Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.08.2016 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor, dupa cateva peripluri pe la alte marci, revin in grupul VAG, in trecut detinand un frumos audi s3 care a fost vandut, din pricina spatiului interior, cand s-a nascut copilul meu. In prezent dupa mai multe cautari, eram aproape decis pe Sorento sau Edge, am achizitionat de la PBN un Tiguan 2.0 TDI, 190 cai, R Line, Tungsten Silver cu aproape tot ce se poate pune pe masina(trapa, DCC adaptive, Dynaudio, Navi Pro, Suzuka '20....). Mentionez ca in mod normal pentru comanda noua masina ar sosi dupa 4-5 luni in tara, sunt mari intarzieri in toata Europa, dar am avut sansa ca un cetatean sa renunte la comanda facuta in urma cu aproape 3 luni si am preluat-o eu. Masina a sosit la sfarsitul lunii iulie, deja am parcurs cam 2200 km, se misca foarte bine pe demaraje scurte, se aseaza perfect pe sosea, ai senzatia ca esti la volanul unui GTi si nu un suv micut. Singura buba care o pot gasi momentan ar fi trecerile peste denivelari sau bumpere de cauciuc, unde troncane destul de tare. Si ar mai fi o incalzire destul de puternica a motorului, cel putin asa mi se pare mie, dar pt asta ma voi duce la service sa vad ce spun si cei de acolo. In rest numai de bine.....daca aveti intrebari va pot raspunde una-alta, poze vor veni in curand.
    2 points
  2. Salutare, Pe 14 iulie am ridicat si eu masina, Skoda Octavia Scout 1.8 TSI DSG, culoare Blue Denim. Masina a fost comandata la PBN pe 20 februarie si a fost gata de livrare pe 5 mai, insa datorita intarzierii programului Rabla si unei perioade destul de lungi in care am fost plecat din tara, am ridicat-o abia acum o luna. Dupa o perioada lunga de cautari, in special in zona SUV-urilor compacte, alegerea finala a fost intre Scout si Mazda CX-5 G192 (2.5 benzina). Poate intr-un post viitor voi veni cu mai multe detalii referitoare la motivarea alegerii. Ca si optionale mai importante masina are: Adaptive Cruise Control si Front Assistant Driving Mode Selection cu Offroad function Faruri Bi-Xenon KESSY Parbriz incalzit Scaune fata / spate incalzite Priza 230 V in consola mediana spate Sistem de navigatie Amundsen MIB2 Smartlink Senzori parcare fata/spate Camera video spate Bare longitudinale portbagaj aspect aluminiu SunSet Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire Mai sunt multe alte dotari marunte asupra carora poate voi reveni in postarile viitoare. Un optional asupra caruia am fost indecis pana in ultimul moment inaintea plasarii comenzii si la care am renuntat este plafonul panoramic. Culoarea a fost iar o decizie pe care am luat-o destul de greu, fiind indecis pana in momentul comenzii intre Blue Denim si Race Blue. Pot spune ca sunt pe deplin satisfacut de alegerea culorii, mai ales ca in concediu am avut ocazia sa parchez langa un Scout Race Blue si clar imi place mai mult cum arata pe Blue Denim. Dupa livrare, masina a beneficiat de un detailing exterior complet si s-a aplicat si nanoprotectie Wolf Chemicals Bodyguard. Intr-o luna de cand am masina am reusit sa trec deja de 5.000 km. Consumul long term este 8.6 cu o medie a vitezei de 59 km/h. Cam 600 de kilometri au fost facuti exclusiv in Bucuresti, iar restul au fost facuti intr-un tur prin Europa ce a cuprins cam 50-60% autostrazi (inclusiv Germania), iar restul pe drumuri nationale (multe in zone de munte) si prin orase. Per total sunt foarte multumit de consum pana acum. Ca si observatie, consumul exclusiv in Bucuresti il estimez undeva in jur de 13-14, in Normal mode si fara Start/Stop, cu un stil neutru de condus (mers normal cu ceva accelerari mai brutale din cand in cand). Nu prea i-am facut poze, o parte din cele pe care le postez sunt facute de catre cel care mi-a facut detailingul - de acolo si semnatura de pe pacuta de inmatriculare. Voi reveni mai tarziu cu mai multe poze, inclusiv de la interior. Si o poza de la 2500 metri inaltime - acolo unde consider eu ca ii sta bine la o astfel de masina
    1 point
  3. Da. Toate functiile, mai putin cele de cruise control http://www.bronken.de/komfort_plus_chip_mqb-mfl/
    1 point
  4. Am zis sa incerc ornamentele de padele DSG ... so far.. looking good
    1 point
  5. Arata bestial mașina si are o grămada de dotări care justifica prețul. Sa o conduci cu plăcere si fără evenimente! Legat de suspensie, in review-ul de pe turații.ro se vorbește despre suspensia zgomotoasă ca fiind singura bila neagră, dar parca acolo nu era DCC. Încearcă eventual diferite setări ale DCC poate dispare zgomotul. Caldura excesivă degajată de motor si radiator pornit pe zile de canicula sunt justificate. Si eu am observat asta si e absolut firesc. Nu cred ca e cazul sa îți faci griji.
