Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.08.2016 în toate secţiunile

  1. Inainte am avut Megane 2 an 2006 cumparat de nou am vandut masina in 2014 cu 130000 de km la bord nu am schimbat nici o caseta de directie sau macar o bucsa la masina . Fara suparare cel putin in cazul meu Skoda nu se dovedeste a fi peste Renault asa cum circula vorba prin targ . Pe langa caseta de directie si rulmentul de la roata am mai schimbat maciulia de la schimbatorul de viteza pielea roasa la 26000 de km . Dezlipit stopul de pe haion schimbata antena de receptie a sistemului de navigatie . Foarte multe defecte in 2 ani si jumatate o fi ea in garantie dar nu este nici o placere sa tot mergi in service pentru constatare rezolvare etc . Pt navigatie am mers de 3 ori pana sau prins ce are . La 24000 de euro platiti sincer aveam asteptari mai mari mai ales de la o firma care vinde bine in Romania si care avea un renume bun .
    4 points
  2. Care e legatura intre martorul ala si masina diesel? Acelasi martor mi s-a aprins si mie si am motor TSI. E un martor de ulei si nu are nici o legatura cu tipul de combustibil utilizat de motor.
    2 points
  3. Aici voi posta, prin amabilitatea colegilor francezi (care au pus poze numai pe forum, ca sa nu le vada decat membrii) montaje/demontaje la POLO 6N2. edited by BogMW
    1 point
  4. Nu m-am uitat, nu m-a interesat
    1 point
  5. Am revenit in tara, insa momentan doar pana la Hunedoara. Am putut face late check-out la Budapesta si avand in vedere ca e duminica si ca aveam de tranzitat o buna parte din Ro dupa-amiaza, am zis pas. Maine dupa vizitarea Castelului Corvinilor o sa fie drum intins spre capitala. Pana aici masina s-a comportat foarte bine. Consumuri bune, semn ca poate totusi aceste jante mai bagate sub aripa contribuie la aerodinamica ( diferenta de greutate nu a fost sesizabila la mana intre 18 si 17). Din Ungaria am iesit cu medie de 124kmh si consum 6.4% pe 192km. Au fost unele portiuni de M5 unde era limitare 80-100. Stat la granita 10minute, iar apoi pe A1 pana unde se poate merge, adica aproape de Lugoj. Total 334km cu 120kmh si 6.6%. Am incercat sa mai recuperez din media pierduta in granita. In Deva am ajuns la 100kmh si 6.4, 417km in total in 4h 9minute. A fost asa relaxant condusul pe M5, M43 apoi A1 incat mi-a dat de doua ori avertizare de oboseala si sa iau o pauza. Eram perfect alert, doar ca masina nu necesita decat corectii minime si in rest ACC-ul pe mod Sport se descurca. La dus nu am primit avertizare.
    1 point
  6. Se vede ca vine ceva "suparat" ; RS-ul are o alura greu de confundat Scuze din nou de off topic, m-a "provocat" colegul black999
    1 point
  7. @TeodoreanuAbsolut de acord cu tine, la fel si la seatul meu, acelasi mancare de peste. Figurantii astia de la service efectiv te paseaza pana cand ti se face scarba in ultimul hal si nu te mai duci pe capul lor... si eu acum astept sa-mi pice de tot AC-ul sau acel senzor sau ce o fi, ca m-am scarbit total sa ma tot duc pe capul lor si sa se uite la mine ca vitelul la poarta noua si sa vad ca nici vointa, nici cunostinte nu au sa gaseasca problema... si uite asa am ajuns sa deschidem o sampania si sa cumparam tort cu lumanari daca pana la 5O OOO km nu avem probleme la masini cumparate cu fast si bani relativ multi...
    1 point
  8. Salut, Tin sa fac si eu un comentariu, off topic, apropo de remarca ta cu mersul pe autostrada. Sunt extrem de enervante aceste specimene, mai ales ca habar n-au sa mearga pe autostrada. Banda a 2-a se foloseste doar pentru depasire, nu sa mergi ca "mortul" pe ea, ca vrei tu sa depasesti rulote, camioane etc si pe urma ii uita Dumnezeu acolo. La mine in 99% din cazuri se dau imediat la o parte cand vad in oglinda despre ce e vorba Mai sunt si ambitiosi cu 320d etc, dar se linistesc repede. Scuze de off topic. Mult succes la garantie!
    1 point
  9. dpdv electronic clima nu are nevoie niciodata de resetare. Cred ca ai auzit altceva....
    1 point
  10. S-a spus de 1001 ori, motoras cu probleme, curata colectorul.
    1 point
  11. Sa o stapaniti sanatos si fara incidente in trafic ! Din poze am recunoscut blocul unde este parcata suntem vecini vis-a-vis de bloc . Si eu mi-am cumparat un VW Bora acum o luna si poate astfel ne inatalnim in fata blocului la un pahar de vorba !
