Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.08.2016 în toate secţiunile

  1. Bine v-am gasit dragi posesori de vag. Va prezint proiectul meu ambitios de restaurare a unui golf mk1 facut in proportie de 80% de manutele mele:)
    2 points
  2. Saptamana asta am facut o plimbare la Sibiu+Paltinis, 2x Sibiu-Patinis = . Am ramas placut surprins de anvelope (Bridgestone Potenza S001), n-au schitat nimic dubios. Pare ca doar ploaia si drumul plat nu le place, pe viraje si drum inclinat le place mai mult. Pentru amatorii de statistici, consumuri: - Bucuresti - Pitesti = 7.9L/100km, viteza medie 131km/h, destul de liber - Sibiu - Bucuresti = 7.5L/100km, viteza medie 75km/h Weekend-ul trecut am mesterit mai mult la masina, am terminat cu luminile de avertizare de pe usi si am spalat interiorul. Cu luminile de pe usile spate a mers mai greu, este de de bricolat la fetele de usi ca sa intre lampile si mi-a luat putin mai mult pana am identificat firele la care trebuia sa ma leg. Acestea se leaga cu plusul la motorasul pentru geamuri si cu minusul la switch-ul care sesizeaza portiera deschisa. Ca dezavantaj din cauza asta, nu au temporizare ca cele de pe fata, vor lumina permanent atat timp cat usa este deschisa. Ca fun fact, cablajele usilor din spate sunt facute la Dej. Apoi a urmat interiorul. Cand am vazut masina prima oara, avea interiorul foarte murdar. L-au curatat cei de unde am luat-o inainte de livrare, dar se putea mai bine. Asa ca am scos artileria si m-am apucat de treaba. Ca mod de lucru, am pulverizat solutia pe o zona (sezut, spatar etc), am frecat cu o peria, apoi am pulverizat apa cu un vermorel si am extras cu aspiratorul. Am repetat procesul de limpezire si extractie de vreo 3 ori, ca sa nu ramana detergent in tapiterie. Am inceput cu bancheta spate, care parea destul de curata Mocheta spate era plina de detergent ramas de la spalarea anterioara. Aici am dat doar cu apa si am extras cu aspiratorul, de 3-4 ori. Cam asta a iesit doar din spate, desi parea curat Fetele de usi le-am curatat cu un aplicator de microfibra si le-am limpezit cu o laveta umeda pentru a nu satura materialul cu apa. Scaunele din fata aveau ceva multa mizerie Asta a iesit din fata + covorase, ce-i drept din covorase a iesit cea mai multa mizerie Cam asa a iesit la final: @ToniM: Mersi de feedback, folia am pus-o deja si sunt multumit de alegere pana acum.
    2 points
  3. Cu ce ajuta intercoler-ul aerisirea asta pe carenaj, el se raceste cu aerul din grila fata?
    1 point
  4. Inca o data, daca e de la caseta, e problema cunoscuta, ca si cu stopurile la Seat si se se schimba fara comentarii.
    1 point
  5. Te duci cu o bricheta si o sticla de benzina si ..restul e lesne de inteles. Glumesc, mai destind atmosfera pe aici. Te duci la ei si le spui că vrei sa faci o constatare pentru garanție. Mai departe ar trebui saurmeze poezia clasica cu mențiunea că a ta e 4x4 si are o cutie de transfer si cardan si bla-bla...sa nu crezi. S-ar putea sa ai "bafta" de o casetă noua... In cazul meu, când m am dus sa reclam functionarea necorespunzatoare a ambreiajului mi a zis injineru în fata ca "asa face toate" iar eu cu zâmbetul pe buze i am spus ca e perfect atunci..."o sa l schimbați dumneavoastră ca la voi ajunge masina" .
    1 point
  6. O parere personala, scapa repede de tiganeala aia rosie ca e nasoala, strica tot aspectul, nu are nici o legatura cu masina.
    1 point
  7. Confirm si eu zgomotul cu ARAL 5w-40 la pornire, tot in ATD, 2-3 secunde pana se ridica presiunea. Insa la cald, forjat, etc motorul suna bine.
