Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.08.2016 în toate secţiunile
-
New mod: easy open! Avand portbagajul electric, odata cu retrofitul la keyless, imi doream foarte mult sa-l pot deschide plimband piciorul in partea de jos a barii, asa ca la masinile "straine". Pentru inceput am incercat montajul OEM, prezent pe A6 4G, fara succes... Pana la urma am dat de un modul facut de niste baieti de pe un forum Audi din Italia care au reusit sa gaseasca o rezolve de succes pentru aceasta optiune si pentru B8! De acum pot sa ma bucur si eu de aceast feature in momentele in care ma va trimite sotia la cumparaturi PS: scuzati harababura din portbagaj!8 points
-
Intr-adevar, rugina a fost o problema la B6. Desi, nici aici nu am inteles exact cum si de ce. Cred ca tine de anii de fabricatie sau de anumite serii. Am vazut masini 2005 cu vopsea originala fara pct de rugina (in special pe zonele tipice) si altele 2008(inclusiv a mea) care nu au scapat. Nu este o regula dar ce-i drept, cazurile sunt numeroase.. In cazul lui B6, problemele cu rugina apar la: - buza capotei si a plafonului, deasupra parbrizului - de la pietricele, etc - sare lacul, vopseaua si usor usor ajungi sa ai puncte, banuti chiar de rugina. - pe usi, la partile inferioare, din aceleasi motive - lovituri mecanice - pietricele, usi luate in parcare, etc. Insa, atentie. Nu doar B6-le are pb asta, ci VW-urile tipice 2005-2008 - golf, jetta, passat A4 B7 nu recomand, am zis-o si o spun din nou. Este o masina pe paltforma veche, cu motoare mult mai slabe din pdv al fiabilitatiif ata de A4 B6. Orice motor tdi in 4 cilindri ar fi! Ti-as recomanda A4 B6 daca tii neaparat dar sansele sa gasesti unul OK astazi sunt infime. De regula sunt si destul de rulate, peste 250.000km. Revenind la Passat B6, am zis-o de multe ori, o mai spun... * ROG inca o data sa nu se mai generalizeze! In special cand vine vba de 2.0 tdi-uri. M-am saturat sa repet la nesfarsit. E chiar atat de dificil sa cititi inainte sau sa va abtineti daca nu cunoasteti aspectele concrete, reale ale problemei??!! 1.9 nu recomand nici eu. Este zgomotos rau fata de 2.0 si nu este sprinten. O sa relaizezi asta cand mergi in afara si nu esti singur in masina, eventual si ceva bagaje. La 2.0tdi-uri.. PD: - BMP - 8 supape, 1 axa came, DPF, 140 cai - Asta este cel sensibil. De ce? Pai: tacheti, axa, cuzineti, pompa ulei, injectoare(dupa 150-200 k km), egr, dpf, furtune de tot felul. - BKP - 16 supape, 2 axe came, fara DPF, 140 cai - Da, asta a avut problema injectoarelor care mrueau subit si au bagat spaima in potentialii cumparatori. DAR, de cativa ani deja, injectoarele s-aus chimbat MOCA si de atunci nu au mai fost semnalate probleme. In afara de asta, BKP-ul nu are alte probleme tipice. Insa, este cel mai dubios la sunet. Nu suna 2 zile la rand la fel. Dar atat.. - BMR - 16 supape, 2 axe, 170 cai - Ca la BKP. Mai sus ai problematica tipica, pe diferite coduri de motoare. Apoi, urmeaza probleme ce apar la toate (orice motor turbo-diesel) - totul tinand strict de cum a fost itnretinuta, exploatata masina sie vident, de nr de km rulati - turbo, volant, ambreiaj si tot asa. Probleme la pompele de ulei au fost lamasinile inainte de 2008. Pompele de motorina din rezervor aveau tendinta de a ceda repede dar sincer, nu cred ca mai e vreun B6 TDI cu pompa originala la cat de muci au fost. La 2.0 tdi CR: * NU RECOMAND MOTOR CR pe B6! De