Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.08.2016 în toate secţiunile

  1. Bogdanele, am uitat sa spun ca l-am pus pe ala de 3 cilindri de 75 de cai Si surplusul de ulei era aruncat pe drum Si daca mai glumesti cu mine, te pun si pe tine la sfarsit la nota de plata O donatie in cazul de fata e bine primita. Si cand te gandesti ce vacanta faceam cu 5000 Euro .... Gata !! Inchidem off-topicul !!!!
    2 points
  2. Daca n-ai banii astia nici nu inteleg cum te poti uita la clasa premium.Clasicul romanesc,masina premium care in 2-3 ajunge o epava din cauza lipsei banilor pentru intretinere!
    2 points
  3. La ralanti abia se aude cand e motorul cald. La rece se aude ceva dar cand ii dau tare este un sunet puternic dar frumos, nu subtire ca o paraitoare, cum e la pisicutele alea. Este un sunet infundat, simti vibratiile in piept. N-am apucat sa merg in afara orasului, am facut cativa km in bucuresti de la service pana acasa. O sa vad vineri cand plec.
    1 point
  4. Daca mai are cineva nelamuriri legate de intervalul de schimb, ne lamureste VW.
    1 point
  5. Update: 38.300km Nici clima si nici autoholdul nu au mai facut probleme. Sper ca au fost chestii izolate. Tocmai am schimbat placutele de frana fata (primul schimb); se aprinsese martorul in bord. O alta mica problema: la un moment dat nu a mai mers functia confort (impuls) de la geamul soferului. Tot de atunci nu a mai functionat nici ridicarea/lasarea geamurilor din telecomanda. Problema rezolvata pe garantie cu ocazia schimbului de placute frana. Consum conform Spritmonitor.de: 8.48%.
    1 point
  6. Aseara am lasat masina la baietii care vor face evacuarea. Astazi dupa munca ma duc sa o iau, abia astept ! O sa revin cu poze din timpul lucrarii si cu un video cu rezultatul final
    1 point
  7. 48.xyz km...nimica nou...aceasi masina...aceleasi cadre..alta zi Prastia a preluat garajul de saptamana trecuta, expirand numerele rosii, propietara neavand buletin dupa nunta. Presupun ca pe joi o readucem pe strazi cu numere definitive - tot joi probabil imi ajung si jantele lui @Andrei AXN , urmand doar sa mai comand pneuri de iarna pentru ea
    1 point
  8. Eu am bixenon si mi se pare ca nu merita retrofitul nici pe departe. Se vede ceva mai bine e adevarat, dar diferenta nu este chiar fulminanta. E interesanta functia de cornering dar nu e ceva indispensabil. Costurile insa sunt de pe alta planeta, e complicat daca dai de belele. Mai eficient este daca nu ai asa ceva sa cureti farurile, polishezi geamul pui un bec de calitate si mergi sa ti le regleze un atelier cu aparatul dedicat. Nu iesi foarte departe de neoanele denumite generic xenon. Un far costa cat un smart tv - e ceva gresit aici. Cred ca oricum vor evolua becurile led si nu o sa mai merite xenoanele.
    1 point
  9. E mare diferenta intre Passat si E90, nu se pot compara din nici un punct de vedere, chiar daca pare mai scump BMV-ul eu va spun ca mananca mai putini bani decat Passat-ul ma refer la masini de 10 ani cu peste 200k. de km. Cazul meu, un E90 2000cc. 163cp, (motor 47M cel fara boli ale copilariei, cu distributia in fata) cutie ZF in 6 trepte, e indestructibila, nu e pretentioasa, un schimb de ulei la 120k. Nu ai distributie de schimbat, nu ambreiaj, nu ax came cu tacheti, turbina e un consumabil comun dupa cum ai noroc, problema mai des intalnita e fulia vilbrochen cost 150Eur. odata schimbata nu creeaza mult timp probleme, de injectoare nu se discuta sa fie problema, restul bujii, termostate, baterie, frane, sunt consumabile in functie de uzura. Sta pe sosea superb, demaraj incomparabil, motor mult peste, 16 valve, silentios, nu are boala sa dea cu fum , consum de ulei mic, de la un schimb la altul daca pun 500ml.
