Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.08.2016 în toate secţiunile
-
3 points
-
2 points
-
Dupa cum multi dintre voi stiu, am avut aproape 4 ani acest golf care a fost "prima iubire" . Am decis sa il vand tocmai pentru a trece la un Audi A5. Hotararea am luat-o in vara anului trecut - cand am si vandul Golful - deci nu a fost foarte usor sa intru in posesia ei, dar sunt mandru ca intr-un final am reusit. Intre timp am fost servit de un Smart Fortwo, o masina ideala de altfel pentru Bucuresti. Masina actuala este un Audi A5 Sportback, motorizare 1.8 TFSI cu 170Cp, cutie automata Multitronic in 8 trepte, an fabricatie masina 2012 (rulata din 2013). Ca si dotari este destul de bine echipata, lipsurile din punctul meu de vedere fiind trapa si interiorul din piele. Voi atasa fisierul cu toate dotarile pentru curiosi: WAUZZZ8T5CA057712.pdf Culoarea este cu totul speciala, un gri care isi schimba nuanta foarte mult in functie de lumina. Trec prin revista cateva aspecte: motor 1.8 TFSI 170cp start/stop cutia noua multitronic in 8 trepte jante 18" alloy MMI cu toate comenzile dublu-climatronic + clima pasageri spate privacy glass lumini picioare/usi etc stopuri led faruri xenon + led evacuare dubla cu tipsuri cromate magazie 6CD, magazie 2SD card pilot automat,senzori ploaie/lumina/parcare navigatie bluetooth subwoofer oem Pentru ca stiu ca o sa apara intrebari legate de pret, spun de acum ca el este confidential, DAR ca idee un exemplar asemanator se gaseste pe piata acum la preturi cuprinse intre 17.000-27.000 conform autovit. Planurile pentru viitor ar fi accesorizarea interiorului cu piele, si mi-as dori sa o las putin mai jos (probabil arcuri s5/rs5 sau eibach- vom vedea). Pana atunci trebuie sa o inscriu plus o revizie mare. Si acum ce ne place cel mai mult..1 point
-
Eu am luat 4 masini de la ei! Fara probleme la niciuna. Daca te hotaresti sa iei de la ei sa-i intrebi daca sunt venite actele pt masina pe care vrei sa o cumperi deoarece de foarte multe ori, de la leasing, masinile ajung inaintea actelor! Stiu prieteni care au stat 2-3 zile pt acte! In rest subscriu la ceea ce a spus pronet! Daca te hotaresti sa cumperi de la ei si nu te descurci cu transportul te pot ajuta cu cateva sfaturi legate de avion, tren, cazare etc.1 point
-
Dupa ce zilele trecute am incercat fara succes activarea ADS, astazi am reluat pasii de la inceput si am reusit! Deocamdata totul pe Dynamic, revin cu impresii.1 point
-
Este o ciupitura, aparent micuta, dar prin care scapa aer foarte repede. E in locul unde flancul se intalneste cu calea de rulare. Grav nu este, dar daca tot aveam la dispozitie acest set, why not. Goodyear au rulaj de 30k km si isi arata cam prematur varsta, in special fata care e mai macinata. Sigur ca daca nu aveam alternativa vedeam daca se poate repara profesionist anvelopa sau faceam cumva azi si luam 2 goodyear. Am si mers vreo 2km pe janta (asa ca flancul acelei anvelope ma astept sa fie afectat) pt ca nu a fost chip sa desfac rotile cu coarba din dotare si intr-un final am ajuns la Premio (3 vulcanizari pana acolo aveau program de la 9 dimineata), eu avand nevoie la ora 7 jumatate-8. Am schimbat si am mers prin oras cu roata de rezerva space saver. Suprinza imediat dupa ce am schimbat..eroare pe senzorul de presiune in pneuri (nu eroare de presiune in vreun pneu, ci pe insusi "senzorul") si imediat dupa, eroare pe ACC, practic ACC indisponibil. Resetam eroarea pe senzorul de presiune, reaparea dupa 5 minute, ACC-ul nu era deloc functional. Ma si gandeam ce s-a intamplat si cum voi fi eu nevoit sa merg 1600km fara cruise control. Masinile cu ACC nu au varianta de tempomat clasic. Intre timp m-am gandit ca e posibil sa fie de la roata de rezerva. 