Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.08.2016 în toate secţiunile

  1. Urmeaza poze interior si exterior noaptea
    2 points
  2. Specific 504.00/507.00 este long life pentru ca respecta normele de Long Life ale Vw....... insasi 507.00 inseamna ulei Long Life
    2 points
  3. Aici am facut o ghidusie. In loc sa fac la Ioannina stanga, m-am dus mai in fata spre Igoumenitsa si apoi in zona Paramythia, am facut stanga pe langa Mazarakia. AM castigat autostrada vreo 80 km, nu va mai spun cu ce viteza am mers pe autostrada ca iar imi da warning stimabilul moderator B_o_g_d_a_n. Vezi doamne ca am mers cu mai mult decat e viteza legala si s-a ofuscat dansul....
    2 points
  4. Daca te uiti la specificatiile VW, norma 504/507 e LL DAR se poate folosi la interval fix fara probleme, e chiar recomandata aceasta treaba si de VW. Mai mult la noi se poate scurta acest interval fix.
    1 point
  5. Aparent toamna e perfecta pentru reflectat asupra viitorului. Astept idei si daca vrei discutam mai multe în privat. Ps: nu i asa ca e un sentiment mișto când parchezi lângă o altă mașină aparent identică dar totuși atat de diferita?
    1 point
  6. Te referi la videoclip, si nu, fie e schimbat, fie e vreo editie de usa / china etc .. care se stie ca sunt foarte ciudate la echipari.
    1 point
  7. Bunaziua, am 2 dileme care le-am postat si pe alt topic, la care consider ca e mai bine sa primesc raspuns aici dupa ce am citit acest topic... Din ce am citit pe acest topic ar fi mai ok (mai elastice) burdufele de cauciuc, cele de termoplast fiind mai dure (mai plastice), e corect asa? Sau daca pun coliere metalice cu surub nu mai conteaza? Sunt in dilema deoarece mi se pare ca cele de termoplast tin mai mult, sau nu? Conteaza producatorul la cele de cauciuc ca sa tina mai mult?
    1 point
  8. Excelent!! Va multumesc amandurura! Nu ma gandisem la varianta cu iesirea prin Makaza. Pe gmaps pare mai lung si banuiesc ca sunt si taxe mai mari de platit in Grecia. Care e avantajul? Oricum, la dus merg pe Sofia. Multumesc deenman pentru explicatii. M-am uitat pe streetview si m-am lamurit.
    1 point
  9. 1. E ok deși noi când am fost în partea vestica am ales sa ieșim pe la Makaza și sa mergem pe autostrada greceasca de la Komotini. 2.unde sunt bariere oprești și plătești. Sumele variază în funcție de tronson. Exista și un site cu detalii (cat costa și unde sunt punctele alea, nu îl am la indemana) 3.fix de acolo am luat și noi, 15 leva/7 zile. Cu card. 4. E mai bine, au reparat. Cozi de tir sunt dar mașinile mici merg pe alta banda. Noi am stat cam 30 min la 5 dimineață.
    1 point
  10. 1. Drumul pus de tine este bun, l-am facut anul asta in iunie. Ca sa intri pe tangenta o iei exact cum iti spun eu si nu altfel: treci de magazinul Jumbo inainte de intrarea in orasul Sofia, treci pe sub primul POD (care este centura lor de est) si mai inaintezi 500 m dupa care pe dreapta ai indicator mare VERDE - KULATA- drumu pe care trebuie sa iesi este exact dupa 2 cladiri mari vopsite gri. Vorbim despre intersectia asta: https://www.google.ro/maps/place/Jumbo/@42.7078797,23.44392,15.5z/data=!4m5!3m4!1s0x40aa88f75bfe4945:0x3e805452e4ee7d94!8m2!3d42.708174!4d23.4590413?hl=ro Dai pe street view si vezi cele 2 cladiri negre. 2. Singura taxa de autostrada la Greci pe ruta aleasa de tine este la vreo 30-50km dupa ce intri in grecia, e bariera si o ghereta mica unde platesti 2.4 euro si primesti bon. 3. Dupa ce intri in Bg nu te opri ca toti cocalarii nestiutori in primul rond din BG. Vignieta ai nevoie in momentul in care parasesti Ruse, adica la vreo 12-14 km dupa ce intri in Bg. Mergi inainte si pe dreapta in oras (pe centura lor ce strabate mijlocul orasului) gasesti mai multe benzinarii - Petrom, Shell,. Lukoil. Se poate plati cu cardul, cash in leva sau in euro. De asemenea orice consumatie se poate achita cash in euro. La omv daca te opresti in BG sa mananci daca platesti in euro primesti rest leva pe care ii folosesti la taxa podului la intoarcere. Pretul unei vigniete este de 15 euro- 1 luna sau 7.5 euro pe 7 zile. 4. Se merge bine pe pod, mai bine ca in anii trecuti. Daca intalnesti coloana de tiruri care sta pe pod pe partea ta de mers, sa stii ca te lasa sa le depasesti pe contrasens si te lasa sa intri intre ele in caz ca vine ceva de pe contrasens.