    1 point
  10. Arata bine si cu grila honeycomb,dar mai ai de lucrat,ca sa para mai "de acolo" stema VW are nevoie de acel contrur,unde ai prins-o cu sarma neagra,etc iar pe margini de-roata la grila trebuie umplut ultimile gaurilele sa dea impresia de rama,asa cum e acum se termina cercurile tot in jos,ca si cum au contrinuare. Ai exemplu,poza din post-urile anterioare,sau asta: Iar la grilele din bara,vezi sa nu le bagi prea in "spate",ar trebui taiate cele existente si grila honeycomb pusa pe mijloc nu in spate de tot,adica sa respecti cam aceeasi adancime peste tot,grila capota,grila bara sa fie uniform,cat despre dunga rosie,e chestie de gust,personal cred ca neagra toata se imbina mult mai bine. Bafta !
    1 point
  11. Ce ulei ai folosit de la LM?
    1 point
  12. In sfarsit ne mai inmultim :D. Sa o stapanesti sanatos !!!
    1 point
  13. Faina masinutza sa va bucurati de ea multi km ?
    1 point
  14. Desfundat scurgerile de la panoramic..... Am cumparat un cablu otelit invelit in cauciuc( a fost 6 lei metru din hornbach ) si am bagat pe traseu...incercand sa nu fortez foarte mult.... Scurgerile de la panoramic dau pe peretele ignifug (sub grila aero ) si ca sa ajung la ele am demondat si stergatoarele ...scurgerile principale erau si ele blocate....o frumusete .. A urmat stergatorul spate.....duza se scoate usor tragand de ea ...eventual cu un patent cu o carpa pe el... Daca tot am umblat cu torxurile am desfacut si fata de usa din spate dreapta....geamul de acolo nefiind functional....macaraua se auzea coborand-urcand dar geamul era static....am observat ca fostul propietar il blocase cu o bucata de lemn fiindca geamul sarise din prinderea de jos...nu era nimic spart/rupt doar sarise...un pic ciudat pentru ca eu nu am reusit sa il trag de acolo..l-am clipsat inapoi ..merge ok ...il consider reparat Si o poza cu catelul stance
    1 point
  15. Era dupa scurt timp cand s-a stricat motorul si m-a costat destul de mult (motorul). Am vrut sa schimb uleiul in cutie sa nu am surprize ca nu vroiam sa dau bani si pe cutie (oricum uram in scurt timp sa schimb). Majoritatea serviceurilor nu se baga la DSG, si cine se baga nu isi asuma raspunderea daca ai probleme cu ea ulterior... Am vazut n tutoriale de cum se schimba uleiul DSG, dar dupa faza cu motorul, nu aveam chef de experimente. au intrat 6L nu 5, si era in jur de 80-90 ron litrul. A trebuit sa platesc si o diagnosticare ca sa isi asume raspunderea pt eventuale probleme ulterioare care era 150 ron ... Manopera in general la reprezentanta respectiva e ok, nu e scumpa, am mai schimbat una alta la ei si era ok. Preturile sunt cu tva....
    1 point
  16. @vizitator Da. te duci si iti pune stampila pe carte. Doar am punctat ca trebuie sa fie trecuta pe carte. Kulanz-ul nu este reglementat prin lege si de asemenea este un gest de bunavointa nu obligativitate. Pe scurt sunt de acord cu tot ce ai punctat. Ca sa explic putin pasii care au avut loc la PBN, bineinteles dupa evaluarea mecanica, care stabileste problema: 1. se solicita Kulanz 2. se face copie dupa cartea de service. 3. se verifica la departamentul "Garantii" al dealer-ului daca exista vreo notificare ( practic daca este vreo rechemare sau instiintare despre probleme comune) 4. De obicei aici raspunsul este "nu" 5. Se trimite solicitare de kulanz la importator (Porsche Romania) care ia o decizie de la caz la caz. 6. Importatorul discuta cu producatorul, iarasi de la caz la caz. In principiu la noi kulanz-ul este aprobat de importator. Ca nota, in viziunea legii, importatorul are calitate si de producator atunci cand producatorul nu este prezent pe teritoriu national. Daca am uitat ceva, please add.
