Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.08.2016 în toate secţiunile
-
3 points
-
Radem glumim, pe banii altora . @ToniM important e momentul deciziei, restul e can-can @75NOR o sa fac mai multe drumuri la Bv ca nu stiu cat de departe te poti departa de oras cu 3.6-ele ala...1, maxim 2 urcari de Poiana si gata rezervorul.2 points
-
Da....o chestie din aia cu linii de femei si interior invechit mi-as lua.... Vedem concret in Octombrie / Noiembrie.... inima: sq5 ratiunea: tiguan 2.0 biturbo 240 bugetul: ateca :)))))2 points
-
Am profitat de weekend-ul cu 20% reducere pe Superskoda si am dat o comanda. In special m-au interesat amortizoarele pentru capota, sincer nu inteleg ce a fost in capul celor de la Skoda cand au pozitionat prinderea bratului de sustinere a capotei exact in dreptul gurii rezervorului de lichid parbriz. Pe langa amortizoare am mai comandat luminile Led pentru portbagaj si protectia asta pentru zona de incarcare a barei spate: Rear bumper Weekend-ul asta am reusit sa spal masina si cu ocazia asta am vazut si unul din avantajele nanoprotectiei Wolf Chemicals Bodyguard, murdaria se duce mult mai usor sub actiunea jetului. Jantele erau destul de incarcate cu praf de la placute dupa cei 5000 km rulati in aproximativ 3 saptamani (in special cele fata). Am aplicat Sonax Full Effect Wheel Cleaner si nu a fost nevoie de folosirea periei. Mi-am facut putin timp si am curatat interiorul cu Einszett Cockpit Premium, iar cu ocazia asta am facut si cateva poze la interior. Plasele pentru portbagaj le-am achizitionat, dar inca nu le-am scos din ambalaj sa le montez Legat de portbagaj, am avut o surpriza la livrare, pentru ca ma asteptam sa am acel despartitor de plastic in partea dreapta (unde se vede trusa si triunghiul). Se pare insa ca suportul respective exista doar pe Octavia Combi in echiparea Style. O sa incerc sa caut un cod sa-l comand separat pentru ca mi se pare util. In cutia ce se vede in portbagaj, sunt prosoapele pentru uscat masina (sfatuiesc pe oricine sa foloseasca prosoapele proprii pentru stergerea masinii la spalatorie) plus cateva produse de detailing pe care le folosesc. Intr-un post viitor o sa prezint si produsele pe care le folosesc. Si o poza din spate, ca nu postasem niciuna:2 points
-
TMBPW46Y533752717.pdf WVGZZZ1TZ4W136415.pdf VSSZZZ1PZ8R053253.pdf WVWZZZ3CZCE133641.pdf WVGZZZ1TZ9W079793.pdf Va rog pe cei care da-ti PM pt decodare pentru ca sunteti primi pasi si nu puteti posta aici sa lasati si o adresa de mail unde sa va pot trimite fisierul. In PM nu pot trimite fisierul.2 points
-
Prima piesa e pe masina, gata O veste buna pt mine e ca nu trebuie sa iau distantiere pt rotile de iarna. Cand am pus roata in martie cred ca eram beti, pentru ca ni s-a parut ca ating spitele in etrier, dar avem cativa mm de joaca Doar trebuie mutati plumbii mai spre spite. Am schimbat si rulmentii de la flanse. Momentan e liniste in masina, nu se mai aud pocnituri cand iau de volan pe loc. Sa vedem cat tine minunea1 point
-
Si stock! Cum am zis in primul post ca o pastrez Pe 29 s-au implinit 2 ani si ~31.5k km de cand e la mine Multumesc!1 point
-
Multumesc pentru aprecieri. Soft - m am cam hotarat la revo stage 1+ cu stage 1 stronic si supercharger pulley upgrade. Am vazut ceva interesant facut de ei si ajung la 450 cp. Evacuarea va fi kline valvetronic si sper mai creasca putin puterea. @quattro3001 mi se par cam multi 500 cp (desi nu mai este mult pana acolo de la varianta mea) dar o sa ma interesez si de varianta asta daca include si un soft pt stronic, care pare o cutie destul de pretentioasa @motanelul daca nu se considera reclama, la Florin@caractere fac reparatia la stronic, stie ce face...1 point
