Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.09.2016 în toate secţiunile

  1. aia e clapeta de admisie... deasupra ei pleaca spre spatele motorului o teava de inox... aia duce la EGR
    2 points
  2. Foarte frumoasa Cred ca esti a 2a persoana de pe forum care da avans pentru Megane GT si cumpara un Golf GTD
    2 points
  3. Nu merg pe 16 pentru ca frane...si sa iei oz-uri pentru iarna...sa zicem ca ai fi excentric .Dpmdv calitatea uunei jante pentru iarna sta in rezistenta materialului la acțiuni mecanice (gropi, bulgari de gheata, pietre) si in rezistenta vopselei. Iar la capitolul asta nu cred că există varianta mai buna ca cea Oem. Eu în locul tău as lua jante de o2 rs pe 17, Oem.
    2 points
  4. Dupa ce am copilarit 3 ani cu un golf 6 1.4 tsi am zis ca e momentul pentru ceva mai potent. Si uite asa am dat un avans dat pentru noul Megane GT. Dupa ce am fost tratat cu curu de Renault ... soarta mi-a adus in "brate" acest GTD. Vazut anuntul pe net, sunat omu ... mers, vazut, cumparat. Scurt si la obiect. Masina este altceva .... nu exista termen de comparatie intre fostul golf si actualul.
    1 point
  5. Si eu o sa fac putini km in sezonul rece... si in nici un caz cand or fi zapezi cat casa. Insa e bine s-o echipez pentru orice situatie! Multumesc!
    1 point
  6. jangabriel.drind Ce imi place ca la astea de 131cp au senzorul de presiune admisie de 3bari. Ce nu imi place e reglajul la turbo! Ai suprapresiune cat casa. Ma mir cum de nu iti taie pedala mai repede. Refa reglajul la actuator turbina si mai infileteaza surubul de stop M3 cu o tura as zice de inceput. Fa log in mers si vezi cum arata. EGR-ul arata bine, recircula cum trebuie. Din BS 011 reglajul pare bun, dar in mers...nu e ce trebuie. Bafta! Mihaita_us Positive deviation in 90% din cazuri este de la turbo, geometrie imbacsita. Tu, ca ai avut actuator defect, furtune cu probleme, geometria nu a functionat, depunandu-se murdarie/calamina de paleti. Poti sa ii pui tu furtune noi OEM, actuator nou OEM, pompa de vacuum (tandem) OEM, etc...tot nu scapi de curatarea turbinei efectiv: data jos dupa masina. Dupa ce o curati cu simt de raspundere, te apuci de reglaje la actuator. La surubul de stop M3 nu ti-as sugera sa umbli daca reglajul nu a fost modificat niciodata. Succes si tine-ne la curent! hunior Logul tau arata binisor, desi ar mai fi loc de putina putere, presiunea furnizata de turbo neajungand la cea ceruta de ECU. Ai putea totusi sa mai scurtezi o idee tija de la actuator. Sau, desurubat 30 de grade surubul de stop de la turbina. App, masina are softul modificat, gen, un mic tuning?
    1 point
  7. inca nu am comandat ambreiajul! (dar o sa il iau nou atunci cand o sa iau si suportii pentru cutie). Cred ca distractia o sa ma coste ceva. Pana acum : cutie 5 trepte, electromotor, pod pedalier, timonerie, planetare, pompa ambreiaj, cilindru cutie = 1550 lei (poti gasi piesele si la un pret mai bun cred) Ambreiajul cred ca o sa sara de 1500 de lei ( inca nu sunt hotarat pe ce sa merg) Mai am nevoie de unele suruburi + suportii de cutie- astea nu stiu cat or sa ma coste. Una peste alta sunt foarte optimist ca o sa iasa o treaba buna insa nu stiu cat de repede. Mecanicul meu are abia peste 2 saptamani timp sa se apuce de masina.
    1 point
  8. EGR e cu tot cu racitor la 1.6 TDI model 2013. cod 03L131512DQ
    1 point
  9. Sunt/suntem (cred) curiosi daca ai adunat pana acum toate sumele bagate in masina Revenirea la softul original si echilibrarea balansierilor e un maaaare lucru. Testata si de mine, e o mare diferenta. Well done! Iar partea cu dl. Catalin, jos palaria. Data viitoare ma iei si pe mine pasager sa fac si eu cunostinta cu el
    1 point
  10. Am reusit pana la urma sa pun instalatia de incalzire in scaune. Mai trebuie doar refacute lipiturile in scaunul soferului pentru ca nu merge incalzirea tot timpul. Astept iarna sa vad rezultatul Nu am poze din timpul lucrarii.
    1 point
  11. Multumesc lucaflo26 ,aceeasi problema cu franele am patit si eu ,am cautat dupa ce am citit postul tau si am gasit stutul crapat ,asa ca am scapat de un drum la servis, si l-am inlocuit singur.
