Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.08.2016 în toate secţiunile
-
Am primit azi suportii. Cum sunt eu un norocos de fel, n-am primit tocmai ce am comandat In loc sa primesc 1x suport motor + 1x suport cutie + 1x pendulum mount, am primit 2x suport cutie + 1x pendulum mount... Minunat Merg maine sa schimb rulmentii de la flanse si pun pendulum mount-ul cu insertia 034. Suportul de la cutie il pun cand vine si cel de la motor din UK. To be continued.2 points
-
Eu am avut flanse lemforder si am fost foarte multumit. Sunt OK pe tot ce tine de bucsaraie.2 points
-
2 points
-
Va salut pe toti, dupa cum spune si titlul este vorba de un Audi S5 V6T sportback pe care l-am cautat foarte mult in configuratia asta si a aparut exact cand nu ma asteptam De mult timp vroiam sa incerc si un Audi (sunt nou in grupul VAG) sa vad ce poate. In principiu am fost multumit si in configuratia stock dar am planuri mari... Soft + evacuari --> 410 armasari. Momentan masina este in service pentru revizie la S-tronic si schimb ambreiaje si volant (prea multe LC-uri isi arata uzura si prefer sa merg la sigur cu cei 410 cp). Da, masina are functia de launch control chiar daca este NFL. Dupa ce terminam cu service-ul urmeaza evacuarea custom, valvetronic bineinteles si apoi softurile necesare... Sper sa iasa ceea ce ma astept... Need more poweeerrr Ca si optiuni o sa enumar cateva din ele desi are foarte multe... Ce mi s-a parut interesant, ADS cu suspensia, directia, motorul si diferentialul reglabile. Cand o trec pe dinamic devine un monstru nu vreau sa-mi imaginez ce va deveni dupa ce termin cu toate modificarile. Pe modul "comfort" se comporta ca o masina normala, si este destul de confortabila chiar si cu rotile pe 19, la care cred ca voi si ramane. Scaunele sunt senzatie, lasand la o parte aspectul sunt foarte confortabile si te tin foarte bine in virajele stranse. Am vazut ca nu sunt stock pe S5 desi asa ar fi fost frumos din partea lu' Audi Alte optiuni: keyless go/entry, bi-xenon, trapa, scaunele incalzite electrice cu memorii la sofer, oglinzi retractabile electric, padele volan, navi mare cu HDD, distronic, 2 x SD slot... etc.1 point
-
sigur este de la baterie,la mine nu a functionat 6 luni,pana intr.o zi cand nu a mai vrut sa porneasca am schimbat bateria si a inceput sa functioneze ,asa ca pregatestete pentru schimbarea bateriei1 point
-
Haideti sa revenim, totusi, OT. Piata de SUV-ulete sportive exista, pentru ca exista cerere de SQ3, SQ5 si SQ7. Probabil tocmai cum se vinde Leon Cupra ca alternativa la RS3, se va vinde si Ateca Cupra (cacofonie acceptata ) in loc de SQ3. Oricum practicalitatea unui SUV-ulet sportivizat e foarte redusa, arcurile ultra scurte si setarea rigida ii vor taia in fasa orice elan, probabil cu exceptia ierbii si a unui macadam soft fara denivelari prea mari. Ramane ca punct forte al genului de masina pozitia mai inalta la condus ce da un asa zis grad de siguranta marit. Exceptand o platforma cu motor longitudinal si torsen, eu nu as lua un SUV-ulet 4x4, as merge pe 2x4, e mai usor, consuma mai putin. Desi, ma astept sa fie "smecher" facute configuratiile, iar la motoarele mari sa te oblige la 4x4. S-a mai discutat pe vreo 10 pagini pe topicul de Octavia Scout exact pe subiectul asta. Ce n-am inteles la Ateca e de ce nu ofera 1.8TSI, sau 2.0TSI ultra de 190, daca tot vor renunta la 1.8. Apropos, reprezentantul DIP se batea cu caramida in piept ca Ateca se face la Martorell si ca doar Toledo se face in "fabrica aia" din Cehia1 point