125/70 R16 e mai mica decat 225/40 R18 cu 8.8% si erorile sa fie conectate. Masina sa refuze sa accelereze/franeze singura cand exista o eroare la senzorul de anvelope. Dupa ce am repus rotile de 17, eroarea pe anvelope a aparut, am resetat si memorat presiunile..ACC-ul a mers. E o gandire buna din partea VW sa nu permita sa mearga ACC-ul cand o roata are o dimensiune diferita. Practic te obliga sa mergi cat mai putin si cat mai incet cu rezerva mica. Am ajuns azi la munca cu bordul ca pomul de craciun. Bine ca s-au rezolvat erorile importante (sper). Cu camera o sa continui presiunile pe PoRo cand ma intorc.1 point
-
1 point
-
Cautarile m-au dus la un B7 ca cel din link, ce parere aveti? http://www.autohus.de/ro/cautare-autovehicule/detalii/175441/vw-passat-variant-2-0-tdi/#?pp=175441 Va pun atasat si un pdf trimis de cei de la DAT AUTOHUS 175441.pdf1 point
-
Din câte îmi aduc aminte e bun pana la Sucevița... Ca mai toate drumurile "bisericești"... Se au bine cu" ai de sus" ...1 point
-
1 point
-
Dupa lungi...da' lungi ateptari. 1.4 TSI ACT Ambition, Verde Jungle (aici am riscat un pic ca nu prea stiam cum arata culoarea..doar in poze). O sa mai revin cu impresii..are doar 40 de km. Motorul fasnet si fara sa il calc pe coada prea tare, silentioasa - f silentioasa. Spatiu imens in spate si in portbagaj. Si Canton...anunt - caut muzica calitatitva1 point
-
1 point
-
1J0411105AJ + 1J0511115AA ,este un RS AUQ masina in cauza1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sper sa nu va suparati daca se baga si un "dizelar" in discutie. Stiu ca se vorbeste strict de TSI si FSi, eu ma refer in general la benzinare din care se scot cat mai multi cai. De aceea cred ca nu sunt total offtopic. Nu vreau sa ma dau mare chimist (pt. ca nu sunt), doar vreau sa explic anumite lucruri ce pentru unii (cei care nu stiu deja) pot fi folositoare, pacat ca-i cam mult de citit ... 1. Cu cat vrei sa "storci" mai multi caluti la aceeasi cilindree, cu atat cresti raportul de compresie (ma refer la proiectarea motorului). Cu cat cresti rap. de compresie cu atat riscul de detonatii creste. De aici si necesitatea utilizarii unei benzine cu CO mare la motoare din care se scot foarte multi cai, raportat la cilindree. 2. Cu cat presiunea atmosferica e mai mare, cu atat fenomenul "Knock-knock" e mai accentuat. De exemplu, daca la mare folosesti CO98, la altitudini foarte mari (3000m) ajunge CO95. Oricum, e mai probabil sa-ti tacane motorul pe litoral decat la cota 1400. 3. Cifra octanica reprezinta "rezistenta" benzinei la autoaprindere (detonare) la compresie. Nu are legatura cu deflagratia (arderea propriu-zisa) si nici cu puterea calorica. Ea se masoara in mai multe feluri (indicii: RON si MON). Intotdeauna RON>MON. In State se afiseaza la pompa media celor doua, care se mai numeste si indice AKI (Anti-Knock Index), pe cand in EU se refera doar la RON. De exemplu, benzina noastra de 95RON,o gasesti in State la aprox. 91AKI (max. este 93). RON = "Research Octane Number" MON = "Motor Octane Number" RON este aprox. MON+9 Izo-octanul are cifra octanica 100. N-Heptanul are cifra octanica 0. Amandoua intra in compozitia benzinei pe langa alte multe hidrocarburi cu CO intermediare. Deci este greu sa faci analiza chimica si sa aflii CO matematic. Ca sa prepari o proba cu CO de 95 (chimic procentual), se amesteca 95 parti izo-octani la 5 parti n-heptani. Atunci cand se face analiza unei benzine pentru a se afla CO (RON sau MON), se face doar o comparatie (nu se face analiza chimica pr.