Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.08.2016 în toate secţiunile

  1. Certificatul de conformitate este individual pentru fiecare masina. Deci detine adevarul.
    2 points
  2. Salutare. Azi am reusit sa imi iau masina, cica am fost primul care a ridicat un VW la PBN folosind programul Rabla - multumiri dealerului si specialistului de vanzari cu aceasta ocazie! Probabil ca multi deja stiti, este vorba despre un Golf Alltrack 1.8 TSI DSG, culoare alba. Masina a fost comandata pe 22 Aprilie si deci a durat fix 2 luni de zile pana la livrare, ceea ce e foarte ok. Cum am ajuns sa ma hotarasc asupra acestui model? Pai mi-am dorit o masina cu o calitate foarte buna a interiorului, cu motorizare benzina turbo cat mai puternica, cutie automata, pe cat posibil tractiune integrala, suficient de spatioasa pentru o familie normala. Iar Golful 7 in general ca si masina imi facea cu ochiul de ceva timp. Prima varianta dorita a fost un R Variant SH, dar cum preturile erau inca prohibitive pentru mine (35k EUR in DE), am ramas sa ma decid intre GTI si Alltrack - nu mai reiau, exista si un topic dedicat pe care l-am deschis la momentul respectiv si in final am decis sa merg pe Alltrack ca varianta sensibil mai buna per ansamblu, mai buna de zi cu zi pentru mine. Ca si optionale masina are: - Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED - Scaune ErgoActive - Park Pilot - Senzori lumini / ploaie - Privacy Glass - Radio-CD Composition Media - App-Connect - Volan multifunctional + incalzit + padele - Oglinzi rabatabile electric Primele impresii, foarte la cald: - motorizare silentioasa, rafinata, rezerve suficiente de putere/cuplu (desi am mers incet) pentru orice om normal - scaune superbe, pozitie la volan excelenta - DSG-ul e de vis (dar asta stiam dinainte) - suspensie confortabila, foarte buna pentru nevoile mele - de 4motion nu prea pot spune multe acum, cat am mers, in curbe am senzatia ca sunt pe sine (dar nu am fortat) - pentru mine e super accesorizata, nu sunt obisnuit cu atatea chestii/optiuni, mereu am senzatia ca multe din ele nu le voi gasi/folosi niciodata Sunt super incantat de alegerea facuta si mie imi pare ca TSI-ul este cel care pune cel mai bine in valoare acest model. Consumul e mare la cum "am mers" azi...14.7% la o medie de 18 Km/h.. La o mica plimbare pe seara pe drum liber am avut vreo 10.8% parca. Dar sincer masina nu ma face deloc sa ma gandesc la consum (care oricum va fi mai mare o buna bucata de timp), e o placere la volan. Si niste poze de azi, pana sa vina ploaia
    1 point
  3. Salutare, Pe 14 iulie am ridicat si eu masina, Skoda Octavia Scout 1.8 TSI DSG, culoare Blue Denim. Masina a fost comandata la PBN pe 20 februarie si a fost gata de livrare pe 5 mai, insa datorita intarzierii programului Rabla si unei perioade destul de lungi in care am fost plecat din tara, am ridicat-o abia acum o luna. Dupa o perioada lunga de cautari, in special in zona SUV-urilor compacte, alegerea finala a fost intre Scout si Mazda CX-5 G192 (2.5 benzina). Poate intr-un post viitor voi veni cu mai multe detalii referitoare la motivarea alegerii. Ca si optionale mai importante masina are: Adaptive Cruise Control si Front Assistant Driving Mode Selection cu Offroad function Faruri Bi-Xenon KESSY Parbriz incalzit Scaune fata / spate incalzite Priza 230 V in consola mediana spate Sistem de navigatie Amundsen MIB2 Smartlink Senzori parcare fata/spate Camera video spate Bare longitudinale portbagaj aspect aluminiu SunSet Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire Mai sunt multe alte dotari marunte asupra carora poate voi reveni in postarile viitoare. Un optional asupra caruia am fost indecis pana in ultimul moment inaintea plasarii comenzii si la care am renuntat este plafonul panoramic. Culoarea a fost iar o decizie pe care am luat-o destul de greu, fiind indecis pana