Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.08.2016 în toate secţiunile

  1. M-am decis sa va prezint masinuta mea, care am cumparat-o de noua, acum vreo 3 luni, am cu ea vreo 3500 km, este un 1.2 tsi de 85 cp si 160nm, cuplu maxim intre 1500-3500rpm, si putere maxima la 4800rpm. Consumul in brasov este de 7.3 la suta pana in prezent, iar extraurban intre 5-5.5 in exterior si 6 pe autrostrada constant la 130 km/h In tr5 la 130 km/h am 3000 rpm, la 150 km/h am 3500rpm In tr 2 ajung la 100km/h in tr3 la 150, deci am cutie etajata luuung drl led cree Folie lummar ATR cu insertie metalica senzori parcare Scos sigla toledo Si ditamai portbagajul
    1 point
  2. Multumesc, si scuze de offtopic. On: am facut un test al parbrizului anti uv la pranz, dupa cateva ore de stat direct in soare: rezultatul este f multumitor, volanul si bordul sunt abia caldute, aerul e incalzit in habitaclu dar se poate respira, nu arde precum la precedentele masini. e exact ce ma asteptam de la el.
    1 point
  3. Chiar dacă nu sunt cu scufita am promis ca revin cu impresii despre excursia mea la Chișinău. Asadar sa incepem: - în jur de ora 08.00 ieșeam din București cu direcția Urziceni-Buzau-Ramnicu sarat-Tecuci-Husi-Vama Albita-Chisinau. - in jur de 13.00 am ajuns în vamă unde am stat vreo 2 ore până cand am lamurit-o cu cazarea. În Md orice înseamnă comunicare adică voce sau trafic de internet este extrem de scump asa ca am stat in Ro până cand am lamurit-o. - în jur de 15.00 am intrat în vamă...toată afacerea a durat vreo 30 de Min. Vigneta pentru 7 zile este 90 de lei moldovenești ( împărțiți la 4.8 pentru ron). - cu tot cu pauza de rigoare în jur de 4.30 am plecat din Vama cu direcția Chișinău. Drumul este foarte ok, o banda pe sens dar cu asfalt bun. Waze a mers pe offline si si a facut treaba aducandu-ne la destinatie. -Chisinau...aerisit dar cu drumuri extrem de proaste. Până acum am văzut o parte, cat am umblat sa ne luam in primire apartamentele închiriate prin booking.com. - asadar, 2 apartamente din care 1 penthouse (et 13+14) si un apt simplu cu 2 camere...215 euro pentru 3 nopți. - Maine urmează să vizităm ceva crame si restul de oras. Am nimerit de ziua națională a Moldovei..deci e crima pe aici cu politie si toate cele. O sa revin cu informații pe parcurs.
    1 point
  4. De acord cu Maximus, +1 pentru culoarea gri uranus
    1 point
  5. Daca te dau banii afar din casa poti apela la logica ta....atunci sa nu ne mai luam nici piese Lemforder ca NU au sigla "VW" si la jumatate de pret fata de cele OE. DIrerenta de pret e exorbitanta numai la dealer auto. Oare de ce? Pe cand tu ai aceeasi calitate pe masina, doar o banala sigla face diferenta de pret...atat! Si da...majoritatea masinilor VW au parbrize cu tenta verde, putine sunt cu incalzire si UV dar astea costa dublu! Aia ca se zgarie repede sunt povesti de adormit copii .... am la serviciu montat un Pilkington din 2008 pe un BMW seria 7 in afara de 3-4 ciobituri minuscule si insesizabile de la pietrisul de pe carosabil e ca nou. In fine....fiecare face ceea ce vrea cu banii lui si ii distreaza dupa bunul plac!