-zis) cu o benzina de referinta, cu CO cunoscuta. Desigur, sunt aparate care "substituie" acea proba de referinta. Deci in realitate, cand spui ca are CO95, spui de fapt ca se comporta ca si una de 95 (una etalon). Aflarea lui RON sau MON se face pe cale dinamica, folosindu-se un motor etalon. In principiu, motorul este acelasi si pentru aflarea RON si MON, difera "stresul" la detonatie la care este supus combustibilul (preincalzirea combustibilului, turatii mari, avans pe o plaja mai larga). Mai pe romaneste RON se apropie mai mult de utilizarea normala a unui motor auto, pe cand MON ca si cum ai avea de gand sa-l "coxezi" in regim de rally. Va intrebati probabil uni dintre voi, cum e posibil sa fie benzina si RON100, si de mult peste 100 (cea de rally). Explicatia e ca sunt si alte substante mai rezistente la detonatii decat izo-octanii. Metanolul are 113, etanolul are 116. Deci cand se trece de 98, nu mai e vorba de super-distilare ci se face uz de aditivi. In acest caz se modifica si alte proprietati ale benzinei, mai ales cifra calorica (vezi cele de rally). De exemplu, Petrom Top Premium 99+ are RON99 si MOT86, deci s-ar traduce ca un AKI93 (in State). Spun asta pentru ca daca gandesti logic, in procente, nu pricepi cum e posibil sa existe benzina cu CO mai mare de 100. De fapt este o evaluare, care intrece sistemul de referinta. Benzinica buna de liniute "sare" de 100RON (cifra octanica nu lei :) ) Intrebarea mare in Romanica, apropo de benzinica este: Cat are in realitate cea de 95RON? Are atat sau mai putin? Neincrederea e mare! De aici si toate discutiile in contradictoriu. Nu avem varianta decat, "pe probate", impresii, si cateodata placebo si subiectivism. Eu unul nu cred ca cea de 95RON e 95RON, in realitate. Asta-i parerea mea!1 point
-
Asa te sfatuiesc si eu roberto, X-cess este aditivat mai bine impotriva uzurii decat X-clean, acesta din urma este destinat motoarelor de noua generatie, nu este neaparat mai bun decat X-cess doar pentru ca este mai scump, face altceva. Folosesc X-cess deja de 4 schimburi si sunt foarte multumit, cu Castrol se auzea ca o drujba.0 points
-
Eu am schimbat EGR pt ca la oprire masina avea un tremurat enervant. Pierderi de ulei avea foarte putin. Sincer ca o parere personala, in afara de faptul ca motorul se opreste normal, nu am simtit nici o diferenta prin schimbarea EGR, nici putere crescuta la turatie ridicata, nici consum scazut si nici nu se incalzeste mai repede.-1 points
-
Eu am mare grija cand ma dau jos din masina ca sa nu zgarii usa .. dar ce sa fac cu cei care sunt in masina care mai ating cu piciorul si se murdareste sau se zgarie. Pana acuma am folosit Silicon si am vazut ca se ia dar nu era asa zgariata rau :)-1 points
-
Salutare...am si eu o problema, am un golf 1.4 Ahw...imi porneste foarte foarte greu, su dupa ce porneste nu tine relantiu la rece....si trebuie sa o tin eu accelerata vreo 3 minute ca sa stea ea singura pornita...nu stiu ce are.....ma poate ajuta careva-1 points
-
Salutare ,sper sa nu deranjez și sa nu greșesc postând aici în aceasta secțiune. Sunt (încă nu), proaspăt posesor de vw nou ,model jetta ,motor 1.2 TSI. Am achitat avansul ,am luat tichet ,am primit seria mașinii după vreo doua săptămâni de la data achitării avansului (22.06.2016), mi s-a spus inițial ca mașina va ajunge în România în data de 20.08.2016,zilele acestea am sunat dealerul care-mi spune ca ,mașina va ajunge în săptămâna 35 ,mai exact la sfârșitul lui august ,începutul lui septembrie . Întrebarea mea este : mă poate ajuta cineva de pe acest forum ,dandu-i seria sa îmi spună pe unde ar putea fi mașină ? Am întrebat dealerul și mi-a spus ca nu știe ...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00