Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.08.2016 în toate secţiunile

  1. Deci la lanul de floarea soarelui nu am reusit sa facem consens in masina ca sa oprim, dar necesitatea ne-a impins la un mic offroad dobrogean
    2 points
  2. 2 points
  3. Da, se poate. S-a mai discutat chiar si aici.
    1 point
  4. @corsi cand ai zis ca mergi fara spate, am crezut ca te referi la masalier @Eto crezi ca in acele momente mai intorci dupa el? Eu am luat tot asa piatra, in stalbul B + parbriz, tot ce am putut sa fac a fost sa trag pe dreapta si sa observ frumusetea.... Atata timp cat este casco nu as vedea ce as rezolva sa "urmaresc" pe cineva, ca apoi sa mai si am stres si disctractie cu el si politia... Am sunat de cel putin 4 ori la 112 din cauza altor soferi pe DN-uri si doar o data au "actionat" si atunci tot nimica...
    1 point
  5. Filtrul de motorina eu il schimb la fiecare revizie 8-10k km si tot ca cel de sus arata , uneori mai rau indiferent de unde bag motorina . Urmeaza sa incerc si eu pureflux sa vedem daca se simte diferenta. Cu ambreiajul acum ce probleme ai ?
    1 point
  6. La golf5 ai grup de electrovalve nu n75 separat. Cu modficarea asta, restul ramane valabil.
    1 point
  7. Ca sa vezi ca la început ai neglijat aspectul.o sonda defecta....măsurători eronate.ăsta e primul capitol.te asiguri ca sonda funcționează. .raportează corect și apoi treci la ce valori da ca sa ști unde sa cauți în continuare.Bine ca ai rezolvat.
    1 point
  8. nu merge cu nici un fel de codare. trebuie sa faci modificarea hard, prin punerea firului aferent de la siguranta responsabila cu brichetele pe un pin de sub bord care este alimentat tot timpul cu tensiune. daca rasfoiesti sectiunea asta de forum, o sa gasesti pe undeva descrisa procedura.
    1 point
  9. Daca si ATE fac asa discuri, e clar ca nu mai conteaza marca, eu as merge pe TRW din ce am schimbat la masinile de serviciu nu am avut probleme cu aceste discuri, sunt si mai ieftine.
    1 point
  10. Mie mi se pare ca forma hartiei ondulate a filtrului Mahle (cel din dreapta)ca e de ultima generatie, suprafata de filtrare este mult mai mare decat unul simplu cu fantele drepte, model anii '70. Eu personal am trecut la Mahle de la Mann (care deja se fac majoritatea in China) si am simtit calitatea lor mai ales la filtrul de ulei care tine amorsat circuitul super, am observat cel mai bine iarna la temperaturi negative, la prima pornire aveam un rontait de tacheti cateva secunde, ceea ce de 2 ani nu am mai auzit deloc, bine merg si cu Ravenol VMO care este f.bine tolerat de motorul meu. Asta m-a facut sa apreciez aceasta marca de filtre care se fabrica numai in tara de origine. La combustibil, e mai simplu fiind motorina subtire trece prin orice hartie, principalul este sa nu se dezintegreze, impuritatile oricum nu trec.Si eu schimb tot la 30k. pe cel de combustibil. De unde zici ca achizitionezi ambreiaj cu masa simpla de calitate? Ca ultima informatie, luna trecuta am facut si eu revizia si surpriza filtru de motorina Knecht(MAHLE). Mi-a venit comanda, toate bune si frumoase, dar dupa ce am studiat filtrul mai bine, scrie pe el Purflux si codul de Purflux. Desi pe ambalaj scrie Knecht - Mahle. Cine e producatorul?
    1 point
  11. Pt ca cel de motorina (care ma intereseaza cel mai mult) dar si cel de ulei, au striatiile respective in hartie si ofera o filtrare mai buna, o zona mai mare de filtrare decat la filtrul clasic cu striuri drepte fara onduleuri. Pretul este asemanator. O poza face cat o mie de cuvinte, filtru de motorina l-am schimbat dupa 30 000km spre rusinea mea, insa am avut si motive, am decont Petrom/OMV si alimentez doar de acolo. Dupa 30 000km recipientul filtrului era perfect curat pe pereti dar si pe fund, insa filtrul de hartie Mahle era usor patat cu pete mici negre (se poate sa fie si de la uleiul 2T adaugat de mine pe acest interval). Uite despre ce diferenta vorbim:
    1 point
  12. De ce iti par mai superioare Purflux decat Mahle, asa doar dupa ambalaj?
    1 point
  13. Crapaturi discuri pe partea de fixare a acestora, in jurul prezoanelor si intre prezone. Discurile sunt noi marca ATE si au aproximativ 1000km rulaj. Care ar putea fi consecintele rularii in continuare cu ele in aceasta stare? Poze nu ma lasa sa uploadez :(. Am reusit sa pun si poze.
    1 point
  14. Am reatasat pozele pentru cei care nu le vad. Scuze!
    1 point
  15. Fa o cerere gen-cumpar ...pe VW Golf IV Bazar via FB si sigur gasesti poate si la culoare.Bafta.
    1 point
  16. vezi in blocurile de masura daca lucreaza ambele contacte ale switchului.