-
@tudy_cnu parca si tie cand cautai masina pe "versus" cu megan-ul GT ,dadea idei de A-Klasse .. Bagam si un F-Pace.... Ah..parca nu ii placea Jaguar1 point
-
@Ana231 este total pe langa subiect, atata ca si clasa de autovehicule, insa nici preturile stipulate de tine nu au nici o legatura. Nu cred ca ajungi, pe moment cel putin, sa atingi 40k € cu un ateca, 47-48k nici cu Tiguan nu cred ca reusesti. Eu personal am configurat tiguan si am ajuns la 42k € in Ro, aceasi motorizare nu am trecut de 35k € la Ateca.1 point
-
In zona 400 euro (pana in 2000 ron) poate gasesti la un dealer ceva reduceri la modele de jante model mai vechi sau la magazinele online de anvelope, jante de aliaj pentru masini din grupul VW. Eu am luat pentru iarna jante de Audi pe 16", 4 buc noi cca 2000 ron. Nu are rost sa platesti pretul intreg de 8-900 ron pe bucata.1 point
-
1 point
-
Cel mai simplu se cumpara vignieta din orice benzinarie Mol din Ro. Se evita aglomeratia la chioscurile de langa granita si fara griji la drum lung. Am facut pentru a doua oara Budapesta. Prima oara au fost cateva zile ca oprire intermediara pana la Viena, acum a fost punctul final. Am stat 4 zile. Recomand cine poate sa faca Bucuresti - Budapesta dintr-o bucata. Plecat la 4 dimineata din Bucuresti se ajunge acolo la 1 jumate- 2. Ma refer la condus regulamentar. Am avut o garsoniera rezervata de pe booking.com aflata in districtul V (practic la 2 strazi de parlament si foarte aproape de Dunare). Districtul 5 este ultracentral. Aici vine si reversul..parcarea. Am lasat masina intr-o parcare subterana la cateva strazi distanta. 58euro a fost pe 4 zile. Deloc putin, dar central si protejata. Pe strada nu se poate parca cu zilele, decat sambata-duminica. Asta din ce am observat eu. Recomand achizitia unor bilete de tip hop on hop off http://www.city-sightseeing.com/tours/hungary/budapest.htm?set-currency=EUR&set-lang=en Am luat doar pe 48h si cu 2 plimbari de o ora pe Dunare. In restul zilelor am luat-o la pas pentru ca merita, inclusiv de mers pe strazile laturalnice. Pe langa obisnuitele atractii turistice (se pot gasi pe acel site), am vizitat un muzeu mai inedit, miniversum. Practic Budapesta si cateva orase importante din Ungaria reduse la scala, plus Viena cu cateva orase din Austria si Germania. http://www.miniversum.hu/en/budapest-family-programme?gclid=Cj0KEQjw3ZS-BRD1xu3qw8uS2s4BEiQA2bcfM1zLzoG9w8RtIXT-Hu-rMlqHkISlGOZZiUZA0oqsOR8aAlKo8P8HAQ De mancare, am luat de 2 ori streetfood (KOLBice si Burrita Bar)- pe ambele le recomand ca food on the go. Legat de asta, cei mai buni Kurtos Kolacs http://kurtoskalacs.com/en/ Ca restaurante ne-am ghidat dupa Trip Advisor. Recomand Ket Szerecsen, mai ales pentru mic dejun, dar si pranz, cina. Am mai mancat la Aurum Bistro, scump, dar de luat mai degraba bucataria internationala si desert, nu papricas. Cam asta e ce imi vine in cap. Cateva poze https://onedrive.live.com/?authkey=!ADPuPbJ5g9MIkf4&id=E84674FEDAD9576D!228398&cid=E84674FEDAD9576D1 point
-
