Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.08.2016 în toate secţiunile

  1. Setul de la reprezentanta vine cu o foaie de montaj si are un cod de activare. Eu am facut in service activarea(online cu fabrica) si acum imi apare si optiunea in decodarea VIN.
    1 point
  2. 1 point
  3. @Sali3ri Octavia 3 FL este chiar acum in productie limitata. Pe 1 august am fost la Mlada Boleslav pentru o vizita la muzeul Skoda si la fabrica. Traseul prin fabrica includea si halele de asamblare finala pentru Fabia, Rapid/Toledo si Octavia. In ultimul moment ne-au anuntat ca nu mai putem intra in cladirea unde se asambla Octavia intrucat aveau pe banda Octavia 3 FL. Masina va fi lansata oficial doar dupa ce productia SUV-ului Kodiaq va intra in normal.
    1 point
  4. Mersi de info Bogdan.. asta e si ideea.. nu vreau sa ma tina 4+ tare.. ca nu are rost. 1-2 este suficient momentan. Step by step ca nu ma grabesc nicaieri. Revin cu un consum pentru cei curiosi Mers doar in Bucuresti dar foarte putin la ore de varf.. doar intre 00:00-04:00 plus drumuri scurte sub 5 km dar cu asteptare sa se incalzeasca masina putin + ocazional alergat seara... am ajuns la un 12.9 l/100km , ceea ce ma mira si parca nu imi vine sa cred... ma asteptam la un 15+ , dar mersul normal este sub 70 prin buc, constant... unde sta prin 4-6 depinde de piciorongul meu... deci la consum sunt foarte uimit momentan... Azi am fost si pana la tara, 100km dus+intors am tot uitat de poze cu interiorul, promit sa revin... ma asteptam la dureri de spate din cauza scaunelor sport, dar sunt extrem de conformatbile, totul bine, combinatia de pilot + dsg e vis ca nu mai mesteci in mamaliga... cutia isi face treaba la drum lung in orice moment... fiind un fost ANTI-AUTOMATA .. DSG-ul care nu e chiar automata m-a lasat lat doar de lauda pana acum, nimic in minus despre masina poate doar raspunsul greoi al RNS-ului ... ma refer la touch-screen dar stiam asta... nu e capat de lume... promit si iar promit la pozele cu interior Sa ne auzim doar de bine!
    1 point
  5. La anu' iti recomand sa meri in Croatia. Drumul e tot pe autostrada si cel putin la croati sunt spectaculoase cu multe tuneluri de peste 5 km care taie muntele. Recomand Coasta Dalmatiei mai spre sud. Colegul @Andrei1980 parca a fost in Zadar iar eu in putin mai jos in Makarska. Preturile mai scumpe la hoteluri decat in Grecia, dar restul e mai ieftin.
    1 point
  6. In definitiv este inca un mic suv. Nu sparge niciun tipar, nu aduce nicio inovatie in segment si nici ca automobil. Pretul nici el nu e impresionant de mic. Sa fie liste de asteptare pt un asemenea model, sa dureze eventual jumatate de an pt livrare, mai degraba traduce proasta gestionare din partea Seat. Daca era un model special, cum era conceptul de Cupra Suv coupe mai intelegeam sa fie wow, asa e doar meh cu o cerere crescuta artificial. Stii ca vei produce putine si zici ca deja e cerere pt ele, lumea deduce cerere mare. Nu neaparat.
    1 point
  7. Până la urmă am plătit pentru Santorini, a 2a oară. O sa revin cu un review cat mai cuprinzator săptămânile următoare care sper eu sa ajute.
    1 point
  8. 5w40 dintotdeauna am fost un rebel si in perioada de garantie si am folosit numai ce am vrut eu ma refer la marca ulei motor
    1 point
  9. Am vazut si eu testul, sunt de acord cu ei dar mai putin partea cu DSG-ul. Intradevar DSG-ul nu se pupa cu Start/Stop, dar daca dezactivezi start stop nu smuceste deloc. Sincer start/stop e cea mai mare prostie bagata "standard" pe gat, mai ales la noi cand avansezi tot cate 1 metru in intersectie. Unitatea de 2 litri nu are 190 cp ci doar 184 cp. In rest tot ce zic este adevarat.
