Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.08.2016 în toate secţiunile

  1. De ajutat te ajut eu cu sfaturi si ce trebuie sa faci. Cu montajul recomand pe Florin sau Al Bundy, care este disponibil pt o astfel de lucrare. Acum, daca faci kessy go faci si kessy entry, ca tot te apuci de treaba. Ca piese: 1. Centrala comfort kessy: 1500 ron, noua. 3C0959799H 2. Chei kessy: 800 ron, noi: 3c0837587b: cheia blank din contact; 3c0959752Ba sau bg - cheia kessy. 3. 4 manere kessy, dezmembrari, maxim 300 ron: 3c0837205e; 206e; 3c0839205d; 206d 4. Antene kessy (5 buc) dezmembrari: maxim 300 ron: 3c0909141 - 2 buc; 3c5909141; 1k0909133; 3c0035491 protectie antena 5. Cablaj complet aliexpress: 80 usd https://m.aliexpress.com/item/32577667897 6. Manopera 7. Reprezentanta ca sa iti faca immo cu noua cheie. Eu nu am gasit pe nimeni sa imi faca aceasta operatiune (nu merge copiat 1:1 eeprom vechea centrala pe eeprom noua centrala.) Preturile sunt orientative. Eu nu am reusit sa fac sa mearga cu chei second si centrala second. Daca te hotaresti, imi spui si iti dau schema din ELSA. De munca? Mult. Se desface tot interiorul pt a pune antenutele. Satisfactia? MAXIMA.
    2 points
  2. Interesanta atitudine. Chiar faca postezi ceva care poate ajuta in viitor un coleg se poate sa fie apreciat cu "dislike". Nu ca m-ar afecta in vreun fel dar macar daca ar fi argumentata respectiva actiune. So, next time eu unul ma abtin la postari in acest topic, las pe cei "avizati" sa comenteze.
    2 points
  3. Am vazut masina live la Oradea,arata intru-n mare fel.
    2 points
  4. Nici eu nu stiam dar la revizia de 60.000 dealerul a confirmat ca nu se face revizie la DSG7 la 60.000. Am confirmarea servisului Skoda ca masina a fost reparata (inlocuit mecatronic la DSG7) si testata, totul este ok, urmeaza repatrierea.
    1 point
  5. DSG7 DQ250 nu se serviseaza la 60000.
    1 point
  6. Vin si eu cu una. Pompa haldex la 90000km. Schimbata pe garantie.Interesant ca nu aparea nici o eroare in bord.Mi am dat seama ca patinam la demaraje violente sau din Launch Control.
    1 point
  7. Eu 1.5 TSI l-as lua dupa ceva ani de testat, dupa ce au reusit sa faca atat cu 1.4 TSI cat si cu 1.2 TSI.
    1 point
  8. atatia bani pe o masina passat variant din 2012 cu 200k km, fie ea si higline, hmmm .... parca nu merita . opinia mea.
    1 point
  9. Noul CC : http://www.4tuning.ro/masini-noi/este-una-dintre-cele-mai-asteptate-masini-ale-momentului-uite-cum-arata-noua-generatie-de-volkswagen-cc-31721.html Golf 7 facelift : http://www.4tuning.ro/masini-noi/sunt-imaginile-momentului-uite-cum-arata-noul-volkswagen-golf-7-facelift-31711.html
    1 point
  10. Topicul se poate inchide, masina s a vandut. Ma orientez spre BMW F10.
    1 point
  11. cele cu facelift au 2 butoane. Consola de B7 Da, nu are. Eu m-am uitat direct pe pozele de zoom intercalate, nu m-am chiorat si la cele fara zoom. Colegul OT79LAU m-a dus in eroare, eu am crezut ca a facut zoom la poza existenta dar el a facut ceva de genul asa DA asa NU.
    1 point
  12. NU are park-assist. Se vede clar ca butonul este cu o singur pictograma pe el si in plus nu are nici senzorii laterali (cei pentru park-assist) pe bara din fata.