Sa mai scriu si eu cate ceva. Am ajuns la 9.000 de km facuti de cand am segmentat motorul si vreau sa fac schimbul de ulei si de filtre.O sa merg pe Liqui Moly 5w30. Intre timp am schimbat folia de la ceasuri.Am modificat putin la ele, pentru ca erau de pe ceasuri VDO, iar ale mele sunt mai vechi, am taiat ceva din ele, fiind si mai mari si diferea putin forma.Dar le-am ajustat eu cu foarfeca.Chiar daca sunt de Anglia, nu ma derenjeaza deloc, si totul vine pozitionat ca pe celelalte folii, nu am adaptat nimic.Vreau sa mai cumpar si acele subtiri si sa le vopsesc mijlocul argintiu, in genul celor de R32, ca in poza: Asa arata ceasurile: Si o poza " inainte/dupa", mai sunt multe de facut la interior oricum, dar cam asta am facut eu intr-un an, avand un buget restrans, pe locul 1 fiind partea mecanica:1 point
-
Cum suna "v6"?...ia zi tu domnu..pe barba ta si pe banii tai?1 point
-
Diferenta este ca probabil ai comandat "din fabrica" full link, eu l-am adaugat ulterior, de acolo si imcopetenta unora de a face un retrofit propriu la un accesoriu din catalogul lor.... Ma rog, deja incep sa imi pierd rabdarea...tind tot mai mult la masina sh pe considerentul sa imi aleg eu service-ul decat batjocura pe timpul si banii mei...1 point
-
1 point
-
A ajuns Ateca si in Brasov, intamplator am vazut-o expusa asa ca am luat un prim contact. Impresiile mele: - Exteriorul arata bine - Cost saving din plin in zona de protectie a discului spate. Aceeasi problema ca la O3 si Leon, sunt expuse toate internele suspensiei, discul spate are protectie minimala, chiar arata aiurea zona aia. Interior - aici a fost marea dezamagire pentru mine - Pozitia de condus ok, mai joasa decat in Tiguan, mie mi-a placut. Mi-a placut iarasi sunetul cand se inchide usa, desi cand tragi de manerul interior - cel putin la masina expusa - aveau joc plasticele si aveai senzatia ca ramai cu el in mana. - Scaune sub Leon sau Xperience (masini cu care am luat contact). Desi sezutul e din alcantara portocalie, gen Xperience, lateralele sunt foarte foarte moi, te afunzi in ele, atat pentru spatar cat si pentru coapse, ceea ce pe viraje e aiurea. Ok, probabil masina a fost gandita pentru confort ? Ca termen de comparatie, lateralele sezutului sunt mult mai moi decat la Superbul meu de exemplu, nu ma asteptam de la Seat la configurarea asta. - Exceptand plasticul de deasupra al plansei de bord, restul este exclusiv din plastic dur. Consola, usa torpedo, fete usi (nici macar nu au mocheta in buzunare) si mai ales toata zona consolei centrale si zona dintre scaune. Controller-ul acela pentru "moduri de rulare" ce se vrea stil Terrain Response de la LandRover e dintr-un material foarte ieftin, cand il invarti ai senzatia ca ramai cu el in mana, pare foarte fragil, plasticele au un joc aiurea intre ele. No offence, dar electrocasnice gen masini de spalat care au controller-e care se simt mai calitative la actionare, facute tot din plastic. - Plecasem cu asteptari destul de sus, mai ales ca producatorul se lauda ca este un progres vizibil fata de materialele din Leon. Eu nu am gasit acest progres la materialele din interior. - Ok, au pus buton de SS pe consola, e misto, pulseaza rosu, dar...e doar un gadget. Concluzia mea: e o masina frumoasa, cu mult sex appeal comparata cu Tiguanul, chiar dezirabila daca nu te intereseaza materialele din interior. Probabil e o afacere judecand pozitionarea celorlalte SUV-uri VAG, oricum Kodiak-ul va fi mai scump, dar, din nou, e o masina de consum, pe care o vinde marketingul pentru a satisface obsesia generala cu SUV-urile. Daca ne gandim ca un Q5 ajunge in 70k cu genul asta de dotari, la 35k Ateca e chiar o afacere Centii mei, nu dati cu levierul in mine1 point