    1 point
  12. MadaAnd

    Mk3

    Cred ca o sa revin la grila originala a mașinii, dar cu o mică modificare, semnul de vw o sa il fac negru
    1 point
  13. Mai sterg praful si eu pe aici. Tocmai mi-am comandat xenoanele 4300K 35W H7 sa vad diferenta intre ele.Astea de 6000K nu pot spune ca am probleme pe timp de ploaie dar sunt lasate in jos si manual din far desi am lupa sa nu orbesc pe careva si asa nu imi sunt practice,daca sunt nesimtit si le reglez pe normal probabil fac "ziua" afara. In alta ordine de idei,am tot cautat folii pt ceasurile mele non-can,avand in vedere ca sunt IMMO1 sanse sa schimb tot nu am,decat maxidot de passat dar investitia nu merita si afisajul pe acelea nu ma ajuta cu mult,doar un display mare si apoi mai au si ceasul analog cu ac in turometru,asa ca am luat photoshop-ul in brate si dupa aprox 6 ore mi-am facut de la zero ceasurile tip immo3 sport,etc reusind sa scot la mm toti martorii. Sapt.viit.merg sa le printez,aici sunt indecis,am acces la imprimante care pot printa pe foaie de tabla,plastic,carton,folie autocolanta,etc si la laser care iti poate decupa martorii complet fara sa arda sau sa imi decupeze doar "see-through" exact ca si cele originale.adica un sfert din material,in partea din spate. Ma rog,am sa vad ce si cum,pe internet nu am gasit niciunde un sablon facut sau un template sa ma fi ajutat,la cum au iesit par a fi luat de pe net sau poza la ceasuri reale.
    1 point
  14. Momentan vanzarea masinii se amana pe termen nedeterminat. Am schimbat azi sonda lambda si pare ca s-a imbunatatit consumul, dar asta voi vedea in timp. Si sa ma f÷t in mufa aia de la sonda prinsa pe sub masina. Maine ma duc sa iau din dezmembrari piesele pentru retrofitul geamurilor electrice pe spate si cred ca ma si apuc de ele. Am o mica scurgere de ulei pe la semeringul de la capacul distributiei, ca nimeni nu mi-a zis ca trebuie schimbat si ala cand se demonteaza pe acolo. I-am pus gand rau si lui, cat de curand il execut.
    1 point
  15. DSG-ul stiu ca are un consum un pic mai mare. A mea e manuala, si am dat mixt-ul (50-50). M-am uitat putin pe sprintmonitor, si am doua plinuri facute exclusiv dupa umblat in oras (repet, oras mic de provincie, dar destul de animat ca si trafic) si am 9l, primavara. Deci cei 10 ai tai sunt in grafic. Iarna iarasi este normal daca faci drumuri scurte, porniri multe. Nu e masina de oras, oricum Loganul lui tata (1.6) are cam 10-11 consumul, exclusiv oras (tata nu prea iese din oras la volan) si cam fara AC ca nu il prea porneste , si mers ca pensionarii... (Imi aduc aminte cu drag de tata, cand am luat si noi o Dacie cu 5 trepte dar cu maciulia de la schimbator din aia transparenta cu ceva model in ea), am mers cred vreo jumatate de an numai cu maxim viteza a 4-a, ca nu stiam ca e cu 5 viteze... ce vremuri) Asa ca, relax!, si bucura-te de masina. Imi pare rau putin ca nu am gasit cu DSG si dotarile mele, dar nu le poti avea pe toate.
    1 point
  16. Daca e din 2013 egr ul este dedesupt.. Nici o sansa sa ai vezi seria..si e cu tot cu racitor de gaze..asta inseamna ca tre schimbat tot.. Inca ceva..cand face regenerarea nu exista nici un martor..doar cand stai cu ea pe loc relantii turatia sta la 1000rpm Acesta este egr.ul cu tot cu racitor
    1 point
  17. Folosesc de 4000km Mobil1 5W50, pur subiectiv mi se pare cel mai ok ulei din ce am folosit pana acum (nu-l consuma, zgomot mai redus la turatii mari, nu mai fluiera turbina) . Km - 273000 Nu l-as folosi pe anotimpul rece (adica vreo 5 luni din an) dar pe timp de vara se comporta minunat.