in momentul comenzii intre Blue Denim si Race Blue. Pot spune ca sunt pe deplin satisfacut de alegerea culorii, mai ales ca in concediu am avut ocazia sa parchez langa un Scout Race Blue si clar imi place mai mult cum arata pe Blue Denim. Dupa livrare, masina a beneficiat de un detailing exterior complet si s-a aplicat si nanoprotectie Wolf Chemicals Bodyguard. Intr-o luna de cand am masina am reusit sa trec deja de 5.000 km. Consumul long term este 8.6 cu o medie a vitezei de 59 km/h. Cam 600 de kilometri au fost facuti exclusiv in Bucuresti, iar restul au fost facuti intr-un tur prin Europa ce a cuprins cam 50-60% autostrazi (inclusiv Germania), iar restul pe drumuri nationale (multe in zone de munte) si prin orase. Per total sunt foarte multumit de consum pana acum. Ca si observatie, consumul exclusiv in Bucuresti il estimez undeva in jur de 13-14, in Normal mode si fara Start/Stop, cu un stil neutru de condus (mers normal cu ceva accelerari mai brutale din cand in cand). Nu prea i-am facut poze, o parte din cele pe care le postez sunt facute de catre cel care mi-a facut detailingul - de acolo si semnatura de pe pacuta de inmatriculare. Voi reveni mai tarziu cu mai multe poze, inclusiv de la interior. Si o poza de la 2500 metri inaltime - acolo unde consider eu ca ii sta bine la o astfel de masina
    1 point
  4. Pai n-am spus ca a avut o dauna nasoala, doar ca m-a mintit deoarece l-am intrebat direct daca a avut dauna. Ca fapt divers, cred ca a fost o janta schimbata pe casco. Deci e vorba de incredere, nu cat de mare sau bine a fost reparata dauna
    1 point
  5. 1 point
  6. Mai avea putin si iti zicea ca a fost luata de nenea asta, mai in varsta el asa, sa se duca la piata cand nu conduce AMG-ul....descriere clasica facuta de un...putoi vanzator. Weltsamsar baga la vanzare masinile de test drive, eu m-as feri de ele. Era una alba la un moment dat la vanzare, impecabila la descriere dar in realitate avea cateva borduri sarite, rotile patrate si lovita pe sub ea, + restul de defecte survenite din actiunile de genul (suspensie, directie, etc) Mare grija!
    1 point
  7. E ok, dar fii prevazator si cere in scris tot - pe mail. Inclusiv programare la test drive, confirmata, sa nu bati drumul degeaba. Cupra asta chiar nu am vazut-o prin oras, sarea in ochi imediat, mai ales ca ar fi fost singura Cupra cu pachetul performance, adica jantele modelul asta si franele mari. Cu pachet Orange normal mai sunt vreo 2. Din punctul meu de vedere trebuie sa ai mare grija cu masina asta, mai ales ca e manuala. Incearca sa afli a cui a fost si de unde a luat-o de noua - vezi daca povestea pe care o sa ti-o incerce sa ti-o vanda tine apa si ti se pare ca face sens. Cine a luat-o, a luat-o sa se dea, nu stii ce a vazut masina. Verifica atent ce grad de uzura au discurile relationat la km masinii. Daca uzura e mare inseamna ca a mancat Poiana, Rasnov si Cheia pe paine. Vezi iarasi daca gumele sunt ale masinii (compara DOT-ul cu fabricatia masinii - o gasesti stantata pe destule repere). Daca gumele sunt ale ei si au umerii laterali cu urme pronuntate de uzura e foarte probabil sa fi fost "data" bine pe viraje. Nu cumperi nimic fara sa ceri si sa asisti la test de rampa, macar sa vezi in ce stadiu se prezinta ce-i pe dedesubt, urmele de abuz masiv se vad (praguri atinse, scuturi de plastic ciobite, scurgeri de fluide). Daca nu vor sau ezita, poti uita de masina. Daca vrei neaparat Cupra, eu as lua legatura cu @saibot, el e cel mai in masura sa-ti spuna diverse tips&tricks legate de masina. Masina te va incanta, mai ales daca o vei conduce, dar tine-ti si ochiul rational foarte "treaz"
    1 point
  8. Faceti o plimbare la Brasov, un weeknd linistit asezonat cu 2 urcari si 2 coborari de Poiana la bordul SEAT-ului si....nu cred ca va fi nevoie de mai mult. Metoda asta de regula e mai eficienta decat small talk-ul .