    1 point
  13. @andrei_221: de acord cu punctul tau de vedere, dar totusi...nu-i atat de ok pentru utilizator. Ajungem la toate minusurile dieselului si nu mai merita luata benzina - decat ca sa scapi de AdBlue. Nu-mi ramane decat sa-mi iau un MY 2017 ca sa evit PPF, cu P de la petrol
    1 point
  14. Tocmai am citit o stire in Autobildul Romanesc, cum ca odata cu MY2018 VAG va introduce treptat filtru de particule pe motoarele pe benzina Se incepe cu Tiguan 1.4TSI si 2.0TSI-ul pe Audi A5 Excelente vesti, "gatuie" si benzina, o sa stam sa facem si la benzine regenerari, ca sa nu mai vorbim de raspunsul mai slab al motorului... http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2016/08/particulate_filter_for_petrol_engines.html http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/tiguan/96578/vw-to-add-particulate-filters-to-its-petrol-engines
    1 point
  15. Salut _IONUT Am citit postul tau si vreau sa iti comunic ca eu sunt cel cu profesionalism 0 si tupeu 10. As dori, pentru obiectivitatea povestirii, sa detaliem si cateva aspecte pe care ai uitat sa le mentionezi - asta pentru a crea o imagine cat mai clara a intalnirii noastre. 1. Tin minte ca am petrecut cu tine, in total, undeva la o ora si jumatate - asta insemnand test drive, explicare dotari si detalii despre Superb, prezentare in tarc masina fara piele etc. Consider ca discutia a fost profesionista, ca ti-am explicat tot ce doreai sa afli si poate chiar mai mult. Asta a insemnat la tine profesionalism ZERO . Mi-e frica sa intreb ce nota a primit celalalt dealer / vanzator la care ai fost si nu ai facut test drive ( ca nu avea masina sau ca poate nu a avut chef sa isi riste viata sa stea in dreapta ta ) si care nu ti-a explicat mai nimic. Si apropo de timp, probabil nu ai observat ca ma astepta de aproximativ o jumatate de ora un alt client care dorea sa vorbeasca cu mine - era firesc sa nu mergem IAR in tarc sa iti arat IAR aceeasi masina pe care ti-am aratat-o cu 15 minute mai devreme - si asta din respect si pentru celalalt client. Dar asa suntem noi in general - daca ii dai sa manance de luni pana sambata si nu ii dai si duminica esti cel mai mare dusman al lui. Ce usor este sa arunci cu noroi. 2. Discutia despre pret a fost cat se poate de clara si de fair play. ACEL PRET puteam sa iti dau si nimic mai mult. Si crede-ma, chiar daca te mai duceam de 8 ori in spate sa revezi masina si mai faceam inca 5 drive-testuri tot la pretul mai mic cu 200 EUR ( sau cat erau, ca nu mai stiu ) te duceai. Ca asa-i in tenis ( a se citi vanzari / cumparari ). Ti s-a parut vreodata ca sunt arogant? Ca ti-am vorbit urat ? Ai avut vreo intrebare la care nu am stiut sa raspund? Ti-am dat vreo informatie gresita? Singura ta nemultumire a fost pretul, In rest nu cred ca poti sa imi reporsezi ceva in cele aproximativ 1 ora si 30 minute petrecute impreuna. Si la final, partea cu falimentul companiei mele... Eu nu-ti doresc sa iti falimenteze firma la care lucrezi. Iti doresc sa fie prospera, sa ai un salariu din ce in ce mai mare si sa iti permiti sa traiesti bine. Ca poate scapam si noi de mentalitatea asta pagubiasa cu "sa moara si capra vecinului". Si aici inchei..ca probabil si timpul tau este pretios si nu vreau sa ti-l rapesc. Pentru orice detalii sau lamuriri iti stau la dispozitie - in cazul in care nu mai ai cartea mea de vizita poti sa ma gasesti si pe aici. Saptamana excelenta sa ai.
    1 point
  16. Multumesc, lupo!Cu alta ocazie, cand facea urat dupa oprire motor, am scos furtunul din egr si zgomotul a incetat instantaneu.Problemele lui N18 ar putea influenta valorile scazute in bs 03 on/ of, cum ai vazut in postarile anterioare?
    1 point
  17. La cele ptr export nu ai nici o garantie. La celelalte poti sta linistit.
    1 point
  18. Se tot discuta prin alte parti de gaura data de un 2.0 T in buzunar. E adevarat ca nu e diesel, insa pentru ce ofera, consumul il gasesc ultimul lucru ce merita mentionat. Daca vi se pare mult atunci cu siguranta e o masina urata si nu va place nici interiorul. 60 out/40 in
    1 point
  19. Ti-ai raspuns singur de ce zornaie lantul, si inainte nu zornaia. Cam dupa 6000-7000 se intampla diverse cu uleiul si incepi sa auzi crocodili. Incearca o tura de Fuchs/ Valvoline sau chiar Motul/Ravenol. Nu mai baga Castrol, si daca masina e in garantie mergi cu uleiul cumparat de tine cu factura si o sa-ti schimbe ei uleiul si apare in istoria de servisare. Cu noul ulei daca pui ceva calitativ nu o sa mai ai sunete de lant la pornire, eu cu Fuchs 5w40 Gt1 am avut cele mai silentioase porniri dintre toate uleiurile, insa nu stiu daca are norma masinii tale, daca nu incearca un 5w30 insa neaparat sa aiba XTL.