    1 point
  17. Salutare. Nu mai detin de cativa ani masina datorita careia mi-am facut cont pe acest forum dar cautand opinii despre crossclimate am dat de impresiile utilizatorilor de pe acest forum. Mi-am dorit f. mult sa cumpar aceste anvelope,dar eu locuind mai in nordul tarii am avut anumite temeri legate de anumite momente in care s-ar fi putut sa nu faca fata anumitor conditii de iarna. Ca urmare mi-am cumparat anvelope Nokian Weatherproof( all season) aparute pe piata in 2015. Pot sa spun ca sunt impecabile in conditii de iarna, vara inca nu le-am testat dar sper ca sunt in concordanta cu reputatia brandului. Daca nu locuiam unde locuiesc, sigur luam cross climate, mai ales ca am cunostinte care si-au cumparat si au doar impresii pozitive, evident circuland normal cu ele,preventiv, fara excese de pilot de curse. In concluzie cred ca oricare din cele 2 marci de anvelope all season sunt ok(au specificatii asemanatoare), cu conditia sa te deplasezi corect raportat la conditiile de drum. Sper ca nu am fost pe langa subiect, am vrut doar sa spun ca anvelopele all season nu sunt o idee proasta ci mai degraba o solutie practica. Sanatate si drumuri bune.
    1 point
  18. WoW, as vrea si eu un kit complet (maneta + cablu presupun), daca nu e prea tarziu si le-ai dat daja. Dar nu stiu cum sa iau legutura cu tine. vad ca pe aici nu prea se dau nr de telefon sau adrese de mail. Nici in chestiuni "comerciale"?? Scuze, m-am prins cu telefonul. te pot contacta direct.
    -1 points
  19. Andrei , asta ar insemna ca toti ar trebui sa ne cumparam masini care sa nu depaseasca 0.9 cm3 , sunt foarte multi membri care mers pe circuit deci au unde sa isi exploateze puterea dupa bunul plac !
    -1 points
  20. Foarte pe langa subiect ai fost, noroc cu ultima remarca pe care ai facut-o vis-a-vis de anvelopele allseason. Bine aceste anvelope sunt de vara omologate si iarna dar pana la urma tot un drac este. Si hai sa-ti spun de ce ai fost pe langa subiect: noi vorbeam de mere (adica de anvelopele Michelin CC) iar tu ai venit sa ne povestesti de perele tale si tot vorbind despre ele ai ajuns sa faci si comparatie intre ele. Daca tot ai facut aceasta comparatie, m-am documentat putin si am aflat ca anvelopele cumparate de tine au clasa B la franare si clasa C la consum (asta este cam irelevant, mie mi se pare marketing) in timp ce anvelopele Michelin CrossClimate au clasa A la franare. Stii cat de mult poate face diferenta 1 metru pe franare atunci cand ai nevoie? Nici nu-ti imaginezi. Revenind pe subiect, cred ca am 15000 km pana acum si le am din vara anului trecut, sunt pe 15" cu dimensiunea clasica 195/65, iar masina pe care le-am montat este o Skoda 2 combi numita Skozilla (cautati pe google si gasiti) este inaltata si facuta cat se poate de off-road pt o masina de strada si modificata in limita sigurantei rutiere. Am prins calduri de peste 50 grade la asfalt unde s-a comportat foarte bine, pe carosabil umed am ramas placut impresionat, iar testul suprem a fost asta iarna. Sincer va spun ca nu ma asteptam sa se comporte atat de bine. Va tin la curent cu uzura lor, adica asta ar cam fi ultimul test al lor. Ca sa spun si contra sa fiu fair play, avem asa: - cam strang pietricele intre rizuri, bine am si o strada de 100 metri doar cu pietris, cred ca de acolo le agat, dar nu sunt deranjante la mers sau la zgomot, dar ma enerveaza cand mai vad cate 1 pietricica, 2 intre rizuri - chestia cu consumul este pur marketing, adica si cea mai proasta anvelopa daca bagi putin mai multa presiune in ea decat specifica producatorul iti poate face economie de combustibil P.S. sunt foarte rezistente la socuri, am dat intr-o groapa cam pe la 40 km/h de am zis ca s-a rupt masina, am verificat cat am putut atunci anvelopa si a fost ok, dar cum eu sunt mai pesimist am zis ca sigur a facut galca pe interior. A 2-a zi la vulcanizare, surpriza, anvelopa era ok.