    1 point
  9. @75NOR Multumesc, o sa fie greu, ca nu prea ii place Seat-ul. Bafta si tie. stiu ca te bate gandul sa schimbi Superbul
    1 point
  10. Ce garantie sa ai pe ebay? c-mon. Ce sa faci? sa ramai 2 luni cu masina pe butuci pana o desfaci, o trimiti, aia se uita, trimit la furnizor, iti spun ca nu e ok, ca asa si pe dincolo, mailuri, telefoane, nervi,...si daca ai noroc iti trimit alta, care vine iar in 3 saptamani. SAu o montezi si te rogi sa fie ok. Montat o turbina noua in servis autorizat(si serios, nu ciuperci dupa ploaie), altfel nu primesti garantie. Da o geana si tu in IC-ul ala, il cureti si eu is curios daca intr-adevar e ceva desprins din el.
    1 point
  11. @75NOR Nu e aia. Cea plimbata nu a vrut sa mi-o dea nimeni. E alta care nu a aparut pe site! L.E. Am pus si ceva poze, am solicitat si sa incepem formalitatile de leasing. Sa vad ce zice nevasta-mea deseara cand ajung acasa, ca nu stie.
    1 point
  12. S-a notat, @pronet ! Multumesc frumos!
    1 point
  13. Merci Bogdan. Acum nu stiu ce sa zic cu subturarea..ca modul Eco e destul de subturat, unde naibii sa cobori mai jos, ca e deja foarte subturat . Probabil ca in afara poti scoate consumuri de 7 aprox mergand cu 80, dar ..wtf ?! cine are rabdare si nervi? Nu mi-am luat-o sa merg la consum, in oras am inceput sa merg pe Eco din ratiuni de ..relax si ca oricum n-am pe unde sa alerg (plus ca sotia oricum merge usurel cu ea), ca altfel nu e vis, iti taie din putere foarte mult, se simte bine de tot. Partea buna e ca daca muti cutia in Sport (gen ai nevoie pentru o depasire/sprint ceva) se rezolva instant si pe urma revii in Drive si Eco implicit. Si mergand incetisor incerc sa ma si temperez cat de cat, dupa cum spuneam si cu alta ocazie, in modul Sport devine destul de addictive..
    1 point
  14. Mie mi se pare consumul absolut normal, bineinteles daca mergi dupa CB si subturezi in ultimul hal cred ca poti scoate un 6 sau chiar mai jos , dar cine are timp rabdare de asa ceva mai ales cu 1.8 TSI . Foarte frumoasa masinuta, impreuna cu topicul cu Seat XPerience sunt preferatele mele .
    1 point
  15. Un pistol ascuns intr-un loc pe care sa-l stii numai tu si sa te feresti de Cricova, sa cauti vinurile de Purcari si pe cele de Milestii Mici
    1 point
  16. Eeee, este altceva, acum ai 820mA, curent care vroiam sa-l vedem si noi.
    1 point
  17. Salut! Am ramas dator cu impresii despre cele 2 variante. Asadar, la mine a fost o iesire de weekend prelungit pana in Salonic si am zis sa vad si ambele drumuri sa ma mai distrez un pic si pe drum. La dus am mers pe varianta Sofia. Drumul e ok pana in Sofia, apoi sunt ceva probleme pentru ca se lucreaza la o autostrada pe langa Sofia si am prins ceva aglomeratie. Ca idee erau vreo 2 poduri la care se lucra si despre care nici Google Maps nu stia. Am pierdut cam 20 de minute acolo. Apoi drumul e din nou foarte bun dar devine foarte prost in primii 15km in Grecia. Cel putin pt suspensiile mele si cauciucurile de 45. Overall un drum lejer. Am facut 9 ore de acasa pana la hotel in Salonic, cu tot cu opriri and stuff. Viteza medie a fost de 75 de km/h. La intoarcere am luat-o prin Makaza. Pe varianta asta, cu exceptia catorva km cu griblura cam agresiva prin Bulgaria, drumul e foarte bun. Parca si ceva mai spectaculos. Overall am facut mai mult timp pentru ca am avut o oprire mai lunga dar viteza medie a fost mai mare, 79 de km/h. Important de mentionat este ca intre Veliko Tarnovo si Stara Zagora trebuie sa iesi de pe E85/DN5 si sa intri pe DN55. E varianta mai scurta si e drumul foarte bun. Asa te baga si Google Maps daca il lasi in pace. Asa m-a bagat si navigatia de la masina (RNS 315 V6). Ca si taxe, in Bulgaria e vinieta de 7 zile (15leva), mai e podul Girgiu - Ruse si apoi taxele de autostrada prin Grecia. La dus am platit 1,2 EUR (parca) iar la intors am platit 2,4 + 2,4 + 2,4 EUR. Sunt 2 statii de taxare intre Salonic si Kavala si inca una dupa Kavala. Daca ar fi sa repet as face la fel, pentru fun. Probabil insa ca in cateva luni varianta pe Sofia va fi mult mai rapida, odata ce se va incheia constructia autostrazii ce leaga A3 de A2. Si atunci nu prea mai are sens pe Makaza. Spor si distractie placuta!
