Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.09.2016 în toate secţiunile
-
5 points
-
La intoarcere, cand si daca o sa fie , sa detaliezi traseul. Ma intereseaza pt o escapada anul viitor.2 points
-
cred ca faceti confuzie intre quattro cu litere mici, si Quattro cu majuscula.. una e masina, alta e departamentul...si/sau transmisia2 points
-
@cristi511: cred ca asta cu butonul de SS vor sa o tina ca "trade mark" Revenind, ON, mie nu-mi place masina si ma bucur ca nu-mi place. O grija (optiune) in minus. Nu sunt client de SUV-uri si m-am convins. Din spate si lateral imi aduce mult cu vechiul Q7, iar fata pare de un Superb "expandat" Farurile cu LED sunt misto, le va vedea si Superbul la facelift2 points
-
2 points
-
2 points
-
Poza e facuta cu telefonul si aplicat efect HDR in Snapseed. Am si alte poze mai faine facute cu Canon-ul S95 insa nu am avut timp de descarcat/prelucrat. Zona este Salzkammergut, inainte de Salzburg, zona lacurilor: Wolfgangsee (preferatul meu, este a treia oara cand venim aici), Traunsee, Mondsee, Attersee, Hallstattersee si altele. In toate se poate face baie, in unele locuri amenajat, daca nu oriunde poti opri si exista parcari oricine poate intra nu este interzis, pe langa lebede si rate. Pe majoritatea sunt barci electrice cu motor si volan, distractia celor mici, relaxarea celor mari (plus ca au copertina de soare, nu te prajesti). Zona este mirifica, lacuri si munti, trasee de biciclete peste tot, noi in fiecare zi am facut sau 80km cu masina (si Salzburg e aproape) si/sau 20km cu bicicletele. Mina de sare din Hallstadt este must see, eu nu o vazusem pana acum.1 point
-
Vreau, vreau, vreau..... dar un SEARCH ai incercat? ai gasit, ai citit, ai facut ceva si te-ai incurcat undeva ?1 point
-
Bucuresti - Ungaria - Austria - Germania - Olanda - Belgia - Franta - Italia - Slovenia - Croatia - Serbia - Bucuresti In total ~6500 km, majoritatea autostrada, viteza maxim permisa + 3-5 km/h peste. Plimbat cu masina (nu foarte mult) prin si pe langa orasele in care am stat. In Germania varfuri de 210-215, mers intins 170-180 km/h unde era permis. Masina avea ~1500 km cand am plecat in concediu. Consumul pe termen lung a fost resetat la plecare.1 point
-
1 point
-
Sa stii ca nu e o idee foarte buna. Am condus 3 luni Tiguan 2.0TSI, pana mi-a venit Superbul si nu pot spune ca mi-a placut, din contra, chiar asteptam cu interes sa scap de el. Nici masina cu iz sport nu e - din cauza ruliului si greutatii de aprox 1650 si al cauciucurilor cu talon mare - deci nu prea e cine stie ce placere de a te da cu asa ceva, iar consumul urban BV era 14, iar extraurban o vezi sub 10 doar daca nu te dai la ea. Nu are nimic de-a face cu un SQ3 sau X5M de exemplu - alea pot fi SUV sport in intregul sens al expresiei, dar sunt in "stratosfera" dpdv preturi. Iar ca si consum X5M-ul nu l-am vazut sub 18. Pe Adancata nu l-am vazut sub 30, dar asta e o alta discutie , dar, ce vreau sa spun este ca cu X5M chiar ai ce cauta pe Adancata, pe cand cu Tiguan 2.0TSI esti doar..."excentric" si nu in acceptiunea pozitiva sau cool, sau hipsterita a termenului1 point
-
Eu as lasa-o asa cum e pentru ca: 1- Asa a venit OEM. Si nu ca sa arate tuturor ca e quattro, ci si eu o vad ca un hint catre legenda quattro 2- E suficient de discret si bine facut sa nu fie ostentativ si e un marcaj care mai indulceste suprafetele mari albe. Daca-l vei da jos vei avea senzatia ca lipseste ceva de acolo 3- Un cunoscator de S-uri te poate intreba: "da' ce, i-ai vopsit ambele usi fata de nu mai ai inscriptia? " Kiddin'1 point
-
1 point
-
Of: pana si Dacia a renuntat la claxonul pe maneta....ar putea si Skoda sa renunte la trademarkul asta...si sa puna butonul ala pe consola, unde ii e locul.1 point
-
Daca ai noroc, eu zic ca trebuie segmentat la cat ulei iti mananca.1 point
-
1 point
-
Si tu Brutus??? Masinile acestea de parca ar avea o minte proprie si ar stii cand si cum sa nu reproduca anumite probleme... oricum te invidiez, ca deja totusi se implica la tine... la mine vai si amar, la reprezentante se comporta ca in ziua iesirii din fabrica... astazi iarasi a reprodus figura masina dar dupa acea aer polar si liniste si pace... de multe ori porrneste din prima... numai sa nu ies din garantie cu aceasta problema Tin pumnii pentru tine!!!!!!1 point
-
M-au sunat de la service sa ma intrebe daca le las masina in continuare pentru ca nu au apucat sa urce masina pe elevator, doar a facut un test drive mecanicul, ocazie cu care s-a constatat iarasi prezenta zgomotului. Normal ca le-am lasat-o, ca doar de aia am adus-o de la inceput. Ne mai auzim maine la telefon. Dar nu pot sa nu remarc culmea programarii: faci programare cu 1 saptamana inainte (ca sa fie elevator liber!), duci masina si ea nu urca pe elevator pentru ca ..nu a fost elevator liber Asta e, probabil n-am inteles eu bine de prima data, azi cred ca am programat masina pentru un drive test cu 1.8 TSI al mecanicului - o sa il pun sa imi dea o bere macar..1 point