    1 point
  11. Tg-Jiu - Motru este foarte bun. Motru - Severin avea portiuni cariate si pe alocuri denivelari de asfalt. Nu am mai trecut de cateva luni dar nu ma astept sa-l fi asfaltat. In general e practicabil tronsonul. Daca e varianta scurta chiar nu e de ocolit. Nu stiu pe Herculane cum se mai prezinta. A fost asfaltat acum ceva vreme dar nu stiu cat din el.
    1 point
  12. ala e volan de b8? s-a montat pe cc în 2011?nu știam. care a fost prețul de achiziție?. Anyway, fff frumoasa masina, sa o stăpânești cu placere și fsra incidente
    1 point
  13. Dar dealer skoda ai? Poti incerca un td cu skoda rapid care aceeasi masina doar ca scrie skoda in loc de seat.
    1 point
  14. Acceleratul e foarte ok, este setat pe Sport la ACC. Eu accelerez mai rapid ca sta prea mult pana se elibereaza banda si sa nu ma trezesc ca imi intra altcineva in fata. Imi pare rau ca la noi si daca ai semnal stanga prea putini se dau la o parte daca nu stai mai aproape de ei.
    1 point
  15. Luna trecuta era rupt in doua drumul pana la Borsa,plin de denivelari si gropi.
    1 point
  16. Din pacate, Marian( MacGyver), nu iti mai poate raspunde. Cu o saptamana inainte de intalnirea aniversara 2016, Marian s-a mutat intr-o lume mai buna! Ultimul retrofit pe care si l-a dorit a fost webasto si termocall la webasto, ma bucur ca le-am terminat la timp si le-a probat. In mod sigur a fost prezent la intalnirea aniversara 2016 de acolo de sus......
    1 point
  17. Buuunn! No, sa reziste 5000 km pana la anu' si il schimb. Sau poate vrea careva Ulei SH.... si pun inapoi 505.01 (glumesc)!
    1 point
  18. Emy D la pd 8v 5w40 505.01 este cel mai indicat , la 16v poti sa folosesti un 5w30 dedicat 505.01 dar si acolo tot 5w40 are protectie mai buna imo.Lasa 507.00 la cine are dpf de protejat nu axa cu came plus ca vei avea consum de ulei mai mare cu 507 ,are nativ noack mai mare pt a completa ulterior
    1 point
  19. http://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php Diferentele sunt foarte mici...si rezista mai bine la temperaturi (diferente mai mari de temperaturi). Este putin mai fluid fata de 505.01 si culmea, desi cica e mai laudat, se pare ca TBN-ul este mai mic (7.2 in loc de 7.4). Motul Specific 505.01 Motul Specific 507.01 Hmmm...