    1 point
  17. 1 point
  18. Cat ar fi loganul de prost sau de rau reglat nu cred ca are cum sa consume la drum 8.1. Poate are rezervorul spart. Am avut logan de 1,4, facut Italia de 2 ori cu el, superincarcat, la limita masinii(tinuta in 150 pe ceas pe autostrazi) si dus intors a fost 6.8-6.9, pe CB si la pompa. Pe Romania, cat l-am purtat pe extern mai mult de 6,6 nu a luat. Poate prietenul tau nu stie regula de trei simpla si face impartiri gresite.
    1 point
  19. Se potrivesc de minune pe masina, atat ca model, dar si ca specificatii. Sa le invarti cu placere!
    1 point
  20. @75NOR Am fost ieri pe Transalpina, urmand cu sfintenie recomandarile tale Sa o luam metodic: 1) Saliste - Sugag: Mi s'a parut extraordinar drumul prin marginimea Sibiului, avand posibilitatea sa admir acele sate traditionale transilvanene de mare efect. Drumul e putin cam ingust si era sa iau vreo 2 motociclisti pe capota, care taiasera curbele. Intre Jina si Dobra trebuie neaparat efectuate lucrari de consolidare a versantilor, altfel in curand nu o sa mai existe acel drum. 2) Sugag- Obarsia Lotrului: Drum clasic de munte, curbe frumoase, de admirat si Tau Bistra + lacul Oasa pe traseu. Totusi s'au format niste cratere pe centrul soselei in unele locuri, trebuie putina atentie. 3) Obarsia Lotrului - Ranca: Pe buna dreptate aceasta este partea cea mai interesanta din toata Transalpina. La anul vreau neaparat sa ma intorc, sa parcurg si din sens invers 4) Ranca - Novaci: Aici am prins raliul vietii ( CN de viteza in coasta, sa fiu mai precis). Am ajuns in jurul orei 17:15 in Ranca, si ca sa omoram timpul, am oprit la bistro DeVis (multumim de pont), unde din pacate pizza nu aveau, dar ceafa de porc a fost "de mare angajament" (ca sa citam un clasic in viata ) In jurul orei 18:00 ne'am pus in coada si de acolo pana in Novaci am coborat bara la bara (aprox o ora) 5) Novaci - Horezu pe drumuri judetene: @75NOR drumul asta mi s'a parut o bijuterie ascunsa de ochii lumii. Cred ca e extraordinar de parcurs si pe bicicleta. In concluzie, a fost un weekend plin
    1 point
  21. Daca va intereseaza sa vedeti portiunea de drum Ranca -> Obarsia Lotrului (calitatea drumului ) :
    1 point
  22. Sa spargem gheata aici ! Am fost pe transalpina saptamana trecuta joi , dimineata dreveme si am prins la propriu PUSTIU ! Au mai reparat din drum , au mai muntat si din parapeti ! ( aproape toate zonele periculoase au parapet acum) , marcajele sunt fresh refacute , scurgerile sunt astupate si ele ( cu pamant dar macar sunt la nivel cu asfaltul ) . Se vad progrese reale ! ( nu mai comentez intarzierea de 7 ani) Pe portiunea RANCA->Obarsia Lotrului nu vad sa mai fie problema cu drumul . Cateva poze :
    1 point
  23. Avansul prea mare. Cantitate injectata prea mica.
    -1 points
  24. eu cu jante Parabol 8.5j 50 et R17 si anvelope Uniroyal Rainsport 3 aveam 24kg/roata, cu jante pe 15 am 16 kg/roata, diferenta este imensa, e drept nu prea aveai cum sa spargi jantele parabol.
    -1 points
  25. VW Passat, b7, 2012, diesel, 103 KW, CFFB, 210.000 KM, luat in octombrie trecut din Germania cu eticheta de schimb ulei Shell Helix Ultra AV-L 0W-30 la 185.000 km, in reprezentanta, trecut in fisa de istoric, acum in bord indica service peste 5000 km. Am drum zilele astea in Vest si as vrea sa-mi iau de acolo materialele pentru revizie. Masina este utilizata acum in Romania. Sa raman la 0w30 sau sa schimb pe mai utilizatul 5w30 ? Eventuale sugestii de tipuri de ulei, producatori de filtre ar fi binevenite. La schimbul de ulei se inlocuieste si surubul (buson) de la baia de ulei sau se poate refolosi cel curent? Multumesc.
    -1 points
  26. Vai de mine, 2000 lei un senzor.Daca il las asa ce are?Masina vad ca merge bine.Mai citisem undeva ceva despre o actualizare de software la reprezentata.
    -1 points
  27. quattro3001 ai perfecta dreptate, te rog sa ma scuzi. De jantele astea vorbesc erau foarte grele, nu usoare:
    -1 points
  28. La urcare, dupa ce se incinge foarte bine ambreiajul, scoate un zornait/pufait, si cand lasi pedala pana aproape cupleaza bate usor.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!