Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.09.2016 în toate secţiunile

  1. Saluut! Am pozat si eu cand am plecat M-am gandit ca nu a fost intamplator Si o poza care dovedeste ca fac numai tampenii cand ma plictisesc
    2 points
  2. Nu stiu in ce masura te ajuta informatia asta dar eu am mers si in golful 5 si in 6 (gti amandoua) doar cu castrol 5w30 504 00 schimbat la 15k km si nu am avut nici un fel de probleme in ~150k km adunati. Eu personal nu as schimba norma asta chiar si cu pretul unui consum mai mare de ulei.
    1 point
  3. Pareri din vacanta in Croatia, Slovenia si Italia, cu masina, anul acesta luna august . In Serbia nu am oprit deloc asa ca nu am avut nici o surpriza. In Croatia ne-au tampit cu taxele de autostrazi si parcari :(. Sincer, nu m-a incantat prea tare ca tara cu exceptia faptului ca stiu sa faca bani din orice. Au foarte bine organizate parcurile si rezervatiile nationale des pare totul fortat. Este foarte greu sa te duci si sa te bucuri de priveliste sau sa te relaxezi. Cel putin la Plitvice, plimbarea prin parc se face pe o carare din lemn , peste apa de cele mai lute ori si nu prea ai cum sa te opresti sa faci o poza fara sa fii impins de la spate ce gloata din urma ta. Am fost ca sardinele toata plimbarea in acel parc. Am fost la Plitvice si Krka. La Krka ceva mai aerisit dar tot stateai la coada sa te intorci inapoi la baza de unde ai plecat. Aha si toata lumea era atenta sa dea mai bine in poza pt facebook decat sa fie incantata de peisaj Tot in Croatia, ne-a prins ploaia si am luat un taxiu. Pt 3 km ne-a cerut 100 kuna, aproximativ 60 roni. Tare nu?! Exact ca la noi :). In Slovenia, nu prea ai ce sa vezi. Vigneta costa 15 euro pt o saptamana la sloveni, pe care o lipesti neaparat pe parbriz, vizibil in locurile indicate de ei pe spatele vignetei. Daca o ai si nu ai lipit-o, se considera ca nu o ai. In Ialia, a fost ok. Taxele de autostrazi mai normale. Totusi, daca incerci sa eviti sa platesti autostrazile, luand-o pe nationale, pierzi ore intregi la blocaje interminabile. Nu am avut nici o problema cu politia sau radare si am respectat cel putin 99 % din drum limitele de viteza. Dupa 3000 km in afara romaniei , cand am intrat din nou la noi, a inceput sicanarea in trafic, depasirile in coloana pana te scoteau afara de pe carosabil si bineinteles radarele ascunse dupa copaci sau in curba. In rest toate bune.
    1 point
  4. @marius2606 Alea vechi erau pe 32 biti? sau cum? ca nu ma prind..... Orice ar scrie acolo, tot pocnituri de csenoane sunt si neomologate. Sa ne spui cand ti se arde ceva pe masina din cauza lor....
    1 point
  5. Nu merge G-ul..E sau H cum a zis si colegul..
    1 point
  6. Nu este in regula codul acela. La Jetta VI ai nevoie de calculator de coloana 5K0 953 569 E sau H.
    1 point
  7. Poza e facuta cu telefonul si aplicat efect HDR in Snapseed. Am si alte poze mai faine facute cu Canon-ul S95 insa nu am avut timp de descarcat/prelucrat. Zona este Salzkammergut, inainte de Salzburg, zona lacurilor: Wolfgangsee (preferatul meu, este a treia oara cand venim aici), Traunsee, Mondsee, Attersee, Hallstattersee si altele. In toate se poate face baie, in unele locuri amenajat, daca nu oriunde poti opri si exista parcari oricine poate intra nu este interzis, pe langa lebede si rate. Pe majoritatea sunt barci electrice cu motor si volan, distractia celor mici, relaxarea celor mari (plus ca au copertina de soare, nu te prajesti). Zona este mirifica, lacuri si munti, trasee de biciclete peste tot, noi in fiecare zi am facut sau 80km cu masina (si Salzburg e aproape) si/sau 20km cu bicicletele. Mina de sare din Hallstadt este must see, eu nu o vazusem pana acum.
    1 point
  8. Siiii.. facui si eu schimbul de uleii, azi, la Avia Pantelimon, la venerabila varsta de 1 an si 3 luni si 11.600 km. La sfatul consilierului am schimbat si filtrul de polen, cost total halat in jur de 675 lei. Mi-a placut foarte mult ca masina se prezinta ireprosabil, efectiv ca noua. A fost urcata pe rampa pentru o verificare generala... toate scuturile, aparatoarele etc sunt ca noi... nici o urma de uzura. Noroc ca sunt obsedat cu toate gropile, bordurile etc In rest, drumuri bune sa avem!
    1 point
  9. La intoarcere, cand si daca o sa fie , sa detaliezi traseul. Ma intereseaza pt o escapada anul viitor.
    1 point
  10. arc fata - 1J0411105AF amortizor fata - 1J0413031AM bucsa palier - 1J0412331C, rulment palier - 1J0412249 la astea nu ai flansa propriuzisa, doar bucsa si rulmentul de presiune. Sa aiba grija nea mecanicu, sa nu piarda distantierul de la tija amortizorului fata, care vine sub rulmentul de presiune.
    1 point
  11. :coffee_lol: Poate nu intelegi ce inseamna legal...cred! :tuktuk: Din postul tau imi dau seama ca nu prea iti cunosti masina...nu mai risca! Consumul se face la pompa, intre plinuri. Dupa 5-6 plinuri, abia atuni poti sa ai o idee despre ce consum real ai. Mersul de la Vaslui si pana la Barlad nu prea e relavant. Numai daca il faci de multe ori, pana consumi 5-6 rezervoare :D
    1 point
  12. Sunt mai multe optiuni de activat la care cei din fabrica nu s-au gandit... Sunt destul de neimportante, dar iti usureaza putin viata....
    1 point
  13. si tu cfum iti aduci aminte sa mai faci plinul?...eu as uita...vezi sunt si dezavantaje la cinsum mic...ramii cu portofelul plin....e naspa rau zau asa...pardon Moncher
    -1 points
  14. S-o stapanesti sanatos si km milioane ma incata faptul ca nu e automata...m-am saturat deja ..toata lumea are automata( sper ca nue cu suparare din partea celor cu DSG ), un BIG LIKE pt manuala !!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!