-
1 point
-
Ah, ma scuzati. Ma duc sa ma joc la Scara mea... E scara aia fara apa calda, unde se joaca aia cu 4cilindri si maxim 2,000cmc1 point
-
1 point
-
Aha, bag de seama ca si tu te invarti in jurul miraculoasei sume de 30-33k Eur. Let me know how that works out si eu vad la mine si vedem ce iese P.S. Sa nu cumva sa-l asculti pe Tizu' ( @cristi511) si sa te uiti la sh-uri ca e trista treaba... M-a prostit si pe mine1 point
-
Nu exista CBD ci seria CBD (cu mai multe terminatii), toate cele cu C la inceput sunt CR.1 point
-
Nuuuuu....nu deschide cutia pandorei ca e belea mare....dar mare de tot!!!1 point
-
Uite rotile de iarna... si cateva poze noi... Apropo la Politie-Inmatriculari e nebunie curata lunile astea.....ca niciodata(pe vremuri la Udriste era lux), bataie la propriu pt un tichet.....a trebuit sa ma duc la 7 dimineatza ca sa-mi vina randul la depus acte pe la 10.30.....apoi astepti 1 saptamana pt numere si talon......ce birocratie in tara asta....1 point
-
Daaaaaa....daaaa mari mesteri si profesionisti cei din service Compexit, explodeaza habarnismul din ei !!!!1 point
-
nu papa cam mult ulei totusi? 5L in 10000 km...adica de la schimb la schimb mai faci unul intermediar...1 point
-
Salutari din Austria, de pe malul lacului Wolfgangsee. ODO 42000km, masina s-a comportat exemplar pe cei 1600km parcursi din Bucuresti si pana aici si imprejurimi, in fiecare zi mergem pe undeva pe aici, Salzburg, lacuri, sa vedem daca ajungem si prin Germania sa mai incercam un 200+. Consum mediu 6.1/100 insclusiv autostrada, m-am mirat cand am vazut 6.0 dupa ce am mers cateva sute de km pe autostrada, deobicei batea spre 7. Peste 40000km masina merge din ce in ce mai bine (ca si fosta O2). Pe drumurile din zona (B-uri) consumul este cca 5/100. Si liniste totala la 80-100kmph. Si bicicleta juniorului in portbagaj peste alte trei trollere Trebuie sa gasesc poza sa o pun. Parca si portbagajul creste in volum1 point
-
Ce ai pățit MAN? Cine te a supărat asa tare? Da le dreaq de fiare ca noi le facem pe ele! Si daca nu.... luam altele?.1 point
-
1 point
-
In zona 400 euro (pana in 2000 ron) poate gasesti la un dealer ceva reduceri la modele de jante model mai vechi sau la magazinele online de anvelope, jante de aliaj pentru masini din grupul VW. Eu am luat pentru iarna jante de Audi pe 16", 4 buc noi cca 2000 ron. Nu are rost sa platesti pretul intreg de 8-900 ron pe bucata.1 point
-
Cel mai simplu se cumpara vignieta din orice benzinarie Mol din Ro. Se evita aglomeratia la chioscurile de langa granita si fara griji la drum lung. Am facut pentru a doua oara Budapesta. Prima oara au fost cateva zile ca oprire intermediara pana la Viena, acum a fost punctul final. Am stat 4 zile. Recomand cine poate sa faca Bucuresti - Budapesta dintr-o bucata. Plecat la 4 dimineata din Bucuresti se ajunge acolo la 1 jumate- 2. Ma refer la condus regulamentar. Am avut o garsoniera rezervata de pe booking.com aflata in districtul V (practic la 2 strazi de parlament si foarte aproape de Dunare). Districtul 5 este ultracentral. Aici vine si reversul..parcarea. Am lasat masina intr-o parcare subterana la cateva strazi distanta. 