ce? Uite mai jos.. Multa lume intoarce capul imediat unui motor PD cand vine vorba de un motor "nou" CR. E drept, avantajele ori altfel spus, plus-urile se observa rapid: motor mai silentios, mai rafinat, vibratii mai putin pronuntate, chipurile un consum mai redus si o mult laudata fiabilitate. Dar lucrurile nu stau tocmai asa, cum poti vedea si pe forum si nu numai. De ce spun asta? Voi argumenta pe scurt. Aparent, la rpima vedere CR-urile sunt bulletproof. Dar, dupa 3,4 ani au inceput sa apara incet incet nemultumirile. Lumea a inceput sa se planga de motoare aproape moarte. Ce se intampal de fapt? Pai, dupa cum probabil stii, pentru un diesel, ungerea este vitala. Iar aceasta ungere nu se realizeaza doar prin uleiul de motor. Ci si prin motorina. In special la motoarele cu rampa comuna sau CR. Iar motorina Euro5 este cea mai uscata dintre toate. Bun, si ce inseamna asta pentru motor? Pai, motorina nemai oferind lubrifierea dedicata, pompa de inalta presiune incepe sa produca particule metalice( in termeni populari "span"), care ajung in rampa de injectie, ulterior in injectoare, motor si inapoi, pe retur, in rezervor. Iar din rezervor, trece iar prin pompa de motorina din acesta si apoi ciclul se reia. Rezultate? Pompa inalta presiune + rampa de injectie + injectoare + pompa rezervor + spalare traseu. Alta solutie nu ai, nu poti risca sa iti ramana urme de span ca toata distractia sa o ia de la capat. Partea urata e ca simptome nu ai, decat atunci cand treaba se acutizeaza si motorul se opreste. Nu este o rpoblema intlanita doar in RO. Ci peste tot. Deci nu doar motorina de la noi are ceva, in stilul clasic. Ci toata gama de motorina Euro5 nu este benefica motoarelor Euro5 CR aparent.. Nu motorina ar fi de vina. Ci proiectarea tenica a motoarelor, implicit a componentelor. Si apoi, materialele din care acestea sunt realizate. Alt aspect este acela ca problema afost diagnosticata destul de tarziu. Dupa ani de zile, cand masinile au depasit 100.000km sau mai bine. Asadar, cam orice masina ai cumpara acum cu motor CR (B6 din 2008-2010) risca sa se confrunte mai devreme sau mai tarziu cu asa ceva. Se poate ameliora/intarzia problema folosind aditivi de lubrifiere a motorinei - gen uleiul de motor in 2timpi. Se gaseste peste tot, de la hypermarket-uri la benzinarii. Un litru este cam 50 de lei in medie. Si iti ajunge vreo 3-4 plinuri. Vrei motor CR?! De la B7 in sus. Dar nu cred ca iti permite bugetul. Si nu, nu pune botul la B7-urile la 7500E. Alea sunt trecute de a 15-a tinerete.. Probleme la 4motion? Care ar fi alea? Pai iti spun eu. Niciuna. Daca schimbi uleiul si filtrul la 50.000 km, nu se intampla nimic. Flansele de amortizare sunt consumabile(cauciuc care imbatraneste ca roice alta flansa, bucsa, burduf, etc si crapa, producand vibratii/nemai-absorbandu-le pe cele existente, firesti), ca orice masina ce dispune de CARDAN! Cartea scrie clar si bineitneles, logica, atunci cand stii cum fucntioenaza o masina cu propulsie ori integrala, ce dispune de cardan! Flansele se schimba cam la 5-6ani si 120.000km (in medie!) si costa cam 1500-2000 ron cu tot cu manopera.2 points
-
Salut. Eu am motorul de 1.4 TSI 150 CP si se comporta foarte bine cu masina incarcata (4 persoane plus bagaje). Daca ar fi sa aleg din nou, as lua 1.2 TSI fara sa stau pe ganduri, mai ales ca majoritatea timpului circul singur sau maxim 2 persoane + bagaje. Parerea mea este ca motorul trebuie ales in functie de scenariul de utilizare cel mai des folosit, de aceea 4 persoane plus bagaje este, in cazul meu, exceptia. La fel ca @V A L I recomand test drive ... cu 4 persoane :). Bafta la achizitie !1 point