-
La faza cu umbrela am ris cu lacrimi, eu la Passatul B6 n-am avut umbrela in dotare de serie dar una compatibila cu gaura din usa (si care a tinut pina am dat masina fara nicio uzura) a costat 25 de lei ... Cit priveste consumurile de ulei, ele la diesel nu prea exista la EA 288 iar la turbo benzina tin de principiul de functionare si de stilul de condus ... nu s-au constatat pina acum probleme de constructie ca la 2.0 TSI generatia 2008-2009. De fapt in afara de treaba cu placutele de frina, niciuna din probleme nu e specifica Superbului. Avantaj politica de platforme comune1 point
-
Am aproape trei luni cu Superbul dar: 1. La consumurile de ulei/antigel ar trebui specificate motorizarile si nu o "constatate" generalizata! 2. Ma indoiesc ca este cineva care isi alege Superbul dupa calitatea/durabilitatea umbrelei! 3. system KESSY - cum o deschizi pe asta le deschizi si pe restul. Am deschis o Jetta prin telefon pe speaker, care nu avea KESSY. Daca hotul are "comanda" la masina ta: la revedere! 4. Deschiderea portbagajului in mers??? Merge? O sa fac o proba la viteza mai redusa.1 point
-
@skoderia: fara suparare, dar nu mi se pare ok abordarea ta. Nu mi se pare ok sa iei tot ceea ce reclama cei de pe briskoda ca fiind probleme (unele mai inchipuite ca altele) si sa le bagi aici ca "probleme ale modelului", mai ales ca aici nu s-a plans nimeni din care chiar au si folosesc Superbul lor. Fair mi s-ar fi parut sa lansezi o intrebare si apoi sa vezi din colegii posesori, cine cu ce s-a confruntat. Nu sa pui in carca modelului din start toate problemele auzite, fara ca tu macar sa faci 1km cu Superbul tau. Comentariile mele cu rosu, mai jos, pe textul tau. Parerea mea e ca ar fi mai bine sa te dai cu masina si sa vezi ce si cum apare, nu sa stai asteptand "drobul de sare"1 point
-
Am rezolvat prin schimbarea bobinei de inductie de pe cilindrul 1 cu bobina de pe cilindrul 4. Am sters eroarea, iar aceasta a aparut pe cilindrul 4. Am inlocuit bobina si totul e ok acum.1 point
-
1 point
-
1.4TSI 150cp, manuala, jante 17", 2 persoane, portbagaj destul de plin. Bucuresti - Budapesta (3 opriri de 5 minute si jumate de ora stat in vama la Nadlac II) Budapesta - Hunedoara: 436km in 4h 36min, 95kmh cu 6.3% (stat in vama la Nadlac II 10minute) Hunedoara - Bucuresti: 387km in 4h 42min, 82kmh cu 6.1%1 point
-
1 point
-
Ca optiuni am pus - Pachet R-line Int/Ext, Faruri LED High, Navigatie Discover Media, Trapa Panoramica, Pachet Iarna, Oglinzi rabatabile, App Connect, Culoare Indium Grey.1 point
-
Nu vreau sa discut despre asta...pot spune doar ca am plecat suparat de acolo... ....ba nene ba....1 point
-
Gata si periplul prin Moldova. Total ( tin cont de Bucuresti ca punct de plecare/sosire) 1004 km. Traseul a fost Bucuresti - Urziceni - Rm.Sarat - Buzau - Tecuci - Husi - Vama Albita - Chisinau si retur. Atentie la camerele fixe care in Moldova functioneaza si sunt cu duiumul... dar waze le stie si te anunta din timp. In ziua 2 am reusit sa ajungem la Cramele Cricova sau Orasul Subteran, cu toti cei 120km de tuneluri ai lui. Merita din punct de vedere al obiectivului in sine sa vizitezi, este ceva foarte misto si bine pus la punct. Totul e gandit pana in cel mai mic detaliu si prezentat ca atare. Toata chestia asta mi-a deschis cheful sa vizitez si casele de vinuri ( cele care pot fi vizitate) din Romania. Chisinaul...este un oras cu "parfumul" lui. E bine ca l-am vazut dar nu cred ca as mai face-o a doua oara. E bine sa va caculcati traseul in asa fel incat sa ajungeti pe "rosu" in Moldova si sa plecati cu plinul facut de acolo. Ps: Combustibilul este la jumatate fata de Romania ca pret. Mancarea este foarte ieftina si buna, alcoolul cam la acelasi pret.1 point