58euro a fost pe 4 zile. Deloc putin, dar central si protejata. Pe strada nu se poate parca cu zilele, decat sambata-duminica. Asta din ce am observat eu. Recomand achizitia unor bilete de tip hop on hop off http://www.city-sightseeing.com/tours/hungary/budapest.htm?set-currency=EUR&set-lang=en Am luat doar pe 48h si cu 2 plimbari de o ora pe Dunare. In restul zilelor am luat-o la pas pentru ca merita, inclusiv de mers pe strazile laturalnice. Pe langa obisnuitele atractii turistice (se pot gasi pe acel site), am vizitat un muzeu mai inedit, miniversum. Practic Budapesta si cateva orase importante din Ungaria reduse la scala, plus Viena cu cateva orase din Austria si Germania. http://www.miniversum.hu/en/budapest-family-programme?gclid=Cj0KEQjw3ZS-BRD1xu3qw8uS2s4BEiQA2bcfM1zLzoG9w8RtIXT-Hu-rMlqHkISlGOZZiUZA0oqsOR8aAlKo8P8HAQ De mancare, am luat de 2 ori streetfood (KOLBice si Burrita Bar)- pe ambele le recomand ca food on the go. Legat de asta, cei mai buni Kurtos Kolacs http://kurtoskalacs.com/en/ Ca restaurante ne-am ghidat dupa Trip Advisor. Recomand Ket Szerecsen, mai ales pentru mic dejun, dar si pranz, cina. Am mai mancat la Aurum Bistro, scump, dar de luat mai degraba bucataria internationala si desert, nu papricas. Cam asta e ce imi vine in cap. Cateva poze https://onedrive.live.com/?authkey=!ADPuPbJ5g9MIkf4&id=E84674FEDAD9576D!228398&cid=E84674FEDAD9576D1 point
-
Ca sa simplificam cazul colegului cu MY 2015 http://www.skoda.ro/service/garantie-si-mobilitate/garantie-producator Skodele nu au avut niciodata trei ani de garantie. Au avut initial 2, din 2012 a mai dat importatorul inca doi ani si s-au facut 4, din 2014 au 4 ani.1 point
-
@sosoktm Eu nu menajez masina pentru consum, conduc in stilul meu. Nu stau dupa nimeni, depasesc tot ce ajung din urma, consider ca daca l-am ajuns el merge mai incet decat mine. In localitati merg cum merg toate masinile din fata mea. Daca ei merg cu 70 km/h merg si eu, daca merg cu 50km/h asa merg si eu. Am avut viteza medie 95 km / ora pentru cei 2300 km. @Teodoreanu Eu nu am avut niciodata asa consum mic ca si tine, nu stiu cum de reusesti.1 point
-
L-am gasit dar e al naibi de ajuns la el..doar l-am vazut unde este..dar se pare ca la mine nu este din senzor..am desfacut mufa aceea si cand am tras putin de cabluri am vazut ca erau desizolate..se pare ca este o problema des intalnita asta daca iti arata pe teste semnal implauzibil..daca iti da fara semnal atunci e senzorul dar cel mai bine e sa verificati intai cablajele si dupa sa schimbati senzorul ca e foarte mult de munca..la 1.4 axp ori dai evacuarea si planetara dreapta si poate POATE puteti sa il desfaceti..bafta si la ceilalti care o sa se mai intalneasca cu problema asta si recomand sa se verifice intai cablajele si dupa senzorul...1 point
-
Buna , am si eu un Golf 4 AHF din 99 , am facut un chiptuning la el , curatat tot , admisie , EGR , turbina , schimbat debitmetru , furtune vacum , cam tot ce era necesar. Singura problema care o am este ca dupa chipuire consumul a crescut cam cu 2l , desi am inteles ca trebuia sa scada. Valorile sunt corecte , si la debitmetru si la turbo , nu am nici o eroare la nimic , nici macar la clante sau airbag. Pot reduce consumul cumva?1 point
-
in primul rand presiunea mai mare mareste consumul deoarece turbina absoarbe mai mult aer prin debitmetru si acesta trimite informatia la ecu, care da mai multa motorina, acum banuiesc k va sari lumea si va zice k masina trebuia sa traga mult mai tare, dar aici intervine limitatorul de cuplu si nu va aparea fenomenul de more horse power cat despre actuator acesta se regleaza astfel incat inainte de a pune piulitele la el sa duca boltul geometriei la max inchis si sa se mai apese tija in membrana inca jumatate de mm1 point
-
