Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.08.2016 în toate secţiunile

  1. Mai apoi, o scurta istorisire despre comportamentul general. Deci intr-o zi ploiasa, in Constanta fiind bazati, am urcat copiii in masina si am decis sa facem o mica excursie catre Pestera Sfantului Andrei, care e pe drumul dintre Constanta si Ostrov, dincolo de Adamclisi. Vai, dealuri, curbe cit cuprinde, dar si linii drepte si asfalt denivelat (dar nu degradat). Am reusit sa trag citeva concluzii despre DCC si nu numai: 1. Pe setarea Normal, masina este confortabila (chiar foarte confortabila!), dar la denivelari de drum judetean, are ruliu mult si in general miscari necontrolate ale caroseriei pe toate axele. Sunt genul de miscari care pot genera rau de masina. Din punct de vedere al stabilitatii insa, desi masina se inclina multisor la curbe, nu devine periculoasa in niciun moment. 2. Am incercat asadar setarea Sport. Asta anuleaza sesizabil ruliul si bataielile din cauza denivelarilor, dar genereaza la denivelari mai pronuntate ... vibratii. Suspensia incepe sa aiba niste reactii seci si usor zgomotoase. Nu mi-a placut si sunt convins ca e o setare buna pe asfalt excelent, dar cu siguranta anuleaza ruliul. De asemenea setarea S e mai buna la DSG pentru urcatul si coboritul pantelor. 3. Padelele de pe volan - am descoperit ca au o utilitate (si sunt chiar generatoare de fun!) pe drumuri virajate cu diferente de nivel. Oricit o fi DSG-ul de destept, tot mai bine schimba soferul in astfel de situatii, iar schimbarea de trepte este instantanee, asa ca masina raspunde exact si chirurgical la comenzile tale. 4. Consumul: pai la urban e clar ca Bucurestiul face diferenta, cita vreme la naveta zilnica Constanta - Mamaia (circa 10 km sau intre 5 si 10 minute de condus) am scos consumuri intre 7 si 8, in conditii de trafic intens si cu destule opriri (treceri de pietoni, sensuri giratorii, semafoare), iar eu nu opresc AC - ul deloc. Pai e alta viata fata de Bucuresti, unde 12 e norma. Pe drum national pot scoate consumuri intre 5 si 6 fara sa conduc batrineste, iar pe autostrada intre 6,5 si 7 cu tempomatul setat la 139 (cu ocazia asta am vazut ca la masina asta, spre deosebire de alte VAG - uri, viteza reala e doar cu 2 km/h mai mica decit bordul ... de tinut minte ca sa nu iau amenzi aiurea). La final si partea mai putin buna: am ambele trimuri de plastic (sau overfenderele, cum vreti sa le spuneti) de la aripile spate impuscate de la usi deschise in mod criminal in parcare. Una am capatat-o in Bucuresti si e urita rau, cealalta am capatat-o in Mamaia de la un inconstient care a parcat la 10 cm de mine. I-am facut poze si acum ma intreb ce sa fac cu ele, daca sa repar minunile pe asigurare sau nu. Impuscatura de pe stinga e urita rau, ceea ce ma retine este faptul ca s-ar putea sa mai capat lovituri pe plastice ... nici nu stiu cum e mai bine si daca sa ma bucur ca am luat-o pe plastic sau nu, probabil pe vopsea necesita lucrari extinse. Uite poza cu parcarea criminala:
    2 points
  2. intai pun cateva poze: Acum..impresiile pe scurt. Am stat 7 nopti in Santorini, in Kamari. Fata de data trecuta ( acum 4 ani) pot constata urmatoarele aspecte: - mai multa ( mult prea multa) lume. Extrem de aglomerat, efectiv te calcai in picioare. - zona de "distractie a la Mamaia" Perissa/Perivolos a "decedat". Acum, agitatia s-a mutat in Kamari unde au aparut taverne si terase ca ciupercile. - preturile au crescut cu 100% la cazare si cu minim 50% la mancare. Grecii profita la maxim de situatia geopolitica actuala. - hotelul la care am stat, Sunshine, a fost foarte ok. Curatenie, renovat recent...nimic de reprosat. Recomand cuplurilor pentru o saptamana romantica, de vis. Transport: avion, charter Tarom.