    1 point
  18. La 7000 euro nu gasesti golf 6 1.6 tdi cu putini km si cu dotari multe, vw isi pastreaza mult mai bine pretul de revanzare decat Renault de aici si faptul ca pt aceleasi dotari ca si pe megane dar si pt renume platesti cu 1000-1500 euro mai mult pe piata SH, de noi diferenta este mult mai mare, in plus pe langa 7000 euro mai ai nevoie de 500-1000euro pt revizie/distributie, diverse chichite. Majoritatea masinilor vin cu km fix inainte de distributie pt ca nici o firma de leasing operational nu se incumeta la cheltuieli inutile, masinile se folosesc cat sunt in garantie sau pana incep sa ceara piese majore de schimb, dupa care la export cu ele, unele chiar au peste si sunt dati inapoi dar distributia tot nu e facuta, sunt masini aduse multe de la licitatii din tarile vestice, inclusiv multe din Danemarca, Olanda, Franta, vb de megane. toate au pe bord 145-160 000km si daca nu ma lasa memoria la 160 000km se face distributia. Am cautat acum 4 luni cu un prieten in Buc si imprejurimi Renault Megane, voia echipare mai buna si break, buget avea 8000 euro, si nu am gasit nimic sa merite mentionat, deoarece foarte multe masini cu nr straine, aveau tot felul de chichite ascunse, una era acceptabila dar avea prabriz fisurat si distributia trebuia facuta. Altele erau suspecte, pt ca cineva a facut polish insa nu a protejat plasticele si chederele asa ca toate erau zgariate si cu o tenta alba, de la vopseaua masinii si de la pasta de polis. Mai era una, care era 2013 si avea niste jante pe 17 (cu care nu cred ca a iesit masina din fabrica) si avea 4 locuri in care au fost pusi plumbi, in 3 ani a schimbat "cateva anvelope". Ca idee, atentie cu cumperi, un pabriz cu senzor de ploaie la Renault poate o fi 800-1000 ron, o distributie 1000-1500 si uite cum sar 2500 ron dintr-un foc.
    1 point
  19. nu folositi wd 40 chiar daca se spune ca este un spray versatil. In cazul de fata iti face mai mult rau decat bine. Dizolva vaselina si nu mai lubrifica decat f putin. Foloseste un spray de vaselina. Citeste aici: http://gizmodo.com/5932262/10-surprising-uses-for-wd-40-and-5-places-it-should-never-be-sprayed http://lifehacker.com/5891936/when-should-i-not-use-wd-40
    1 point
  20. Cred ca e legat de Tuning - am nevoie de parerea voastra in privinta alegerii unei culori in vederea reconditionarii prin vopsire electrostatica a jantelor Interlagos. Am 3 variante - oem, bullet gray, si negru lucios. Care din acestea se preteaza mai bine la culoarea masinii mele? ( tineti cont ca e posibil ca , cupola sa vopsita /foliata in negru lucios in viitorul apropiat..) Asa ar arata Jantele in culoare bullet gray : Si cam asa e combinatia light brown - glossy black :
    1 point
  21. nu ma poate ajuta nimeni sa imi spuna daca se potrivesc si la Passat b7 2011,2.0tdi?
    1 point
  22. Acest post este in numele lui MasinaPoporului In urma schimbarii distributiei(operatie facuta in spatele blocului) cred ca am devansat/avansat pompa de injectie la un golf IV, 1.9 TDI ,ALH , 90 CP + remapare.Am atasat o poza cu graficul mai jos.Imi poate spune cineva daca este bun s-au nu avansul? Multumesc
    1 point
  23. R Z F raspunsul e NU. Daca n-ai facut/vazut o schimbare de distributie la ALH, nu te grabi cu supozitii.
    1 point
  24. corect cat despre PD-uri e alta discutie...acolo exista dispozitive speciale de blocat motorul la punct (un pin pt axa came si o cala la arborele cotit) iar dupa intinderea curelei nu ai pompa care sa trebuiasca reglata. cat despre ALH daca avansul verificat cu vag-com nu este in specificatii o sa avezi un motor zgomotos care consuma un pic mai mult si e si un pic mai puturos...diferente care pentru unii nu se simt prea tare. motorul poate fi blocat la punct si verificat dupa (invartit la "mana") vizual si totul sa fie ok dar avansul pe vag com sa nu fie in specificatii. caz clar in care m-am lovit de avansul nereglat: octavia 1 alh dupa 2000km de la distributie schimbata a facut tuning si efectul nu se simtea aproape deloc...omul nemultumit...am corectat avansul si totul s-a schimbat. precizez ca tuningul nu l-am facut eu, si diagnosticul avansului a fost facut de persoana care a facut tuningul. eu doar am corectat mecanic avansul. deci DA se regleaza, la alh din 3 suruburi la fulia pompei de injectie...corectiile fiind foarte mici.partea soft care o regleaza ecu automat (exista si asta...) este pt a compensa motorul rece sau pornirile in sarcina mare (demaraje mai violente) si este in stransa legatura cu avansul mecanic. ATENTIE !!! nu umblati la piulita centrala a axului pompei de injectie...se poate decalibra si e nasol. Dan O.T. execut distributii la TDI si TDI PD in Timisoara, asigur si piese de calitate cu garantie.
    1 point
  25. @Aerofan: Nu ar fi o varianta de "Buget" din gama VAG daca ar fi la fel de complete ca alte masina ale lor :P - si achizitia ulterioara cat si instalarea merge repede ;) @CrS1985: culoarea dorita si de mine, insa nu am avut buget de vRs Diesel ^^ Sa o stapanesti sanatos si cu zambetul pe buze pana la final :D Astept un feedback pentru jantele de 18 dupa o perioada, ma bate gandul sa trec si eu la prima schimbare de pneuri vara cu jante pe 18 Felicitari pentru stergator, stiu ca sunt multe polemici in jurul lui, si mie personal, mi se pare practic ^^ Da, arata superba trapa, insa conforul unui parbriz incalzit dimineata , pentru mine, a castigat ;) Drumuri bune !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!