Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.08.2016 în toate secţiunile

  1. 2 points
  2. Dupa cateva zile de "plimbat " pe site , a venit momentul sa prezint si eu masina. Este vorba de un : Golf 6 Variant 1.4 tsi (122cp) cu dsg 7cu luat cu 154000 km la bord...e la mine de 2 saptamani si i-am facut 3500 km ..una peste alta sunt placut impresionat de masina. Masina a fost in Olanda din 2011(cand a fost facuta) pana in 09.2013 si a adunat 132000 km pe drumurile lor ...pe urma a venit in Ro unde in restul de ani a facut km ramasi ...stiu par putini in Ro , dar masina a avut o pauza de 1 an(inainte sa o iau eu ) si conform reviziilor (facute la an nu la km ) par reali(masina e luata de la dealer si verificata la alta reprezentata...just to be sure ) Dotarile se pot vedea in poze , de cand am luat-o am degresat-o de 2 ori...am curata toate scurgerile de la panoramic .am desfundat toate scurgerile masinii ...fiind stata s-a batatorit praful prin tuburile alea.... -desfundat duze stergatoare......pe fata a fost "greut" ca sunt perdea dar pe spate a fost greu ca era infundat pana cand se mufeaza cu furtunul . saptamana asta : cauciucuri noi, am comandat niste Bridgestone Potenza er002 filtre+ulei(inca nu le-am schimbat ) discuri frana + placute.....le-am comandat dar cred ca voi incerca si o rectificare la cele vechi...e pacat de ele , au cam 2000 km dar s-a depus rugina pe ele si la primul drum s-au valurit aiurea... Urmeaza si pozele de indata ce reusesc sa le urc....cate una cate 2
    1 point
  3. Ambele variante sunt bune ca si asfalt, varianta 1 este mai rapida, varianta 2 este mai frumosasa. Am fost acum 2 saptamani pe varianta 1, doar ca de la Slatina Timiş am luat-o inapoi spre Timisoara. Resita - Valiug - foarte bun, dar dupa Trei Ape incep portiuni cu drumul decopertat. (cu jante pe 19" trebuia sa opresc aproape pe loc pentru a le traversa). Noroc ca nu e trafic si poti ocoli usor pe celalalt sens.
    1 point
  4. @Bogdan_wrc: daca vrei Buc/Ploiesti - BV - Sibiu, iti/va propun o varianta mai buna si muuult mai rapida: (doar sa nu vrei musai sa intri prin BV) Predeal - Valea Rasnoavei - Rasnov - Vulcan - Codlea - Fagaras - Sibiu. Asfalt 100% impecabil si scutesti minim 30min fata de clasicul Predeal - Brasov - Ghimbav (BV-Ghimbav pe centura) si apoi Codlea. Se lucreaza - e gatuita - la centura la intersectia cu drumul de Tg Secuiesc - Moldova si din nou la intersectia cu podul de Sanpetru, sunt 2 gatuiri unde pierzi timp/coloana/asfalt prost. Ce propun eu e simplu si ras-testat: 1. In Predeal stanga - Valea Rasnoavei 2. La intrarea in Rasnov - dreapta catre OMV 3. Imediat dupa OMV - Stanga catre Zarnesti 4. Iesi din Rasnov si la 1.5-2km pe DREAPTA ai TRECERE LA NIVEL CU CALEA FERATA (Indicator Vulcan) 5. Tii drumul - e impecabil, e numai linie dreapta - treci prin Vulcan si mergi tot inainte - indicator Codlea. 6. Drumul te scoate in sensul giratoriu din Codlea, la LIDL, scapi si de semaforul ala cretin de la intrare in Codlea Nota bene: e pustie varianta asta (exceptand traficul oricum redus de pe Predeal - Rasnov) Vezi si harta mai jos
    1 point
  5. Cobori din Predeal si cand ajungi la intersectie cu drumul Rasnov - Bran, faci DREAPTA catre OMV, intrand in Rasnov, adica un ocol de 1km, oricum e mai lejer sa faci dreapta pe bretea in intersectia aia. Imediat dupa OMV faci stanga la intersectie si mergi spre Zarnesti, drumul e superb. Urmezi instructiunile de mai sus, vei fi multumit, garantez. Stau in Brasov, ar fi culmea sa nu stiu zona Bat foarte des zona, mai ales cu motocicleta, iar pe motocicleta scutura mult mai tare decat in masina, deci e in interesul meu sa merg pe asfalt de calitate Hai ca am atasat si o imagine din google maps, am marcat cu ROSU traseul indicat de mine, care se termina la Maridor si porneste in Rasnov. Acum sper ca explicatiile mele sunt mai clare
    1 point
  6. Deci la lanul de floarea soarelui nu am reusit sa facem consens in masina ca sa oprim, dar necesitatea ne-a impins la un mic offroad dobrogean
    1 point
  7. 1. ma bucur ca la tine s-au potrivit, repet cele pe care le-am primit eu nu erau bare dedicate, poate tie sa-ti fi trimis altceva 2. cele pe care le-am cumparat ulterior erau noi, cu logoul vw pe ele, pachetul de accesorii era sigilat, puse pe olx, le-am folosit cu cutie mare pe ele, nicio problema la mers pe autostrada Cu siguranta cele primite de mine de pe emag n-af fi rezistat la viteza, mai ales ca sistemul de prindere era din material plastic, nu avea nicio insertie metalica.