-
1 point
-
Daca te uiti atata este si cel cerut, pozele puse de el nu sunt relevante, nu era pe LOW. iar presiune iar nu stii daca face sau nu, deoarece nu a pus poze cu AC oprit, sa vedem cat era presiunea statica. oricum, 10 bari static este prea mare.1 point
-
Eu zic ca doar Curtea - Campulung e cel vizat ca fiind prost. Am fost in iulie, cu motocicleta, mers constant la 50hm/h si m-au depasit toate masinile de pe sensul meu... deci se poate merge, cu putin atentie, mai ales ca sunt multe zone unde asfaltasera si altele unde peticeau local. @kpk1: un sfat te rog: cum se prezinta Drobeta - Motru - Tg Jiu ?1 point
-
Consumul scos de colegul nostru e foarte bun, de asta l-am si rugat sa ne ofere mai multe detalii. Cat despre "suflet", orice benzina turbo are mai mult suflet decat 2.0 TDI, dar hai sa nu intram in benzina vs diesel si pe topicul asta.1 point
-
Pai se face alezare si dupa aceea honuire la 83 mm ( cota 1 de la 82,5 mm ) . Intotdeauna dupa alezare se face honuirea cilindrilor cu o piatra speciala pentru fimisarea si lusrruirea peretilor. Altfel vor ramane nelustruiti si vor crea uzura prematura segmentilor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Avem filmulet Din pacate telefonul nu prea inregistreaza bine, se aude vajaitul vantului Nu prea am avut unde sa ii dau, destul de mult trafic si la ora asta in zona mea...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Contre - jour pe naiba, pipi/caca etc. Revin cu alte poze dupa ce le descarc si cu impresii de drum, inclusiv despre DCC.1 point
-
Daca n-ai banii astia nici nu inteleg cum te poti uita la clasa premium.Clasicul romanesc,masina premium care in 2-3 ajunge o epava din cauza lipsei banilor pentru intretinere!1 point
-
1 point
-
Motoarele PD consuma ulei de noi. Dacă se completează cu un litru de ulei de la schimb la schimb e normal. Uleiul se consuma prin ardere (cel mai mult),prin pierdere la axul turbinei și pe la epurator. Motorul o ia pe ulei doar dacă se rupe axul turbinei sau se pune de-a doua și se blocheaza. Din cauza pierderilor enumerate mai sus motorul nu o ia pe ulei .1 point
-
Ti-am raspuns acolo . Interiorul l-am luat pachet complet de pe ebay.de, vanzatorul fiind din Polonia :D.1 point
-
1 point
-
A venit si mexicana mea...Getta... 1.2 tsi, echipare style+ senzori lumina si ploaie, App-Conect, pachet iarna...Am primit-o vineri si deja am facut un traseu de 600 km. Super confortabila pe toate tipurile de drum. Tin sa multumesc si Dl Gabriel Sandu de la Tess Brasov, pentru surpriza care mi-a facut-o ( masina a sosit cu trei saptamani inainte de data care scria pe contract) si exact cu doua zile inainte de aniversarea a 5 ani frumosi de casatorie.1 point
-
Am si eu VCDS 12.12.0 si mi-au aparut niste erori, dar de la un timp cand vreau sa intru in modulul Engine imi scrie "Too many communication errors to continue" si nu mai pot face nimic. Vroiam sa curat clapeta de acceleratie si s-o adaptez dar acuma nu mai pot din cauza asta. Cum pot rezolva problema asta?1 point
-
1 point
-