-
#faranumar#faraprobleme#faravorbe Prastia a primit numere, codare Full Link (ulterior acuma nu mai merge USB in nici pentru media), cotiera, codare pliere oglinzi din "cheie", codare afisare senzori spate in unitatea media1 point
-
Ce consumuri de diesel ai , cred ca ACT-ul este probabil cel mai echilibrat motor pentru omul obisnuit.1 point
-
O sa ma duca colegul Kelu de pe forum, eu nu ma bag la asa ceva. Si da, vreau sa refaca si lipiturile, a.i. sa nu mai fie probleme o lunga perioada de timp.1 point
-
Un rezumat mai pe larg al vizitei la Rasnov... am facut cam 1h30 din Poiana pana la pestera Rasnov. Nu pentru ca era aglomerat, ci pentru ca am facut de 5 ori drumul dus-intors Am lasat piticul la somn si-am plecat pentru niste S quality time E prima oara de cand am masina cand reusesc sa ajung singur pe un drum de genul asta, cu singurul scop de a conduce si... sunt absolut socat. E pur si simplu incredibil ce zace in masina asta, este "sports car" in cel mai adevarat sens al cuvantului. Motorul si cutia au creat un duo care a oferit exact ce ma asteptam de la el, e absolut sublima combinatia. Mai ales pe urcari abrupte, eventual genul ala de urcare care incepe dupa un ac de par ff stramt e incredibil ce aderenta are si cum accelereaza din curba, am lasat mult in urma cateva masini cu pretentii care chiar se chinuiau, ii auzeam cum urlau motoarele (cel mai notabil un Cayenne GTS V8 410cp, ma asteptam sa fie ceva mai capabila in linie dreapta dar era in alta liga, probabil nici altitudinea nu-i prea pria). Legat strict de cutie, pe langa fart-urile de upshift si throttle blip-urile de downshift care completeaza impecabil restul experientei, mi-a placut maxim posibilitatea de a intra intr-o curba mai larga in a 3a spre exemplu si apoi, pe masura ce curba se strange, sa faci downshift in a 2a fara a intrerupe tractiunea, cu o manuala nu m-as fi incumetat sa apas ambreiajul acolo si s-o las pe liber pana schimbam, fara sa mai punem si problema rev-matching-ului pt urmatoarea treapta. Dar de departe cea mai impresionanta parte a masinii a fost modul cum sta pe curbe, e ridicol. Am avut bineinteles totul pe dynamic, inclusiv suspensia si, mergand semnificativ mai tare decat am facut-o vreodata cu B8-ul, nu exista sa se incline, nu sa scartzaie rotile, nimic. Cat am invartit volanul, atat a cotit, no drama. Am avut inclusiv o situatie in care m-a pacalit peisajul si am intrat cam tare intr-o curba care s-a dovedit mai stransa decat anticipasem, am invartit volanul si mai mult (de franat nu prea se mai punea problema) si aia a fost, a luat curba. Ajunsesem cu mainile complet incrucisate. Deci e destul de clar ca pana la limita masinii mai era o paine de mancat dar n-am incercat s-o ating ca deh, drum public, alte masini, prapastia in dreapta etc. Rade, glumim da' nu parasim incinta1 point
-