    1 point
  6. Parerea mea, evident, Mirror Link este un "standard" mort si tinut in coma. Sfatuiesc pe oricine sa nu-si mai piarda vremea cu el. Exista Android Auto si CarPlay. Encriptia telefonului nu ar trebui sa afecteze, desi nu prea e documentata treaba. Alte setari speciale ce pot fi? Managed services si remote wipe de pe contul de Exchange? Instalarea aplicatiei Android Auto se finalizeaza? Poti deschide aplicatia? Iti cere permisiunea sa citeasca call log, sms, location? Telefonul a fost imperecheat pe Bluetooth deja? In linkul de mai sus download-ul automat se face pentru versiunea "arm". Daca telefonul are procesor pe 64bit, incercati cu versiunea "arm64"; "x86" este doar (in foarte rarul caz ) daca telefonul este cu procesor Intel, sau Android-ul e pe PC.
    1 point
  7. Aaa...stiu ca nu suna încurajator dar sunt șanse foarte mari ca piesa de schimb sa fie refurbished...din păcate .
    1 point
  8. Avem exact aceleasi consumuri oras si afara, dar cu motoare total diferite , 1.8 TSI 4motion DSG vs 3.0 V6 4matic 7G-Tronic. Ma asteptam sa ai un consum mult mai mic fata de a mea, tinand cont ca motorul tau este EU6 si oficial ai niste consumuri la jumatate, fata de cele obtinute in traficul real. Dar la cum arata masinuta si la ce performante are, consumul este doar un detaliu neinsemnat. Sa te bucuri de ea si sa-ti aduca cat mai multe zambete pe fata!
    1 point
  9. Android Auto nu este inca disponibil oficial pe Google Play Store Romania. Asa ca: - pe telefon trebuie sa ai versiunea de Android minim 5.0 - in Settings undeva la Security trebuie sa activezi instalarea din Unknown Sources - downloadezi de aici aplicatia Android Auto. Pe asta o folosesc si eu. Nu incerca sa o iei pe cea mai noua pt ca e x86 - instalezi, deschizi aplicatia si ii dai permisiunile cerute - conectezi telefonul si astepti sa fie identificat. (ar fi util ca in settings la media unit sa selectezi preferred mode Android Auto) - pe ecranul telefonului o sa-ti ceara permisiunea de pairing Bluetooth - de asemenea va mai face update/ download la o serie de aplicatii (Google Music, Voice, Services, etc) - restul e cam de la sine
    1 point
  10. @Boditza @adi,nu depinde numai de mine,se intampla sa nu mearga servarul lor,sa nu imi filtreze etc,eu fac tot posibilul sa va ajut cat mai repede. wvwzzz1jz3w485514.1.pdf wvwzzz1jz3w485514.2.pdf WVWZZZ3CZ9E069952.1.pdf WVWZZZ3CZ9E069952.2.pdf
    1 point
  11. Eu cand o sa-mi schimb masina, chiar de-aia probabil o sa-mi iau Touareg modelul actual, pentru ca e o masina capabila multumita pieselor mecanice, nu se bazeaza doar pe electronica. Si daca noul Touareg nu va avea reductor si diferentiale blocabile...sa-l cumpere restul de 99%... noi astia 1% care stim ce vrem de la o masina, gasim alte variante... Nu ati mai auzit cand apare? Ca sunt tare curios cum o sa arate.
    1 point
  12. Am intrebat si eu la service si mi-au spus ca pot renunta la intervalul flexibil si sa trec la interval fix, ceea ce eu personal am sa si fac. Inca o precizare foarte importanta pentru cei cu motoare pe benzina (la diesel nu m-am documentat pentru ca nu m-a interesat, scuze): daca mergeti pe interval flexibil sunteti obligati sa folositi ulei longlife care are norma 504.00 <=> ACEA C3 vs. interval fix -> ulei cu norma 502.00 <=> ACEA A3/B4. Personal mi se pare total nepotrivit un ulei ACEA C3 intr-un motor pe benzina cu injectie directa, si cu atat mai putin cand e vorba de un 2.0 TSI care dezvolta o putere semnificativa. Am mai discutat acest subiect pe un alt forum si aceasta a fost concluzia. PS: Nu vreau sa pornesc o polemica pe acest subiect, fiecare face cum considera cu propriul agregat, a fost doar o atentionare astfel incat cei interesati se pot documenta mai mult pe aceasta tema.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!