Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.08.2016 în toate secţiunile

  1. Retrofitul cel mai important s-a terminat ieri, MMI 3G High.
    4 points
  2. Deschid acest topic, pentru ca topicul "pompa ulei passat" este inchis. Consider ca merita impartasite "simptomele" si rezolvarile lor. Am pățit și eu o cădere a pompei de ulei la 200k la SHARAN 2006 2.0 - axul hexagonal uzat - care s-a înlocuit cu unul nou original. Nu am oprit chiar imediat mașina, am mai rulat cam 2 km... ?. Totuși am avut noroc - cuzineți ok, turbosuflanta își face treaba ca înainte. Dar... A apărut un șuierat -mieunat când apăs pedala, care creștea în intensitate și ascutime odată cu turația - fără a fi foarte intens . Mecanicul initial zicea că e de la turbina dar că nu ar trebui să umblăm la ea dacă mașina trage bine și nu constatam pierdere de ulei în perioada următoare. Precizez că acum 10 k am dat turbina la curățat pentru ca mai dădea în nas scurt cu o frecatura metalica și a fost în regulă apoi. Iata zgomotul1: https://www.dropbox.com/s/sf5r4ss9zl39m1t/20160616_174858.mp4?dl=0 Totusi, mai ales dupa ce am auzit si la relanti un nou zgomot, am dus-o la alt 'doctor'. Zgomot 2: https://www.dropbox.com/s/57czgu40z96ra1s/20160618_164201.mp4?dl=0 Rezultatul: montaj defectuos al pinioanelor pompei de ulei la primul atelier, astfel incat s-au rupt aproape toti dintii pinionului intermediar al pompei (zgomotul1) - acestia zornaind la relanti in baia de ulei (zgomotul 2). Si ce aere de mari specialisti isi dau mecanicii de la primul atelier! Halal!... M-a costat 490 lei pinionul... Acuma merge bine. https://www.dropbox.com/s/kqos2ado00ya6xv/20160627_154336.jpg?dl=0
    1 point
  3. Revin cu pareri despre masinuta. Poate sunt subiectiv, dar masina este incantatoare. Motorul are rezerve de putere arhisuficiente pentru o masina de strada, iar DSG-ul parca condimenteaza si mai mult senzatiile oferite de motor in momentele de ritm mai sustinut. Tinand cont ca am cam trecut de rodaj, m-am dat putin la ea pe cateva portiuni de drum virajat in urcare si se comporta senzational. DSG-ul mi se pare destul de ok in exploatare. Sunt si scenarii in care nu schimba/mentine treapta cum mi s-ar parea mie normal. Mai exact, cand masina este in urcare si merg cu o viteza aproape constanta in intervalul 50-90 km/h parca as prefer sa nu schimbe in sus. In functie de viteza, inclinatie si lungimea rampei, cateodata trecerea in S a cutiei e ce trebuie, dar in multe cazuri am preferat sa trec in manual. Oricum, ma declar pe deplin multumit de cutie, sper sa nu fie probleme de fiabilitate. ACC in combinatie cu DSG mi se pare genial, functionalitatea e mult peste ce ma asteptam. L-am folosit intensiv pe autostrazi in concediu, dar au fost multe cazuri cand l-am folosit si pe drumurile nationale atat in afara tarii, cat si in tara. De exemplu, la intoarcere l-am folosit noaptea la mers in coloana pe Valea Oltulului, de la Talmaciu pana la Caciulata. Nu aveti idee cat de odihnitor poate fi intr-o astfel de situatie. Oglinzile exterioare electrocromate sunt o dotare pe care o recomand cu caldura oricui, mai ales in Romania unde avem xenon aftermarket la tot pasul, iar folosirea proiectoarelor de ceata in permanenta este sport national . Start/Stop nu il folosesc deloc, mi se pare destul de iritant. Mi-a placut foarte mult cum era implementat pe Mazda CX-5 cu cutie automata, puteai controla foarte bine activarea lui din presiunea aplicata pedalei de frana. Chiar si in felul ala, tot nu cred ca l-as fi folosit prea mult. Oricum, acum sunt in faza in care incerc sa-mi aduc aminte de fiecare data dupa pornirea motorului sa apas si pe buton pentru dezactivarea Start/Stop. Am folosit Google Maps prin Android Auto intr-o mare parte a concediului prin Europa si pot sa spun ca e destul de ok. Am observat ca, in cateva cazuri cand distanta pana la urmatoarea schimbare de directie este foarte mare, cu timpul nu se mai updateaza informatiile in ecranul de la Maps. o simpla trecere in Home, rezolva aceasta "problema". Desi am folosit in mai multe cazuri si trasee salvate offline in Google Maps, s-a intamplat o singura data sa se deconecteze Android Auto si sa nu vrea sa continue navigatia fara conexiune de date. Navigatia masinii (remintesc ca am Amundsen) am folosit-o prima data dupa problema de mai sus cu Google Maps, datorita si costurilor mai ridicate a traficului de date in Elvetia. A fost de ajuns cat sa ma obisnuiesc cu interfata si pot sa spun ca am folosit-o pe urma pentru mai mult de 2000 km. Mi se pare destul de ok interfata si functionalitatea. Mi-a placut de exemplu ca are optiunea de a arata intr-o fereastra separata pana la 3 puncte de interes de pe traseu cu distanta pana la ele. E foarte util sa ai direct afisat pe ecranul navigatiei de exemplu cat e pana la cea mai apropiata benzinarie/parcare/restaurant etc. Camera video spate are o imagine decenta, se putea si mai bine, dar din pacate liniile de ghidaj afisate pe imagine nu sunt dinamice raportat la pozitia volanului. Mi se pare ciudat ca nu este implementata functia pentru ca in interfata senzorilor de parcare liniile de ghidaj sunt dinamice raportat la pozitia volanului. Cine stie poate se poate updata cumva.