    2 points
  3. Saptamana aceasta am intampinat ceva pb la masina mea referitor la eliberarea manetei de la frana de mana. Parghia ce actioneaza asupra pistonasului etrierului ramanea blocata. Cauze pot fi: - cablu frana de mana uzat (nu intru in detalii) - parghia blocata. Mentionez ca la frana de picior nu am probleme. Am facut ceva sapaturi pe net si am dat peste acest link: http://www.clubgti.c...ad.php?t=207880 (sper sa nu fie pb la postarea lui) Pb la mine s-a rezolvat, am curatat cu wd40 parghia de la etrier si acum nu se mai blocheaza. Daca va apucati de treaba incercati sa bagati niste degripat in burduful ala mic ce face legatura intre etrier si cablu. Ideea este ca trebuie comandate 2 arculete care pot fi de vw sharan, sau alta masina. Va trebuie 2 tipuri de arculete: pt partea stanga si pt dreapta (au coduri diferite). Pretul lor este 10 lei bucata (cel putin asa le-am gasit eu in Galati la Zetec) dar vin pe comanda si dureaza ceva timp. codurile sunt: 7M0 615 295 7M0 615 296 sau: 1KO 615 295 : 1KO 615 296 Voi reveni cu pareri despre modificare o data ce voi primi piesele (sambata)
    1 point
  4. Andrei_Tdi nu are rost sa intrebi, am suparat niste persoane cu postarile mele incisive asa ca imi dau -unlike la tot ce postez pe forum. Nu ma deranjeaza, nici facebook nu am, deci like-uri, unlike-uri pt mine sunt fix zero.
    1 point
  5. 1 point
  6. Deci sa continuam saga, concediul fiind finalizat. Mai intai inca citeva poze din afara asfaltului:
    1 point
  7. Pai daca nu ti e greu cand faci ceva codari/activari/etc fa un filmulet pt.ca e interesanta"scula".
    1 point
  8. Vine din Lituania (deci UE) si a costat 55 de euro cu tot cu transport in versiunea Pro ... cea care stie si codari.
    1 point
  9. ...si gata am terminat cu pozele. Ideea e ca e nu degeaba este in toate topurile posibile ca destinatie de cuplu iar apusul ala...lasa urme. Pur si simplu iti ramane pe retina cand inchizi ochii, e ceva de vis....iar de privelistea care vine la pachet cu cina...eh....
    1 point
  10. Inainte: Dupa Saptamana asta o sa umble cu frane de 347mm pe fata ca alea de 385mm merg la vopsitor. Multumesc colegului the_punkreas2003, care mi-a imprumutat etrieri, discurile si placutele fara sa-l vad sau sa ma vada vreodata. Doar prin MP am discutat. Mai rar asa om, un adevarat domn!
    1 point
  11. Un rezumat mai pe larg al vizitei la Rasnov... am facut cam 1h30 din Poiana pana la pestera Rasnov. Nu pentru ca era aglomerat, ci pentru ca am facut de 5 ori drumul dus-intors Am lasat piticul la somn si-am plecat pentru niste S quality time E prima oara de cand am masina cand reusesc sa ajung singur pe un drum de genul asta, cu singurul scop de a conduce si... sunt absolut socat. E pur si simplu incredibil ce zace in masina asta, este "sports car" in cel mai adevarat sens al cuvantului. Motorul si cutia au creat un duo care a oferit exact ce ma asteptam de la el, e absolut sublima combinatia. Mai ales pe urcari abrupte, eventual genul ala de urcare care incepe dupa un ac de par ff stramt e incredibil ce aderenta are si cum accelereaza din curba, am lasat mult in urma cateva masini cu pretentii care chiar se chinuiau, ii auzeam cum urlau motoarele (cel mai notabil un Cayenne GTS V8 410cp, ma asteptam sa fie ceva mai capabila in linie dreapta dar era in alta liga, probabil nici altitudinea nu-i prea pria). Legat strict de cutie, pe langa fart-urile de upshift si throttle blip-urile de downshift care completeaza impecabil restul experientei, mi-a placut maxim posibilitatea de a intra intr-o curba mai larga in a 3a spre exemplu si apoi, pe masura ce curba se strange, sa faci downshift in a 2a fara a intrerupe tractiunea, cu o manuala nu m-as fi incumetat sa apas ambreiajul acolo si s-o las pe liber pana schimbam, fara sa mai punem si problema rev-matching-ului pt urmatoarea treapta. Dar de departe cea mai impresionanta parte a masinii a fost modul cum sta pe curbe, e ridicol. Am avut bineinteles totul pe dynamic, inclusiv suspensia si, mergand semnificativ mai tare decat am facut-o vreodata cu B8-ul, nu exista sa se incline, nu sa scartzaie rotile, nimic. Cat am invartit volanul, atat a cotit, no drama. Am avut inclusiv o situatie in care m-a pacalit peisajul si am intrat cam tare intr-o curba care s-a dovedit mai stransa decat anticipasem, am invartit volanul si mai mult (de franat nu prea se mai punea problema) si aia a fost, a luat curba. Ajunsesem cu mainile complet incrucisate. Deci e destul de clar ca pana la limita masinii mai era o paine de mancat dar n-am incercat s-o ating ca deh, drum public, alte masini, prapastia in dreapta etc. Rade, glumim da' nu parasim incinta
    1 point
  12. REZOLVARE: se refac lipiturile de la mufa din ceasuri unde ajung firele de la bobine cititoare, in special pinii 1 si 17.
