Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.08.2016 în toate secţiunile
-
Saptamana asta am facut o plimbare la Sibiu+Paltinis, 2x Sibiu-Patinis = . Am ramas placut surprins de anvelope (Bridgestone Potenza S001), n-au schitat nimic dubios. Pare ca doar ploaia si drumul plat nu le place, pe viraje si drum inclinat le place mai mult. Pentru amatorii de statistici, consumuri: - Bucuresti - Pitesti = 7.9L/100km, viteza medie 131km/h, destul de liber - Sibiu - Bucuresti = 7.5L/100km, viteza medie 75km/h Weekend-ul trecut am mesterit mai mult la masina, am terminat cu luminile de avertizare de pe usi si am spalat interiorul. Cu luminile de pe usile spate a mers mai greu, este de de bricolat la fetele de usi ca sa intre lampile si mi-a luat putin mai mult pana am identificat firele la care trebuia sa ma leg. Acestea se leaga cu plusul la motorasul pentru geamuri si cu minusul la switch-ul care sesizeaza portiera deschisa. Ca dezavantaj din cauza asta, nu au temporizare ca cele de pe fata, vor lumina permanent atat timp cat usa este deschisa. Ca fun fact, cablajele usilor din spate sunt facute la Dej. Apoi a urmat interiorul. Cand am vazut masina prima oara, avea interiorul foarte murdar. L-au curatat cei de unde am luat-o inainte de livrare, dar se putea mai bine. Asa ca am scos artileria si m-am apucat de treaba. Ca mod de lucru, am pulverizat solutia pe o zona (sezut, spatar etc), am frecat cu o peria, apoi am pulverizat apa cu un vermorel si am extras cu aspiratorul. Am repetat procesul de limpezire si extractie de vreo 3 ori, ca sa nu ramana detergent in tapiterie. Am inceput cu bancheta spate, care parea destul de curata Mocheta spate era plina de detergent ramas de la spalarea anterioara. Aici am dat doar cu apa si am extras cu aspiratorul, de 3-4 ori. Cam asta a iesit doar din spate, desi parea curat Fetele de usi le-am curatat cu un aplicator de microfibra si le-am limpezit cu o laveta umeda pentru a nu satura materialul cu apa. Scaunele din fata aveau ceva multa mizerie Asta a iesit din fata + covorase, ce-i drept din covorase a iesit cea mai multa mizerie Cam asa a iesit la final: @ToniM: Mersi de feedback, folia am pus-o deja si sunt multumit de alegere pana acum.2 points
-
Dupa cum multi dintre voi stiu, am avut aproape 4 ani acest golf care a fost "prima iubire" . Am decis sa il vand tocmai pentru a trece la un Audi A5. Hotararea am luat-o in vara anului trecut - cand am si vandul Golful - deci nu a fost foarte usor sa intru in posesia ei, dar sunt mandru ca intr-un final am reusit. Intre timp am fost servit de un Smart Fortwo, o masina ideala de altfel pentru Bucuresti. Masina actuala este un Audi A5 Sportback, motorizare 1.8 TFSI cu 170Cp, cutie automata Multitronic in 8 trepte, an fabricatie masina 2012 (rulata din 2013). Ca si dotari este destul de bine echipata, lipsurile din punctul meu de vedere fiind trapa si interiorul din piele. Voi atasa fisierul cu toate dotarile pentru curiosi: WAUZZZ8T5CA057712.pdf Culoarea este cu totul speciala, un gri care isi schimba nuanta foarte mult in functie de lumina. Trec prin revista cateva aspecte: motor 1.8 TFSI 170cp start/stop cutia noua multitronic in 8 trepte jante 18" alloy MMI cu toate comenzile dublu-climatronic + clima pasageri spate privacy glass lumini picioare/usi etc stopuri led faruri xenon + led evacuare dubla cu tipsuri cromate magazie 6CD, magazie 2SD card pilot automat,senzori ploaie/lumina/parcare navigatie bluetooth subwoofer oem Pentru ca stiu ca o sa apara intrebari legate de pret, spun de acum ca el este confidential, DAR ca idee un exemplar asemanator se gaseste pe piata acum la preturi cuprinse intre 17.000-27.000 conform autovit. Planurile pentru viitor ar fi accesorizarea interiorului cu piele, si mi-as dori sa o las putin mai jos (probabil arcuri s5/rs5 sau eibach- vom vedea). Pana atunci trebuie sa o inscriu plus o revizie mare. Si acum ce ne place cel mai mult..1 point
-
Intr-adevar ii singura bucata...rupta in gura. Cel putin acuma in week-end era decapat "doar" stratul de uzura si erau mai mici gropile1 point
-
E85 e ok. De la intersecție iar... Aglomerat, câteva radare și cam atât... Până la Vatra Dornei e super asfaltul... Și mai departe spre Bistrița cine se duce încolo... Tocmai m-am întors de la Cluj... Mai puțin parcările... Pe unele au uitat idioții sa le asfalteze sau măcar sa astupe craterele... Mi-am luat-o maxim pe Mestecanis...1 point
-