    1 point
  18. @vdragos: eu zic sa nu te risti, ca nu-l mai dai jos pe Tizu' din Xperience. Daca da de DSG si de 184 cai nu-l mai dai jos. Decat la benzinarie Si o sa-ti iei masina inapoi cu 12% media
    1 point
  19. Pentru a merge tot pe OE,economisind bani....cam 65% puteti incerca sa inlocuiti doar lamele(gumele).Costa 30 ron buc,deci puteti sa schimbati doar unul.Operatiunea nu dureaza mai mult de 2 min.Codul gumelor este 1K0955429B si au inclus in punga si capetele acelea din plastic(in cazul in incare pocneste vreunul).Ar trebui sa le gasiti mai peste tot.Pentru luneta nu exista aceiasi posibilitate
    1 point
  20. http://www.bronken.de/pla/ Citeste atent. Ps: daca nu crezi decat pe Florin poti sa ii dai mesaj pe privat si nu mai incarci topicul. O seara placuta.
    1 point
  21. In incinta ACR de la Jiului au punct de lucru. Antonio AVRAM +40730922783.
    1 point
  22. Gata Montaj asigurat de Florin, super om! Un retrofit mai mare: scaune incalzite, ventilate, cu masaj de pe cc 2014, individual, cluster color, 3d, clima model nou, trimuri mahon, ceas analogic b7/cc, consola centrala cc. Urmeaza fetele de usi, fiindca nu s-au potrivit cele de pe cc. siiiiii cam atat.
    1 point
  23. Fa-i topic in sectiunea Masina mea si prezint-o cum trebuie, astfel oferindu-le colegilor sansa sa puna mai multe intrebari on the subject. Sa o stapanesti sanatos! Ps: o sa vezi diferenta dupa primul an de utilizare. Vopseaua uni este mult mai sensibila la ciupituri (pietre, nisip, muste, blabla) decat cea metalizata.
    1 point
  24. Incearca ravenol vpd 5w40.
    1 point
  25. Valvoline Xtreme 5w40 de pe uleideulei.ro. E mai gros decat Motul/Fuchs la prima pornire e putin mai galagios motorul decat cu celelate doua insa dupa ce se incalzeste motorul e mult mai silentios si diminuat zgomotul motorului. Eu zic sa-i dai o sansa, avantaje: livrare gratuita acasa, produs recent (7 luni vechime) made in Olanda.
    1 point
  26. 3.0 diesel pe o masina non SUV si de dimensiuni mai mici este senzatie...iar daca tot dai 2xxx RON pe impozit, m-as uita doar la 335d si ala iti va gadila toate "casutele". Eu am mers anul trecut cu un 335d Touring si mi-a placut maxim. Nici benzinarele de 2.0 nu sunt de lepadat, dar consuma destul de mult la stilul tau de mers.