    1 point
  8. si da, compresorul functioneaza in parametrii. PS am fost miercuri in Ploiesti pe la colegul Mario20vest, daca citeam postarile , ne intalneam toti 3
    1 point
  9. Am pus si etrierii! Inainte Dupa
    1 point
  10. Salutare tuturor, Am efectuat zilele trecute prima revizie completa + inspectie la O3 1.4 TSI 150 c.p. la Avia Pantelimon. Masina avea 22 k, m-am dus de buna voie, computerul arata ca mai am inca 8k km sau peste 300 de zile. Am dus eu ulei la bidon de 5 l Castrol 5W30 LL, cod 504/507, din care a mai ramas 1 litru. S-au inlocuit: filtrele de ulei, aer si polen (ultimul arata destul de bine), busonul de la baia de ulei, s-a verificat jocul la roti (inexistent), presiunea in roti (inclusiv cea de rezerva), incarcarea bateriei, nivel antigel si lichid de frana, s-au setat intervalele de revizie flexibile: 30 k km / max. 2 ani pt. schimb ulei si 1 an pt. inspectie (obligatoriu). Am stat tot timpul langa masina, a durat cam 100 de minute. Mecanicul a lucrat cu mare grija, consilierul a fost extrem de amabil cu formalitatile, amandoi mi-au raspuns cu explicatiile tehnice necesare la diferitele intrebari pe care le-am pus. Cost total factura 508 lei, ma declar extrem de multumit de cum a decurs toata operatiunea. Recomand fara rezerve acest service.
    1 point
  11. Sterg putin praful pe aici , multe nu s-au intamplat recent deoare ce masina a stat cuminte in garaj. Zilele acestea o sa fac cu ea cateva drumuri mai lung ca sa se dezmorteasca putin dupa care inapoi in garaj. Tot ma gandesc sa o scot la vanzare deoarece nu prea ma pot plimba cu ea. La pret nu m-am gandit inca dar nici nu stiu cum merg astea. Aseara am curatat putin interiorul si am hitratat scaunele cu ceva solutie de la sonat pt piele, atasez si cateva poze .
    1 point
  12. In cazul in care castrolul nu e contrafacut atunci nu prea conteaza care dintre cele doua il torni in motor. Eu in 1.9ATD am folosit urmatoarele uleiuri(5w-40 toate): -castrol edge fst -motul x clean si specific 505.01 -aral high tronic -valvoline synpower mst Toate le am tinut aprox. 10k km,din toate a consumat sub 0.5l.Cu aral motorul a fost o idee iarna mai galagios dupa prima cheie.Intre celelalte doar buzunarul a vazut diferenta.
    1 point
  13. Da merita incercat, dar nu schimba vascozitatea, mergi pe ulei cu norma recomandata. Succesul e sa-l schimbi la maxim 10K. http://www.ulei-motul.ro/produs/22/motul-specific-505-01-502-00-505-00-5w40.html
    1 point
  14. trebuia legat de picior, sa nu cada-n motor... :D
    1 point
  15. si inca 3 poze , toate upgradurile sunt OEM!
    1 point
  16. intre timp masina a primit un set de covorase din cauciuc OEM cu inscriptia PASSAT pentru vremurile murdare/ploioase :)
    1 point
  17. Confirm, eu am CSC5 pe 17. Nici nu am vazut pe site-urile online Continental de orice fel pe 16, curios.
    -1 points
  18. Saptamana trecuta , masina a primit lupe BI-Xenon Morimoto 2.5 inch !
    -1 points
  19. Ideea este ca nu sa facut nivelul inca pentru ca temperatura uleiului nu era optima , dar din toate topicurile legate de schimbul de ulei am inteles ca sunt nevoie de 6 litri de ulei , in cazul schimbului mechatronicului este nevoie de mai mult ? Au sters erorile din calculator si ciudat este ca apare aceeasi eroare . Simt ca inebunesc . Am verificat si cablul care intra in mechatronic , masa ( cele trei fire legate in spatele farului din stanga ), toate sigurantele , sigurul lucru pe care nu l-am verificat este cablul negru care vine din cutie la mechatronic . Repet mechatronicul este nou . Ar putea fi acel cablu problema ?
    -1 points
  20. Am facut update pentru racirea intercoolerului. In mers se simte o oarecare inbunatatire, dupa niste accelerari pana la 4-5000 de ture, aerul se incalzeste pana la 50 de grade, apoi se raceste mult mai repede. Am verificat in Torque. Cost material 16 lei (Dedeman), timp de lucru 1 ora.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!