Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.08.2016 în toate secţiunile

  1. Cat de frumos arata bandourile de America!!
    1 point
  2. da.multumesc mult pentru amabilitate. eu singur am luat o şi nu mi pare rau .
    1 point
  3. Nu ma pot pronunta despre inlocuire. Trebuiau facute niste masuratori asupra voltajului. Cel care ti-a recomandat respectiva inlocuire ar fi trebuit sa le faca. Este totul explicat pe site-ul celor de la diselgeek. Colegul @EEXCALADE avea parca adaptoare de vanzare. Cred ca gasesti si pe net la noi nu numai in US. https://drive.google.com/file/d/0B6ppuY-r594kcE9PZ0xLR0tsYms/view?usp=drivesdk
    1 point
  4. Posibil clapete galerie. Vezi acel adaptor care se pune functie de ce galerie ai: plastic sau aluminiu. Vezi pe dieselgeek. https://www.google.ro/search?q=p2015+dieselgeek&oq=p&aqs=chrome.4.69i60l4j35i39j69i60.1577j0j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
    1 point
  5. Da merita incercat, dar nu schimba vascozitatea, mergi pe ulei cu norma recomandata. Succesul e sa-l schimbi la maxim 10K. http://www.ulei-motul.ro/produs/22/motul-specific-505-01-502-00-505-00-5w40.html
    1 point
  6. Gata si pozele!!! Treaba a stat cam asa; am spalat masina masina cu spuma activa cu PH-neutru (doua aplicari), curatat gaze moarte, puncte de bitum cu doua produse de la ProX, care chiar si-au facut treaba pentru banii dati. Inainte de aplicarea cerii, am sters toata masina cu alcool izopropilic, la final bagand ,,lucru manual'' la greu. Si acum mai am febra la umeri. Am aplicat pe toata masina Meguiars Yellow Wax, asta pe bucati, pentru ca daca o lasi mai mult de un minut doua se intareste si se sterge mai greu. In zonele mai expuse la intemperii cum ar fi capota, bara fata, praguri, partea de jos a usilor, hayon, bara spate si jante, am folosit Finish Kare 1000p. Pe zonele ramase am mai dat o mana de Meguiars. Daca ar fi acum sa aleg inca o data, probabil as lua doar Finish Kare, pentru faptul ca, chiar daca o lasi pe masina si 10 minute nu se intareste. Rezultatul il vedeti mai jos + inca doua poze cu masina unui prieten, pe care sper sa o cumpar eu daca nu o vinde pana la anul. Bafta tuturor.
    1 point
  7. @mednick Salut, Problema cu lansarea Octavia 3 FL este ca fabrica unde se va produce (Mlada Boleslav) este foarte aglomerata cu multe alte modele: Fabia, Rapid / Seat Toledo, Kodiaq, Seat Ateca. Din ce am inteles de la ghid prioritatea absoluta pentru 2017 este Kodiaq, asadar O3 FL va intra masiv in productie doar dupa ce ritmul pentru Kodiaq va intra in normal si cerintele pietii satisfacute. In paranteza fie spus, cehii sunt mai seriosi decat conducerea nemteasca din grup si sunt sigur ca nu se vor grabi cu lansarea cu O3 FL doar ca sa lanseze ceva si sa nu poata satisface piata - vezi Seat Ateca. Asadar, asteapta-te sa poti primi un O3 FL doar incepand cu luna mai 2017. Ceea ce poate avea si avantaje, pentru ca in Q1 2017 se vor lansa si cateva masini de la concurenta (Honda Civic X model global, etc) astfel incat vei putea sa compari mai bine masini aduse la zi cu tehnologia.
    1 point
  8. Andrei_Tdi sunt posesorul unui Bmp fabricatie 2007 (model 2008) care in momentul actual are 185k km. Pompa mea de motorina este inca cea originala si functioneaza in parametrii. Problema pompei de ulei s-a rezolvat in data de 04.11.2009 cand vw a trecut la ax de 100mm. Daca tu crezi ca ai scapat de problema, te inseli! Modelul tau de masina are pompa pe pinioane cu ax de 77mm. Asa a avut si masina mea. La 158k am schimbat preventiv acel ax (prezenta uzura dar cred ca mai mergeam cu el 20k) din lipsa de timp si la 182k am trecut pe pompa de 1.9 inainte ca problema sa se manifeste. Axul nou de 25k incepuse deja sa prinda uzura. In afara de un senzor dpf (G450), problema cunoscuta la b6 dpf si un furtun la turbo, nu am avut nicio problema cu motorul sau mai bine zis cu masina in general.
    1 point
  9. Dupa doua saptamani de asteptare azi am avut programarea in service la PBN. Experienta destul de proasta, impresia a fost ca vor sa scape de mine din service cat mai repede, inclusiv cu un estimat ca dureaza cateva ore pentru ca diagnoza le spune ca trebuie sa verifice fizic toate cablurile, ar putea dura cateva zile chiar toata povestea. Am primit un voucher de 10 lei si trimis pachet cu taxiul - dupa 20 minute sunat sa vin sa ridic masina. Concluzia: reset la calculatorul camerelor care a durat cateva minute (si pentru care am asteptat 2 saptamani pentru programare in conditiile in care s-a stricat la o saptamana dupa ce am ridicat masina noua), daca se repeta trebuie schimbat computerul si toate cele. Astept acum si tin pumnii sa nu se repete. Consilierul a incercat sa fie helpful (nu si colegii lui de acolo), dar feedbackul a fost sa vorbeasca mai mult cu clientii in loc sa ii puna pe drumuri (puteam astepta jumatate de ora pentru reset si daca trebuiau verificate fizic conexiunile ulterior plecam, nu era o problema). Interesanta experienta de asteptare - in PBN nu poti sa stai jos in zona pentru clienti daca nu consumi de la cafeneaua lor (avem cumparata cafeaua deja) - mi s-a spus ca trebuie ori sa plec, ori sa nu mai consum cafeaua mea. Interesant - as fi crezut ca zona nu e o afacere comerciala, ci un punct de asteptare in care am la dispozitie si unele produse (apa, suc, cafea, diverse) - se pare ca m-am inselat...
    1 point
  10. Vai de mine, 2000 lei un senzor.Daca il las asa ce are?Masina vad ca merge bine.Mai citisem undeva ceva despre o actualizare de software la reprezentata.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!