-
fuchs titan gt1 longlife 3 5w30 a folosit cineva ? alternez intre acest fuchs si millers ee longlife 5w30.1 point
-
Prima piesa e pe masina, gata O veste buna pt mine e ca nu trebuie sa iau distantiere pt rotile de iarna. Cand am pus roata in martie cred ca eram beti, pentru ca ni s-a parut ca ating spitele in etrier, dar avem cativa mm de joaca Doar trebuie mutati plumbii mai spre spite. Am schimbat si rulmentii de la flanse. Momentan e liniste in masina, nu se mai aud pocnituri cand iau de volan pe loc. Sa vedem cat tine minunea1 point
-
Salut din nou! Deoarece am si eu aceeasi problema si am povestit aici in acelasi thread problemele cu scurgerile de ulei, m-am programat maine la un alt mecanic. Masina are momentan al 3-lea rand de garnituri pentru capac culbutor - sau capac supape. Primul rand de garnituri, "din fabrica" scapa si aduna ulei la injectorul 3 la un service au fost schimbate garniturile injectoare si capac cu niste garnituri aftermarket care etansau mai prost, curgea mai mult ulei. Le-am schimbat si pe cele aftermarket cu garnituri OEM insa a revenit problema initiala - se aduna in jurul injectorului 3 ulei. Am schimbat si busonul de la ulei. Cam dupa 3000-4000km efectuati a inceput sa cedeze si garnitura capacului si imi curge iarasi ulei pe galeria de evacuare si iese fum si miroase urat. Asta se intampla daca schimb la 2800 turatii si daca merg turat. Am dat si eu peste forumuri englezesti unde se plangeau de "engine rocker cover leak" sau "engine rocker gasket" si din ce am vazut se rezolva cu pasta de silicon speciala. Maine duc masina la mecanic sa vad ce mai pot incerca dar inclin spre a schimba capacul. @Dolfin codul meu e CAYC si al lui clicu trebuie sa fie la fel1 point
-
1 point
-
Ca fost proprietar de Octavia 3 (11 luni am tinut o), pot spune ca suspensia spate mi s a parut veriga slaba a masinii. Ulterior, am detinut octaia 2 rs 2008 combi, care cu jante pe 18 era peste Octavia 3 (nu era zgomotoasa, nu simteai ce simteai in O3, desi masina era sport). Dupa cele 2, nu am avut ce face si mi am luat O2 facelift 1.8 tsi cu pdg... asta mi a pus capac,...nu am mai rezistat si am revenit la o firma mai slab cotata, dar care este mai aproape de gusturile mele referitoare la suspensii. La O3 am bifat optiunea luminilor ambientale in spate, dar acestea se aprindeau pe rand, cand pe stanga, cand pe dreapta, iar dupa o lovitura gen capac sub scaunul unde nu functiona isi reveneau miraculous, deci nu le recomand. Daca s ar intampla sa imi achizitionez o masina noua, skoda nu s ar afla pe lista masinilor care ar face obiectul. Sper sa nu va impacientati, dar firma asta a fost o dezamagire pt mine, poate datorita asteptarilor prea mari de la o masina de duzina1 point
-
intradevar ma uit si eu pe mobile.de de o saptamana aproximativ iar preturile in nici un caz nu sunt mai mici ca la noi ci din contra...iar teapa cred ca poti sa-ti iei si in DE mai ales la autohouse-uri , cel mai sigur fiind tot de la pers fizica de la domiciliu dar totusi acolo poti sa vb de seriozitate pe cand aici... Din cate se pare programul rabla intra iar in functiune iar pt masinile rulate cu siguranta vor mai scadea preturile ( la radio ziceau cu 30% vor scadea preturile ...ramane de vazut oricum graba strica treaba )1 point
-
Ok inteleg insa daca nu e aftermarket...Inchiderea pe masina mea e originala (vacum) si cu toate acestea tot merge cand vrea ea ...1 point
-
@Cipos, Merita sa-mi pun o turbina VNT17 in locul celei VNT 15 existenta pe masina mea? Oricum trebuie sa o schimb ,caci slabaciunea aia nu mai vrea sa faca presiune asa ca daca ai vreuna plug and play pentru mine si crezi ca merita upgrade-ul, te rog anunta-ma.Mersi.-1 points
-
ma refeream la faptul ca ai zis ca poate sa coste mai putin daca o modifici pe a mea... inca o chestie...nu mai trebuie schimbat nimic??? (ambreiaj, volant, injectoare....).....masina e luata noua si are 30 000 km acum...nu vreau dupa "ingineria" asta sa incep sa tot schimb la ea-1 points
-
@jui poti pune acea turbina numai ca tre sa faci alta flansa la galeria de evacuare si iti trebuie alt furtun la intercooler.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Crede ma la 500 hp nu are nici o presiune pe motor , am mers cu a7 cu acelasi motor ca al tau si e nebunie ! Soft la alt tuner !-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00