Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.09.2016 în toate secţiunile

  1. eu as ramane la quad exhaust. Daca ma hotarasc sa fac si eu pasul la o evacuare custom, as vrea tare mult sa pastrez tips-urile OEM, mi se pare ca vin exact cum trebuie. Mai nou exista 3.0TDI 204cp FWD Thanks, cred ca-mi comand si eu un set nou, s-au cojit un pic
    1 point
  2. http://www.motor1.com/news/95359/skoda-kodiaq-leaked/
    1 point
  3. 3.0 tdi de asemenea e doar quattro
    1 point
  4. Construcţie mai solidă, cu plăci mai groase şi rezistenţa internă mai slabă, proiectată să dea mai mulţi amperi la rece (CCA) decât bateria standard cu acelaşi nivel de Ah. Ca dezavantaj: e mai grea.
    1 point
  5. 1 point
  6. @osuletz: multumesc frumos. Se pare ca e din familia EA888, eram foarte curios. The new 1.8L is part of the all-new third-generation EA888 engine family. Certain aspects carry over to the new engine, including the bore size and cast iron for the block.But otherwise the EA888 is a clean-sheet engine with new turbochargers, an emphasis on friction and weight reduction and a cylinder head that integrates the exhaust manifold, which is liquid-cooled to help keep turbocharger heat in check.
    1 point
  7. Sunt atatea topic-uri cu egr-ul...! Aici Aici Foloseste cu incredere functia cautare! Pe scurt, nu se repara, nu se curata, doar inlocuire! Cel mai ieftin gasesti la Augsburg la vre- o 2000 lei cu tot cu manopera. La reprezentanta undeva intre 2500-3000 lei.
    1 point
  8. @75NOR: Greutatea este 1522, iar codul motorului este CJS. @Muale: Optiunea pentru CX-5 era mai veche, in schimb de la Ovidiu m-a prins putin microbul cu detailingul (la nivel de junior deocamdata ).
    1 point
  9. Foarte frumoasa zona, sa va bucurati de plimbari! Si masinuta sa te incante la fiecare drum! Oricum, imediat ce iesi in afara se schimba datele problemei, ca aia au si drumuri si civilizatie.
    1 point
  10. Cel mai simplu se cumpara vignieta din orice benzinarie Mol din Ro. Se evita aglomeratia la chioscurile de langa granita si fara griji la drum lung. Am facut pentru a doua oara Budapesta. Prima oara au fost cateva zile ca oprire intermediara pana la Viena, acum a fost punctul final. Am stat 4 zile. Recomand cine poate sa faca Bucuresti - Budapesta dintr-o bucata. Plecat la 4 dimineata din Bucuresti se ajunge acolo la 1 jumate- 2. Ma refer la condus regulamentar. Am avut o garsoniera rezervata de pe booking.com aflata in districtul V (practic la 2 strazi de parlament si foarte aproape de Dunare). Districtul 5 este ultracentral. Aici vine si reversul..parcarea. Am lasat masina intr-o parcare subterana la cateva strazi distanta. 58euro a fost pe 4 zile. Deloc putin, dar central si protejata. Pe strada nu se poate parca cu zilele, decat sambata-duminica. Asta din ce am observat eu. Recomand achizitia unor bilete de tip hop on hop off http://www.city-sightseeing.com/tours/hungary/budapest.htm?set-currency=EUR&set-lang=en Am luat doar pe 48h si cu 2 plimbari de o ora pe Dunare. In restul zilelor am luat-o la pas pentru ca merita, inclusiv de mers pe strazile laturalnice. Pe langa obisnuitele atractii turistice (se pot gasi pe acel site), am vizitat un muzeu mai inedit, miniversum. Practic Budapesta si cateva orase importante din Ungaria reduse la scala, plus Viena cu cateva orase din Austria si Germania. http://www.miniversum.hu/en/budapest-family-programme?gclid=Cj0KEQjw3ZS-BRD1xu3qw8uS2s4BEiQA2bcfM1zLzoG9w8RtIXT-Hu-rMlqHkISlGOZZiUZA0oqsOR8aAlKo8P8HAQ De mancare, am luat de 2 ori streetfood (KOLBice si Burrita Bar)- pe ambele le recomand ca food on the go. Legat de asta, cei mai buni Kurtos Kolacs http://kurtoskalacs.com/en/ Ca restaurante ne-am ghidat dupa Trip Advisor. Recomand Ket Szerecsen, mai ales pentru mic dejun, dar si pranz, cina. Am mai mancat la Aurum Bistro, scump, dar de luat mai degraba bucataria internationala si desert, nu papricas. Cam asta e ce imi vine in cap. Cateva poze https://onedrive.live.com/?authkey=!ADPuPbJ5g9MIkf4&id=E84674FEDAD9576D!228398&cid=E84674FEDAD9576D
    1 point
  11. la gama VAG nu exista placute cu senzor metalic de uzura (tabla scartaitoare). Masinile asiatice au astfel de placute. poate la modelele noi sa bage asa ceva , din ratiuni de cost....