Actualizez putin topicul cu nr.8 care pe vremea aceea era la inceput si nu-mi era cunoscut : 8) Micro-Precision Z si Z-studio > de departe cei mai dinamici si transparenti mid-basi auziti de mine pana acum. Mediile urmeaza aceeasi linie, cu transparenta suprema si dinamici explozive. Din pacate, tweeterele lor, desi la fel de detaliate, pentru mine sunt foarte metalice si deranjante, lipsindu-le muzicalitatea altora. Pentru cei cu bugete la nivelul pretului intregii masini, difuzoarele de medie si mid-bass sunt greu de batut de orice de pe planeta pamant ! In acest moment, daca as merge din nou la un campionat european de SQ as incerca asa - Subwoofer > Brax Matrix. Un subwoofer mai rapid decat orice JL Audio si foarte muzical in acelasi timp. La mica distanta urmeaza Micro-Precision Z care are microdinamica putin mai buna dar pierde la impact fata de Brax - Mid-Bass > Micro-Precision Z sau Z-studio (2 bucati/portiera) - Medii > Micro-Precision Z sau Z-studio urmat imediat de Scan-Speak revelator 12M - Tweetere > Scan-Speak Revelator Exista multe alte variante foarte scumpe, neauzite de mine de la Accuton, Seas, Fostex...1 point
-
Anularea Egr-ului clar ca este benefica pentru motor, dar intervine problema ecologica care se anuleaza, adevarul e ca motorul lucreaza cu aer curat, scapi de funingine in ulei, turbina, gaze recirculate dar si o incalzire mai greoaie a motorului pe timp rece, noxele la ITP nu prea mai ies.1 point
-
1 point
-
Am programat masina pentru inlocuirea distributiei, inclusiv pompa de apa si un polish de faruri cu protejare prin lacuire. Din motive de job, la data planificata nu am ajuns cu masina la service fiind plecat din localitate. Am fost sunat si fara ezitare, dl. VR mi-a propus ca masina sa fie adusa pentru reparatie de personalul firmei. In permanenta am fost informat telefonic despre operatiunile efectuate si optiunile privind brandul anumitor piese. Ziua urmatoare sotia a preluat masina din reparatie cu toate piesele inlocuite puse in portbagaj si cu o factura mai mult decat avantajoasa, considerand toate aspectele. Mai amintesc ca masina a fost returnata fiind acum echipata cu anvelopele de vara, presiunea si prezoanele la valorile dorite, desi tot am amanat momentul inlocuirii celor de iarna si am uitat sa mentionez inlocuirea cu cele aflate in depozitare la sediul CARFIX Motors CT, dar amanuntul a fost observat si corectat. Nota maxima la toate capitolele, dorind sa evidentiez aici flexibilitatea deciziilor in sprijinul clientului, mai ales daca este unul fidelizat de profesionalism, calitate si preturi.1 point
-
Eu am trecut.La diesel e mai greu sa iti dai seama de zgomot.Imi consuma mai mult Castrol si la un benzinar imi bateau tachetii la pornire si mult dupa.Se pare ca este unul dintre cele mai contrafacute la noi.1 point
-
ce aberatii.... ca alternatorul nu incarca bateria, doar o mentine... Atunci sa imi explice el de ce acumulatorul meu , original din fabrica, Varta de 62Ah cu 540 A curent pornire, am folosit-o de cateva orisa pornesc alte masini si am descarcat-o destul de bine, am pus-o inapoi pe masina si am facut cativa km de fiecare data. Si s-a incarcat. Si nu am incarcat-o pe redresor niciodata. Si face 8 ani in septembrie anul acesta. Chiar as vrea sa aud o explicatie pentru treaba asta.....1 point
-
1 point
-
La CR pompa din rezervor nu este alimentata la contact .Porneste motorul ,apoi verifica daca vine curent Porneste pompa din VCDS1 point
-
radutm Incepe cu verificare furtune,calitate motorina,filtru motorina,supapa unic sens motorina1 point
