Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.08.2016 în toate secţiunile

  1. @loghy de pe Amazon.com , au fost reduceri la acest model cam acum 1 luna. @MyKe Mai in spate in topic erau si cele de fata descrise: A118C si Mini 0806 .
    1 point
  2. iti recomand sa te cazezi la Paltinis , langa Sibiu, si sa aloci cateva ore sa te plimbi prin Paltinis, telescaun etc. Merita. Eu de regula stau la Perla Paltinisului, camerele cu vedere spre vale, etajul 3, sunt super.
    1 point
  3. Asa se intimpla cand ne jucam cu bitii..cad pe jos si se amesteca. Daca ai o scanare mai veche a masinii-copiaza codingul din ea si transfera-l pe centrala.Daca nu-vezi in directorul vcds...in debug parca..e un istoric cu toate modificarile facute.
    1 point
  4. Va salut Lucaflo26 am verificat si merge foarte bine si Video-in-motion. Multumesc inca o data pentru tot. BR, Costi
    1 point
  5. Verifica continuitate pina in conector ecu asa: Pin 4/7 maneta-pin 3 intermediar-pin 14 conector Ecu(T121) Pin 5 man-pin 9 int-pin 46 ecu Pin 2 man-pin 1 intermediar -pin45 ecu Pin 3 man-pin 2 inter-pin 44 ecu Pe pin 6 maneta ai alimentare sig 5
    1 point
  6. @CristiM: Cristi, culoarea ta arata f diferit din alt unghi/lumina; daca in imaginea de mai sus pare un gri clasic metalizat, eu de multe ori o vad cu tenta pronuntata de galben.
    1 point
  7. 1 point
  8. Doua dintr-o lovitura. Reflex silver si tungsten silver
    1 point
  9. A zis cineva grile de bora și mânere de aluminiu? Avem avem...
    1 point
  10. Am schimbat cele două siguranțe roșii, F23,F24
    1 point
  11. Bună seara.Sper sa nu postez greșit dar vreau sa va dați cu părerea de pățania mea:am mers astăzi la Ivas Focșani cu mare încredere sa îmi fac geometria,toate bune și frumoase,vorbesc cu persoana care se ocupa de service îmi spune sa aștept un pic sa vorbească cu un mecanic și sa îmi rezolve problema.Dupa ce a vorbit cu mecanicul care se ocupa de geometrie vine la mine îmi cere cheia pt a baga mașină în service și îi spune mecanicului sa vefice daca are joc la direcție înainte de a se apuca de treaba.Toate bune și frumoase pina aici,chiar îmi spuneam în gând ce înseamnă reprezentanta.Termina de completat fisa de service și îmi spune sa mergem la mașină sa vedem dacă are joc la direcție, acolo mecanicul îi spune ca are un pic de joc la bucșele de la bascula și la bieletele de direcție și ca nu poate sa îmi facă geometria ca nu este bine.Zic ok și mă aștept sa coboare mașină,sa o scoată din service sa plec,la care marele șef de service îmi spune ca trebuie sa plătesc constatarea.Voi cum vedeți treaba ăsta nu era normal ca înainte de a face ceva trebuie verificat dacă se poate face și dacă este ok,dacă mă duceam eu sa fac o constatare atunci era altceva. Am plătit ca nu aveam chef de circ dar nici nu o sa mai calc pe la ei și nici nu o sa mai recomand vreo data reprezentanta.Sunt numai pe japca și sa fac bani din orice.. O seara buna va doresc.
    1 point
  12. andr3y la fel am facut si eu... problema ar fi de la capacul de la axele cu came...cica ar avea joc...si de acolo lipsa de presiune......