    1 point
  8. 1 point
  9. La anu' iti recomand sa meri in Croatia. Drumul e tot pe autostrada si cel putin la croati sunt spectaculoase cu multe tuneluri de peste 5 km care taie muntele. Recomand Coasta Dalmatiei mai spre sud. Colegul @Andrei1980 parca a fost in Zadar iar eu in putin mai jos in Makarska. Preturile mai scumpe la hoteluri decat in Grecia, dar restul e mai ieftin.
    1 point
  10. Cred ca s-au dus faimoasele cleme de plastic de la macara. Parca vin si ca piese de schimb, deci nu trebuie sa inlocuiesti tot ansamblul...
    1 point
  11. Salutare, Cum a spus si Cristi si precum am mai spus si eu cu alte ocazii, Audi A4 B7 nu merita a fi inclus in lista ta de optiuni. Mai ales ca te itnereseaza strict diesel. B7-le este un esec total pe partea de diesel in 4 cilindri. Injectoare, egr, epurator, turbo, axa,/axe, cuzineti, s.a.m.d. Cine spune ca masinile alea sunt fiabile si ca'si merita banii, ori a avut noroc chior ori are orgoliul prea puternic. Despre Passat B6, gasesti toate info necesare la aria de achizitionare Passat b6. Am scris un post in ultimele pagini, lung, explicativ pentru feicare motor in parte si problematica tipica. Cu BMW-ul cred ca te-ai potolit.. Cat despre " sa nu trebuiască sa bag bani mereu în ea ( nu sunt absurd, înțeleg daca pica bucsa sau un furtun/o fulie sau chestii minore ) adică sa nu pice injectoare turbosuflanta sau volant " .. man, cumperi o masina second hand. Nu-ti poate garanta nimeni cat o sa te tina volant, turbo, etc.. Faci testele necesare, iei un baiat care se pricepe cu tine, o urci pe rampa si vezi. Diagnoza iti arata cum lucreaza injectoarele, volant/ambreiajul le simti/auzi iar turbina de asemenea. In 8000E gasesti B6 foarte bun. Insa nu BMP.. Daca nu vrei s-o "arzi" in stil A4 B7.
    1 point
  12. După un golf 1.4 poți face ușor o depășire chiar și cu un golf 1.9 de 90cp. Nu cred că despre asta e vorba ci mai degraba despre faptul că vrei ceva mai mult. Personal zic sa sari peste b7, este o mașină plina de probleme care nu livrează. Alegerea este între passat si e90. Cu passatu nu prea ai cum sa dai gres sincer; modelele din anii la care te uiți tu nu au avut probleme cu injectoarele sau dacă au avut aproape sigur au fost schimbate până acum. Pe piata găsești n producatori de piese aftermarket de calitate ok la preturi ok. O turbină recondiționata e 1200 ron, un ambreiaj complet e 2000 ron, o revizie uzuală e 350 ron, un set de plăcute Ate 150-200 ron. De regulă te mai uiți după un compresor de aer, un radator... Cu e90-ul lucrurile se complica puțin. Masina e din altă clasă fata de passat pentru că se vrea a fi premium. Si cam asa e doar până cand vezi ca se crapă mânerele ușilor sau se exfoliază butoanele sau sau sau. De asemenea costurile sunt cu totul altele: TurbInele sunt Mitsubishi dacă nu ma insel, piese aftermarcket găsești mai greu de calitate, bucsaraia vine la pachet cu brate, mai schimbi o fulie la motor, o flanșă la cardan. Dacă găsești cu navi mare si s-a ars displayul te apuci să dansezi singur ca e scump samd. Bmw ul e premium ca feeling dar și costuri. Tu știi mai bine ce vrei dar gândește te ca vorbim de mașini de 10ani vechime. Dpmdv ar trebui sa ai la saltea pe lângă revizii si vreo 2k euro pe an pentru orice eventualitate. Rațional mașină mai buna e passatu..din toate celelalte puncte de vedere e90ul e superior.