-
A avut si eu dilema asta acum 2 ani, dar sincer nu mai tin minte daca prin actionarea cheii in slotul din portiera soferului se inchid si celelalte portiere cu bateria scoasa. Eu banuiesc ca nu. Atunci te sfatuiesc sa faci asa: Intri in masina si inchizi toate portierele(butonul de pe portiera soferului), apoi deschizi doar portiera soferului din interior, restul portierelor ramanand inchise(cel putin la mine asa e). Dupa ce scoti bateria iti mai ramane sa inchizi portiera soferului de afara.1 point
-
Nu este de la ventilator . Eu am precizat ca atunci cand trepideaza si se aude zgomotul , ventilatorul porneste mai tare , dar nu se aude de acolo ci de undeva din motor . Culmea este ca multa lume imi zice ca ar fi rulmentul de presiune ...dar eu am schimbat tot kitul de ambreiaj deci nu prea cred .1 point
-
Domanig, farurile mele nu se aburesc. Nu le-am schimbat si n-am de gand. Sunt cele originale. Cel mult s-ar putea sa desfac sticlele, sa vopsesc marginea aia ca la Atlantic Style. Mai nimic din pacate. Am cumparat tot setul de bucse pe fata originale, adica bucsele mari si mici de la bascule si bucsele de bara stabilizatoare, mi-am cumparat si surburi noi pentru bridele de la bucsele de la bara si astept sa vina putin caldura sa le schimb ca parca mi-e sila pe frigurile astea sa stau pe sub masina, si de asemenea i-am cumparat 5L de ulei original longlife 507.00 de la mama lui din germania. Arata ca in poza de mai jos doar ca e de 5L bidonul. Mai astept sa strang niste banuti si sa-mi cumpar si filtrele tot OEM si prin mai-iunie sa-i fac revizia. :cheers: In rest, niste folii pe geamuri mi-as dori foarte mult si niste jante de aliaj pe 16" pentru cauciucurile de vara, dar mai pot supravietui si fara ele deocamdata.1 point
-
Sa stii ca puterea se masoara in kW(CP), nu in Nm(cuplu). Multi nu inteleg ca degeaba are dieselul cuplul 350 (dar pe o plaja de 1000 rot), daca benzinara are "doar" 250 (dar pe o plaja de 4000 ture). Intr-o depasire mai "lunga" la diesel e posibil sa trebuiasca sa schimbi viteza, la benzina nu (daca ai dsg nu prea mai conteaza asta, e-adevarat). De aia 0-100 castiga benzina mereu (la motorizari comparativ egale). Eu am trecut de la diesel (1.9 190 CP) la benzina, si nu regret, mi-am facut portia de "rupe tot", daca stii sa le conduci pe fiecare cum trebuie faci fata in orice situatie. La extrem conteaza mai mult inconstienta decat puterea masinii. Am un exemplu: dupa Campina spre Sinaia, pe serpentine, pe ploaie torentiala, am renuntat la un mom dat sa concurez cu un Logan 1.4 care mergea cu peste 140/h....-1 points
-
capitonajul l-am dat jos usor, da nu inteleg cum dau jos fata exterioara (am modelul cu 5 usi), am citit pe un forum ca cica partea exterioara ("skin"-ul) este sudat. deci nu inteleg cum ajung la macaraua geamului si la broasca. este cumva un tutorial, ceva, poate sa fie si in engleza, din pacate eu nu gasesc.-1 points
-
