Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.08.2016 în toate secţiunile

  1. Saptamana asta am facut o plimbare la Sibiu+Paltinis, 2x Sibiu-Patinis = . Am ramas placut surprins de anvelope (Bridgestone Potenza S001), n-au schitat nimic dubios. Pare ca doar ploaia si drumul plat nu le place, pe viraje si drum inclinat le place mai mult. Pentru amatorii de statistici, consumuri: - Bucuresti - Pitesti = 7.9L/100km, viteza medie 131km/h, destul de liber - Sibiu - Bucuresti = 7.5L/100km, viteza medie 75km/h Weekend-ul trecut am mesterit mai mult la masina, am terminat cu luminile de avertizare de pe usi si am spalat interiorul. Cu luminile de pe usile spate a mers mai greu, este de de bricolat la fetele de usi ca sa intre lampile si mi-a luat putin mai mult pana am identificat firele la care trebuia sa ma leg. Acestea se leaga cu plusul la motorasul pentru geamuri si cu minusul la switch-ul care sesizeaza portiera deschisa. Ca dezavantaj din cauza asta, nu au temporizare ca cele de pe fata, vor lumina permanent atat timp cat usa este deschisa. Ca fun fact, cablajele usilor din spate sunt facute la Dej. Apoi a urmat interiorul. Cand am vazut masina prima oara, avea interiorul foarte murdar. L-au curatat cei de unde am luat-o inainte de livrare, dar se putea mai bine. Asa ca am scos artileria si m-am apucat de treaba. Ca mod de lucru, am pulverizat solutia pe o zona (sezut, spatar etc), am frecat cu o peria, apoi am pulverizat apa cu un vermorel si am extras cu aspiratorul. Am repetat procesul de limpezire si extractie de vreo 3 ori, ca sa nu ramana detergent in tapiterie. Am inceput cu bancheta spate, care parea destul de curata Mocheta spate era plina de detergent ramas de la spalarea anterioara. Aici am dat doar cu apa si am extras cu aspiratorul, de 3-4 ori. Cam asta a iesit doar din spate, desi parea curat Fetele de usi le-am curatat cu un aplicator de microfibra si le-am limpezit cu o laveta umeda pentru a nu satura materialul cu apa. Scaunele din fata aveau ceva multa mizerie Asta a iesit din fata + covorase, ce-i drept din covorase a iesit cea mai multa mizerie Cam asa a iesit la final: @ToniM: Mersi de feedback, folia am pus-o deja si sunt multumit de alegere pana acum.
    2 points
  2. O veste buna, mai nou merge navigatia cu Google maps si offline, am fost pana in Bulgaria si inapoi cu harta descarcata de acasa fara conexiune de date. (Sibiu-Sunny Beach), pe Android Auto
    1 point
  3. Confirm si eu ca este pe nr. de inmatriculare al masinii.
    1 point
  4. Daca apar in BC inseamna ca este doar de codari treaba. Nu poti sa ai una si cealalta nu. De asemenea trebuie intrunite conditii de intuneric ca sa mearga.
    1 point
  5. Sigur, as fi scris doar ca am vrut sa ramana curat topicul curent. Dupa cateva ore de "chin" care includ: cautare ETKA , instalare ETKA intr-o masina virtuala, schimbare limba din chirilica(mai exact ????X?U??) in ceva care se poate citi, am folosit aplicatia. Am cautat apoi "babeste" in ETKA, fiind prima data cand il foloseam, cam unde ar putea sa fie piesele de care aveam nevoie. Intr-un final, am reusit sa dau peste partea care tinea de navigatie RNS - sectiunea 0 si de acolo am dat peste codurile pieselor.
    1 point
  6. Au iesit din cretacic. Cand cumperi vigneta ti se solicita nr de inmatriculare.
    1 point
  7. Faina rau masina <3 printre preferatele mele de pe grup
    1 point
  8. Foarte pe langa subiect ai fost, noroc cu ultima remarca pe care ai facut-o vis-a-vis de anvelopele allseason. Bine aceste anvelope sunt de vara omologate si iarna dar pana la urma tot un drac este. Si hai sa-ti spun de ce ai fost pe langa subiect: noi vorbeam de mere (adica de anvelopele Michelin CC) iar tu ai venit sa ne povestesti de perele tale si tot vorbind despre ele ai ajuns sa faci si comparatie intre ele. Daca tot ai facut aceasta comparatie, m-am documentat putin si am aflat ca anvelopele cumparate de tine au clasa B la franare si clasa C la consum (asta este cam irelevant, mie mi se pare marketing) in timp ce anvelopele Michelin CrossClimate au clasa A la franare. Stii cat de mult poate face diferenta 1 metru pe franare atunci cand ai nevoie? Nici nu-ti imaginezi. Revenind pe subiect, cred ca am 15000 km pana acum si le am din vara anului trecut, sunt pe 15" cu dimensiunea clasica 195/65, iar masina pe care le-am montat este o Skoda 2 combi numita Skozilla (cautati pe google si gasiti) este inaltata si facuta cat se poate de off-road pt o masina de strada si modificata in limita sigurantei rutiere. Am prins calduri de peste 50 grade la asfalt unde s-a comportat foarte bine, pe carosabil umed am ramas placut impresionat, iar testul suprem a fost asta iarna. Sincer va spun ca nu ma asteptam sa se comporte atat de bine. Va tin la curent cu uzura lor, adica asta ar cam fi ultimul test al lor. Ca sa spun si contra sa fiu fair play, avem asa: - cam strang pietricele intre rizuri, bine am si o strada de 100 metri doar cu pietris, cred ca de acolo le agat, dar nu sunt deranjante la mers sau la zgomot, dar ma enerveaza cand mai vad cate 1 pietricica, 2 intre rizuri - chestia cu consumul este pur marketing, adica si cea mai proasta anvelopa daca bagi putin mai multa presiune in ea decat specifica producatorul iti poate face economie de combustibil P.S. sunt foarte rezistente la socuri, am dat intr-o groapa cam pe la 40 km/h de am zis ca s-a rupt masina, am verificat cat am putut atunci anvelopa si a fost ok, dar cum eu sunt mai pesimist am zis ca sigur a facut galca pe interior. A 2-a zi la vulcanizare, surpriza, anvelopa era ok.
    1 point
  9. la mine de noua imi bateau farurile foarte sus, inclusiv tiristii ma blitau, eu vedeam foarte bine ce e drept, nu aveam nevoie de faza lunga, am fost la vw , le-au pus pe calculator, cica le-au reglat, au batut si mai sus , apoi am vazut reglajul manual cu imbus, si le-am reglat la perete, nu mai am nici o problema, la service mai rau iti strica masina, decat sa faca ceva bun.
    1 point
  10. La fel si la mine, deci as fi interesat sa aflu de la ce poate fi.
    -1 points
  11. La ce experiente am avut si eu cu astia de la Avia, s-au exprimat corect....chiar exista riscul sa-ti fu_a cutia. Mai bine intereseaza-te de un service care are oameni specializati pe DSG, orcum nu mai e in garantie. Si da, fa-ti update la Avia, vezi cum se comporta, apoi treci la urmatorii pasi, cu alt service. Daca zici ca mecatronicul a fost schimbat, posibil sa fie doar ambreiajele de vina (asta nu inseamna ca este ieftin). Dar daca e sa ai ghinion, stii vorba aia....mai schimbi mecatronicul o data Sa ne tii in curent cu desfasurarea evenimentelor.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!