    1 point
  4. Exact ce spuneam și pe topicul meu. Și te întrebi inevitabil cum merge una care stă și mai bine, dacă îți oferă atât de mult o mașină care nu este situată în vârful mașinilor de gen.
    1 point
  5. "Zilele astea am găsit și o poza cu fostul Superb după accident. Din ce am înțeles, tinichigiul ce a cumpărat masina de la mine a făcut-o și vândut-o. Ea circula și în zi de azi pe drumurile patriei.." si a fost vanduta probabil ca "fara accident"
    1 point
  6. Nu sunt carcotas dar crezi ca poti sa faci ceva cu ic-ul ala? Nu se aseaza tocmai ok si nu da bine in poze . Ps: nice ride!
    1 point
  7. Buna dimineata . Eu cand spun ca ma duc cu a 5-a in oras daca se merge constant ma credeti nebun . Desi am schimbat locul de munca, e mai aproape si nu mai merg pe autostrada tot am o medie de 6,3 fata de 6,2 cat aveam inainte cand mergeam zilnic 100 de km dus intors pe tempomat cu 110-120. Si asta cu tot cu concediu, cu mers pe autostrazi unde nu m-am dus cu 100 dar nici cu 190 si cu oras/orase pe unde am umblat plus muntii ce i-am urcat. Daca mergi normal si nu agresiv cu masina si folosesti la maxim frana de motor scoti consumuri de nu-ti vine sa crezi. La frana de motor ma refer ca anticipezi traficul si nu franezi in ultima clipa ci lasi piciorul de pe acceleratie dar asta depinde si cat de mult trafic e si daca e in oras sau nu. Mie in carte imi scrie in oras 9,2 si afara 5,5, deci medie de 7,3. Real in oras nu prea scap de 10 si in afara scot lejer daca e drumul perfect si 4,6 in rest ma invart pe la un 6. Media iese mica pentru ca fac 30% oras si 70% afara.
    1 point
  8. My bad. Incep sa tot apara R-uri. Mergem inainte cu km, cu eroarea tot acolo (apreciez cine mi-a dat negativ pt postarea mea - macar sa stiu si eu cu ce nu e de acord). E de acord cu asa eroare la o masina de 2 luni cu pret de lista 29k euro la care VW nu a formulat solutie? Miercuri dimineata o iau din loc spre Budapesta.
    1 point
  9. Da, cauciucul a ramas acelasi, prezoanele ok stranse, jantele sunt originale de golf 6 modelul mugello, diametrul butucului 57,1. Urmatorul pas: cumpar jante de tabla noi pt iarna si cauciucuri si când o sa le pun pe masina, in toamna, o sa vad cum se comporta. Pana atunci nu mai fac nimic, ca sincer, m-am cam saturat de permutari.
    1 point
  10. Bila aia cu furtun este un rezervor de vacuum
    1 point
  11. Foarte ciudat ce zici tu aici dar daca arunci un ochi pe topicul de consum al nostru o sa vezi ca Saibot pune exact aceleasi valori cu Cupra in timp ce CristiALF ne spune ca al lui Alltrack 1.8 consuma fix 9-10 pe afara si "cat poate" in Bucuresti. Legat de calitatea masinii si de greieri si zgomote parazite...cred ca pot exista diferente de asamblare dar nu cred ca sunt atat de mari asa cum se povesteste pe forumul monomarca. Legat de chestia asta este un coleg pe forum aici un un leon 1.4 pe care l-a antifonat complet in timp ce eu nu pot sa ma plang de zgomot desi merg destul de tare. Deci e treaba in primul rand de perceptie dar daca te astepti ca un Leon sa fie la fel de antifonat ca un S klasse...atunci problema e in alta parte. (generic vorbind)...ca sa nu mai zic ca mie Xp-ul mi s-a parut obiectiv mai silentios decat Fr-ul.