Gata si pozele!!! Treaba a stat cam asa; am spalat masina masina cu spuma activa cu PH-neutru (doua aplicari), curatat gaze moarte, puncte de bitum cu doua produse de la ProX, care chiar si-au facut treaba pentru banii dati. Inainte de aplicarea cerii, am sters toata masina cu alcool izopropilic, la final bagand ,,lucru manual'' la greu. Si acum mai am febra la umeri. Am aplicat pe toata masina Meguiars Yellow Wax, asta pe bucati, pentru ca daca o lasi mai mult de un minut doua se intareste si se sterge mai greu. In zonele mai expuse la intemperii cum ar fi capota, bara fata, praguri, partea de jos a usilor, hayon, bara spate si jante, am folosit Finish Kare 1000p. Pe zonele ramase am mai dat o mana de Meguiars. Daca ar fi acum sa aleg inca o data, probabil as lua doar Finish Kare, pentru faptul ca, chiar daca o lasi pe masina si 10 minute nu se intareste. Rezultatul il vedeti mai jos + inca doua poze cu masina unui prieten, pe care sper sa o cumpar eu daca nu o vinde pana la anul. Bafta tuturor.1 point
-
40k+ EURO pt un Tiguan mi se pare mult. Deja la banii astia te poti uita la altceva. Grosul vanzarilor va fi in zona 30-35k EURO cu TVA inclus. Am vorbit cu un dealer din provincie. Mi-a zis ca ei comanda cam 15 Tiguan-uri / luna dar ca un singur "nebun" a dat peste 40k pe noul Tiguan. Asta a fost exprimarea vanzatorului care mai are in portofoliu si Audi.1 point
-
Emilian Pop, jantele le-am vandut in ziua in care mi-au luat talonul. Avem client pentru ele dinainte sa dau de patania asta, doar ca eram oarecum indecis. Astazi am luat altele, Siata, 7j ET 38. Urmeaza ca zilele urmatoare sa iau si distantiere de 2cm pentru puntea spate, iar pe cele de 1 cm o sa le pun pe fata. Jantele sunt aproape noi, inca au abtibildele pe interior, doar ca au ceva urme de la de la depozitare si de la dejantat, pentru ca au fost pe un Beetle o perioada scurta. Le-am dat putin polish pe buze si sunt gata de pus pe masina. Acum nu stiu cand mai exact, pentru ca nu prea mai sunt bani de anvelope noi. Ramane de vazut cat mai merg cu Long Beach-urile de iarna, sau daca apare ceva SH bun, merg pe varianta asta.1 point
-
Ce prostie...aveai omologate măcar cele pe 17" în talon?...chiar nu pot să înțeleg ce anume au polițiștii cu jantele , legea-i lege dar nici să facă uz de ea...pot să te întrebe de orice acum și de "o amenda" mică tot nu scapi... Păcat , îmi plăcea extrem de mult cum dădeau cele de .:R32...1 point
-
Revin cu o intrebare pentru voi, cred ca e prima data cand cer un sfat pe forum in legatura cu o modificare legata de exteriorul masinii. Avand in vedere ca am vandut jantele de vara, deja am inceput sa caut un nou set pentru anul viitor. In principal nu as mai vrea alt set de jante cu buza polishata, nu prea mai am rabdare sa stau de ele in fiecare saptamana. Pana acum mi-au sarit in ochi doua modele, primul set este un model OEM, Siata 7Jx17 ET 38 si cel de-al doilea, Sportec Mono 8jX18 ET 35.1 point
-
Salut, ma poate ajuta cineva cu eroarea de mai jos ? Address 69: Trailer (J345) Labels: 1K0-907-383-MY8.lbl Part No SW: 1K0 907 383 E HW: 1K0 907 383 E Component: Anhaenger H07 0050 Revision: 3A002002 Serial number: 00000112668590 Coding: 0100000100000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2F43C04A7ED94159C7A-807A 1 Fault Found: 16355 - Control Module - Watchdog Timer 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 01101110 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 255 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Date: 2063.15.31 Time: 16:03:631 point
