modul 42 2. Click pe: "Security Access - 16" 3. Inserati codul de securitate: 04354 si click pe "Do it!" 4. Cand ati ajuns din nou pe meniu precedent, click pe "Adaptation - 10" 5. Aici selectati urmatorul canal: (9)-System_Parameter_0-System Parameter Byte8 (aveti rabdare, lista este lunga .. parametrul este in a doua jumatate a listei) 6. Odata selectat veti vedea vechea valoare 90. Aici aveti 2 optiuni inainte de a da click pe "Do it!": a. 95 (pe care am ales-o) - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul cand pornim motorul. b. 99 - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul in care deschidem usa soferului. 7. In urmatoarea fereastra apasati: "Yes". 8. Click "OK" 9. Verificati noua valoare pe care ati ales-o mai sus , si "Go Back" si iesiti din program si deconectati interfata. 10. Sunteti gata! Acum puteti lasa butonul de rabatare oglinzi de interior in pace o vreme (eu prefer pe "L") si sa faceti rabatarea din telecomanda, pornire motor .. respectiv deschidere usa. :) Doua video cu rezultatul final: https://youtu.be/N0Wkq_0rULM https://youtu.be/bAwLndFQn8U Daca imi apreciati postul si in acelasi fel daca v-am fost de ajutor nu m-as supara daca imi donati o bere :) aici ii adresa mea de paypal: bogdan_tmtm@yahoo.com
    1 point
  3. Va salut! Dupa o lunga pauza in care s-au intamplat multe,a venit vremea sa va arat ultima achizitie. Aveam nevoie de o masina cu care sa merg in weekend si in eventualele drumuri lungi sau concedii.Este prima mea masina pe benzina,o am de la inceputul lunii si am inceput deja formalitatile de inmatriculare definitiva. Masina in cauza este un Volkswagen Passat B5.5 din 2001 1.8T cod motor AWT Highline adus in tara la sfarsitul lunii Mai. Dupa ce am adus-o acasa am facut o revizie completa (ulei+toate filtrele),discuri spate+placute frana Brembo,am schimbat distributia+toate rolele/intinzatoarele,pompa de apa,racordul flexibil de la evacuare si radiatorul. (cand l-am demontat avea urme infime de scurgeri intr-un colt si daca tot demontasem tot botul masinii l-am schimbat cu unul nou). A avut 2 propietari in Germania,are 185.000km trecuti in factura de achizitie a masinii din Germania si carte service completa. Planuri de viitor d.p.d.v al modificarilor nu prea am,mi-ar placea totusi in viitor sa ii schimb jantele cu un set Road America sau daca am noroc Phoenix. Astept pareri si sfaturi din partea voastra! P.S Absolut totul este functional inclusiv lumina din fantele de aerisire (care la fostul Passat pe care l-am avut nu au functionat niciodata)
    1 point
  4. Din pacate motorul de 105 CP si cel de 110 nu sunt una si acelasi. Cel de 105 CP este o versiune revizuita a primei serii 1.2TSI, cel cu lantul buclucas... desi se pare ca pe aceasta s-au facut inbunatatiri si nu mai prezinta acele probleme, cel putin pana acum. Cel de 110CP este deja motorul nou, care este absolut noua fata de cel vechi, are distributie pe curea, este din gama noua de TSI a aparut impreuna cu noul 1,4TSI de 140/150CP ACT, se pare ca este un motor reusit fara probleme de genul primei serii... SI rapidul in primii ani de productie primea vechea motorizare dar din MY2016 deja au trecut pe cel nou, Din pacate jetta se bazeaza pe vechea caroserie(cel de pe golf VI) si din aceasta cauza nu a mai primit cele mai noi tehnologii. Totusi jetta nu este o masina rea, si fiind la final de cariera are niste preturi absolut OK, iar masina in sine este mult mai calitativa si inchegata ca orice Rapid/Toledo, care sunt cum sunt... Eu zic ca nu o sa ai probleme la masina, fiindca si la vechiul motor deja problemele au fost remediate in sfarsit de fabrica. Personal as alege jetta oricand in fata Rapid/Toledo ( are inca tren de rulare multilink pe spate - numai un motiv in plus)
    1 point
  5. Dragi colegi, vazut , placut , verificat , cumparat .... masina este chiar dotata , pe langa ce era in anunt mai are Keyless , webasto , Park assist parcheaza singura , incalzire scaune fata - spate , etc sunt incantat de ea , urmeaza schimb ulei motor si cutie pt linistea mea. va multumesc pt ajutor
    1 point
  6. Skoda e "bijureria coroanei"...nu vezi ca stam juma de an pentru niste amarate de preturi? Cum spuneam, unii angajați ai poro iau salarii degeaba. Toata Europa are preturi pt Ateca noi în schimb...avem 1 mașină plimbata prin mallurile din tara, după cum îi taie capul...
    1 point
  7. Update: lucrez la retrofit Webasto OEM
    1 point
  8. Am pus si etrierii! Inainte Dupa
    1 point
  9. Da domnu! Toate butoanele in piano black. Cateva poze facute azi intr-un ambuteiaj la doi pas de casa...
    1 point
  10. Si pot face eu asta cu VCDS? Sau e mai complex?
    1 point
  11. Eu zic sa puneti ulei original. Dupa ce am reparat cutia am pus Castrol TAF X .... si nu mai stiu, era conform specificatiilor originale si nu este bun de nimic, cutia maraie cand este calda si mergi cu viteza mica si rotile bracate (am gasit problema similara pe aria Golf V Jetta). Acum am luat original de la Midocar 42 lei litrul (dar nu l-am schimbat ca n-am avut timp), fata de 72 lei litrul de Castrol.
    1 point
  12. La reprezentanta? S-ar putea sa am si eu nevoie de asta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!