    1 point
  20. ok , nu o sa descriu aici ce dotari are masina , am reusit in 2000km , numai pe pe A2 ,Constanta - Bucuresti , si retur ,o medie 8,2 l/100km .in '"marja regulamentara " de viteza. Apoi , am mers pe DN , prin tara si am reusit performanta de mai sus. Masina e ok , "trage" destul de bine,
    1 point
  21. Evident ca am de 1 an in garaj arcurile de sub scaun si am zis ieri ca accept provocarea Problema e ca eu am doar 1 arc / scaun si partea care nu e vizibila a arcului se prinde pe un nit prost facut ce se rupe f.usor la inbinarea spatarului cu partea de jos. Infine,am ajuns sa desfac partea de jos a scaunului+suportul de reglaj pe inaltime si am inlocuit cu un surub cu cap plat (evident,nu asa simplu,nit patrat=gaurit/largit) si am prins pe urma capetele de arc cu sigil/soriceii sa fiu sigur ca alta data nu mai iese (nu am poze cu istoricul) Concluzie: se pare ca arcul e pt reglajul spatarului,se simta diferenta dar daca nu se misca zilnic spatarul e o chestie ce se poate lipsi.Pana mi-am dat seama de CE si CUM am pierdut 3 ore pe scaun,fara pic de chef sa fac si cel din dreapta Parerea mea e ca nu merita,pt ce functie are acel arc reparatia dureaza prea mult.
    1 point
  22. Cum ai ajuns la aceasta concluzie? ,,este cel mai bun ulei de motor,,
    1 point
  23. Ti-as fi extrem de recunoscator :salut: Ce brand e SMF-ul?
    1 point
  24. sa ne zici daca mai reapare problema! in dimineatza asta iar suna ca un stalp de tensiune, numa' ca sigur nu as ajunge la reprezentanta la timp ca in 20 de minute nu se mai aude nimic. customer service-ul de la porsche bucuresti e oricum de tot raha.ul
    1 point
  25. 9 LITRI? Nici la camioane nu cred ca intra atata. Maxim 2,5-3 litri cred ca intra.
    -1 points
  26. salutare, Am programat pentru vineri urmatoarea revizie, pentru care deja pentru a doua oara o sa folosesc uleiul Ravenol. Il recomand, este cel mai bun ulei de motor. Pentru cine nu il gaseste mai ieftin pe piata, pretul meu este 200 ron/5L Comercializez si Castrol, Mobil ca sa se inteleaga ca nu ii fac reclama. 99500 km, fara defect, placute frana originale, ruleaza ca noua.
    -1 points
  27. Eu la a mea am patit saptamana trecuta, mi s-a aprins martorul de ulei, nivel ulei scazut, am completat pana sus nu s-a stins. Am senzorul de capota defect si tine cont de el cand stinge martorul in bord. Asta e la golf 5, poate si la golf 4 e la fel.
    -1 points
  28. Este o procedura implementata de VW pe care nici eu nu o stiam. Cand verifici uleiul/ completezi cu ulei e logic sa deschizi/inchizi capota. Dar daca nu ai senzorul bun el nu reseteaza martorul din bord pana nu vede ca deschizi/inchizi capota. Cauta senzorul de capota (de obicei e un switch la incuietoare) si scoate-i mufa si fa contact intre cei 2 pini cu contactul pus vezi daca iti semnalizeaza ceva pe bord. Sau fa un test si mai simplu, pune contactu, deschide capota, iti arata pe bord ca e deschisa? daca nu arata atunci ai senzorul bulit si trebuie sa faci contact intre cei 2 pini dupa care o sa-ti dispara martorul in bord. Eu am ramas prost cand am aflat treaba asta... ma speriasem ca s-a stricat masina.
    -1 points
  29. LM este un ulei ok, insa nu ofera date stricte si clare in declaratiile pe care le ofera in datele tehnice sau in fisele tehnice. Nu spun clar o valoare ci doar o aproximeaza spre ex HTTS declara ca fiind 3.5 >. Puteau sa zica ca e 3.5 direct, nu sa bata campii. Pe langa asta LM 4100 cel sintetic este si destul de piperat la pret, sunt optiuni mult mai bune in bani mai putini. De ex eu am comandat de curand de pe uleideulei Valvoline Xtreme 5w40 MST la 165 ron- 5 litri, si are specificatii mai bune ca si LM, normele porche A40, MB 295.5 si 505.01 pt PD. Am dat adresa de unde l-am comandat pentru ca acolo l-am gasit la acest pret bun, pe internet el costand de obicei 240 ron 5 litri. (am fost sceptic la inceput crezand ca o sa primesc un stock vechi sau un ulei tinut mult pe raft, insa am primit un ulei produs acum 7 luni). BAFTA!
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!