La colegul Cristi ce treaba are ANPC -ul, ca doar nu i-a dat nimeni flit la service? A vrut omul programare la Porsche (banuiesc ca la PBN) si a obtinut. Daca se grabeste poate incerca si la ceilalti (Midocar, Avia, Brady etc.). La colegul Andrei e alta discutie, ca el sta in provincie si e oarecum captiv, nu are asa multi dealeri pe linga el. Dar problema lui e diferita ... se manifesta cu intermitenta si nu a gasit un service dispus sa-si bata capul cu investigatii mai serioase. Cit priveste caseta, pe forumul monomarca sunt doua Leonuri noi care au schimbat caseta pe garantie la 10 mii si 20 de mii pentru pocnituri la manevrarea volanului, unul din ei la revizie, fara sa o reclame ... si mai e unul care a schimbat la 126 de mii pe kulanz, cu 50% din piesa de la Seat. De aceea zic ca daca e caseta, e problema cunoscuta si se inlocuie fara comentarii. Interesant este ca la Seat directia electromecanica a avut si actiune de fabrica cu update de soft.1 point
-
ANPC chestii... mai ales ca e o posibila problema de tren de rulare, siguranta circulatiei etc.1 point
-
scanul este cel care ne ajuta 100% nu cartea de identitate. deci, ramane valabil ce am spus mai sus.1 point
-
s.a discutat de 1000 de ori... cititi aici cu atentie http://www.myturbodiesel.com/wiki/manual-transmission-gear-oil-change-mk5-mk6-tdi/1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vezi ca mai sunt topic-uri in care nu ai intrebat, intreaba peste tot ca poate stie cineva solutia.1 point
-
1 point
-
Oricare dintre ele, obligatoriu si filtru nou, dar eu as recomanda LM.1 point
-
Te duci cu o bricheta si o sticla de benzina si ..restul e lesne de inteles. Glumesc, mai destind atmosfera pe aici. Te duci la ei si le spui că vrei sa faci o constatare pentru garanție. Mai departe ar trebui saurmeze poezia clasica cu mențiunea că a ta e 4x4 si are o cutie de transfer si cardan si bla-bla...sa nu crezi. S-ar putea sa ai "bafta" de o casetă noua... In cazul meu, când m am dus sa reclam functionarea necorespunzatoare a ambreiajului mi a zis injineru în fata ca "asa face toate" iar eu cu zâmbetul pe buze i am spus ca e perfect atunci..."o sa l schimbați dumneavoastră ca la voi ajunge masina" .1 point
-
Dupa lungi...da' lungi ateptari. 1.4 TSI ACT Ambition, Verde Jungle (aici am riscat un pic ca nu prea stiam cum arata culoarea..doar in poze). O sa mai revin cu impresii..are doar 40 de km. Motorul fasnet si fara sa il calc pe coada prea tare, silentioasa - f silentioasa. Spatiu imens in spate si in portbagaj. Si Canton...anunt - caut muzica calitatitva1 point
-
@75NORCred ca e de așteptat și la noi sa fie ceva asemănător. Ce spui tu ma duce cu gândul la echiparea cu care vine standard Golf 7 GTI. Nu are nici măcar climatronic și cotiera centrala asa cum au alte versiuni. Cred ca grupul VW duce o politica interesanta cu treaba asta, scot mașini gen GTI, RS, etc, la care prețul standard e aproape cel de pe echiparea imediat următoare, dar de fapt e marketing, pentru ca îți scot din opțiuni și ei sunt siguri ca cel puțin unele dintre ele vor fi adăugate înapoi, dar pe bani suplimentari. Înțelegeți voi ce zic..1 point
-
1 point
-
Stai linistit ca atatia agitati cat sunt in Germania nu sunt in nici o alta tara, ar merge cu 220 cu 1.6 tdi daca ar putea. Eu nu circul in oras, si am explicat ca daca circuli in oras intervalul ajunge repede la 15.000 km. Deci nu mai e problema cand faci intervalul ca te obliga el sa mergi mai repede. Pentru un gti 200, nu e nici o problema, nici 220 nu e. Pt un 2.0 tdi, 200 poate deveni o problema in timp. Si de multe ori aia cu 3.0 sunt mai linistiti decat aia cu 2.0 tdi si cred ca hatchback e denumirea normala nu hot-hatch. Turbina daca nu e stresata cum spui tu, o sa o schimbi repede ca se infunda. La fel si filtru de particule si egr in unele cazuri. De aia trebuie sa circuli cu masina nu sa o tarasti cu 1500 ture. Caz concret Jetta 1.6 tdi, dsg, masina de 4 ani, 45.000 km cumparata de noua condus preponderent in oras. Injectoare schimbate, egr dus dupa ce a iesit din garantie. Iti garantez ca daca mergeai in m cu ea sau trageai de ea in 3000-4500 ture nu aveai problemele astea la km astia. Dar dsg merge cu pana in 2000 rpm in mers normal, condusa de o femeie linistit si uite rezultatul. Masina cand mergi tare se curata. Ma refer la turbina, egr, filtru particule, evacuari etc. Daca nu mergi o infunzi numa si o distrugi crezand ca o protejezi. Mai trebuie sa intri si pe red line ca nu se intampla nimic. Ii faci un bine numa!-1 points
-
A venit timpul sa fac si schimbul de ulei.Ce imi recomandati: Liqui Moly 5w-30 sau Motul 5w-30? Ma intereseaza sa fie motorul mai silentios. Ma apropii de 9000 de km cu fostul ulei, Castrol Edge Titanium 5w-30, nu mi-a consumat deloc, doar ca m-i se pare putin cam zgomotos.Mentionez ca motorul a fost segmentat acum aproximativ 9000 de km, i-am schimbat si toate filtrele.Sa schimb iar filtrul de ulei, sau sa il mai tin pe asta? Multumesc !-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00