    1 point
  27. Azi am pus testerul pe ea. Deoarece o saptamana nu mi-a mai facut probleme deloc. De vreo 2 zile, inclusiv azi a inceput iar. In fine azi dimineata am facut plinul si am avut drum pe la mecanic. Pana sa apara eroarea pe display-ul laptopului mi-a zis inainte cu cateva secunde ca problema descrisa de mine de obicei provine de la senzorul de la axul cu came. In secunda doi, aceeasi eroare a aparut pe laptop Nicidecum gandurile mele ca ar fi de la filtrul de motorina, de la supapa de sens de pe acesta (acel T de plastic) sau pompa de motorina, apoi injector sau bujii...etc. Deci senzorul de la axul cu came trebuie schimbat. 140 ron. E pus si rau. Trebuie distributia data jos... Bine ca am descoperit eroarea. Cica porneste si fara acesta in jur de 3-4 secunde. Exact cum aveam eu... Luna viitoare il schimb ca trebuie sa plec la mare
    1 point
  28. In acest weekend am scos masina la prima "prafuiala" si am depasit si 1000 Km
    1 point
  29. Ce bine arată jucăria, dai dracu de bani, ca vin greu si pleacă repede insa zâmbetul si starea de spirit te întineresc
    1 point
  30. Andrei_Tdi nu are rost sa intrebi, am suparat niste persoane cu postarile mele incisive asa ca imi dau -unlike la tot ce postez pe forum. Nu ma deranjeaza, nici facebook nu am, deci like-uri, unlike-uri pt mine sunt fix zero.
    0 points
  31. v-as ruga sa ma ajutati si pe mine! am si eu problema cu motorina in baia de ulei.am desfacut pompa de inalta presiune ..nu are nimic..garniturile sunt intacte.ieri am desfacut motorul..am ajuns la injectoare.am observat ca cele 2 din mijloc sunt mai ridicate decat celelalte..practic arcul nu era comprimat si se putea ridica lejer cu tot cu tija aia din injector.mecanicul mi-a zis ca sunt rupte injectoarele si pe acolo intra motorina.Se poate sa fie injectoarele rupte?si care ar fi cauza?mi-e frica ca o sa dau o gramada de bani pe ele ca sa le schimb si se vor rupe iar.nu ma pricep deloc la motoare...si v-as ruga sa ma ajutati.ii un chin deja sa tot fac schimbul de ulei ca se umple baia de motorina.masina e un Bora din 2002.
    -1 points
  32. Vreau un naked cat mai usor, de maxim 80CP. Ideal este Yamaha MT07 (74 CP, 160 kg la gol), dar este cam scump. Pe doi este Yamaha XJ6 (78 CP si 183 kg la gol) si cred ca asta voi cumpara. Imi place si Kawasaki ER-6N (am facut scoala pe el) si este cel mai ok la pret. Cam astea sunt pe shortlist. Bugetul este de aproximativ 3000 EUR (stiu...nu gasesc MT07 in banii astia).
    -1 points
  33. Mai apoi, o scurta istorisire despre comportamentul general. Deci intr-o zi ploiasa, in Constanta fiind bazati, am urcat copiii in masina si am decis sa facem o mica excursie catre Pestera Sfantului Andrei, care e pe drumul dintre Constanta si Ostrov, dincolo de Adamclisi. Vai, dealuri, curbe cit cuprinde, dar si linii drepte si asfalt denivelat (dar nu degradat). Am reusit sa trag citeva concluzii despre DCC si nu numai: 1. Pe setarea Normal, masina este confortabila (chiar foarte confortabila!), dar la denivelari de drum judetean, are ruliu mult si in general miscari necontrolate ale caroseriei pe toate axele. Sunt genul de miscari care pot genera rau de masina. Din punct de vedere al stabilitatii insa, desi masina se inclina multisor la curbe, nu devine periculoasa in niciun moment. 2. Am incercat asadar setarea Sport. Asta anuleaza sesizabil ruliul si bataielile din cauza denivelarilor, dar genereaza la denivelari mai pronuntate ... vibratii. Suspensia incepe sa aiba niste reactii seci si usor zgomotoase. Nu mi-a placut si sunt convins ca e o setare buna pe asfalt excelent, dar cu siguranta anuleaza ruliul. De asemenea setarea S e mai buna la DSG pentru urcatul si coboritul pantelor. 