    1 point
  12. Tva-ul este motivul pentru care preturile sunt diferite. S-a mai potolit lumea asa cum spune si @bossake dar inca mai exista baieti care fac bani asa
    1 point
  13. La diagnoze nu ies cai ies iepe, lasa-ti discutia off topic , e vorba de 1,6 cr nu de versusuri, aia care au 1,6 daca aveau bani isi luau poate si ei 1,9 , asa si invers cei cu 1,9 daca nu se gandeau la consum luau 1,6, momentan nu am vazut pareri clare de 1,6tdi cr. Va spun eu ca am mers cu ea. Masina nu se compara cu 1,9 pd Trage dar nu cine stie ce , e un motor modest cu un zgomot mai redus si cu un consum cel putin la fel cu cel de 1,9 daca nu mai mare,dar asta e nerelevant avand in vedere km masinii de drive test. Pesronal am mers cu multe masini cu puteri apropiate dar acest 1,6 nu mi se pare elastic, pe toate trepteel trage la fel , are o limita la care cand ajungi gata. La altele anumite trepte sunt mai lungi si unele mai scurte , e cam tras un pic de pat cu specificatiile, parerea mea
    1 point
  14. Singura diferenta este ca injectorul Bosch se poate repara, pe cand injectorul Simens trebuie schimbat. Un injector nou Continental(Simens) costa aprox. 2600 Ron cu injectorul vechi(cel stricat) la schimb, calculati 2.600 Ron x 4 ! La Passat-ul care are cod motor BKP, in momentul in care te lasa un injector vor veni si celelalte ca pe banda rulanta, in schimb la cele cu injectie Bosch nu este o regula. Sunt multe cazuri la BKP cand au picat 2 sau chiar 3 injectoare concomitent. Passat-ul care are injectie Bosch nu are astfel de probleme, asa ca acesta este motivul pt care am spus sa va feriti ca dracu de tamaie de codul motor BKP. Restul problemelor pe care le-am descris mai sus sunt probleme comune tuturor Passat-urilor,indiferent de codul motor. Passat-urile B6 care au cod motor BKP sunt fabricate intre 2005- inceputul lui 2007, sunt motoarele cu 16 valve. Daca aveti de gand sa va achizitionati un Passat B6 fabricat in acest interval verificati foarte atent sa nu aiba codul motor BKP. Daca totusi ati achizitionat un Passat care are cod motor BKP, mergeti intr-un service si verificati injectoarele, vedeti cate mai sunt Simens. Spre sfarsitul lui 2009 injectoarele Simens au fost inlocuite cu unele Continental(care in fond sunt tot Simens, dar nu mai au probleme ca cele vechi). Daca mai aveti injectoare pe care inca mai scrie Simens sa va pregatiti de tot ce este mai rau ! Partea proasta este ca injectorul Simens nu da semne de avertizare, se arde si gata. Momentul cel mai urat este ca atunci cand se arde un injector se va opri si motorul si nu va mai porni. Cand se va opri motorul din mers si pe display apare mesajul Workshop sunt 3 mari probleme: 1. s-a ars pompa de carburant - lucru valabil la toate Passat-urile B6, indiferent de codul motor 2. s-au ars unul sau mai multe injectoare - tipic pt motoarele BKP 3. modulul de la coloana de directie - problematic la toate Passat-urile , indiferent de codul motor Daca alegeti sa va cumparati Passat B6, cititi cu mare atentie acest forum inainte da a face pasul. Sunt multi care au patit-o, printre care ma numar si eu...
    -1 points
  15. Pai simplu ! Are dati km inapoi! Inca mai credeti in masini de la samsari??
    -1 points
  16. Buna, La Passatul din semnatura (2,0 CBAB, 2010, 140cp), dupa o depasire mai instensa, l-am turat motorul aproape pana in rosu, mi-sa aprins (a inceput sa clipeasca), martorul de bujie si a aparut un mesaj pe bord: "check engine, service now". Masina a intrat in limp mode, si a pierdut puterea. Dupa repornirea motorului a revenit la normal si nu a mai aparut eroarea, chiar si daca am facut vreo 300 km de atunci. Am facut o testare iar la motor mi-a citit eroarea de mai jos: 1 Fault Found: 001027 - EGR Valve (N18) P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 348648 km Time Indication: 0 Date: 2011.01.21 Time: 07:17:16 Freeze Frame: RPM: 1794 /min Speed: 91.0 km/h Load: 0.0 % Load: 100.0 % Lambda: 86.8 % Mass Air / Rev.: 530.0 mg/str Temperature: 90.0°C Cat inteleg eu de aici probabil EGR-ul a facut un rateu sau ceva de genul. Aveti ideea ce poate fi mai exact? Daca este EGR-ul, se poate curata? Daca da, are sens curatarea sau sunt numai bani aruncati? Multumesc.
    -1 points
  17. Am si eu in ograda un CAYC si nu am problemele astea, 59.000Km.
    -1 points
  18. Consumul o sa-ti scada cam cu 0.3- 0.5 litri de la ulei.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!