    1 point
  13. problema cu pornitul am patit-o si eu, borna de (+) corodase si nu mai facea contact cum trebuia, am desfacut-o si am curatat-o si totul a revenit la normal, zgomotul (scartaitul) e o simpla coincidenta, poate era mai de mult si nu l-ai sesizat sau poate a aparut acum, sper sa fie doar de la borne :D
    1 point
  14. Am impresia ca tu ai O1 Tour, nu? Tour-ul e mai ..... sumar imbracata. Asta e O1 Elegance, 2002, cam cu tot ce vrei pe ea.
    1 point
  15. Dar ... sa se arda toate stoapele(3 la numar) asa din senin in fata noastra, cam greu de crezut, si concomitent cu reaparitia erorii de Brake Pedal Switch implausible signal.
    1 point
  16. Scuze de dezinformare. Torx-ul este de 2.5 mm, nu nr. 2 cum am scris eu.
    1 point
  17. Prima parte a fost sa desfacem capacul de sub bord, pentru a avea acces la partea superioara a pedalelor. Pentru asta am desfacut 2 suruburi (torx, nr 2), am apasat cele doua cleme si a iesit capacul. Foarte simplu. Am descoperit astfel incregatura de fire, matze si alte instalatii ce sunt pe acolo. Switch-ul pedalei de frana este foarte accesibil, doar pozitia in care stai este al naibii de incomoda. Am scos mufa, am scos switch-ul (o rotire usoara de cca 20-30 grade in sensul acelor de ceasornic si gata, a iesit). Am introdus noul switch, tot cu o rotire dar in sens invers acum. Am cuplat mufa, am sters eroarea din ECU si am verificat. Aveam din nou lumini pe frana. Am repus la loc capacul negru (se introduce in 2 cleme in spate, se ridica pana intra clemele in locasul lor si se strang cele doua suruburi.) Operatiune foarte simpla de altfel. Ultimile doua fotografii sunt cu piesa noua. Codul piesei este 1J0 945511 D (pentru cei interesati).
    1 point
  18. Intre noi fie vorba defectele intermitente (intermitent ca aparea si disparea problema) nu sunt de obicei probleme mecanice ci electrice (de contacte de obicei dar nu numai). Deci eu nu as paria pe sorb sau pe filtru sau pe pompa de ulei. Cat despre capilare......nici atat. My $0.02 cum zic unii sau 2 bani ai mei :) :lol:
    1 point
  19. Vreau sa nu mai pornească odată cu pornirea motorului
    -1 points
  20. Se indoaie clapeta DE la acceleratieDeastf el incat sa nu se gaureasca nimic Scuze pentru scrisul aiurea .. tableta nu vrea sa stearga cu backspace
    -1 points
  21. Eu am vazut un Van Trasporter asa...arata demential!
    -1 points
  22. Subiectiv luand problema consumului unei masini, in cazul meu sunt multumit de al meu 2.O TDI, fiindca mergand dupa posibilitatile masinii mele "tare" - lucru foarte subiectiv de altfel, consuma putin...adica folosesc mai tot timpul circa 8O % din resursele motorului si am consum de maxim 6 si ceva.(si am facut asa la toate masinile mele de pana acum). Ei ma stiu si stiu ca asa as face si la CUPRA sau GTI sau whatever mai puternic, mult mai puternic... si atunci se schimba foaia. Eu precis nu as umbla cu consumuri de 8, la o masina benzinara turbo de 3OO CP... diferenta ar fi de doua ori mai mare care la un 3O K km pe an(hai sa zicem maxim 5O% mai mare ca nu tot timpul o alergi)... Da, daca as avea posibilitatea financiara nu m-ar interesa dar iau ca atare aceste consumuri de CUPRA apropiate de ale unui dizelache cuminte ca si "se poate si asa/atat" daca esti cuminte sau ti de legislatia rutiera cu toti dintii . Daca insa esti tipul de sofer caruia ii place sa aiba ceva rezonabil de puternic, dar care de obicei merge relativ legal si linistit cu cateva explozii de putere mai rare, merita 1OO% investitia in ceva de genul si cand dai drumul la harghelie stii un lucru Drumuri bune sa avem
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!