    1 point
  13. E incredibil câte mici scăpări există la masinile astea noi. Totul strigă "reduceri de costuri" chiar dacă aparențele sunt proiectate sa arate contrariul. Legat de consumul ala...cu mașina mea nu reușeam asa ceva.
    1 point
  14. nu va e ma rusine sa va plangeti de consumuri de 5,x la motor de 2 litri? mai crede cineva in cifrele declarate de producator?
    1 point
  15. Eu am rezolvat problema schimbând releul. Acum merg mai repede/ ușor sau cel puțin așa am eu impresia.
    1 point
  16. sunt doua variante care potrivesc pe etrierul spate, montajul este identic cu mentiunea ca 7H0 nu foloseste a doua gaura din parghie 7H0 615 295A 7H0 615 296 sunt varianta ''soft'' forta lor este mai mica comparativ cu 1K0 615 295 / 1K0 615 296 datorita unghiului mai mic, implicit si actionarea manetei din interior este diferita in functie de arcul folosit
    1 point
  17. se numeste APP, alternate parking position, daca stergatoarele nu sunt folosite o perioada mai lunga, se misca singure sa previna lipirea lamelelor de parbriz
    1 point
  18. CC este un Passat cu alt design insa are aceeasi platforma cu motor tranversal de la Golf (PQ25/35 mai nou MQB) in timp ce A4 are platiforma MLB cu motor longitidinal folosita la A4, A6 si A8 Eu am si Passat si A4 si nu exista comparatie intre ele daca vorbim de conforti si tinuta de drum atunci Passat e mare dar se simte ca un Golf in timp de A4 e putin mai mic insa se simte ca o masina sport care culmea, desi e mai stabila e in acelasi simt si mai conforabila din cauza suspensiei multirbrat. Tinuta de drum e incomparabila, A4 e mai scurt dar are ampatament mai mare si distributia maselor e mai buna si diferenta e foarte mare, Passat e ok insa A4 sta incredibil de bine in curbe.
    -1 points
  19. Am avut pe duba veche motor cod cs si apoi jp,eu nu am sesizat nici o diferenta intre motoare.cat despre fiabilitate,merge si in ziua de azi acel motor.
    -1 points
  20. Este foarte important de retinut ca desi identificarea nu mai este obligatorie la inmatricularea unei masini din Romania, ea nu s-a desfiintat, RAR-ul elibereaza acest certificat la cerere. Pentru o mai mare siguranta in cazul achizitiei un masini, puteti solicita vanzatorului sa mearga la RAR si sa scoata acest certificat. Chiar daca nu vrea sa il plateasca el, va puteti intelege sa mergeti impreuna la RAR, platiti voi certificatul (105 RON) si daca totul este ok ii dati banii pe masina. Mai bine dai 105 RON decat sa plangi apoi dupa cateva mii bune de euro. Daca sunt probleme cu masina, tinand cont ca ea este inca pe numele vanzatorului, el va suporta consecintele.
    -1 points
  21. Normal ca scade, e perfect normal sa scada.
    -1 points
  22. Normal ca pe cea cu 150k km facuti in Romania, problema se pune ce a fost schimbat la masina in acesti 150 000km cu dovezi nu vorbe, cati soferi a avut masina respectiva, si daca a circulat preponderent in oras.
    -1 points
  23. Am stat la cort doar 1 noapte din 3 insa suntem obisnuiti si avem echipament(suntem geologi) a fost chiar placut. Aveam saltele autogonlf profi, saci de dormit de - 10. Acu suntem in Sirnea si stam la pensiunea Alina, recomand desi drumul pana aici e cam off road. Oricum stii si tu ca drumul Buc- Piatra Craiului nu e cel mai bun asa ca e deastul de liber. Noi ne alegem iesirile in functie de aglomeratie, nu suport sa fie galagie, manele, burtosi, de asta a fost exclus din start mare, valea Prahovei, valea Oltului. Ramanea de ales intre Fundatica, sirnea sau Sovata La Sovata am fost anul trecut pe vremea asta si nu puteai sa intinzi mainile in lac ca nu aveai loc. Btw pe transalpina si transfagarasan e foarte aglerat acum deci nu are rost sa mergi.
    -1 points
  24. Valvoline Xtreme 5w40 de pe uleideulei.ro. E mai gros decat Motul/Fuchs la prima pornire e putin mai galagios motorul decat cu celelate doua insa dupa ce se incalzeste motorul e mult mai silentios si diminuat zgomotul motorului. Eu zic sa-i dai o sansa, avantaje: livrare gratuita acasa, produs recent (7 luni vechime) made in Olanda.
    -1 points
  25. Alb (pure white uni) 127 euro. Metalizata era 960 euro. Nu vad de ce as da banii astia ca sa o iau metalizata (se zgarie la fel oricum).
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!