    1 point
  10. Cat ar fi loganul de prost sau de rau reglat nu cred ca are cum sa consume la drum 8.1. Poate are rezervorul spart. Am avut logan de 1,4, facut Italia de 2 ori cu el, superincarcat, la limita masinii(tinuta in 150 pe ceas pe autostrazi) si dus intors a fost 6.8-6.9, pe CB si la pompa. Pe Romania, cat l-am purtat pe extern mai mult de 6,6 nu a luat. Poate prietenul tau nu stie regula de trei simpla si face impartiri gresite.
    1 point
  11. Masina arata intr-un mare fel. Te-a vazut si @75NOR cand intrai in Mamaia si mi-a atras atentia
    1 point
  12. Manopera cu incarcare freon+demontat compresor si schimb electrovalva 150 ron la un service de pe soseaua Chitilei nr 104. Le-am sugerat sa nu dea jos compresorul ca e mai multa munca si nu au vrut.
    -1 points
  13. Bucuresti-Brasov-Mures - 29.06.2016 - Murest-Dej-Baia Mare- -04.07.2016 Baia Mare- Satu Mare- 05.07.2016 Baia Mare- Cj-Turda-Medias- 06.07.2016 - aici am avut o medie de 80km/h si un consum de doar 5.2 % pe 300km. Urmeaza inca 3 drumuri de oridinul sutelor de km, momentan stam la 297500km si curand o sa fie 300 000km cu ambreiajul original. Imi surade un ambreiaj nou prin toamna masa simpla KM Germany de pe ebay, calitate excelenta + un soft la 130 cp. 10.07.2016- Medias- Bv-Buc 15:07.2016- Bucuresti- Baia Mare (un mic concediu de 5 zile prin Maramuresul istoric, si o expeditie pe munte). 19.07.2016- Baia Mare- Buc. In mod normal pana in august ar trebui sa fac 300 000km. Drumuri bune, si lasati jantele si briz briz-urile si plimbati mai mult masina ca e pacat.
    -1 points
  14. Bravo pentru masinuta si felicitari pentru aniversare:) O sa fiu atent prin trafic, poate ne vedem prin oras Imi place mult "fundul" Getei , uuups, am voie sa spun asta ?
    -1 points
  15. Revizia de 10.000km, de la filtre Mahle am trecut la purflux, calitate superioara, de la ulei Fuchs am incercat o tura de Valvoline xtreme daca tot e asa laudat, produs 15 decembrie 2015 platit 165 ron pe 5 litri. Aseara cand m-am intors de la Medias, aveam 11 000km cu vechiul ulei, si cam de la 7000km am facut doar drumuri lungi de 8-11 ore (Grecia, Buc- Baia Mare, Buc- Mures) deci vreo 4000km de alergat, mi s-a aprins martorul de ulei nivel scazut. Am completat cu 500ml si tot nu s-a stins, pt ca nu stiam ca se reseteaza martorul in functie si de martorul de senzor capota, pe care eu il am anulat, dar s-a rezolvat astazi.
    -1 points
  16. Pt ca cel de motorina (care ma intereseaza cel mai mult) dar si cel de ulei, au striatiile respective in hartie si ofera o filtrare mai buna, o zona mai mare de filtrare decat la filtrul clasic cu striuri drepte fara onduleuri. Pretul este asemanator. O poza face cat o mie de cuvinte, filtru de motorina l-am schimbat dupa 30 000km spre rusinea mea, insa am avut si motive, am decont Petrom/OMV si alimentez doar de acolo. Dupa 30 000km recipientul filtrului era perfect curat pe pereti dar si pe fund, insa filtrul de hartie Mahle era usor patat cu pete mici negre (se poate sa fie si de la uleiul 2T adaugat de mine pe acest interval). Uite despre ce diferenta vorbim:
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!