    1 point
  20. Faimoasa cutie de viteze DSG7 face o noua victima (nu este masina mea, dar este in familie)! Dupa ~65.000 km, 3 ani si servisari la timp, mers pe autostrada ~140km/h, dupa 125km de mers (la 25 km de Lubljana), apare "Gearbox Error!", cutia intra in N si nu mai cupleaza nici o treapta de viteza, nici R. Tras pe dreapta, observat o pata de ulei (galbui) sub masina (nu mult, cam cat o ceasca de cafea). La recomandarea dealer-ul Skoda, scoatem borna si o lasam 40 minute sa se reseteze computerele. Problema nu se rezolva si am chemat platforma sa o ducem la reprezentanta Skoda. A mai patit cineva la fel? Masina a fost intretinuta ca la carte si nu au fost probleme la cutie pana acum. Credeam ca problemele cu DSG7 au fost rezolvate pana in 2012 dupa ce a fost scandalul cu recall-ul. Imi pare rau ca recomandarea pentru motorizarea 1.8TSI DSG7 la Octavia 3 a fost a mea, dupa ce am citit ca s-au rezolvat problemele la DSG7. Se pare ca m-am inselat.
    1 point
  21. Pai ia bine dar daca e de azi, eu scot si 7 curat ... Te astept pe 15 septembrie pe la 8 dimineata sa traversezi Bucurestiul si sa faci statistici de consum
    1 point
  22. ok, cum spui tu, atunci inseamna ca motorina de la regenerare mai dilueaza uleiul si ii pastreaza nivelul. Nimic ingrijorator... Dar ulei se consuma, punct.
    1 point
  23. in sf vine cotiera de b5.5; dupa nopti albe e la 300 km distanta in scadere...sunt mai ceva ca un copil mic la jucaria preferata... am o nelamurire insa...adica 2, insa una din ele cred ca e rezolvata... 1.butonul clapetei de la rezervor...m-am gandit sa ramana ca la b5, sa il prind in cotiera, eventual sa ii dau o gaura si sa il adaptez acolo...astept si sfatul vostru.. 2. ce ma fac cu mufa de la ...tester??..cosmin zicea la un moment dat ca a lui a fost adaptata asemanator celor de la b5.5...eu unu nush cum arata, si nici nu am unde sa vad...sunteti careva amabil sa postati o poza...eventual o alta ingeniozitate e bine venita... Multumesc, o seara placuta!
    1 point
  24. Ceea ce nu am spus in primul post referitor la fumul alb...este urmatoarea neclaritatenelamurire : Cand am luat masina...am testat-o ...aceasta nu scotea nici gram de fum alb (nici in mers nici la relanti). In schimb am luat-o cu MAF-ul defect (mai exact valoarea maxima afisata de VAG pentru maf era in jur de 600). Dupa ce am mers aproximativ 2000 de kilometri cu ea cu maf-ul defect am hotarat sa imi iau unul Pierburg (si ca urmare a informatiilor citite pe acest forum). Acuma ideea e ca dupa aprox 600km facuti cu noul debitmetru Pierburg acest fum alb foarte dens a aparut: Intrebarea mea este : Oare sa existe vreo legatura intre infundarea injectoareloraparitia fumului alb si schimbarea debitmetrului ?
    -1 points
  25. Sa va povestesc aventura cu pbv. Căutăm o skoda superb 3 combi. Sun la pbv pt test drive si oferta. Programez test drive-ul, ne întâlnim, totul decurge frumos ne întoarcem in show room sa discutam. Inca ceva - mașina de test drive era style cu piele. Eu căutăm fara piele. Il întreb pe dealer dacă nu are alta expusa. Cumva găsește alta si ma lăsa sa o vad. Super ok pana aici. Intram in showroom si începem discuția despre preț su opționale. Ii arat o oferta pe care o am iar îmi spune ca nu îmi poate face un discount mai bun. Mai îmi spune niste povesti cu bau bau si dealeri ce iau banii de la clienți si nu achita mașina - cică schemă piramidala. In fine deja devenise puțin jenantă discuția - de genul noi suntem porche - luați de la noi. Il mai rog odată sa îmi arate mașina care nu avea piele. Atenți - pana in secundă aceasta nu am zis cum ca nu as cumpăra de la el. La care dealerul - citez - "Nu timp , am mașini de vândut. Sigur nu o sa cumpărati de la mine așa ca nu mai pierd timpul cu dv." Si m-a condus la ușă....In showroom mai erau doar colegii lui... 0 profesionalism, 10 tupeu. Va urez faliment grabnic.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!