-
Foarte faina masina. Daca as fi in locul tau si as prinde vreo musca pe masina i-as rupe picioarele :beer:1 point
-
Diferenta mai mare de 50% mai mult la pret cu siguranta nu am sa o gasesc proportional in durata de viata.Pai prin logica asta sa imi cumpar baterie cu gel unde platesc cit 4-5 baterii clasice si acea baterie cu gel ma va tine 16-20 de ani... Cat priveste Mercedes, da-mi voie sa ma indoiesc de marca.Prin primavara am dat curent la un jeep imens Mercedes pe benzina la care bateria (era dubla ca marime decat a mea)inscriptionata Mercedes era moarta.Noroc ca aveam cabluri groase de camion si a reusit sa incarce ceva ceva, in 15 minute. Uneori un brand mare merita bani, alteori ne gadila la urechi si cam atat.1 point
-
1 point
-
@Catanus: ca o parere strict personala, eu nu as renunta la motorul de 190 CP de dragul DSG-ului si a unor accesorii. Pana la urma tu conduci motorul, nu accesoriile. Am facut aceasta greseala cand mi-am cumparat Octavia: am avut de ales intre 1,4 TSI 122 CP , si 1.2 TSI 105 CP puternic accesorizata. Rezultatul? Mi-am luat 1.2 TSI si, la semafor, ma intrece si un Logan 1.4 mpi pe gaz. Pe viitor ma voi uita in primul rand la motor, apoi vad eu ce accesorii imi pun.0 points
-
Am fost la service. Initial au zis ca este posibil sa fie de la sonda. Au pus ei vag-com-ul pe masina si a iesit totul ok. Dupa ce au eliminat posibilitatea asta au zis ca este posibil sa piarda pe undeva, dar le-am explicat si ca se intampla sa o las zile intregi nemiscata si daca era sa pierd, trebuia sa fie pata sub masina, ceea ce nu se intampla. O alta ipoteza ar fi ca poate imi mananca ulei, dar ..nici cu fum nu-mi da asa ca nici ipoteza asta nu pare sa stea in picioare. Ca o ultima teorie mi-au zis ca este posibil ca uleiul care il am in ea sa fie naspa. Peste 2000 de km, cand or sa se faca 10.000 de la ultimul schimb o sa o duc sa-mi faca ei revizia, sa puna ce ulei stiu ei, si sa vedem atunci. Sper ca intre timp sa nu mai mi se aprinda becul.-1 points
-
Led-ul ala pe usa nu e de la alarma, e de la inchiderea centralizata - eu nu am alarma si am "led din ala pe usa care blincane"-1 points
-
Mergi cu un GTI 6 ca sa vezi ce poate motorul. In sine 2.0tsi este fiabil, chiar si cu tuning. Sent from my ApfelPhone-1 points
-
Fataitul in oras si mersul pe drumuri scurte nu sunt pentru masinile cu dpf. Nu vei avea probleme atata timp cat nu mergi subturat. 1.4 TSI sta bine la consum, cam 9-10% in conditii de trafic Bucuresti umane, nu ploaie, zapada sau alte editii speciale. Consumul 1.4 TSI long-term va fi un 6,8-7,4. 1.6 CRD are un consum de 8-9% oras si 5,6-6,4l long-term. Deci ca sa concluzionez; daca vrei un motor pentru placerea condusului si fara batai de cap cu EGR si dpf iti recomand 1.4 TSI. Bonus la 1.4 TSI vei primi cutie in 6 trepte.-1 points
-
Buna ziua, Mi-am configurat noul tTiguan. Adica il cumpar. Ma doare o leaca capul cand vad comparatii idioate intre mere si portocale. Nu poti compara Octavia cu Superb, nu poti compara un motor de 115 cai cu unul de 240 ca nu mere. Recomand tuturor care se uita la Tiguan de 120cp sa isi cumpere Dacia Duster. Si nu fac misto, ma dau in campionatul national de off road si va pot spune ca Dusterul e acolo, si e si cam 8000 Euro mai jos. Sfatul meu e sa va cumparati masina pe care v-o permiteti.E cea mai