3. Padelele de pe volan - am descoperit ca au o utilitate (si sunt chiar generatoare de fun!) pe drumuri virajate cu diferente de nivel. Oricit o fi DSG-ul de destept, tot mai bine schimba soferul in astfel de situatii, iar schimbarea de trepte este instantanee, asa ca masina raspunde exact si chirurgical la comenzile tale. 4. Consumul: pai la urban e clar ca Bucurestiul face diferenta, cita vreme la naveta zilnica Constanta - Mamaia (circa 10 km sau intre 5 si 10 minute de condus) am scos consumuri intre 7 si 8, in conditii de trafic intens si cu destule opriri (treceri de pietoni, sensuri giratorii, semafoare), iar eu nu opresc AC - ul deloc. Pai e alta viata fata de Bucuresti, unde 12 e norma. Pe drum national pot scoate consumuri intre 5 si 6 fara sa conduc batrineste, iar pe autostrada intre 6,5 si 7 cu tempomatul setat la 139 (cu ocazia asta am vazut ca la masina asta, spre deosebire de alte VAG - uri, viteza reala e doar cu 2 km/h mai mica decit bordul ... de tinut minte ca sa nu iau amenzi aiurea). La final si partea mai putin buna: am ambele trimuri de plastic (sau overfenderele, cum vreti sa le spuneti) de la aripile spate impuscate de la usi deschise in mod criminal in parcare. Una am capatat-o in Bucuresti si e urita rau, cealalta am capatat-o in Mamaia de la un inconstient care a parcat la 10 cm de mine. I-am facut poze si acum ma intreb ce sa fac cu ele, daca sa repar minunile pe asigurare sau nu. Impuscatura de pe stinga e urita rau, ceea ce ma retine este faptul ca s-ar putea sa mai capat lovituri pe plastice ... nici nu stiu cum e mai bine si daca sa ma bucur ca am luat-o pe plastic sau nu, probabil pe vopsea necesita lucrari extinse. Uite poza cu parcarea criminala:
    -1 points
  34. Sa adunam kilometri, zic. Am pornit azi dimineata din Bucuresti pe la 5:40 am si am ajuns la Sarmasel (jud. Mures) pe la ora 12:30. Am mers pe Valea Prahovei a fost foarte liber am ajuns in Bv dupa 2 ore, insa am prins aglomeratie dupa ce s-au trezit tot. Idem la supermarket se vede ca au intrat banii toti fac cumparaturi la ora 9:00 era haos la casele de marcat. Am o problema care ma supara, doar o mentionez nu vorbim detaliile tehnice aici, dar sa se cunoasca istoria masinii si ce reparatii a suferit si de ce: la mers peste 40km/h incepe sa-si faca aparitia un sunet ciclic de rotatie care in prima faza am crezut ca e din anvelope, insa este de prin zona accesoriilor motorului, banuiesc in ordinea asta : intinzator si curea accesorii, pompa de apa, fulie compresor clima, rulment intermediar planetara. Sunetul nu depinde de turatia motorului sau de viteza, este constant in rotatie si in intensitate,nu se manifesta altfel nici pe viraje si nici pe urcat/coborat. Daca apesi ambreiajul sau daca scot/bag din viteza tot acelasi sunet il am. Multumesc si sa aveti drumuri bune. PSS: sunt foarte multumit de uleiul Valvoline, dupa primii 1500km nivelul este neclintit, mai vedem. odo: 301 000km.
    -1 points
  35. Un kit de reparatie e 150 euro geometrie + miez. O turbina noua e 2200 ron (~500 euro), nu e diferenta absolut deloc. Si cand ma gandesc ca altii isi cumpara turbine sh cine stie de pe unde si le si folosesc cu soft. El momentan circula cu turbina aia din poze, isi face comanda de pe ebay, in 7 zile ii ajunge prin dhl acasa, o schimba in 1 zi, regleaza turbina si aia a fost. Turbinele noi cu preturi dubase pot avea provenienta incerta, aka exact ce recomand eu, miez nou +geometrie noua si o carcasa veche sablata.
    -1 points
  36. Sal., iobau998 Cei din Polonia spun pe site sa verific pe adresa 44 daca accepta codarea in canalul 04 . Ei nu zic nimic de ABS . Explica ce ai vrut sa scrii mai sus ???? Sau ce anume sa verific pe adresa 03 ??? Astept totusi parerea colegului Florin deoarece el este Boss-ul Retrofiturilor de pe acest forum . O seara buna .
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!