Scoate fum :Driver: Ca atare, trebuie refacut softul dupa schimbarea injectoarelor, ca sa creeze mai multa presiune turbina. Probabil undeva la 35-40Nm... Ba da, se poate limita cuplul din soft, in felul asta o sa te bucuri de toata cresterea de putere de pe la 3000rpm incolo :Driver: 410Nm n-o sa vada un ambreiaj de ALH in vecii vecilor :Driver: vreo 350 seria "buna", vreo 300 seria "slaba". Am facut la repezeala o poza cum ar trebui sa arate graficul de cuplu in diferite situatii. Am presupus cuplu maxim doar cu chip 285Nm si cu tot cu injectoare 325Nm si am presupus totodata ca limita de cuplu va ramane la 285 si dupa injectoare, pentru a proteja ambreiajul. In felul asta, la 2000 masina va trage la fel iar pe masura ce se apropie de 3000 va da tot mai mult din puterea in plus data de injectoare, pana cand la 3000rpm o da pe toata.1 point
-
Xenon original se gaseste si pe piata la un pret acceptabil. Ceea ce nu se gaseste este instalatia de reglare automata a inaltimi de proiectare a luminii. Aceasta instalatie contine multi senzori care sunt pusi pe caroserie si multe alte chestii. Eu unu' n-am vazut sa se vanda asa ceva. Chiar daca instalatia de xenon se va monta la reprezentanta, vorbind de instalatia originala cu care vine masina, nu se va monta instalatia de autoreglare si cea de spalare. Asa ca, parerea mea, daca masina n-are xenon din fabrica, cumparati-va de pe piata si montati-le cu incredere, luminile vor fi la fel ca instalatiile de fabrica dar nu vor avea autoreglare si spalare a farurilor, iar pretul va fii mult mai mic decat cel de la reprezentanta, insa atentie ce cum parati pt ca sunt multe chinezisme care nu functioneaza prea mult.-1 points
-
Are rost sa te legi la usa ca atunci cand armezi masina sa se incuie si usile automat. E o facilitate care iti permite accesul in masina key-less. E foarte bun pe timp de iarna ca nu trebuie sa mai bagi cheia sa o freci in incuietoare ca si asa iarna ingheata. Altii isi cumpara cheie briceag cu modul pentru accesul key-less dar tu daca ai facilitatea asta la modulul alarmei e pacat sa n-o folosesti. La usa nu trebuie sa tai nimic, doar belesti firele pentru comanda de inchidere si deschidere si atat, dupa care infasori firele si izolezi. Culorile nu le stiu, ma uit maine pe masina sa vad. Dar din cate imi aduc aminte e asa: firul pentru inchidere legi la firul gri si firul pt deschidere la firul verde. Si inca ceva, nu te legi la firele de la mufa care intra in compresorul vacuumativ, te legi la mufa aia care intra in stalpul soferului, acolo pe unde trec firele din masina in portiera stanga fata (a soferului).-1 points
-
Pentru 2.0 tdi BKP, Passat, 4Motion, ce se poate face? Momentan am un soft de ~175cp si 380nm. M-am tot interesat in ultima vreme si mai caut pareri deoarece sunt inca sceptic. Mi s-a spus ca mai sus de 210 nu pot urca din cauza ECU-ului Siemens. Voi ce spuneti?-1 points
-
+11111111111111111111111111111111 asa mai fac uni..se duce mizeria..care se duce la un mers mai turat putin..-1 points
-
Imi cer scuze, mi-au ramas in cap valorile mici de HTHS de la 5w30 de la motul, 3.1 respectiv 3.5, unele motoare merg foarte bine cu uleiuri mai putin vascoase la 150grade, un exemplu ar fi motoarele Ford. Treaba e ca la Vw se aud tachetii instant daca bagi un ulei mai subtire, in special la diesel, respectiv ALH. Recomandarea mea este un ulei 5w40 mai vascos. Valori HTHS: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/68453/original/Specific_913D_5W-30_(GB).pdf?1380211890 https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/54/original/8100_X-clean_5W-30_(GB).pdf?1418142806-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00