    -1 points
  21. acum trebuie sa modifici in talon nr de locuri
    -1 points
  22. 4o de grade in bord la MUNTE? Eu nu am avut temperatura asta niciodata in bord chiar si tinuta in soare toata ziua. Asa cum spunea si Mihaighimpu, ce viteza aveai, cat de stransa era curba, care erau conditiile meteo si cum era asfaltul in acea zona, era uscat, uda, curat, prafuit? Zici ca in conditii aproximative cu Eagle F1 nu ai avut probleme, eu zic ca pana nu ai fix, dar fix aceleasi conditii la care ti-am cerut raspuns nu poti sa dai un verdict daca sunt mai bune sau nu. Uite aici un exemplu de test in fix aceleasi conditii
    -1 points
  23. Daca ai fi fost interesat de aceste anvelope ai fi sapat putin pe site-ul lor si pe You Tube si ai fi vazut ca fac comparatie inclusiv cu anvelopele lor, nu cu PS3 sau PS4 deoarece acestea sunt anvelope sport iar CrosClimate sunt anvelope de uz normal. Daca iar citeai despre ele vedeai ca ele de fapt sunt anvelooe de vara dedicate si pt sezonul de iarna, iarna la modul normal nu off road sau chestii de genul. Pana una alta noi cei care am cumparat aceste anvelope nu vrem sa convingem pe nimeni de nimic, pur si simplu ne spunem parerea dupa ce am mers cu ele atatia km. Eu spre exemplu imi voi schimba jantele, voi trece de la 15" la 16" si tot CrossClimate imi voi cumpara deoarece sunt super multumit de ele.
    -1 points
  24. Sa vedem stanta pe laterala cu firma ATE si data productiei scris cu maro. uite asa:
    -1 points
  25. Ar fi indicat sa nu ajungi in vama la ora 8-12 ziua, pentru ca atunci se inghesuie toti sa ajunga la cazare intre 9-12. Ideal ar fi sa ajungi fie inainte de 9 la cazare, fie dupa 12.
    -1 points
  26. Mai, ambreiajul nu patineaza, insa scoate un sunet de te sperie uneori cand se incinge foarte tare, e un zornait de zici ca am lant la distributie si pufaie ca si cum ar scapa vacum undeva, banuiesc ca e placa de presiune varza, si imi e sa nu cedeze ceva din ambreiaj si sa sparga cutia de viteze. + ca daca vreau sa fac un soft pana la final de an imi trebuie ambreiaj nou. Azi am avut timp berechet, am dus masina la Petrom (peco si pe urma sediu pt pozat) si am spalat-o relativ bine, cu sampon si galeata, ceruire cu ceara solida aplicata cu o bormasina cu acumulator. A iesit binisor, imi trebuie mai multa rabdare sa decontaminez cu argila punctele de bitum sarite de pe sosea, insa n-am avut argila. Am ceruit si jantele ca sa le mai protejez de praful de placute. Am facut un calcul si in 1 an si 4 luni am facut 25 000km, doar exterm, e un rulaj cam mare pentru o masina asa de veche, m-as orienta spre o masina mai noua insa nu e o prioritate. 14 ani si 4 luni vechime, km: 300 000, se mentine bine, in stare tehnica foarte buna, vopseaua zgariata si unele puncte de rugina pe ici pe colo. Sa aveti drumuri bune.
    -1 points
  27. Avem filmulet Din pacate telefonul nu prea inregistreaza bine, se aude vajaitul vantului Nu prea am avut unde sa ii dau, destul de mult trafic si la ora asta in zona mea...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!