    1 point
  12. ventilatoarele de racire motor au 2 viteze. Viteza mica - viteza mare. sau treapta 1 si treapta 2. La tine e o problema cu treapta 2, treapta de viteaza mare a ventilatoarelor. cand motorul se incalzeste, trebuie sa porneasca pe treapta 2, dar la tine nu merge si drept urmare ele se opresc si motorul fierbe.
    1 point
  13. Verifica daca iti merg ventilatoarele.
    1 point
  14. Și ăsta este varianta cea mai puțin proasta
    1 point
  15. @A l e x: Se vrea un fel de VRS, dar cu o gama mai mare de motoare SportLine-ul vine cu urmatoarele dotari specifice: - Scaune alcantara cu tetiere integrate (identice cu alea de la Octavia 3 RS, dar tapiteria e altfel cusuta). Nu le poti cumpara ca accesoriu - Fete de usi cu alcantara. Din nou, nu le poti cumpara ca accesoriu - Tapiterie plafon + stalpi neagra. Nu se poate cumpara ca accesoriu. - Suspensie sport, -15mm. O poti specifica pe Style (vreo 200Eur) - Jante 19'' cu design specific. Le poti lua ca accesoriu, sau poti opta pentru una din cele 2 variante de 19'' existente: Phoenix si Sirius - Eleron spate negru lucios. Il poti comanda ca accesoriu sau pe Superskoda. E vreo 200Eur, daca tin bine mine - Baghete negre pe partile inferioare ale usilor, ca niste bandouri. Sunt ca accesoriu si pe Superskoda. Vreo 60Eur - Grila radiator fata ne-cromata. Vreo 150Eur pe Superskoda - Capace oglinzi negre. Sunt pe Superskoda, sau le poti colanta - Lipsa cromaje geamuri, sunt inlocuite de elemente negru lucios. Le poti colanta pe cele cromate, va fi acelasi aspect. Avem colegi care au facut asta pe Octavia - Volan sport, piele perforata, tesit in partea de jos. E pe Superskoda, vreo 350Eur. Concluzionand, SportLine-ul e un fel de R-line. Ca sa iti faci o idee, la Passat, R-line interior+exterior = 3,000Eur ca optiune. Daca vor sari calul cu preturile, merita luat un Style (care vine foarte bine dotat), ii pui ca optionale Suspensia sport si roti 19'', iar restul de elemente specifice SportLine le faci retrofit. Mai putin scaunele, fetele de usi si plafonul. Si uite asa iti faci un SportLine mult mai ieftin.
    1 point
  16. Trimuri de aluminiu LOADING Schimbare majora! In sfarsit nu imi mai e sila sa ma urc in masina... Totul e curatat, lacuit, vopsit, lipit, exact cum trebuie Am schimbat consola cu una cu trimuri, mai am nevoie de suportul de pahare, rama de la clima si capacul de la mufa... Bonus, se aude muzica mai tare dupa ce am bagat iar casetofonul :))) nu imi explic de ce, probabil ceva contact imperfect, dar ma bucur si eu de tweterele alea BOSE
    1 point
  17. Nu am mai postat de ceva timp, am mai facut nu mic update la frane:) Discuri fata spate slotate si perforate vopsite intr-o vospea speciala care se incarca la lumina sau se aprinde la caldura, in rest masina merge in continuare fara probleme
    1 point
  18. E normal sa ai asa,depinde ce model de casetofon a fost montat pe masina din fabrica,la fel am si eu,desfa burdufu de fire ce pleaca din stilp si intra in usa din spate vezi sa nu fie intrerupte firele.
    1 point
  19. da, este inca pe masina:) de ce nu ar fi:) Mi-am facut putin timp sa ii fac si 2-3 poze cu telefonul:)
    1 point
  20. Daca folia este de calitate iar meseriasul stie sa o puna, nu o sa fie probleme. Eu am folie pe farurile de la passat de 4-5 ani si nu au nici o problema. Nu s-a dezlipit, nu s-a ingalbenit, etc. Totul tine de calitatea foliei si a montajului. Farurile la b5.5 nu trebuie date jos !
    1 point
  21. Acum vibratiile in volan, ori vin de la un suport stricat ori de la un suport intarit, bucsa de poliuretan. Si la mine sunt vibratiile respective, doar la relanti insa em am bucsele modificate si umplute cu poliuretan.
    -1 points
  22. turbina a fost curatata in iunie, inafara ce era murdara, n-a zis nimic de rau da, intra ulei pe admisie (intercooler apoi EGR) dar asta ar fi "normal" la vechimea motoarelor
    -1 points
  23. Incidenta defectului la Seat unde sunt cele mai multe casete schimbate pe forum este de 3 masini (dintre care una la peste 126 de mii de km) la peste 100 de Leonuri. Deci procentul este nesemnificativ ca sa zici ca e o greseala de proiectare. Parerea mea.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!