    1 point
  12. Salut, puteti sa ma ajutati si pe mine va rog frumos cu o parere despre un compresor de la skoda octavia 2? Am fost la verificat freonul cu ea acum doua zile dupa am constatat ca nu mai functioneaza aerul cum trebuie. Tipul de la service a zis ca este compresorul "dus" si trebuie schimbat!! puteti sa imi spuneti si mie daca trebuie si electrovalva? Compresorul este schimbat in service la reprezentanta in 2011. Va multumesc anticipat!!
    1 point
  13. VPD sau VMO, cele mai acesibile ca pret. Valvoline este prea scump pentru ce ofera.
    1 point
  14. Partea cu magnetul care atrage spanul nu s-a stabilit deja pe alt topic ca e gresita? Spanul fiind de aluminiu.
    1 point
  15. Zilele trecute s-a lucrat la masina mea. Nu m-ai aveam freon in instalatie fiindca totul s-a scurs (indiciu, acea pata de pe scut). Aveam una sau mai multe fisuri in cotul acela de unghi ascutit, ansamblul de piese nr 14 din schema de mai jos. Initial s-a folosit ceva adeziv special pentru a remedia problema dar n-a tinut (la proba UV se vedeau porii) si pe langa asta a cedat una dintre supape (cea de langa baterie, cea de pe traseul tur daca nu gresesc) ...deci am pierdut inca o data tot freonul. Am comandat alta tubulatura, una noua (numarul 14 din schema), ce ma va costa 950lei (da!) si-o supapa noua (piesa 21 din schema) ce ma va costa 95lei. http://img841.imageshack.us/img841/3958/paint8etka.jpg Multumesc de raspunsuri.
    1 point
  16. ar trebui schimbat...., nu doar verificat la km astia.
    -1 points
  17. Nu e cumva cel care a luat masina in acelasi timp cu Cezar? On topic: Eroarea s-a manifestat la 20 de minute de cand am plecat cu masina. Imediat l-am sunat pe consilier, nu am mai oprit motorul (inclusiv SS dezactivat). Ajuns la PBV masina a intrat direct in atelier. Filmata eroare de un tehnician, apoi filmata inclusiv de seful tehnicienilor in timp ce era consilierul la volan. Masina nu a dat nicio eroare pe VAS, scanata de doua ori. Mi se pare absolut aiurea sa imi afiseze acea eroare pe ecran, camera vizibil sa nu mearga, insa fara erori. Ceea ce mi-au spus si cei de acolo ca e ciudat..eroare certa care se obiectiveaza si in acelasi timp nu e recunoscuta de VAS. Nu vrea VW sa o recunoasca E a 3a masina cu aceasta problema semnalata la PBV de la inceputul anului. S-au intocmit referate incepand cu prima masina (ianuarie 2016), dar fabrica nu a raspuns in 8 luni nimic. Nici ca e normal, pt ca nu e, nici ca stie de problema. Parca o ignora. Versiunea mea de soft din fabrica era cea care mai rezolva unele probleme, uite ca nu toate. Au aplicat un TPI care nu era pt seria mea de caroserie, dar tinea de sistemul de infotainment ca sa faca absolut totul posibil. Dosarul meu ramane deschis, solicitare la fabrica este facuta. De data asta, dealer-ul si-a facut treaba. Nu am ce sa comentez in mod negativ la adresa lui (cand m-am intors a venit consilierul in parcare ca sa nu opresc motorul, a luat masina si am intrat in service cu el, acolo direct pe rampa, imediat pus VAS-ul, venit sa filmeze si in 5 minute a venit si seful tehnicienilor). Acum VW AG ignora aceste aspecte. Voi scrie catre VW AG mentionand ca importatorul a facut toate demersurile si faptul ca producatorul nu da curs demersurilor. Probabil nu stie pe unde sa scoata camasa (vezi dieselgate). Cu trapa la fel e solicitare facuta. Singurul loc unde as putea sa ma duc ar fi Brady care are program sambata.
    -1 points
  18. Poate nu ai inele centroare potrivite. ce jante ai pe masina? sa vedem ce dimensiuni au la butuc.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!