Buna ziua, Mi-am configurat noul tTiguan. Adica il cumpar. Ma doare o leaca capul cand vad comparatii idioate intre mere si portocale. Nu poti compara Octavia cu Superb, nu poti compara un motor de 115 cai cu unul de 240 ca nu mere. Recomand tuturor care se uita la Tiguan de 120cp sa isi cumpere Dacia Duster. Si nu fac misto, ma dau in campionatul national de off road si va pot spune ca Dusterul e acolo, si e si cam 8000 Euro mai jos. Sfatul meu e sa va cumparati masina pe care v-o permiteti.E cea mai buna. Revin la Tiguan, am buget de 34500 Euro plus taxe. La banii astia primesc 240 CP si cam tot ce se poate pe masina, fara trapa. Cu tot cu discountul de la vanzator. Pana sa ajung la Tiguan, m-am cam interesat la toti, primesc Volvo xc60 cu ceva optionale cu motor de 190caluti. Lumini cu xenon, fata de full led pro. Deci, ca sa lamuresc lumea care din punctul meu de vedere nu a calcat pe la vreun dealer sa intrebe. Led normal, inseamna lumini de 800 lumeni pe faza scurta, led pro, 1200 lumeni si adaptiv.Adica, cand vine unul din fata, adapteaza lumina sa nu il orbeasca. Am mai fost si pe la Ford, pentru Mondeo Vignale, la fel. Pentru banii mei, primesc mult mai putina masina decat la VW. So, aveti grija ce va doriti, daca e important sa vada vecinu de la 2 ca de la octavia ai trecut la tiguan, imi este mila de tine. Daca vrei ceva in care e important sa te simti tu bine atunci socoteste cu grija. Si, luati in consideratie sh.O masina de 30000euro , dupa 1 an la 20000 km costa 20000 euro.Si asta e bine, pentru ca chiar de nu ai bani sa o intreti sau sa mergi la o carciuma , vecinu de la 2 o sa creada ca esti potent. Numa bine.-1 points
-
Mersi, intreb si acolo. @Posesori de O3 - cu ce a-ti mai schimbat voi ?-1 points
-
Specific daca vrei neaparat motul, norma 505.01. Daca ai consum de ulei, baga un ulei ieftin in prima faza, norma 505.01 si fa un experiment. Mergi cu acest ulei 5000-6000km dupa care schimba-l si vezi ce consumuri ai. Apoi compara cu un schimb de 10-12 000km, sa vezi ce consumuri monstru apar, dupa 6000km.-1 points
-
Atentie la ce vorbesti de jocul de la axul de turbina, eu am demontat turbo acum cateva luni si nu am reusit sa misc cu mana in nici o parte axul de la turbo. Pe forum s-a postat de curand ca jocul maxim admis este de 0.5 mm (jumate de milimetru, nu jumate de centrimetru). Date oficiale: "The allowable tolerance is between 0.010" and 0.020" measured radially at the nose nut." transforma cu google 0.020inch into mm= 0.508mm. Daca poti sa misti cu mana axul de la turbo inseamna ca ai o mica problema, si trebuie schimbat miezul sau verificat periodic. Se poate face o improvizatie mai ieftina cu un filtru de benzina (mai mare) pus pe teava ce iese din capac tacheti motor, se verifica si schimba periodic. Vorbesc de un filtru de genul asta: https://www.bizoo.ro/firma/emcomsrl/vanzare/14276759/filtru-benzina-universal-mare O alta varianta ar fi sa anulezi fizic si din soft egr-ul, mai ales daca e pe duca si iti arunca ulei, e destul de simplu. Solutii exista, ai nevoie doar de timp si bani.-1 points
-
Din 2003 a inceput fabricatia. Am gresit eu socoteala cu toate ca asta nu e deloc relevant. Tot veche este ca are 13 sau 14 ani.-1 points
-
Eu am pus motul 10-40w, motor 2.3 10 valve v5 deoarece masina a stat un an si 6 luni si scotea un fum gri, de ulei. Dupa schimb un am probleme decat atunci cand masina sta mai mult de 15 min la relanti. Incepe sa scoata iar fum. Compresie ca la carte. Ciorba se face uleiul. In mers sa nu.l omor sub 2000 de ture, mai multe nu sunt probleme la esapament. Acum vara motorul ajunge la 90 de grade in maxim 2 min si acolo ramane. Acum vreau sa scap de problema cu fumul. Primul ulei il manca, cam 200g-500g la 1000km mers la consum combinat, sport si consum. Mi s.a recomandat ulei 10-70 motul, nu stiu ce sa zic.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00