    1 point
  6. Dupa un mic discount primit de la pbn si tichetul rabla, masina a ajuns un pic peste 40k euro.
    1 point
  7. Saptamana trecuta intre orele 9-18 era inchisa circulatiei.
    1 point
  8. Noutati: am schimbat saptamana trecuta 2 jante - cea pe care am lovit-o in iunie si inca una care avea o foarte mica ciobitura, ambele fusesera si zgariate in service cand au fost schimbate anvelopele. Culmea e ca cea pe care o lovisem nu era stramba deloc, in schimb cealalta era, foarte putin, neglijabil as zice. Jantele sunt facute de: In rest, nice and shiny: Si o plimbare de weekend prelungit, Cimpulung - B (nu-mi spuneti, stiu ca tre' sa mai dau din cand in cand cu o carpa pe bord )
    1 point
  9. Contractul de leasing se emite doar cand este verificata bonitatea ta si e ok .Pana platesti avansul cartile raman pe masa, poti renunta si dupa achitarea avansului dar este posibil sa nu il primesti integral inapoi sau fara taxa de gestiune etc depinde de finantator
    1 point
  10. Exact. Daca tu o sa ai o dauna cu masina insemna ca nu o mai vinzi niciodata? Trebuie doar sa fie reparata ok.
    1 point
  11. 1 point
  12. Mai avea putin si iti zicea ca a fost luata de nenea asta, mai in varsta el asa, sa se duca la piata cand nu conduce AMG-ul....descriere clasica facuta de un...putoi vanzator. Weltsamsar baga la vanzare masinile de test drive, eu m-as feri de ele. Era una alba la un moment dat la vanzare, impecabila la descriere dar in realitate avea cateva borduri sarite, rotile patrate si lovita pe sub ea, + restul de defecte survenite din actiunile de genul (suspensie, directie, etc) Mare grija!
    1 point
  13. Foarte frumoasa masina, cat mai multi km si fara alte probleme!
    1 point
  14. Buna seara, am schimbat acum 2 luni discurile pe fata (Ate) si dupa 3000 de km a inceput volanul sa vibreze la franare. Ghinion sau calitate proasta a discurilor? Acum as incerca sa iau discuri TRW sa vad poate sunt mai ok. O recomandare pentru un service in Ploiesti care sa-mi ofera garantie pentru discuri aveti? Multumesc.
    1 point
  15. Am improvizat o presa + o cheie de flex si a mers usor. Trebuie apasat destul de tare si rotit in acelasi timp.
    1 point
  16. Cu toate ca mai mult cu Golful am alergat in ultima vreme, Bora nu e neglijata. Weekendul asta am plimbat-o, dupa ce m-am intors de pe coclauri. Merge bine, dar, dupa sunetul si reprizele VR-ului, pare puturoasa. De fapt si este, prin comparatie. Insa este extrem de placut de condus si face fata foarte bine traficului de pe drumurile patriei. Nu am renuntat la ideea cu interiorul Recaro (in cautarea caruia am dat de Golf, de fapt ) O poza langa "varu' "
    1 point
  17. 1 point
  18. Cel mai "gros" 5w40 peste care am dat este VW OE Special Plus 505.01 cod G052167M4
    1 point
  19. 1. E ok deși noi când am fost în partea vestica am ales sa ieșim pe la Makaza și sa mergem pe autostrada greceasca de la Komotini. 2.unde sunt bariere oprești și plătești. Sumele variază în funcție de tronson. Exista și un site cu detalii (cat costa și unde sunt punctele alea, nu îl am la indemana) 3.fix de acolo am luat și noi, 15 leva/7 zile. Cu card. 4. E mai bine, au reparat. Cozi de tir sunt dar mașinile mici merg pe alta banda. Noi am stat cam 30 min la 5 dimineață.