buna. Revin la Tiguan, am buget de 34500 Euro plus taxe. La banii astia primesc 240 CP si cam tot ce se poate pe masina, fara trapa. Cu tot cu discountul de la vanzator. Pana sa ajung la Tiguan, m-am cam interesat la toti, primesc Volvo xc60 cu ceva optionale cu motor de 190caluti. Lumini cu xenon, fata de full led pro. Deci, ca sa lamuresc lumea care din punctul meu de vedere nu a calcat pe la vreun dealer sa intrebe. Led normal, inseamna lumini de 800 lumeni pe faza scurta, led pro, 1200 lumeni si adaptiv.Adica, cand vine unul din fata, adapteaza lumina sa nu il orbeasca. Am mai fost si pe la Ford, pentru Mondeo Vignale, la fel. Pentru banii mei, primesc mult mai putina masina decat la VW. So, aveti grija ce va doriti, daca e important sa vada vecinu de la 2 ca de la octavia ai trecut la tiguan, imi este mila de tine. Daca vrei ceva in care e important sa te simti tu bine atunci socoteste cu grija. Si, luati in consideratie sh.O masina de 30000euro , dupa 1 an la 20000 km costa 20000 euro.Si asta e bine, pentru ca chiar de nu ai bani sa o intreti sau sa mergi la o carciuma , vecinu de la 2 o sa creada ca esti potent. Numa bine.-1 points
-
Salut. Centura Buc (dispre Ct) spirala clipeste si acceleratie ioc. eram in decelerare si asa am mers pana la Bv. De ciuda... Masina are 5 ani si 95000 luata de la Welt in 2014 si 56000.(asta asa ca si istoric). Ajuns la CJ -verdict inlocuire EGR-2500 ron cu TVA si manopera. Aviz posesorilor si amatorilor de fineturi.... Radu-1 points
-
Inca in asteptarea Superbului citeam zilele trecute pe "briskoda" sau chiar aici in aria "Octavia" despre una alta si vad ca sunt ceva probleme si la noul model. As vrea sa va intreb si pe voi daca ati intampinat una din urmatoarele: - consum ulei? - consum antigel? - zgomote suspecte (la cei cu DCC am auzit sau la plecarea de pe loc cu rotile virate spre maxim, etc)? - system multimedia se blocheaza, reseteaza? - tapiserie cu probleme, cusaturi desfacute? - umbrele cu probleme (se strica mai ceva ca niste chinezarii)? - vopsea de calitate slaba(crapaturi, exfolieri, decolorare)? - placute, discuri frana (uzura prematura)? - system KESSY cu problema deschideri usoare si chiar furtul autoturismului? - si nu in ultimul rand, fiind si motivul pentru care am postat, este legat de portbagajul electric. O problema grava semnalata de anumiti proprietari ar fi aceea ca si-au gasit portbagajul deschis in parcare. Mi se pare extreme de neplacut sa patesti asa ceva intr-o parcare de supermarket sau chiar in mers. Si aici ma refer la deschiderea accidentala, nu datorata incercarii de spargere sau furt. Daca ati mai intampinat si alte probleme de asemeni as fi curios sa le aflam si sa tinem aproape in eventualitatea unor rechemari. Aici nu am amintit de eventuale neplaceri legate de patarea cromajelor, care s-ar parea sunt determinate de solutiile neconforme din spalatorii sau anumiti greierasi, sa fim seriosi, apar oricum mai devreme sau mai tarziu.-2 points
-
Doar in trecere am vazut si urcat in acest suv...nu stiu daca sunt pe acelasi segment dar mi s-a parut mult sub Glc si ca dimensiuni si ca calitate,da daca va fi full options macar o diferenta de 15.000 euro atunci da.Dar din ce am citit pe aici, am inteles ca va fi in jur de 47-48k?Dar daca un full options va fi in RO pe la 38-40k eu zic ca o sa se vanda-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00