Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.08.2016 în toate secţiunile

  1. Momentul ăla când te întorci la mașină și găsești doi puști la 15-16 ani făcându-și poze cu ea
    3 points
  2. Scoate furtunul si verifica sa nu fie fisurat. Daca e fisurat, arunca ulei, scoate fum masina din cauza lipsei de aer in amestec cu.combustibil, plus consum mai mare.
    1 point
  3. Curata zona cu spray de curata discuri frane, dar sa nu cureti cand e FIERBINTE, plimbate cu ea si verifica sursa scurgeri. Rectific, nu e furtunul din traseul ce duce la intercooler, e ce-l pe unde intra aerul an turbina, poza confuza. Trage aer la imbinare, sunetul vine de acolo.
    1 point
  4. schimba senzorul de la vaporizator... si pe urma vedem. se schimba relativ usor, se demonteaza capacul de pe consola centrala, partea pasagerului si ai acces la senzor. codul este 1K0907543G
    1 point
  5. Din ce se vede pierzi ulei din vina conductelor de ungere. Ia masuri ca risti sa ia foc, uleiul ajunge pe turbina si evacuare, zone foarte fierbinti. Iar daca uleiul nu ajunge in turbina ungerea si racirea ei e grav afectata.
    1 point
  6. Eu unul nu inteleg de ce scoatem la vanzare unii dintre noi piese care NU sunt ok. Cum ar fi aceste discuri?! Sunt un pericol pentru cine le foloseste.. ganditi va ca sunteti intr o depasire cu 120km sa zicem si atunci se sparge acest disc... si din fata vine un TIR .. Singura lectie invatata pentru cine a deschis acest topic este: NU le vinde! Probabil vor fi multi care vor aproba sau nu cele de mai sus dar.. viata cuiva este ffff importanta..
    1 point
  7. atunci cam ai senzor defect la vaporizator, si asta ar fi motivul pentru care compresorul tau nu e comandat la maxim. Senzorul ala e pus acolo sa se asigure ca vaporizatorul nu ingheata... Pune climatronicul pe ECON, ventilatia pe mediu, si urmareste daca temperatura la vaporizator ajunge la aproximativ temperatura exterioara
    1 point
  8. Buna observatie, nu m-am uitat asa atent Oricum, partea cu tragerul ramane valabila
    1 point
  9. Salutare, frumoasa masina ! Legat de putere cu stage 1, iti zic sigur ca nu ai 221 cp cu stage 1, asta e valoare obtinuta cu dpf off cel putin (ca sa nu zic evacuare cap coada refacuta). Cei de la revo sunt recunoscuti pentru valorile umflate .. Sa o stapanesti cu placere !
    1 point
  10. Din pacate, Marian( MacGyver), nu iti mai poate raspunde. Cu o saptamana inainte de intalnirea aniversara 2016, Marian s-a mutat intr-o lume mai buna! Ultimul retrofit pe care si l-a dorit a fost webasto si termocall la webasto, ma bucur ca le-am terminat la timp si le-a probat. In mod sigur a fost prezent la intalnirea aniversara 2016 de acolo de sus......
    1 point
  11. Multumesc frumos pt aprecieri mai pun cateva poze mai clare..
    1 point
  12. Si la mine se aude ca un arculet ceva ce se rasuceste sau contracta in volan, si pe loc si in mers ... vreo idee ce ar putea fi?
    1 point
  13. astia sunt: http://vwforum.ro/topic/68329-diy-inlocuire-rulmenti-alternator/#entry878653
    1 point
  14. Bielete antiruliu lemforder originale, schimbate in 2013 decembrie pana in prezent peste 45 000km cu ele si nu au nici o problema, sunt tot rigide. Pe fata din cate stiu ai 2 bucse mari (de care se prinde puntea de aluminiu) si 2 bucse mici de care se prinde ansamblu roata, deci e corect bucsa roata pt alea mici.
    -1 points
  15. 1. Drumul pus de tine este bun, l-am facut anul asta in iunie. Ca sa intri pe tangenta o iei exact cum iti spun eu si nu altfel: treci de magazinul Jumbo inainte de intrarea in orasul Sofia, treci pe sub primul POD (care este centura lor de est) si mai inaintezi 500 m dupa care pe dreapta ai indicator mare VERDE - KULATA- drumu pe care trebuie sa iesi este exact dupa 2 cladiri mari vopsite gri. Vorbim despre intersectia asta: https://www.google.ro/maps/place/Jumbo/@42.7078797,23.44392,15.5z/data=!4m5!3m4!1s0x40aa88f75bfe4945:0x3e805452e4ee7d94!8m2!3d42.708174!4d23.4590413?hl=ro Dai pe street view si vezi cele 2 cladiri negre. 2. Singura taxa de autostrada la Greci pe ruta aleasa de tine este la vreo 30-50km dupa ce intri in grecia, e bariera si o ghereta mica unde platesti 2.4 euro si primesti bon. 3. Dupa ce intri in Bg nu te opri ca toti cocalarii nestiutori in primul rond din BG. Vignieta ai nevoie in momentul in care parasesti Ruse, adica la vreo 12-14 km dupa ce intri in Bg. Mergi inainte si pe dreapta in oras (pe centura lor ce strabate mijlocul orasului) gasesti mai multe benzinarii - Petrom, Shell,. Lukoil. Se poate plati cu cardul, cash in leva sau in euro. De asemenea orice consumatie se poate achita cash in euro. La omv daca te opresti in BG sa mananci daca platesti in euro primesti rest leva pe care ii folosesti la taxa podului la intoarcere. Pretul unei vigniete este de 15 euro- 1 luna sau 7.5 euro pe 7 zile. 4. Se merge bine pe pod, mai bine ca in anii trecuti. Daca intalnesti coloana de tiruri care sta pe pod pe partea ta de mers, sa stii ca te lasa sa le depasesti pe contrasens si te lasa sa intri intre ele in caz ca vine ceva de pe contrasens.
    -1 points
  16. La munte pe la Rucar. Desi am sunat de marti pt cazare toate sunt ocupate. Odo: 300100km.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!