    1 point
  20. 1. Drumul pus de tine este bun, l-am facut anul asta in iunie. Ca sa intri pe tangenta o iei exact cum iti spun eu si nu altfel: treci de magazinul Jumbo inainte de intrarea in orasul Sofia, treci pe sub primul POD (care este centura lor de est) si mai inaintezi 500 m dupa care pe dreapta ai indicator mare VERDE - KULATA- drumu pe care trebuie sa iesi este exact dupa 2 cladiri mari vopsite gri. Vorbim despre intersectia asta: https://www.google.ro/maps/place/Jumbo/@42.7078797,23.44392,15.5z/data=!4m5!3m4!1s0x40aa88f75bfe4945:0x3e805452e4ee7d94!8m2!3d42.708174!4d23.4590413?hl=ro Dai pe street view si vezi cele 2 cladiri negre. 2. Singura taxa de autostrada la Greci pe ruta aleasa de tine este la vreo 30-50km dupa ce intri in grecia, e bariera si o ghereta mica unde platesti 2.4 euro si primesti bon. 3. Dupa ce intri in Bg nu te opri ca toti cocalarii nestiutori in primul rond din BG. Vignieta ai nevoie in momentul in care parasesti Ruse, adica la vreo 12-14 km dupa ce intri in Bg. Mergi inainte si pe dreapta in oras (pe centura lor ce strabate mijlocul orasului) gasesti mai multe benzinarii - Petrom, Shell,. Lukoil. Se poate plati cu cardul, cash in leva sau in euro. De asemenea orice consumatie se poate achita cash in euro. La omv daca te opresti in BG sa mananci daca platesti in euro primesti rest leva pe care ii folosesti la taxa podului la intoarcere. Pretul unei vigniete este de 15 euro- 1 luna sau 7.5 euro pe 7 zile. 4. Se merge bine pe pod, mai bine ca in anii trecuti. Daca intalnesti coloana de tiruri care sta pe pod pe partea ta de mers, sa stii ca te lasa sa le depasesti pe contrasens si te lasa sa intri intre ele in caz ca vine ceva de pe contrasens.
    1 point
  21. Pai planul pe care mi l-am facut eu in cap e in felul urmator: -suspensia reglabila la intarit -am gasit un interior de piele crem, daca nu are rupturi s-ar putea sa se concretizeze -demontat si vopsit plastice (bandouri,arcade aripi etc) -demontat motorul -sudat si vopsit compartiment motor crem -montare motor + punti fata/spate -cumparat cauciucuri -polish vopsea exterior + montat la loc plastice -montat jante + ajustare fitment Cam asta este ordinea in mare, dar pot aparea mici schimbari in functie de posibilele oferte de nerefuzat care apar. Inainte de montarea puntilor, as vrea sa le dau la sablat si vopsit electrostatic. In principiu mi-am propus sa termin pana la iarna, astfel incat pe perioada frigului masina sa stea la garaj, curata, protejata si terminata asteptand vara. Urmeaza sa vedem daca reusesc. Ma gandeam sa fac o tampenie, capota are niste locuri cu lac sarit si inloc sa o vopsesc ma gandeam sa fac un desen pe ea gen dar nu sunt hotarat. Ce parere aveti?
    1 point
  22. Chiar daca nu sunt erori suna a sensor G263. Ciudat este faptul ca nu ai eroare cu Vag-com.
    -1 points
  23. E cam migaloasa treaba. Trebuie sa incerci de multe ori pana nimeresti. Cel mai bine ar fi sa ai un vcds. Reglezi, faci log in mers, iar reglezi si tot asa. Pana ajungi la parametrii ideali. Cu nimereala nu prea faci treaba. E cam migaloasa treaba. Trebuie sa incerci de multe ori pana nimeresti. Cel mai bine ar fi sa ai un vcds. Reglezi, faci log in mers, iar reglezi si tot asa. Pana ajungi la parametrii ideali. Cu nimereala nu prea faci treaba.
    -1 points
  24. Urmeaza in august sa fac revizia si sa schimb si uleiul din cutia de viteze, cod motor 1.9 BKC an 2004, sau e cutie JCR sau e HXU o sa ajung la cartea service din masina si am stickerul acolo pe coperta. Stiu ca intra 2.2 litri de ulei, dar as vrea sa-i pun ulei non OE ci de la alt producator, Ravenol sau Fuchs sau LM, ca si vascozitate e bun 75W80? GL4?
    -1 points
  25. Fulia alternatorului e normal sa se blocheze intr-un sens, asa functioneaza ea. Nu?
    -1 points
  26. Miez nou + geometrie noua echilibrate pe banc de lucru cu garantie 18 luni. Preturile variaza, insa nu depasesc 150 euro. Decat turbine reconditionate cine stie cum si cu ce piese, mai bine iti reconditionezi tu turbina cu piese cumparate de afara pe ebay.de sau uk, nu platesti vama iar produsele vin pe baza seriei de sasiu la tine la usa.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!