    1 point
  13. Am depus numerele vechi ...in perioada asta de vacanța nu le mai Primești in aceeași zi...Așa ca m-am ocupat cu schimbatul farurilor ...acum avem si drl corect. Inca nu sunt bine setate si inca am bec aprins in bord pentru trecerea de la 2 becuri la unu cu doua faze ...le codez in Weekend ...
    1 point
  14. Ai un PDF sau un link cu specificatiile uleiului Fuchs Titan Gt1 ? Eu ce am gasit e foarte sumar....
    1 point
  15. NU, se regleaza urmarind indicatiile cu VCDS, uite cum: V.en-GB.1H-MG-MGADY.wi--46078457.xml-xsl=2.pdf
    1 point
  16. Este un bug cunoscut la golf4 / bora datorat pozitionarii aiurea al unor gauri de aerisire . Prin acele gauri intra apa care ajunge la bratul stergatoarelor care rugineste si in timp si crapa . Am patit acelasi lucru la fostul G4 Variant si mi-a explicat tipul care mi-a reparat-o cum sta treaba . Piesa este numarul 9 la mine s-a spart la unul din capete . Am bratul rupt jos la subsol in depozitul de piese stricate :rolleyes:
    1 point
  17. Ba se poate regla si pe tester, sunt 2 campuri ce trebuie urmarite.
    -1 points
  18. Desi nu e un versus ar trebui sa fiti constienti ca Passat este un Golf mai mare pt. ca au aceeasi platforma MQB cu motor transversal. Am si Passat si Golf si A4 si pot sa fac o comparatie corecta. Passat este un Golf mai mare si atat. A4, A6, 3er, 5er sunt masini din alt film unde calitatea este punctul principal. Masinile serioase de la A4 in sus au motor longitudinal care ofera spatiu mai mare in fata si o tinuta de drum mai buna. Passat este in clasa medie cu A4 si seria 3. Avem doi copii si suntem foarte multumiti de A4 B8. Suntem la fel de multumiti si de Golf dar si de Passat pt. ca este loc suficient in toate pt. o familie cu doi copii.
    -1 points
  19. Felicitari Paul! 4Motion - ce te-a determinat sa-l alegi? Te intreb ca eu nu stiu daca o sa dau bani pe asa ceva si poate nici tu nu ai nevoie (sportiv nu merg ca sa ma ajute in viraje, nu stau in zona Montana si nici nu preconizez ca o sa vada "off-road" vreodata, iar zapada - cel putin in Bucuresti - este de maxim de 2 ori pe an, doar cateva zile, iar lanturile sunt ieftine si-si fac treaba). poate reusesti sa mai economisesti un banut daca nu e musai acest optional, tu stii mai bine oricum. ACC - te ajuta mare lucru daca ai cutie manuala? Acest optional isi arata valoarea cu o automata cred. Oricum e ieftin, no stress aici Park Assist - eu am incercat de curiozitate si mi s-a luat repede. O parchez mai repede visual si pe baza senzorilor + camera spate daca e intr-adevar nevoie. O s-o folosesti de curiozitate la inceput apoi o sa uiti ca ai asa ceva pe masina. Gandeste-te bine la optionale daca mai schimbi ceva. Daca nu cu atat mai bine si sa o stapanesti sanatos. In rest configuratia e Superba 1.4 TSI va fi si alegerea mea cand voi da comanda (S3, Passat... vom vedea)...
    -1 points
  20. pentru ulei as recomanda 5w-30, evident poti merge tot pe Shell. Il gasesti si in tara fara probleme. Filtre Mann, Mahle, Bosch
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!